Ұлы дала тарихы

Түркістан облысы

Арыс қаласы

С.Сейфуллин  атындағы жалпы білім беретін мектебі

Бастауыш сынып мұғалімі        

Абдумуратова Гульдана Балтабаевна

 

Күні:

Сынып: 1«В»

Пән:дүниетану

 

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы: Ұлы дала тарихы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 1.3.1.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ежелгі адамдардың өмірі туралы әңгімелеу

1.3.5.2 тәуелсіз мемлекеттің негізгі белгілері туралы әңгімелеу

Сабақтың мақсаттары: Барлық оқушылар: қазақ халқының тарихымен танысy;

Оқушылардың басым бөлігі: оның рухани құндылықтарын түсінуді үйренy;

Кейбір оқушылар:. батырлардың қазақ халқының тарихындағы рөлін түсінy.

Бағалау  кретерилері: картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін көрсетуді үйренеді
Құндылықтарды дарыту: «Мәңгілік ел» патриоттық тәрбие беру
Пәнаралық байланыс:  орыс тілі ,музыка
АКТ қолдану дағдылары: Аудиожазба , таныстырылым.
Тірек сөздер: ауыз әдебиеті – фольклор – folklore; ерлік – мужество – bravery.
Тілдік құзыреттілік:  
Ресурстар: Мультимедиапроектор, «Толағай» мультфильмі, Қасымханның портреті, Е.Құдайбергеновтің орындауында «Мен қазақпын» әнінің бейнеклипі, стикерлер, флипчарт, түрлі-түсті маркерлер, таныстырылым, «Толағай» суреті, «батыр», «ерлік», «адамгершілік», «әлсіз», «күшті», «сараң», «мейірімді» сөздері жазылған үлестірме парақшалар, домбыра, жылқы, батыр, шаңырақ суреті салынған, суреттерге байланысты мақал-мәтелдер жазылған үлестірме парақшалар, қосымша тапсырмаға арналған сюжетті сурет.

 

Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет Ресурстар
Сабақтың басы

3 минут

Сабақтың ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2минут

 

5 минут

 

 

 

10  минут

 

 

 

 

 

5 минут

 

 

 

 

4 минут

Шаттық шеңбері «Тамаша екен»

Жаңа  сабақ    «Миға  шабуыл» әдісі  арқылы  түсіндіремін.

Ғұндар – II-IV ғ. өмір сүрген ежелгі көшпенді халық.Тарихшылардың пікірі бойынша ғұн империясы батыстағы Альпі мен Балтық теңізінен бастап шығысында Каспий теңізіне дейінгі жерді алып жатқан. Оның тіршілік етуі Еуропа халқы үшін маңызы зор еді.

Алғашында ғұндар оңтүстік Байкал маңында тіршілік етіп, мал шаруашылығымен айналысты. Олар көбінесе жылқы өсірумен әуестенген.Ғұндарда тұрақты баспана болмады, олар өз мал-жандарымен бірге қоныс аударып отырды және киіз үйлерде тұрды деп айтылады. Ғұндардың қоныс аударып отыруы жайылым өнімділігінің аздығына байланысты. Олар ма Б.з.д. ІІІ ғасырдың соңында ғұндар Қытайдың солтүстік-батыс шекарасына жиі шабуыл жасап тұрды. Күш-жігері мол және дарынды қолбасшысы Модэ ғұндар тайпасын біріктірді. Көршілес халықтардың бір бөлігін бағындырып, Модэ Қытай империясын өзімен «бейбітшілік және туыстық» шартын жасауға мәжбүрледі. Бұл шартқа сай Қытай империясы ғұндарға алым-салық төлеуге міндетті болатын.Малдарына азық іздеу үшін үнемі қоныс аударып отырған.

«Жеті жебе» әдісі жұптық жұмыс.

Орындап көр. Оқушыларға қызықты іспен айналысатындарын айтамын. Оқушылар бұл жерде ғұндар кезінде өмір сүрген Ақ Бұғы туралы мультфильмді дыбыстайды. Оқушыларға Ақ Бұғы туралы аңызды тыңдатамын.

Топта оқушылар тұсбағдар бойынша шығыстан батысқа дейінгі жолды анықтап, бұл бағытты сыныпта көрсетсін.

Жауабы: Көк меңзер ғұндар қозғалысын көрсетеді. Ғұндар шығыстан батысқа қоныс аударып отырған және Италияға дейін жеткен.

Ақ бұғы туралы оқиға

• Ақ бұғы туралы оқиғаны тыңда.

• Оқулықтағы мультфильм кадрларын көр.

Мультфильмді кадрлар бойынша түсіндір.

Оқиғаны қалай аяқтауға болады?

Ғұндар керемет жерді көргенде не деп ойлады?

Қ.Б. «От шашу» әдісі арқылы бағалау.

Ғұндардың қоныс аударуы

Картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін көрсет

«Мұражай» ойыны. Ол үшін алдын ала сынып қабырғаларына ғұн мәдениетінің аң стиліндегі заттары бейнеленген суреттерді іліп қоямын. 1-2 оқушыға экскурсия жүргізушісі рөлін ойнатамын.

 

Дескриптор:

1.        Ғұн туралы біледі.

2.        Ғұндар көшпенді халық екенін біледі.

Түрлі материалдарды, әдістер мен құралдарды пайдалана отырып көне жазуларды бейнелеуді біледі.

СЕРГІТУ СӘТІ

Еңбекке баулу. Жұмыс дәптерінде «Мектепте жүретін жолдарым» тапсырмасын орындаған кезде оқушылар сабақта болған бір күн ішінде жүрген бағытын салады.

АКТ. Оқушыларға ата-аналарымен бірге интернеттен ғұндардың керек-жарақтары, киімдері бейнеленген суреттерді тауып, оларды ермексаздан жасауды ұсыныңыз (мысалы, ғұн әскерінің бас киімі).

Математика. Жұмыс дәптеріндегі «Бұрын болған, қазір бар және келешекте болады» тапсырмасын орындаған кезде оқушылар сандарды және сандардың каллиграфиясын қайталайды

Бағалау кретериі:

Ұлы дала тарихы

Дескриптор:

1-картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін біледі;

2- өзі жүретін бағыттарының сызбасын сызуды біледі.

Шаттық шебері

 

 

Суретпен жұм

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

1 минут

Кері байланыс

 

Саралау–оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?-картадан ғұндардың қоныс аударған жерлерін,өзі жүретін бағыттарының сызбасын сызуды Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

Ашық микрофон әдісі

Мадақтау      От шашу

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

Ескертіп отыру

 

Сабақ бойынша рефлексия  
Жалпы баға

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақты жақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

2:

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *