Жергілікті жерді бағдарлау
Аужанова Раушан Рысбековна
Пәні:Дүниетану Мектеп:Д.Бабатайұлы атындағы орта мектеп
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Елімнің табиғаты Мұғалімнің аты-жөні:Аужанова Р.Р. Күні: Қатысқандар саны: 20 Сынып: 2 Қатыспағандар саны:
|
|
Сабақ тақырыбы: | Жергілікті жерді бағдарлау |
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 2.2.1.1.тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау |
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтауды біледі
Көптеген оқушылар: көкжиек аралық тұстарын ажырата алады Кейбір оқушылар:Көкжиектің аралық тұстарын біледі, өзінің тұрғылықты жерін тұсбағар арқылы бағдарлағанда қолдана алады
|
Бағалау критерийлері | 1.Тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтайды |
Тілдік мақсаттар | Оқушылар орындай алады:
Тұсбағдар құралымен және жергілікті белгілерге қарап, тұстарды анықтап айтады Көкжиектің негізгі төрт тұстарын атайды Көкжиектің аралық тұстарын айтады Пәнге тән лексика мен терминология: -бағдарлау -солтүстік-шығыс-СШ -оңтүстік-шығыс-ОШ -оңтүстік-батыс ОБ -солтүстік-батыс СБ Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: -Бағдарлау деген не? -Тұсбағдарды қалай қолданамыз? |
Құндылықтарды дарыту | Топтық жұмыс арқылы ынтымақтастық,құрмет, өмір бойы білім алу құндылықтары жүзеге асады |
Пәнаралық байланыс | Көрсетілген бейнебаян бойынша әңгімелескенде сөйлеу дағдысын дамытуда әдебиеттік оқу пәнімен байланысады |
АКТ қолдану дағдылары | |
Бастапқы білім | Оқушылардың көкжиек,көкжиек тұстары туралы түсінігі. |
Сабақ барысы:
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар |
Сабақтың басы
1 мин |
Біз балдырған баламыз, Құстай қанат қағамыз. Дүниені аралап, Оқып білім аламыз. (Оқушылар шеңберде жиналып бүгінгі сабаққа сәттілік тілейді). Топқа бөлу («Мозайка»әдісі арқылы топқа бөлемін.)
|
|
Сабақтың ортасы
15 минут
|
1«Ой түрткі» әдіс арқылы
конверттегі сұрақтарға жауап береді. 1-топ:Көкжиек дегеніміз не? 2-топ :Көкжиек тұстарын ата 3-топ:Көкжиекті тұстарын қандай құралдармен анықтаймыз? ҚБ «Бас бармақ» арқылы бағалау 2.Оқушыларға «Жергілікті жерді бағдарлау» туралы бейнебаян көрсетіледі -Бейнебаянда не туралы айтылды? Сабағымыздың тақырыбы – жергілікті жерді бағдарлау -«Бағдарлау» дегеніміз не? Оқулықпен жұмыс Бағдарлау – бақылаушының өзі тұрған жерін айналасына, көкжиек тұстарына және жер бедері элементтерінің кейбір өзгешеліктеріне қарап анықтауы. -Айтыңдаршы,неліктен бағдарлай білу керек? – Бағдарлаудың қандай түрлері бар екен ? – Күнге қарап – Жергілікті белгілерге қарап -тұсбағдармен Тұсбағдар құралымен және құрылысымен танысады Бағалау терезесі 3. «Алдын ала берілген атаулар»әдісі Т.Ж Қолданылатын терминдер интербелсенді тақтада тұрады.Көкжиек тұстары қысқаша жазылған қағазды әр топқа таратып беремін және тапсырма беріледі.Көкжиектің негізгі тұстарын анықтайды Дескриптор: -Көкжиектің негізгі тұстарын анықтайды -Қысқаша белгіленуін біледі ҚБ Топ мүшелері берілген тапсырмалар бойынша жинақтап,бірін-бірі бағалайды
4.«Ойлан.Жұптас.Бөліс»әдісі ЖЖ тапсырмалар үлестіріледі Жауаптарын қағаз бетіне түсіреді.Сызбаны зерттеу арқылы зерттеу жұмысын жүргізу. Көкжиектің аралық тұстарын белгілейді Дескриптор Сызбадағы аралық тұстарды анықтайды Жазады.толықтырады Қатесін түзейді ҚБ «Күлегештермен бағалау» Сергіту сәті «Қыдырып қайтайық» 5. «Құрылысшы» ойыны Ж.жұмыс Оқушыларға үй бөлшектерін таратамын.Онда тұсбағдарды қолдану тәртібі жазылады.Тұсбағдарды қолдану тәртібін ретімен орналастыру арқылы үй құрастырады. Орындап болған оқушыларға қосымша тапсырма беріледі. -тұсбағардың көмегімен сыныптағы заттардың қай тұста орналасқанын анықта. -өзінің тұрғылықты жерінің,үйінің,мектептің қай жақта орналасқанын анықта Дескриптор:Үй бөлшектерін ретімен орналастыру арқылы Тұсбағдардың қолдану тәртібін анықтай алады Рефлексия Ынталандыру Жарайсың!
|
Конверттегі сұрақтар
бейнебаян
оқулық
видео |
Сабақтың соңы | «Ақиқат немесе жалған ба?кері байланыс
сабақты қорытындылау. 1.Көкжиек – айналамыздағы көзкөрім жер. + 2.Тұсбағдар – көкжиек тұстарын анықтауға арналған құрал. + 3. Түсбағдардың көк тілі оңтүстікті көрсетеді. – 4.Күн әрдайым шығыстан шығады.+ 5.Күн тал түсте солтүстікте тұрады. – 6.Жылы жаққа ұшатын құстар көктемде оңтүстікке ұшады. – ҚБ Оқушының кері байланысы «Даналық ағаш» арқылы жүзеге асырамын Мен түсіндім-жасыл алма Мен жартылай түсіндім-сары алма Маған көмек қажет –қызыл алма
|
Қызыл,жасыл түсті карточкалар |
Саралау-оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз?
Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? ге қарап 1«Ой түрткі» әдіс арқылы конверттегі сұрақтарға жауап береді. 1-топ:Көкжиек дегеніміз не? 2-топ :Көкжиек тұстарын ата 3-топ:Көкжиекті тұстарын қандай құралдармен анықтаймыз? «Алдын ала берілген атаулар»әдісі Т.Ж Қолданылатын терминдер интербелсенді тақтада тұрады.Көкжиек тұстары жазылған қағазды әр топқа таратып беремін және тапсырма беріледі.Көкжиектің негізгі тұстарын анықтайды .«Ойлан.Жұптас.Бөліс»әдісі ЖЖ тапсырмалар үлестіріледі Жауаптарын қағаз бетіне түсіреді.Сызбаны зерттеу арқылы зерттеу жұмысын жүргізу. Көкжиектің аралық тұстарын белгілейді
|
Бағалау- оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?
«Бас бармақ» арқылы бағалау Бірін-бірі бағалау Күлегештермен бағалау Ынталандыру Жарайсың! Кері байланыс «Даналық» ағашы |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие)
«Жергілікті жерде бағдарлану» бейнебаян Сергіту сәті видео Қауіпсіздік ережесі |
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе,неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды,неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз. Өз сабағыңыз туралы сол жақ бағанда берілген сұрақтарға жауап беріңіз. |