Сабақ жоспары
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
5.3.А. Сақтар |
Мектеп:№2 Жалпы білім беретін орта мектеп-гимназия | ||
Күні | Мұғалімнің аты-жөні:
Кайреденова Д.Б.
|
||
Сынып: 5 сынып | Қатысқандар: | Қатыспағандар: | |
Сабақтыңтақырыбы | Шілікті және бес шатыр патша қорғандары.
Зерттеу сұрағы: Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталады? |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) | 5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау | ||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: Патша қорғандарын атайды, әлеуметтік теңсіздік болғандығын түсінеді;
Басым бөлігі: Сақтар неге патшаларға алып қорғандар тұрғызғанын анықтайды, Кейбір оқушылар: Шілікті мен Бесшатыр қорғандарын зерттеуде әлеуметтік дамуды ажыратады, несімен ерекшеленетінін анықтайды |
||
Бағалау критерийі | Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының құрылысының ерекшеліктерін көрсетеді. | ||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар: Ежелгі Сақтар несімен ерекшеленетінін анықтап, басты ойды атап көрсетіп, өзінің пікірін құрастыру үшін жазбалар жазады,топта тақырып бойынша ақпаратты бірлесе отырып түсіреді, ортақ ойды сынып ұжымына таныстыра алады.
Жазылым дағдысы: хронологиямен жұмыс жасайды Айтылым дағдысы: Патша қорғандарын сипаттайды Оқылым дағдысы: Мәтінмен жұмыс Тыңдалым дағдысы:Электронды оқулықтағы Сақтар бөлімін тыңдайды.Электронды оқулықты тыңдағанда өзіңізге қандай қосымша ақпарат алдыңыз |
||
Лексика мен терминология: әлеуметтік теңсіздік, патша қорғандары
ДиалогЖазылым үшін пайдалы тілдік тіркестер 1.«Алтын адам» бас киімінде бейнеленген аң-құстар қандай ұғымды білдіреді /құстар-… Тау мен жануарлар-… Ешкі мен ағаш тамыры-.. |
|||
Талқылауға арналған тармақтар Археологиялық зерттеулер сақ қоғамы туралы қандай ақпарат береді. Топтық талқылаудан кейін ортақ ойды сынып ұжымына таныстырады. | |||
Құндылықтарғабаулу | Археологиялық ескерткіштерді сипаттау арқылы Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу | ||
Пәнаралықбайланыс | жаратылыстану, дүние жүзі тарихы | ||
Алдыңғы білім | Қазақстанның жартастарға салған суреттері арқылы археологиялық ескерткіштерді сипаттауды түсінеді, сол арқылы Неліктен Шілікті мен Бесшатыр «патша қорғандары» деп аталғанын анықтайды | ||
Сабақтың барысы: | |||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері: | Сабақта жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||||
Сабақтың басы:
(2 минут)
8- мин
Т.
|
Ұйымдастыру шаралары:
Амандасу, сабақта жоқ оқушыларды белгілеу (Егер сабақ кестесі бойынша кейінгі сабақ болса сергіту сәтін өткізу. Мысалы: «Жаңбыр тамшылары»); Топтарға топтастыру.-«Есік қорғаны», «Бесшатыр қорғаны», «Шілікті қорғаны», (уақытты тиімді пайдалану үшін, топтардың аты жазылған қағаздарды кабинетке кіру кезеңінде үлестіріп тұру). Тапсырма 1.Үй тапсырмасын сұрау.«Конверттегі сұрақ». Əрбір оқушыға арнап конверт дайындаймын сынып жауаптардың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды 1.«Алтын адам» бас киімінде бейнеленген аң-құстар қандай ұғымды білдіреді /құстар-? Тау мен жануарлар-? Ешкі мен ағаш тамыры 2. Әшекейлеу мен безендіруде аңдардың бейнелеу өнері қандай стиль деп аталды? 3.Сақтар өзінің шығу тегін кімдермен байланыстырды? ҚБ Топардың берген жауабын топтар түрлі түсті қағаздар көтерумен білдіреді қызыл түс – өте жақсы, көк түс – жақсы, сары түс – орташа 1.1 дәлел |
Топтардың аттары жазылған үлестірмелі қағаздар
Оқулық 5 сынып тақырыбы: «Алтын адам» археологиялық олжасы
|
|||||||||||||||||
Келесі жаңа сабаққа көшу мақсатымен оқушыларға
2 мин |
Тапсырма 2. /1.1
эвристикалық әңгіме арқылы сақтар неліктен патшаларға алып қорғандар тұрғызды деп ойлайсыңдар деген сұрақ қойып жауаптарын тыңдаймыз ҚБ Әр оқушы жауабын түрлі түсті қағаздар көтерумен қызыл түс – өте жақсы, көк түс – жақсы, сары түс – орташа
|
Алдыңғы өткен біліммен сабақтастырады | |||||||||||||||||
Сабақтың ортасы:
(20 минут) Б.
Т.
3 – мин |
Тапсырма 3 «Балықтың қаңқасы» топтарда қорғайды
Мәтінді оқу /Археологиялық зерттеулер сақ қоғамы туралы қандай ақпарат береді/ «Қаңқаның басында» мәтінде қарастырылатын проблема белгіленеді Проблема Мүлік теңсіздігі болдыма Мүлік теңсіздігі болса дәлелдер келтіреміз Қорытынды жасаймыз ҚБ Топ басшысының «ЖТЖ » Ж-жетті Т-талпынды Ж-жеткен жоқ арқылы 1.1 Тапсырма 41.1 Суретте не бейнеленген. Сақтардың жерлеу ғұрыптарынан әлеуметтік теңсіздікті ажыратамызба? Топтағы оқушылар ойын тыңдау /Ауызша кері байланыс/ ҚБ «ЖТЖ » Ж-жетті Т-талпынды Ж-жеткен жоқ арқылы Электронды оқулықтағы патша қорғандары туралы мәліметті естиді Археологиялық зерттеулер сақ қоғамы туралы қандай ақпарат береді Топтық талқылаудан кейін ортақ ойды сынып ұжымына таныстырады. Кері байланыс, «керемет» арқылы топтардың тапсырманы орындаудағы жақсы жағын, кемшілігін, әр топтың ерекше жауабын» атап көрсетеді (әр топтан бір пікірден болуы мүмкін). Тапсырма 5 1.1 «Жасап көр» Алып қорған макетін жасап көріңдер
«Екі жұлдыз, екі тілек» (ҚБ әлеуметтік/психомоторлық аспект) арқылы топтар бір-біріне сындарлы кері байланыс беруі ұйымдастырылады |
5 сыныпқа арналған оқулық жобасы,
А-3 форматтағы қағаз, маркерлер
Суреттер Оқулық78 бет
5 сыныпқа арналған оқулық жобасы 78 бет
Түрлі түсті қағаздар
Электронды оқулық
5 сыныпқа арналған оқулық жобасы 79 бет
|
|||||||||||||||||
Сабақтың соңы:
(10 минут): |
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасымен жұмыс жасату. Археологиялық ескерткіштерді сипаттау арқылы Мәңгілік елдің «Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы» құндылығына баулу
Дескриптор: Сақтарды зертегенде ғалымдардың қорған үйінділерінің әр түрлілігін сипатына қарай ажыратады. Оқушы сақтардың әлеуметтік жіктелуін айтады ҚБ «ЖТЖ » Ж-жетті Т-талпынды Ж-жеткен жоқ арқылы 1.1 |
1 ресурс |
|||||||||||||||||
Үй тапсырмасы: Шілікті және Бесшатыр қорғандары жайлы
Қосымша ақпарат алып келуге болады |
5 сыныпқа арналған оқулық Экранға шығару | ||||||||||||||||||
Саралау – сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз? | Бағалау – сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||||||||||||
Топтағы жұмыс барысында қабілетті және үлгерімі орташа оқушылармен жетістікке жету үшін сыртқы саралауды пайдалану, «диалог және қолдау көрсету» жоспарланды. Тапсырма орындау барысында кейбір оқушыларға ойланту және қажетті жауапты алу үшін суретті қолданылады. Сақтарды зертегенде ғалымдардың қорған үйінділерінің әр түрлілігін сипатына қарай ажыратады.Оқушы сақтардың әлеуметтік жіктелуін айтады
Өзгелерді оқыта отырып, өзі оқуы үшін ерекше қабілетті оқушыларға мүмкіндік беру. Сынып ұжымының толық қатысуын қадағалау. |
«2 жұлдыз, 2 тілек»
«ЖТЖ » Ж-жетті Т-талпынды Ж-жеткен жоқ арқылы Конверттегі сұрақ». ҚБ Топардың берген жауабын топтар түрлі түсті қағаздар көтерумен білдіреді қызыл түс – өте жақсы, көк түс – жақсы, сары түс – орташа
|
Денсаулық сақтау педагогикасы мен СЭС талаптарын сақтау. | |||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Жалпы бағалау: |
|||||||||||||||||||
Сабақта ең жақсы өткен екі нәрсе:
1. 2. Сабақтың бұдан да жақсы өтуіне не оң ықпал етер еді (оқу мен оқытуға қатысты)? 1. 2. Сабақ барысында мен жекелеген оқушылардың жетістіктері мен қиыншылықтары туралы нені анықтады? Келесі сабақта нені жетілдіру қажет?
|
|||||||||||||||||||
1-ресурс. Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы парағы:
Бөлім
Тақырып |
5.3.А. Сақтар
Шілікті және бесшатыр патша қорғандары. |
Оқу мақсаты | 5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
Оқу дағдыларының деңгейі | Қолдану |
Бағалау критерийлері | Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының құрылысының ерекшеліктерін көрсетеді. |
Тапсырма: | |
Тапсырма 1. Үй тапсырмасын сұрау. «Конверттегі сұрақ». Əрбір оқушыға арнап конверт дайындаймын сынып жауаптардың қаншалықты дұрыс болғанын талқылайды
1.«Алтын адам» бас киімінде бейнеленген аң-құстар қандай ұғымды білдіреді /құстар-…? Тау мен жануарлар-…? Ешкі мен ағаш тамыры-…?
|
|
Бағалау критерийі: | Дескриптор: |
Дүниетаным ерешеліктерін көрсетеді; | Дүние таным ұғымдарының өзгешелігін ажыратады |
2-ресурс.
Бөлім Тақырып |
5.3.А. Сақтар
Шілікті және бесшатыр патша қорғандары. |
|
Оқу мақсаты | 5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау | |
Оқу дағдыларының деңгейі | Қолдану | |
Бағалау критерийлері | Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының құрылысының ерекшеліктерін көрсетеді | |
Тапсырма: | ||
Тапсырма 2. /1.1 эвристикалық әңгіме арқылы сақтар неліктен патшаларға алып қорғандар тұрғызды деп ойлайсыңдар деген сұрақ қойып жауаптарын тыңдаймыз
|
||
Бағалау критерийі: | Дескриптор: | |
Алып патша қорғандарын тұрғызғандарын анықтайды | Патша қорғандарының көлемдеріне, сипатына қарай ажыратады.
|
|
Бөлім
Тақырып |
5.3.А. Сақтар
Шілікті және бесшатыр патша қорғандары. |
|
Оқу мақсаты | 5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау | |
Оқу дағдыларының деңгейі | Қолдану | |
Бағалау критерийлері | Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының құрылысының ерекшеліктерін көрсетеді. | |
Тапсырма:
Тапсырма 3 «Балықтың қаңқасы» топтарда қорғайды Мәтінді оқу /Археологиялық зерттеулер сақ қоғамы туралы қандай ақпарат береді/ «Қаңқаның басында» мәтінде қарастырылатын проблема белгіленеді Проблема Мүлік теңсіздігі болдыма Мүлік теңсіздігі болса дәлелдер келтіреміз Қорытынды жасаймыз ҚБ Топ басшысының «ЖТЖ » Ж-жетті Т-талпынды Ж-жеткен жоқ арқылы 1.1 |
||
Бағалау критерийі: | Дескриптор: | |
Мүлік теңсіздігін анықтайды | Мүлік теңсіздігі болғандығын ажыратады | |
Бөлім Тақырып |
5.3.А. Сақтар
Шілікті және бесшатыр патша қорғандары. |
Оқу мақсаты | 5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
Оқу дағдыларының деңгейі | Қолдану |
Бағалау критерийлері | Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының құрылысының ерекшеліктерін көрсетеді |
Тапсырма: | |
Суретте не бейнеленген. Суретті Талда Анықта Әңгіме құра тапсырмасы
|
|
Бағалау критерийі: | Дескриптор: |
Алып патша қорғандарын тұрғызғандарын анықтайды | Патша қорғандарының көлемдеріне, сипатына қарай ажыратады.
|
Бөлім Тақырып |
5.3.А. Сақтар
Шілікті және бесшатыр патша қорғандары. |
Оқу мақсаты | 5.2.2.1 археологиялық ескерткіштерді сипаттау |
Оқу дағдыларының деңгейі | Қолдану |
Бағалау критерийлері | Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының құрылысының ерекшеліктерін көрсетеді |
Тапсырма: | |
Тапсырма 5 1.1
«Жасап көр» Алып қорған макетін жасап көріңдер |
|
Бағалау критерийі: | Дескриптор: |
Алып патша қорғандарын тұрғызғандарын анықтайды | Патша қорғандарының көлемдеріне, сипатына қарай ажыратады.
|