Спорт түрлері

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақ тақырыбы: « Спорт түрлері» Мектеп: Ақтөбе қаласы «№60 жалпы білім беретін орта мектеп»ҚММ
Күні: 18.01.2020 Оқытушының аты-жөні: Шамгунова Ботагоз Сайлаубековна
Сынып: 5 Қатысқандар саны:12 Қатыспағандар: –
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары 2.2.(бөлімше)Берілген тақырып бойынша сөйлеу.        4.2.2.1.Берілген мәтіннің  басталуы бойынша жалғастырып сөйлеу.

3.1. (бөлімше) Оқу түрлерін қолдану.                          4.3.1.1.Мәтін немесе оның бөлімдерін оқу түрлерін қолданып (тізбектеп оқу) мәнерлеп оқу.

 

 

Сабақ мақсаттары –бағалау критериялар

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар:(С) Мәтінді  оқи алады,түсінеді. Спорт тақырыбына байланысты кейбір сөздерді біледі.(жарыс,жүгір,денсаулық,ойын)
Оқушылардың көбісі: (В) Тізбектеп,мәнерлеп,теріп  оқи алады
Кейбір оқушылар: (А) Берілген мәтінді жалғастырып сөйлей  алады.
Тілдік мақсат Оқушылар орындай алады: Берілген мәтінді  оқып,таныс емес сөздердің мағынасын ұғады.Мәтіннің мазмұнын айту.

 

 

 

Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Спорт түрлері,шұғылдану,жеңіс,күрес,ұлттық ойын,жанкүй, қимыл, шыдамдылық, күш өзін – өзі дамыту үшін шұғылданады, салауатты өмір салты

 

 

 

Сыныптағы диалог (жазылым үшін келетін)

– Спорттың   кандай түрлерін білесің?                                                     – Қысқы спорт түрлеріне не жатады?                                                           –Жазғы түрлеріне не жатады                                                                 –  Қазақстанның атақты спортшыларын атаңыз?

Талқылауға арналған сұрақтар:                                                          

– Ұлттық спорт ойындары?                                                        – өзін – өзі дамыту үшін шұғылданады.

 

Не себепті…… деп ойлайсыз?                                                     – Спортпен шұғылдану денсаулыққа пайдалы  ма?

–   Салауатты өмір салтын сақтау деген сөзді қалай түсінесіз?

 

 

 

Алдыңғы оқу: «Біздің  мерекелер»
Жоспар
Жоспарланған уақыт есебі Жоспарланған жаттығу  түрлері

Төмендегі  жазбаларды  жаттығу  сіз жоспарлаған  жаттығу  түрлерімен   ауыстырыңыз

Ресурстар
 

Басы                           3 минут

Сәлемдесу. Бүгінгі сабақта мен сіздерге сәттілік тілеймін. Ал, енді сабағымызды шаттық шеңберінен  бастайық.                                                                                     «Мынау менің жүрегім,                                                 Бәрі осыдан басталған                                                 Мынау басым ақылды,                                              Бәрін осы басқарған                                               Мынау менің оң қолым

Мынау менің сол қолым,                                                                                 Барлық істі атқаған»                                                          Сабағымызда барлығымыз тез ойланып,дұрыс жауап беруіміз керек.

www. bing. com сергіту
.

Ортасы

Оқушыларды  топқа  бөлу. ( Әр топта үш оқушы болады)   1,2,3 санау арқылы.                                                  Бағалау дискрипторларын таратып беру.                                                                         Үй тапсырмасын тексеру.

(3 минут).                                                                                                      Алдыңғы сабақта өткен тақырыбымыз «Мерекелер».

Сол тақырып бойынша қайталаймыз.                                                           Доп лақтырып, әр топқа сұрақтар қою.                               1  топқа                                                                                                                                            1.– Қандай ұлттық мерекелерді білесіз?                                                            2.-  Конституция күні қашан тойланады?                                    2 топқа                                                                                         1.- Көктемде  қандай мерекелер болады?                                                               2.- 1 маусым күні тойланатын мереке?                                  3 топқа                                                                                                                                                  1.- Қыста  қандай мерекелер тойланады?                                                                2.- Күзде тойланатын мерекенің бірі?                           (мерекелер туралы видео,соңғы видео «Денсаулық фестивалі»)                                                                 (Ой тастау)  1 минут                                                        -Денсаулығымыз мықты болу үшін    әр адамға не қажет?

– Спортпен шығылдану. (Заниматься спортом)                                                                         – Сонымен қалай ойлайсыздар бүгінгі сабағымыз не туралы болады?                                                                                                                 – Спорт туралы.                                                                  – Спорт сөзін естігенде көз алдына не елестейді?                                                               ( «Кластер» әдісін қолдану,әр топ өз пікірлерін жазып қорғайды)                                                              3 мин жазады 1мин қорғау.

жүгіру

Ойын- Спорт -денсаулық

Жарыс, спортшы                                Тыңдап, қателерін дұрыстап,толықтыру.

Кітаппен жұмыс

–  Мәтін мазмұнымен танысу,  тізбектеп оқу, аудару.  8 мин

Спорт  денсаулықты жақсартады. Спорттың барлық түрі денсаулыққа пайдалы. Спорт – денсаулық, қимыл, шыдамдылық, күш. Адам баласы спортпен денсаулығын жақсарту, өзін – өзі дамыту үшін шұғылданады.                                                                                       Спорт салауатты өмір салтын қалыптастырады. Бұл – күн тәртібін, жеке  гигиенаны сақтау, дұрыс тамақтану, жаман әдеттерден аулақ болу                                                    Спорттың көбірек қолданылатын түрлері:…..                                      (оқушылар айтып толықтырады ( шаңғы тебу, футбол, волейбол, баскетбол, бокс,  күрес, жеңіл атлетика, коньки тебу, ауыр атлетика, тейквондо, дзюдо,велоспорт, жүзу.))

Денсаулықты бұзып алуға болады, оны сатып алуға болмайды.                                       Қарамен жазылған сөздерді қайталап оқу аудару,тән дыбыстарға көңіл бөлу.                                                                                         қимыл- движение,                                шыдамдылық-выносливость,                             күш-сила,                                                            дамыту- развивать,                                     шұғылдану -заниматься,                                                            жеңіл –легкий,                                                       ауыр-тяжёлый,                                                      бұзып алу-испортить,                                                        сатып алу- купить                                                                             салауатты өмір салтын –здоровый образ жизни                                                               жаман әдеттер – вредные привычки                                                                     – Спорттың   кандай түрлерін білесің?                                -Спорт ойындарын қалай топтастыруға болады?                                                                                             – Қысқы спорт түрлеріне не жатады?                                                           –Жазғы түрлеріне не жатады?

Дәптерде жұмыс.   3 мин                                              Жаңа сөздерді  дәптерге  жазып алу.   Оқушылардың көркем жазуына назар аудару. «Синквейн» әдісімен әр топ сөйлем құрастырып,жазып алады. 4 мин                         Мысалы:                                                              1 топ

Шаңғы.                                                                          Шаңғы тебемін.                                                                                                                  Мен   шаңғы тебемін.                                                                                                                   Мен қыста   шаңғы тебемін.                                                                                                                                                                             2 топ  Теннис                                                                                     3 топ  Футбол                                                             Сергіту:   (3 мин)  спорт түрінен тапсырма беріледі. Берілген спорт түрін қимылмен көрсетеді,ал басқа топ оқушылары спорттың қай түрі екенін анықтайды.М.:шаңғышылар

Видеофильмге назар аудару. 3 мин                                    Фото астындағы мәтіндерді оқу.аудару.                                      –  Қазақстанның  спортшыларын атаңыз?

Қорытындылау: 3 мин

(Тапсырма интерактив. тақтада.)                                       Жақша ішіндегі сөздерді қазақ тіліне аударыңдар.

Бірінші топқа: Спорт  (здоровье) жақсартады. Спорттың  (все виды) денсаулыққа пайдалы. Спорт – здоровье, движение, терпение, сила, воля).                                                                                                     Екінші топқа: Адам баласы (спортом) денсаулығын жақсарту, ( чтобы развивать себя) шұғылданады. Спорттың көбірек қолданылатын (виды) : (катания на лыжах, футбол, волейбол, баскетбол, бокс, (вольная борьба, лёгкая атлетика, тяжёлая атлетика, тейквондо, дзюдо, велоспорт, плавание) .                                                                                              Үшінші топқа: Спорт (здоровый образ жизни) қалыптастырады. Бұл – (режим дня, соблюдение личной

гигиены, правильное питание). Денсаулықты (испортить) болады, оны (купить) болмайды.

 

– Спортпен шұғылдану денсаулыққа пайдалы  ма?

–   Салауатты өмір салтын сақтау деген сөзді қалай түсінесіз?

 

 

 

 

 

Яндекс поисковик

 

Доп

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www. nur. kz

 

 

 

 

 

 

45 бет «Сын тұрғысынан ойлау» оқу әдістемелік  құрал, (А4, фломастерлер)

 

bilimsite. kz

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

49 бет «Сын тұрғысынан ойлау» оқу әдістемелік  құрал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

www. nur.kz.

Соңы Тақырыптық «Теннис»    3 мин                                            2 оқушы –ойыншы, біреуі – судья                            Судья, айтылған сөздерді санап, ұпайларын жазып отырады.Оқушылар кезектесіп сөздерді айтып отырады.Біреу тоқтағанша айтады. М.: жеңіл,ауыр,күрес,теннис,шана,шаңғы, күш , т.б….

Рефлексия:    5мин

 

Оқушылардың білімін бағалау – 2 минут

әдістемелік  құрал

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

kazbilim-edu.kz

 

 

 

 

Қосымша мәліметтер:  Ұлттық ойындар туралы мәлімет.
Саралау –оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?                                                Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіреміз?

 

Бағалау –оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

 

Пәнаралық байланыс – Денсаулық және қауіпсіздікті тексеру АКТ сілтемелері Құндылықтар сілтемелері

 

Қайталау,диалог арқылы, түрлі әдістерді пайдалана отырып, фото суреттер арқылы. Бағалау дискрипторы:

Аты-жөні Үй жұмысы кластер Мәтінмен жұмыс Дәптер жұмыс Сұрақ-жауап Ұпай саны
             
Дене шынықтыру, қазақ тілі,орыс тілі
Рефлексия. Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті,қандай деңгейде өтті? Жоспарлаған саралау жақсы іске асты ма?(тапсырмалар сәйкес болды ма?)Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгерістер еңгіздім және неге? Сабақтың мақсатына айтылыммен, оқылым  алынды.
Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды.

Бүгін оқушылар жаңа сөздер,спорт түрлерін айтты,топта тапсырмалар орындауға  үйренді. Жоспарлаған саралау жақсы іске асты.   Сабақ тақырыбына тапсырмалар сәйкес болды.                           Уақытты үнемдеп пайдаландым.                                          Жоспарыма «Кластер», «Синквейн», «Теннис» әдістерін еңгіздім және фото суреттер пайдаландым,           оқушылардың есте сақтау кәбілеттері дамыту үшін.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *