2020 жыл Қазан айы 4-ші апта “Ботақан” сабақ жоспары

ЦИКЛОГРАММА

ҚАЗАН АЙЫ

«Бегім Ана» балабақшасы, «Ботақан» ортаңғы тобы

Өтпелі тақырып «Менің отбасым»

 

Күн тәртібі Уақы-ты Дүйсенбі/26.10.2020 Сейсенбі/27.10.2020 Сәрсенбі/28.10.2020 Бейсенбі/29.10.2020 Жұма/30.10.2020  
Балаларды қабылдау

Ата – аналар-мен әңгімелесу

 

 

·         Балалар тәрбиешімен сәлемдеседі. Көтеріңкі көңіл-күймен топқа кіріп,достарымен сәлемдесіп,қарым-қатынас жасайды.  
 

·         «Менің отбасым» ,«Алтын күз» тақырыптарында әңгімелесу.

·         Балалар  үлкендерді құрметтеуді  ,отбасындағы адамдарды  сыйлауды біледі, сол  жөнінде әңгімелесу.

·         Балалар  өзін – өзі  күтеді  және отбасы  үлкендерінің  тілін алады.

 
Ойындар (құрылымдалған, еркін ойындар. )   Құрылымдалған ойын:

« Жапырақтады жинаймыз. »

Мақсаты:  Жапырақтарды түстеріне қарай ажыратады.

Құрылымдалған ойын:

«Күз бейнесі.»

Ойын мақсаты: Воскобович ойын құралымен күз бейнесін жаайды.

 

Құрылымдалған ойын:

«Үй жануарлары мен жабайы жануарларды ата»
Мақсаты: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды таниды,аттарын атай алады.

Құрылымдалған ойын:

 «Төлін тап»

Мақсаты: Балалар жануарлардың төлдерін табады.

 

Құрылымдалған ойын:

«Кім тез жинайды.»

Ойын мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажыратып,атауларын біледі.

 
Таңертеңгі     жаттығу   Таңертеңгілік  жаттығулар кешені 3-4 апта

Қазан  айы

 
Таңғы ас   Ас мәзірін атайды. Ас ішкенде ыдыстарды ұқыпты қолдана алады.

Оң қолымда қасығым,

Асым дайын алдымда.

Рахмет айтам алдымен,

Мен аспазшы апайға.

 
Ойын, ҰОҚ дайындық

 

 

  Құрылымдалған ойын:

« Жапырақтады жинаймыз. »

Мақсаты:  Жапырақтарды түстеріне қарай ажыратады.

Еркін ойын:

«Көңіл-күйімізді жаттықтыру» ойыны.
Мақсаты: Шынайы бейнелеп көрсете білу арқылы көңіл-күйлерін көрсетеді.

Құрылымдалған ойын:

 «Ұқсас суретті тап» ойыны»

Мақсаты: ұқсас заттарды ажырата алады.

Құрылымдалған ойын:

«Кім тез жинайды.»

Ойын мақсаты: Көкөністер мен жемістерді ажыратып,атауларын біледі.

Педагог жетекшілігімен ойын:

«Жыл мезгілдері»

Мақсаты:Балалар  жыл мезгілдерін  біледі,аттарын атайды.

 

 
Ұйымдастырылған оқу қызметтері(үзілістерімен бірге)   1.Сөйлеуді  дамыту

Тақырыбы: «Жапырақтар»

Т. Молдағалииев  (өлең)

Мақсаты: Өлеңді тыңдап, күз мезгілі туралы түсінеді.

 

Күтілетін нәтиже: күз мезгіліндегі табиғат құбылыстарын түсінеді.

Ресурстар:күз бейнесі,жапырақтар таратпасы

Әдіс-тәсілі: 4К (коммуникативтілік дамыту),Ашық сұрақтар,бала үні;

Бақылау:Тікелей, жанама

Құрылымдалған ойыны:  «Жапырақты топтастыру»

Мақсаты: жапырақтарды түсіне қарай ажыратады.

Рефлексия: «Бір қадам алға»әдісі

Кері байланыс: «Бас бармақ әдісі

 2.Сурет

Тақырыбы: «Жемістер»

Мақсаты:   Сурет салу тәсілдерімен жемістерді бейнелей алады.

Күтілетін нәтиже: өздері ұнатқан жемісті сурет салу тәсілімен бейнелейді.

