Сөредегі ойыншықтар
Ұйымдастырылған оқу іс – қызметінің технологиялық картасы.
Топ: Ортаңғы «Балапан»
Күні, айы: 17.02.2021ж
Білім беру саласы:Таным.
Ұйымдастырылған оқу іс-қызметінің түрі: Математика негіздері.
Тақырыбы : « Сөредегі ойыншықтар» Көлем.
Мақсаты: 3-4 көлемдегі заттарды салыстыруға үйрету,үлгі бойынша санауға үйрету.
Қажетті құрал –жабдықтар: Ойыншықтар,ойыншықтардың суреті.
Ісқызметінің
кезеңдері
Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс -әрекеті
Мотивация
лық–
қозғаушы
лық
Тәрбиеші балаларды шаттық шеңберге
тұрғызады.
Қайырлы таң,досым!
Қайырлы күн болсын!
Бүгінгі күн куаныш,
Сәттілікке толсын!
Сәлеметсіндер ме,балалар
Балалар шаттық шеңберіне
жиналып,тәрбиешінің артынан
қайталайды.
Ұйымдасты
рушылықізденістік
Балаларға жұмсақ ойыншық Қоян
қонаққа келеді.
-Бүгін таң қандай тамаша!Мен жақсы
көңіл күймен ояндым да,сендерге
қонаққа келуді ұйғардым.Қоян
балаларда әртүрлі қызық және әдемі көп
ойыншық бар екенін көреді.Тәрбиеші
балаларға ойын ойнайтын бұрышқа өз
еркімен жайғасып,барлығына жету үшін
ойыншықты тек бір-бірден ғана алуды
ұсынады.
Сөренің жанына әуелі бір баланы алып
келіп,оған бір ойыншықты ұсыну керек
және оны осылайша дұрысістегені үшін
мақтап қойған жөн.Осыны екінші
баламен қайталау керек. «Даян-ақылды
бала, ол да бір ғана ойыншықты алды»
деп тәрбиеші оны да мақтайды.Одан әрі
балалар бірнешеу боп
келіп,ойыншықтарды алады.Тәрбиеші
әркайсысынан : «Сен қанша ойыншық
алдың?» деп сұрайды..Балалар
ойыншықтарды таратып алғаннан
кейін,сөреде бір ғана ойыншық қалады.
«Қанша ойыншық қалды?» -«Тек бір ғана
ойыншық қалды».
Тәрбиеші бұл ойыншықты өзі алады
да,былай дейді: «Менде де бір ғана
ойыншық бар.Сөреде қанша ойыншық
қалды?»
Сергіту сәті.
Қалыпты тұрыс-аяқты иық деңгейінде
қою,ойыншы үстелдің үстінде
жанымызда жатады .Балалартерең дем
Балалар амандасады.
Бала: «Мен бір ойыншық алдым» деп
жауап береді.
алып,керіледі де,терең дем шығарады.
-Біздің ойыншықтар шаршады.Оларға
демалу керек.Қанеки,оларды орнына
қояйық.Әуелі мен өз ойыншығымды
қоямын.Менің қалай жайлап қойғанымды
көрдіңдер ме?Сөреде қанша ойыншық
болды?Енді Айша өзінің қуыршағын
сөреге қояды.Айша қанша қуыршақты
қойды?
Балалар топталып,екі-үш
баладан,ойыншықтарды орнына
қояды.Тәрбиеші барлық балалар
ойыншықтарды бір-бірден қойып
жатқанына,ойыншықтар қатары көбейе
түскеніне назар аударады.
Тәрбиешінің артынан қайталайды.
Балалар топталады.
Рефлексия
лықтүзетушілік
-Сөреде неше ойыншық болды?
-Балаларда қанша ойыншық қалды?
Тәрбиеші балаларды мадақтайды да,оқу
іс-қызметін аяқтайды.
Тәрбиеші балалардың жауабын
күтеді.
Күтілетін нәтиже:
Нені біледі: пішіндерді басқа геометриялық пішіндер арасынан тауып алады.
Нені игереді. математикалық тапсырмаларды орындап ,түсініп балалар үлкен,кіші
көлемдерді ұғынды.
Нені меңгереді:,көлемдер әртүрлі болатынын.