Ұлттар достығы-басты байлығымыз

Сабақтың тақырыбы:

Ұлттар достығы- басты байлығымыз

Күні:  . 
СЫНЫП: 7 «Ә» Қатысқаноқушылар  саны: 15 Қатыспағаноқушылар саны:  0
Бөлім атауы: Қазақстандағы ұлттар достастығы.  
Сабақтың тақырыбы: Ұлттар достығы-басты байлығымыз.  
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. 7.О4.1.Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем  әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы,құрылымы,мақсатты   аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.

7.ӘТН4.Еліктеуіш сөздердің  мәтіндегі қолданысын түсіну.

Сабақ  нәтижесі:

 

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады:Мәтіндерді салыстырады;

-идеясы мен стилін анықтайды,құрылымын талдай алады.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Мақсатты аудиториясын ажыратады,

-мәтін бойынша сұрақтар құрастыра алады.Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Тілдік құралдарды ажыратады,еліктеуіш сөздерді табады.

Бағалау  критерийі .Мәтіндерді салыстырады.

.Мәтіннің стильдік ерекшеліктерін анықтайды.

.Идеясы мен стилін анықтайды.

Еліктеуіш сөздердің  түрлерін ажырата алу,мәтінде таба алу,орынды қолдану.

Дескриптор .Мәтін ішінен  публицистикалық және көркем әдебиет стилдеріне  сәйкес келетін дәлелдер келтіреді.

Еліктеуіш сөздердің түрлерін ажырата алады,мәтінде таба алады,орынды қолданады.

Тілдік міндеттер Лексикалық минимум

жанр,стиль,стильдің тілдік ерекшеліктері,ұлт өкілдері,бірлігі жарасқан,бауыр басу,арманға жетелейтін,көпұлтты мемлекет т.б

Сөйлеу мәдениетін жетілдіру үшін  қолдануға ұсынылатын тілдік оралымдар:

Менің ойымша,біріншіден, сонымен қатар,қорытындылай келе т.б

Ресурстар Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер.
Әдіс-тәсілдер Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия.
Пәнаралық байланыс  Тарих,әдебиет
Алдыңғы оқу 7 .Т\А. Ұлттар достығы- басты байлығымыз.
Сабақтың жоспары
Жоспарланғануақыт Сабақ барысы : Бағалау түрлері
Басталуы

 

2  минут

 

 

 

1.Ұйымдастыру кезеңі.Амандасу,оқушыларды түгендеу.

Көңіл-күйлеріңіз қалай?

Бағалау парақшасымен таныстыру

Сынып 3 топқа  бөлінген.Татулық,бейбітшілік,достық.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Ой қозғау»( Сұрақтарға жауап алу) «Сұрақтар алаңы».Суретпен жұмыс.Оқушылар  тақта алдына бір-бірден шығып ,қоржын ішіндегі сұрақтарға жауап береді.Орнында отырған оқушылар айтылған жауаптарды толықтырып отырады.

1 .Достық деген ұғымды қалай түсінесіңдер?

2. Әр ұлт өкілдерінің арасындағы достықты қалай түсіңеміз?

3. Басқа ұлт өкілдерінің Қазақстанда тұруына қарсы емеспіз ба? ?

4.Сендердің басқа ұлт өкілдерінен  достарың бар ма?

5.Олардың Қазақстанға қалай келгені туралы білесің бе?

6.Қазақстанда қанша ұлт өкілдері тұрады?

Психологиялық ахуал туғызу.

Өткен тақырыпты қайталау.

Үй жұмысын тексеру.

1.Стильдің қандай түрлерін білесіз?

2. Публицистикалық стильдің сипаты,қолданылу аясы туралы не білесіңдер?

3.Көркем әдебиет стилінің ерекшеліктері қандай?

4..Еліктеуіш сөздер дегеніміз не?

5.Бейнелеуіш сөздер дегеніміз не?

6..Етістіктің шақтары нешеге бөлінеді?

7.Есімше ,көсемше  қандай жұрнақтар арқылы жасалады?

 

 

.

Жаңа білім

7минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтық жұмыс

3 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топтқ жұмыс

15 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

6 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Болжау »әдісі  арқылы  жаңа сабақтың тақырыбы ашылады.

«Ұлттар достығы- басты байлығымыз» тақырыпты ашып айту.

1.Оқылым алдындағы тапсырма.Мұғалім оқушыларға бейнефильмнен үзінді ұсынылады.Балалар  осы бейнебаяннан не байқадыңдар?

Ұлттар достығын қай уақытта  мерекелейміз?.Бұл үзінді мен алдарындағы мақал-мәтелдерді біріктіріп, “Болжау”стратегиясы арқылы сабақтың тақырыбын ашу.\топтық жұмыс\.

Достық,бірлік,ынтымаққа байланысты мақал-мәтелдерді құрастырумен басталады. «Байлық ,байлық емес, бірлік-байлық», «Тату елдің тамағы таусылмайды», «Бірлік болмай, тірлік болмас» .

Бағалау критерийлері Дескриптор
 

Білім алушылар тірек сөздер бейнефильмнің үзіндісі арқылы  тақырыпқа болжам жасайды.

 

 

 

 

-тірек сөздер,бейнефильмнің үзіндісі арқылы тақрыпты жартылай болжайды;

-оқылымға арналған мәтіннің тақырыбын болжап ашады;

-болжамының себебін түсіндіреді.

-мақалдардың мағынасын ашады.

Кері байланыс: ҚБ   «Пікір айтамын»әдісі

Сабақ мақсатымен таныстыру.

№1 тапсырма Жеке жұмысОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.

Балалар оқулықтағы оқылым мәтінінмен танысып шығамыз.

Тапсырма.Мәтіннің стилін анықтап, автордың көзқарасы бойынша талқылау.Негізгі ақпаратты анықта.

Балалар сұрақ сендерге: «Достығы жарасқан елміз» дегенді қалай түсінесіңдер?Қазақтың бауырмалдық,дарқандығы туралы кім көп жазған екен?Біз ешкімді кемсітпей,ұлтына,дініне қарамай бауырым деп қарау керек екенбіз.Ұлы Абайдың «Адамзаттың бәрін сүй бауырым деп»деген сөзін қалай түсінеміз?Бауыр деп кімді айтасыңдар?

«Еркін  талқылау» әдісі

1-топ  Мәтінді оқып шығады.

2-топ  Идеясын ашады

3-топ Қандай стильде жазылған.

 

Дескриптор:3-10 балл

Мәтін мазмұнын толық түсінеді

-Мәтін идеясын  аша  алады

-Өз тұжырымдарын дәлелдей алады

-Стиль түрін ажырата алады.

-Мәтіннен етістіктерді табады.

Қалыптастырушы бағалау:  «Бас бармақ»әдісі   арқылы жүргізіледі.

 

ДОСТЫҒЫ ЖАРАСҚАН ЕЛМІЗ

 

Қазақстанда әр ұлт өкілдерінің кәсіппен шұғылдануына барлық жағдай жасалған. Бізден басқа мемлекетте дәл біздегідей терезесі тең еңбек етіп, кәсіп жасап, қалаған ісімен айналысып жатқан диаспоралар жоқ. Сондықтан олар Қазақстанда бақытты өмір сүріп жатыр.

 

Елімізде еңбек етіп жүрген әртүрлі ұлт өкілдерін көргенде қазақтың кеңдігіне қайран қаласыз. Осыдан біраз жыл бұрын тарихи отандарына кеткен біраз немістер Қазақстанға қайта келді.

 

Қазақтың дарқандығы мен кеңдігін және бауырмалдығын Герольд Бельгер көп жазды. Жақында дүние салған оны өзінің өсиеті бойынша достары Кеңсайға жерледі. Міне, қазақтың өзге ұлтқа деген сүйіспеншілігін осыдан көруге болады. Олай болса, Қазақстандағы ұлттар достығы жасай берсін!

 

№2 тапсырма Т/Ж  ( постермен жұмыс.)

