Логарифмдік функция, оның қасиеттері мен графигі
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:
11.3А Көрсеткішті к және логарифмдік функциялар Күні: Сынып: 11 «Б» |
Мектеп: «Қ.Рысқұлбеков атындағы №33 жалпы орта білім беретін мектеп» КММ
Мұғалімнің аты-жөні: Жумабекова Назым Сембаевна
Қатысқандар: Қатыспағандар: |
||
Сабақтың тақырыбы | Логарифмдік функция, оның қасиеттері мен графигі | ||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 11.3.1.15 – логарифмдік функцияның анықтамасын, қасиеттерін білу және оның графигін салу | ||
Сабақтың мақсаты | Барлық оқушылар: логарифмдік функцияның анықтамасын, қасиеттерін біледі және оның графигін салады
Оқушылардың басым бөлігі: сан логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын қолданып есептер шығарады Кейбір оқушылар: деңгейі күрделі есептерді шешуде, тұжырымдама жасай отыра нақты шешімдер қабылдайды |
||
Бағалау критерийі | логарифмдік функцияның анықтамасын, қасиеттерін біледі және оның графигін салады | ||
Тілдік мақсаттар
|
Оқушылар:
сан логарифмі, ондық және натурал логарифмдер анықтамаларын тұжырымдайды; логарифмдік функцияның анықтамасын, қасиеттерін айтады Негізгі сөздер мен тіркестер сан логарифмі, ондық және натурал логарифмдер, логарифм негізі және негізгі тепе-теңдік Сыныптағы диалог/жазылымға қажетті тіркестер Логарифмдік функция деп … |
||
Құндылықтарға баулу | Мәңгілік Ел” жалпыұлттық идеясының құндылығы: Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Еңбек және шығармашылық, ынтымақтастық, өмір бойы білім алу. | ||
Пәнаралық байланыс | Дүниежүзі тарихы | ||
Тақырып бойынша алдыңғы білім | Сан логарифмі және оның қасиеттері | ||
Сабақ барысы | |||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |
Сабақтың басы
5 минут |
Ұйымдастыру кезеңі.
Психологиялық жағымды орта құру. Қолданылатын әдіс-тәсіл «Ақ тілек» Үй тапсырмасын тексеру. Қ.б: бірін-бірі бағалау. Ең үздік жауап. |
Үлестірме материалдар,
|
|
Сабақтың ортасы
25 минут |
Анықтама: формуласымен берілген функцияны логарифмдік функция деп атайды.
Мысалдар қарастыру 1) функциясының анықталу облысын табайық. 8-3х˃0 -3x˃-8 Жауабы:
2) функциясының анықталу облысын табайық. 3) Тапсырма: Есептер шығару: №21.1(1,2) №21.2 (1,3) №21.5(1,2) №21.8(1,3) №21.9
Қарқыны жоғары оқушыларға №21.10(1,3)
|
Оқулық 11-сынып Алматы «Мектеп» баспасы 2020 жыл
|
|
Сабақтың соңы
6минут
|
Қалыптастырушы бағалау тапсырмасы. тест
ҚБ: бағалау критерийі арқылы дескриптор бойынша өзін-өзі бағалау жүргізіледі. Үйге тапсырма: №21.11(2,4) №21.12(2,4)
|
Үлестірмелер
Смайликтер
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718