Ресурстар: үлгі суреті;ақ қағаз,субояқ, қылқалам.           Әдіс-тәсілі:4Кмоделі(креативтілік,сын тұрғысынан ойлау),бала үні, жеке жұмысы;

Бақылау:Жаппай, жанама

Саралау:қолдау көрсету

Құрылымдалған ойын «Қай пішінге ұқсайды?»

Мақсаты: жемістерді пішініне қарай ажыратады.

Кері байланыс:”Галерея шарлау” әдісі

Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі

 

1. Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

1. Заттар арасымен еңбектейді.

2.Тұрған жерінен ұзындыққа секіреді.

Күтілетін нәтиже: Заттар арасымен еңбектеп, ұзындыққа секіреді.

Ресурстар: султанчиктер

Әдіс тәсіл:4К (сыни ойлау) ,бала үні,топпен жұмыс.

Бақылау:Жаппай, жанама бақылау

Педагог жетекшілігмен жүргізілетін ойын: «Көкөністер жинайық»

Мақсаты: себетке көкөністі жинайды.

Кері байланыс: «Арқаға массаж жасау»әдісі

Рефлексия:«БББ»әдісі

 

2Музыка

Тақырыбы:«Алтын күз»

Мақсаты: Күзмезгілініңерекшеліктерінұғындыру. Музыканытыңдатаотырып,ішкісезімінояту. Әуеннің басы мен соңына назар аударту

Музыка тыңдау

«Күз» Қ.Шілдебаев

Ән салу

«Топ-топ балақан» М.Арынбаев

Әуенді-ырғақты қимылдар

«Жапырақтармен би»

Әдіс-тәсілдер: Көрсету, түсіндіру, ойын технологиясы

Көрнекілігі: Күз ерекшеліктерін бейнелейтін анимация-лық суреттер, үнтаспа

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Ән мазмұнын қимылмен әйгілеуді, таныс әнді бірге әндетуді
Түсінеді: Күз мезгілінің ерекшеліктерін,
Қолданады:
Ойын шартын орындауды, музыка сипатын сезінуді

 

1.Математика негіздері

Тақырыбы: «Күзгі ағаштар»

Мақсаты: Жуан-жіңішке, биік- аласа, ұғымдарын таниды, биіктігі мен қалыңдығы бойынша бірдей және қарама-қарсы заттарды салыстыра алады.

Күтілетін нәтиже: заттарды  биіктігі мен қалыңдығы бойынша ажыратып, салыстыра алады.

Ресурстар: көлемі әр түрлі  заттар суреттері,таратпа материалдар.

Әдіс-тәсілі:4К(Сыни ойлау,креативтілік)бала үні,ашық сұрақтар,жеке жұмыс;

Бақылау:Жаппай бақылау                              Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Суреттерді құрастыр!»

 Кері байланыс: «Попкорн “әдісі    Рефлексия:«БББ»әдісі

 

2. Жаратылыстану

Тақырыбы:

«Жабайы жануарлар»

Мақсаты: Жабайы жануарларды, олардың балаларын таниды,аттарын атайды.

Күтілетін нәтиже: Жабайы жануарларды, олардың балаларын танып,аттарын біледі.

Ресурстар: Жабайы жануарлар суреттері

Әдіс-тәсілі: 4К,сыни ойлау,ашық сұрақ,ой қозғау.

Бақылау:Жаппай,тікелей

Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Төлін тап»

Мақсаты: Жабайы жануарлардың төлін табады.

Кері байланыс: “Эмоциялық көңіл- күймен” әдісі

Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі

 

 

1. Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар:

1.Тұрған жерінен ұзындыққа секіру

 

2. Көлденең нысанаға допты лақтыру

 

Күтілетін нәтиже: Ұзындыққа секіріп, нысанаға допты лақтырады.

Ресурстар:  ойын атрибуттары;доптар

Әдіс тәсіл:4К (сыни ойлау) ,бала үні,топпен ,жеке жұмыс.

Бақылау:Жаппай бақылау

Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Себетті толтыр»

 

Кері байланыс: «Ыстық доп» әдісі

Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі

2. Жапсыру

Тақырыбы:Күзгі жапырақтар»

 (Сюжетті  аппликация)

Мақсаты:

Композицияны  заттар мен нысандардың көлемі бойынша ара-қатынасын ескеріп  орналастырады

Күтілетін нәтиже: Күзгі композицияны  заттар мен нысандардың көлеміне сай жасайды.

Ресурстар: Күз бейнесі суреті,жапырақтар,қағаз ,желім, кепкен жапырақтар.                                 Әдіс-тәсілі:4Кмоделі(креативтілік,сын тұрғысынан ойлау),бала үні, жеке жұмысы;

Бақылау:Жаппай, жанама

Педагог  жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Жыл мезгілін ата»

Мақсаты: Суреттен күз мезгілін таба алады.

Кері байланыс:”Галерея шарлау” әдісі

Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі

 

3.Русский язык:

Тақырыбы: « Менің көмекшілерім»

Мақсаты:

Тақырып бойынша жаңа сөздерді таниды,мамандықтарды ажырата алады.

Күтілетін нәтиже:  жаңа сөздерді айтып,мамандықтарды ажырата алады.

Ресурстар:мамандық түрлерінің суреттері

Әдіс-тәсілі: 4К (коммуникативтілік дамыту),Ашық сұрақтар,бала үні;

Бақылау:Тікелей, жанама

Құрылымдалған ойыны:  «Кімге не қажет?»

Мақсаты: әр мамандық иесіне қажетті құралды ажыратады.

Рефлексия: «Бір қадам алға»әдісі

Кері байланыс: «Бас бармақ әдісі

 

 

 

1.Қоршаған орта

 

Тақырыбы: «Нан – еңбектің жемісі»

 

Мақсаты: Нанның үстелге қалай келетінін түсінеді.

 

Күтілетін нәтиже: диханшылар еңбегі ,нанның дастарханға үлкен еңбекпен келетінін біледі.

Ресурстар:  нан суреті,дастарханға келгенге дейінгі суреттері

Әдіс-тәсілі: миға шабуыл,бала үні, 4К модель:(креативтілік,сыни ойлау),ашық сұрақтар.

Бақылау: түрі:Жалпылама

Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын:  «Нан дастарқанға қалай келеді?»

Мақсаты: нанның дастарханға келуін суретпен айта алады.

Кері байланыс: «ББС»

Рефлексия: “Ашық микрофон”әдісі

2.Дене шынықтыру

Жалпы дамытушы жаттығулар.

Мақсаты:

1. Заттар арасымен еңбектейді

2. Көлденең нысанаға допты лақтырады.

 

Күтілетін нәтиже:  Заттар арасымен еңбектейді,көлденең нысанаға допты лақтыра алады.

Ресурстар :Доптар,ойын атрибуттары;

Әдіс тәсіл:4К (сыни ойлау) ,бала үні,топпен ,жеке жұмыс.

Педагог жетекшілігімен жүргізілетін ойын: «Күзгі өнімдерді бірге жинайық»

Кері байланыс: «Иә, жоқ»” әдісі

Рефлексия:”Бас бармақ” әдісі

 

 

 

 
II Таңғы ас   Тамақ ішу мәдениетін біледі,үстелде дұрыс отырады,тамақтану дағдылары дамиды.

Мен асты жақсы көремін,

Асты құрмет тұтамын.

Осы сөзді әрдайым

Досыма кеңес тұтамын.

 
Серуенге дайындық   Балалар серуенге шығарда киімдерін өз ретілігімен кие біледі,  киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлай алады, киіміндегі олқылықтарды жөндейді.   Киім шкафтарын таза ұстайды және жинайды.  
Серуендеу   Күз  мезгілінің картотекасы

(қазан айы)

Серуеннен оралу   Балалардың дұрыс шешінеді, шкафқа киімдерін орналастырады. Мәдени-гигиеналық талаптарды орындап үйренеді.

Серуеннен біз оралдық,

Көңілдіміз керемет.

Алақайлап ойнадық,

Киімді жинап біз енді

Топқа бірге кірелік.

 
Түскі ас   Ұқыпты тамақтануға дағдыланады.Ас құралдарын дұрыс қолданады. Тамақтану алдында мұқият жуынуға, тамақтану әдебін сақтауға, асты аз-аздан алып, шусыз жей алуға үйренеді.  
Түскі ұйқы   Балалар  жағымды жағдайда тыныш ұйықтайды.  
Біртіндеп ұйқыдан ояту, шынықтыру шаралары   Табанды шынықтыру массажы
Таяқтарды жылжытып,
Массаж жасау білеміз.
Он аяққа 1-2-3,
Сол аяққа 1-2-3
Төсек үсті жаттығулары

Ал  балалар тұрайық,

Алақанды созайық.

Бір отырып, бір тұрып,

Біз шынығып алайық.

релаксация жаттығулары (сипалау, ұрғылау)

 

Табанды шынықтыру массажы
Таяқтарды жылжытып,
Массаж жасау білеміз.
Он аяққа 1-2-3,
Сол аяққа 1-2-3.
Төсек үсті жаттығулары

1,2,3 бойға жинап күш.

Шынығамыз таңертең,

Сарбаз боламыз ертең.

«Денсаулық» жолымен жүреді.
Әдемі ирек жолдармен,
Жалаң аяқ жүреміз.
Табаңға біз нүктелі,
Массаж жасау білеміз.
Денсаулығым керемет, жаттығуға рахмет!
 
Бесін ас   Ұқыпты тамақтануға дағдыланады .Ас құралдарын дұрыс қолданады. Тамақтану алдында мұқият жуынады, тамақтану әдебін сақтап, асты аз-аздан алып, шусыз жей алады.

Оң қолымда қасығым,

Асым дайын алдымда

Рахмет айтам алдымен

Мен аспазшы апайға.

 
 Ойындар,

дербес

әрекет

 

 

   «Ән шырқайық, кел бірге» үйірмесі

Тақырыбы: «Күз-жомарт»

Мақсаты: Бірге ән салуға дағдыландыру

Ән сөздеріне сай жеңіл би қимылдарын жасап, орындауға үйрету.

Үйретілетін ән:

«Күз – жомарт»  Д. Ботбаев

Күтілетін нәтиже:

Өткен әнді жатқа орындайды.

Бірге ән салуды түсінеді.

Ән сөздеріне сай қимыл орындап, ән орындау дағдыларын қолданады.

«Сиқырлы саусақтар» үйірмесі

Тақырыбы: «Көбелек»

Мақсаты: Көбелектің дене бөліктерін табиғи материалдан құрастыра алады.

Күтілетін нәтиже: табиғи материалдан көбелектің дене бөліктерін құрастырады

Әдіс тәсілі: 4К (сыни ойлауы) ашық сұрақтар,бала үні;

Ресурстар: көбелек  суреті,табиғи материал- жапырақ

Бақылау түрі:Жаппай

Кері байланыс:“Ашық микрофон”әдісі арқылы             Рефлексия: “Ыстық доп” әдісі

 

Ән салу дағдыларын жетілдіру мақсатындағы   ән-жаттығулар

Хореография(үйірме)

Тақырыбы: Жеміс пісті тәп-тәтті

Дұрыс тамақтанамыз, Шымыр бала боламыз!

Мақсаты: Балаларды би барысында тез және шапшаң қозғалуға үйрету, өз орнынан келесі орынға ауысу арқылы қозғалту.

Би билеу:«Шаттық толы күніміз» көңілді топтық би «Листик,листопад» С.Ранга. К.Костина «Ягодка-малинка» Музыкалық-ырғақты қимылдар, ойын: Қимылды – музык ойын: «Өз жұбыңды тап» Rock n RooL Bill Haley

Әдіс-тәсілдер:Көрсету, түсіндіру, қайталау. Ойын Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: күз мезгілінің пайдасын Түсінеді: көрсеткен қимылдарды есте сақтауды

Қолданады: әуенге ілесе билеуді

 

Балалармен бірге электронды ойындар кабинетінде интебелсенді тақтадан  « Бауырсақ» ертегісін тамашалап,мазмұнымен бөліседі.

 

Вариативтік компонент

Тақырыбы: «МиниЛарчик» ойын құралы, Воскобович текшесі.

Ойын барысы: 1) «МиниЛарчик» ойын құралынан Қарқылдауық Қарғаны   текшелер бойымен Ызылдауық Араның үйіне жеткізу.

2) Воскобович текшесінен  үй құрастыру және тәтті конфет.

Ойын кейіпкері: Ызылдауық Ара және Қарқылдауық Қарға

Мақсаты: Балалар үй құрастыра отырып қандай пішіндерден құралғанын  және түстерін біледі.