Тапсырма.Идеясы ұқсас публицистикалық және көркем  әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбын ,құрылымын ,мақсатты   аудиториясын  анықтайды Тілдік ерекшелігін салыстырады.Мәтіннен еліктеу сөздерді табады.

 

Дескриптор:

-Құрылымын талдайды.

-Мақсатты аудиториясын анықтайды.

-Тілдік ерекшеліктерін анықтайды.

-Еліктеу сөздердің мәнін анықтау.

 

 

«Айналмалы бекет» әдісі  (Топтық жұмыс)

Мәтін бойынша жасаған постермен жұмыстарынызды келесі топқа береміз. Сол топ сіздердің жұмстарыңызға қосымша мәлімет береді.Толықтырып  келесі топқа  береді. Солайша өздеріне қайта оралады.

 

 

 

 

Көп ұлтты Қазақстан ( постермен жұмыс.)

 

 

Бағалау критерийі:

Қазақстан  туралы білгенін жаза алады

Топ ішінде белсенділік таныта алады.

Өз ойын дәлелдемелермен жеткізе алады

Қалыптастырушы бағалау :” бас бармақ  тәсілі арқылы жүргізіледі

 

 

Жұптық жұмыс.

2, «Тест интервью» әдісі (Диолог арасында еліктеуіш сөздерді пайдалану ұсынылады.)

 

Сұрақ              Жауап

 

Бағалау критерийі:

Диалог құра алады

Еліктеу сөзді пайдаланады

Өз пікірін   білдіре алады.

Нақты жауаты  бере алады

 

Қалыптастырушы бағалау:  «Басбармақ» әдісі  арқылы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

     
Бағалау

 

3 минут

 

 

Оқушының аты-жөні « Болжау » әдісі «Еркін талқылау»  әдісі «Айналмалы бекет» «Тест интервию» әдісі Балл
           
           
           
           
           
           

 

Бағалау критерийі  ( 3-10 балл)

-Өз ойын еркін айта білуі

-Сөйлеу барысында еліктеу сөздерді пайдалануы

-ұлт достығы тақырыбын аша білуі

– Регламентті сақтау

 

 

 

 

 

Кері байланыс

3 минут

 

«Аяқталмаған сөйлем»
Оқушылар сөйлемді жалғастырулары керек:
– Мен …. қатысты көз қарасымды өзгерттім
– Мен …. туралы көп білдім.
– Мен … таң қалдым.
– Мен …. сезімде болдым.
– Мен …. салыстырдым.
– Мен …. үшін уайымдадым.

 

 

Сұрақтары бар қорап  ( мұғалім оқушылардан бүгінгі сабаққа байланысты қояр сұрақтарын сикерге жазып қорапқа салуды ұсынады) Қораптағы  сұрақтар  келесі сабақтың алдында талқыланады.

 

Кері байланыс кемесі

 

 

 

 

 

 

Қосымша ақпарат
Саралау – Сіз қосымша

көмек көрсетуді қалай

жоспарлайсыз? Сіз

қабілеті жоғары

оқушыларғатапсырманы

күрделендіруді қалай

жоспарлайсыз?

Бағалау – Оқушылардың

үйренгенінтексеруді

қалайжоспарлайсыз?

Пəнаралықбайланыс

Қауіпсіздік жəне еңбекті

қорғауережелері

АКТ-менбайланыс

Құндылықтардағы

байланыс

· · ·
Рефлексия

Сабақ / оқу

мақсаттары

шынайыма?

Бүгін оқушылар

не білді?

Сыныптағыахуал

қандайболды?

Мен жоспарлаған

саралаушаралары

тиімдіболдыма?

Мен берілген

уақытішінде

үлгердімбе? Мен

өзжоспарыма

қандай түзетулер

енгіздімжəне

неліктен?

 

 

 

Қорытынды бағамдау

Қандайекінəрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Қандайекінəрсесабақтыжақсартаалды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1:

2:

Сабақбарысында мен сыныпнемесежекелегеноқушылартуралыменіңкелесісабағымды

жетілдіругекөмектесетінне білдім?

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *