Топ ішінен бөлек заттарды бөліп алу және заттарды топқа біріктіру

Өткізген: Даулетімбетова Б.Н

Өткізу мерзімі: 23.10.2020

Топтың жас ерекшелігі: ересектер тобы

Білім беру саласы: «Таным»

Бөлімі: ҚМҰҚ.

Тақырыбы: «Топ ішінен бөлек заттарды бөліп алу және заттарды топқа біріктіру».

Мақсаты: Топ ішінен бөлек заттарды бөліп алу және заттарды топқа біріктіру дағдыларын жетілдіру

Міндеттері:

БМ: Бөлек заттарды заттар тобынан бөліп алуға және заттарды топқа біріктіруге үйрету. Үлестіру жадығатпен жұмыс істеу дағдыларын жетілдіру.

ДМ: Зейіндерін, көру естерін, қолдардың ұсақ бұлшықеттерін дамыту. .

ТМ: Тану ықыластарын тәрбиелеу

Қолданатын көрнекі құралдар: бала санына қарай жасанды қар кесегі,  Тазша бала, себет, геометриялық пішіндер салынған қорап.

Сөздік жұмыс: қар кесегі, бөліп алу, біріктіру.

Қостілділік компонент: бір – один -one, көп – много –lot.

 

  Қызметтің кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеттері Балалардың іс-әрекеттері
Мотивациялық-қозғаушылық Кіріспе әңгіме:

– Балалар, бізге қонаққа Почташы  келді.

Қуыршаққа назар аударады
Ұйымдастырушылық – ізденістік -Сәлеметсіңдер ме, балалар!

-Сәлеметсің бе, Почташы!

Почташының қолындағы сөмкеге назар аудартады.

– Балалар, Почташы бізге не әкелді?

-Ол бізге қар кесегін әкеліпті.

-Олар қандай түсті, қандай пішінді?

-Тазша бала көп қар әкелді ма?

Қар кесектерін еденге шашып, бала-ларға жинап алуға ұсынады. – – Қане, бәріміз бір-бір қар кесегінен қолға алайық. Кезекпен балалардан «Сен неше қар кесегін алдың?, – деп сұрайды.

-Ал, неше қар кесегі қорапта қалды?

-Сөмкеде көп қар кесегі болу үшін не істеу керек? Қар кесегін себетке салуға ұсынады. Әр баладан: «Сен неше қар кесегін қорапқа салдың?» – деп сұрайды. -Сөмкеде неше қар кесегі бар?

-Ал, сендердің қолдарыңда неше қар кесегі бар?

Қостілділік компоенттер: бір-один, көп –много

 

 

Сергіту сәті :

Бір, екі – еңкей, Бүгілмесін тізең.

Үш-төрт шалқай Иілмесін тізең. Қолды көтер аспанға Саусақты соз, жасқанба.

 

Бекіту.Сөмкеде геометриялық пі-шіндер.

-Балалар, сөмкеде нелер жатыр? -Оларды бір сөзбен қалай айтамыз? -Келіп, әрқайсың бір пішінді алыңдар.

-Енді сөмкеде неше геометриялық пішін бар?

-Ал, сендер қолдарыңда неше геомет-риялық пішінді ұстап отырсыңдар?

Қонақпен амандасады.

 

 

 

Сөмкеге назар аударады.

 

-Қар әкелді.

 

 

 

-Ол ақ түсті, домалақ. –

 

Иә, көп.

 

Қолдарына бір-бір қар кесегінен алады. –

 

 

 

 

 

 

 

Сөмкеде  ештене қалған жоқ.

Қайтадан салу керек

 

 

 

 

 

 

Көп

 

 

Біреуіде қалмады

 

 

 

 

 

 

Тұрып бойларын жазады.

 

 

 

 

 

 

Сөмкеге назар аударады.

-Дөңгелек, үшбұрыш, шаршы, т.б. -Геометриялық пішіндер. Пішіндерді қолдарына алады.

 

-Бір де бір пішін қалған жоқ,

 

-бір пішінді

Рефлексиялық -түзетушілік -Балалар, біз бүгін немен айналыстық?

-Біз қолға неше заттан алып отырдық?

-Ал, заттарды қайта сөмкеге  жинағанда, онда неше зат болып отырды?

Белсенді балаларды мақтайды.

-Заттарды алып, қайта жинап отырдық.

– Бір заттан.

 

-Жинаған кезде сөмкеде де көп зат болады.

 

Күтілген нәтиже:

Біледі: «Қанша?», «Неше?» деген сұрақтарға жауап береді, жиынтықты «бір», «көп» сөздермен анықтайды.

Игереді: топ ішінен бөлек заттарды бөліп алу және заттарды топқа біріктіру дағдыларын.

Меңгереді: топ ішінен бөлек заттарды бөліп алуға және заттарды топқа біріктіруге үйрнеді.

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *