Қуыршақты шомылдырып, ұйықтатамыз
Ұйымдастырылған ашық оқу қызметі
Білім беру саласы: «Қатынас»
Оқу қызметі:Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: Қуыршақты шомылдырып, ұйықтатамыз.
Мақсаты: балаларға дұрыс жуыну ережелерін үйрету, киімдерді ретімен шешуді, киімдердің атын атай білуге үйрету. Қимыл-әрекетті білдіретін сөздерді меңгерту. Еңбекқорлыққа, тазалыққа баулу.
Көрнекіліктер: шомылдыруға арналған заттар: су, сабын, сүлгі.
Сөздік жұмыс: сүлгі.
Билингвальды компонент:Қуыршақ-кукла
Мотивациялық қозғаушылық
Балалармен сәлемдесіп, шаттық шеңберін жасайды.
-Топ, топ басайық,
Жалаудан күн жасайық!,
Жаса, жаса алтын күн!
Жаса, жаса жаркын күн!(Балалар қимыл-қозғалыспен шаттық шеңберін жасайды).
Тазалық туралы сөйлеседі.
Балалар, сендер таза жүргенді ұнатасыңдар ғой. Әр уақытта таза, ұқыпты жүретін балалардың доста-ры нелер, білесіңдер ме? Балалар білмесе көмектеседі.(Балалар тыңцайды, білуге талпынады)
– Сабын, су , сүлгі, айна, тарақ.
«Сү-сү – сүлгі» деген буын-сөздің айтылуын қайталатып айтқызып үйретеді.(Қайталайды).
Ғажайып сәт.
– Балалар, бізге куыршақ Айгүл қонаққа келді. (Қуыршақ Айгүлдің үстінің кір болып кеткенін айтып, менен өзін шомылдыруды өтінеді).
– Кәне, балалар, Айгүлді бірге шомылдырайық. Киімін шешіп, таза суға шомылдырайық. Алдымен баскиімін, сонан соң аяқкиімін шешейік.
Киім шешу ретін көрсетеді. Шешіп отырып, киімдерінің атгарын айтып отырады: баскиім, аяқкиім, көйлек. Шешіп болған соң, шо-мылдырады. Ыдысқа су құйып, сабынмен денесін сабындап, одан соң таза сумей жуындырамыз, болған соң сүлгімен сүртіп, денесін қүрғатып, таза киімдерін кигіземіз. Киіндірерде – киіну ретін Оның ұйқысы келді, әлдилеп ұйыктатайық. «Бесік жырын» айтып, Айгүлді ұйықтатады.
Қуыршақ балалардың әлдиіне ұйықтап калады.
Сергіту сәті.
Ақ қоян-ау, ак қоян
Ұйқыңнан тұрсаңшы,
Бетіңді жусаңшы.
Айнаға қарасаңшы,
Ғажайып сәт.
– Балалар, бізге куыршақ Айгүл қонаққа келді. (Қуыршақ Айгүлдің үстінің кір болып кеткенін айтып, менен өзін шомылдыруды өтінеді).
– Кәне, балалар, Айгүлді бірге шомылдырайық. Киімін шешіп, таза суға шомылдырайық. Алдымен баскиімін, сонан соң аяқкиімін шешейік.
Киім шешу ретін көрсетеді. Шешіп отырып, киімдерінің атгарын айтып отырады: баскиім, аяқкиім, көйлек. Шешіп болған соң, шо-мылдырады. Ыдысқа су құйып, сабынмен денесін сабындап, одан соң таза сумей жуындырамыз, болған соң сүлгімен сүртіп, денесін қүрғатып, таза киімдерін кигіземіз. Киіндірерде – киіну ретін Оның ұйқысы келді, әлдилеп ұйыктатайық. «Бесік жырын» айтып, Айгүлді ұйықтатады.
Қуыршақ балалардың әлдиіне ұйықтап калады.
Қуыршақ Айгүлге таңғалады. Айгүлдің кір болғанына аяушылык танытады.
Киімін шешуге, шомылдыруға көмектеседі. Қамқорлық көрсетуге үмтылады. Киімінің шешу ретін, киімнің аттарын білуге, үйренуге талпынады
Сергіту сәті.
Ақ қоян-ау, ак қоян
Ұйқыңнан тұрсаңшы,
Бетіңді жусаңшы.
Айнаға қарасаңшы,
Әй-әй көйлек кисеңші!
1.«Не жоқ?» дидактикалық ойыны (киімдердің суреттерімен). Киімдерді тізіп қояды, жок киімді табады. Көздерін жұмдырады, біреуін алып қояды. Көру, есте сақтау кабілеттерін дамытады.
2.«Айгүлге куыршағын жуындыру үшін не керек?» дидактикалық ойыны.
Жуындыру үшін қандай заттар керегін суретке карап айтып, артық затты сызады. Әй-әй көйлек кисеңші!
Қуыршақ Айгүлге таңғалады. Айгүлдің кір болғанына аяушылык танытады.
Киімін шешуге, шомылдыруға көмектеседі. Қамқорлық көрсетуге үмтылады. Киімінің шешу ретін, киімнің аттарын білуге, үйренуге талпынады.
Кутілетін нәтиже:
Нені білу керек: Киімдердің аттарын;
Нені игерді: Тазалық туралы түсініктерді;
Нені біледі: Киінудің, шешінудің ретін.
Ұйымдастырлған оқу қызметін толтырған: Әміржан Б.
Ұйымдастырлған оқу қызметін тексерген: Елгезекова А.