Күтілетін нәтиже: жасаған үйдің түсін,пішінін ажыратады.

Әдіс тәсілі: 4К (комунникативтілік дамыту) ашық сұрақтар,бала үні;

Ресурстар: «МиниЛарчик» ойын құралы , Воскобович текшесінен

Бақылау түрі:Жаппай

Кері байланыс:“Ашық микрофон”әдісі арқылы             Рефлексия: “БББ” әдісі

Хореография үйірме

Тақырыбы:

 Менің достарым
Кел достарым жаныма,

Би билейік айнала

Мақсаты: Балаларды музыка  ырғағына ілесе, достарымен бірге қимылдауды көрсету. Қимылдарды Әуенмен ілесе дұрыс әрі нақты жасауға талпындыру.

Би билеу: Бременские музыканты «Песенка друзей»

Музыкалық-ырғақты қимылдар, ойын:«Кімнің биі?» музыкалық – импровизациялық ойынТаңдаулы әртүрлі әуендер

Әдіс тәсілдер: Көрсету,  түсіндіру, қайталау.Ойын

Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: достық қарым-қатынасты

Түсінеді: қимылды бірдей жасауды

Қолданады: көрсеткен қимылдарды қайталауды

 
 Баланың жеке даму картасына сәйкес  жеке жұмыс   Жеке баламен жұмыс:

Бастапқы  бақылау нәтижесіндегі «Денсаулық» білім беру саласы бойынша  Айару  ересектермен бірге дене жаттығуларын

орындайды және негізгі қимылдардың түрлерін жасай алады.

Жеке баламен жұмыс:

Бастапқы бақылау нәтижесіндегі «Таным» білім беру саласы бойынша Бауыржан Шахмардан суреттен жануарларды тауып, олардың сипаттық ерекшеліктерін атайды.

 

Жеке баламен жұмыс:

Бастапқы  бақылау нәтижесіндегі «Қатынас» білім беру саласы бойынша Мирамбек Кәусар  өз қалауларын, сезімдерін, ойларын білдіретін сөздерді қолдана алады.

Жеке баламен жұмыс:

Бастапқы  бақылау нәтижесіндегі «Қатынас»  білім беру саласы бойынша  Тәңірберген Шадияр өзі, отбасы мүшелері  жайлы сұрақтарға жауап береді.

 

Жеке баламен жұмыс:

Бастапқы  бақылау нәтижесіндегі «Шығармашылық» білім беру саласы бойынша Ағытай Раяна   мүсіндеу кезінде техникалық дағдыларды біледі және қолданады.

 
Серуен   Еркін  ойын:                   « Паравоз » №1. Мақсаты: Балалардың  бірінің   артына  бірі  тіркеліп  тұруды, паравоз  сияқты  жүруді, өлең   жолдарын қайталап айтуды біледі.  Құрылымдалған ойын:  Картотека №7
«Ойыншықты тап»
Мақсаты:
 Кеңістікті бағдарлай біледі.
       Еркін  ойын:                      Картотека №10
 «Кім жылдам?»
Мақсаты:
 Балалар шапшаң қимылдап,түстерді ажыратады.
Педагог жетекшілігімен ойын:

« Қасқырлар  мен  лақтар » №4

Мақсаты:  Балалар  жылдам, епті қимылдайды.

  Педагог жетекшілігімен ойын:

Күн  мен  түн »  №6

Мақсаты: Балалар  епті, жылдам қимылдайды.

 
Балалардыдың

үйге қайтуы

  Ата-аналарға кеңес:

«Балаңыздың қандай дәрумені мол тағамдарды жақсы көретіні жайлы сөйлесіңіз»

Балалар балабақшада өзін қалай ұстау қажеттігі жайында кеңес беру Кеңес:

«Бала денсаулығындағы дәрумендердің  маңызы»

«Менің сүйікті жемісім мен көкөнісім» тақырыбында сурет салу Балалардың денсаулығына пайдасы мол дәрумендерді айтып беру және пайдалануға дағдыландыру.  

 

Тексерілді____________ балабақша әдіскері   Г.М.Байжанова.

 

Тәрбиеші:    Ембергенова А.

Ұсыныстар:

1.

2.

3.

Музыка жетекшісі:     А.Еспенбетова

Хореограф:   Н.Болатбекова

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *