Достық көмек

Күні_________
Білім саласы:әлеуметтік
Бөлімі:Өзін-өзі тану
Тақырыбы: Достық көмек.
Ересек тобына мақсаты: «достық»құндылығы туралы түсініктерін кеңейту.
Даярлық тобына мақсаты:1.достық көмек туралы түсінік беру. 2.өзара жағымды қарым-қатынастарын дамыту. 3.бір-бірін сыйлауға,құрметтеуге тәрбиелеу.
Көрнекі құралдар:дәптер,түрлі түсті қарындаштар,сюжеттік суреттер.
Әдіс-тәсілдер:сұрақ-жауап,түсіндіру,әңгімелеу,көрсету.
Билингвалды компанент:дос-друг- friend
Даярлық тобына Ересек тобына
Кезеңдер Тәрбиешінің іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті Тәрбиешінің іс-әрекеті Баланың іс-әрекеті
Мотивация-лық кезең

Ізденіс ұйымдас-
тыру кезеңі

Рефлексия 1.Шаттық шеңбері. «достар мен бірге» өлеңін бірге қай-талап айту.
Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз,күлеміз.
Бірге балық аулаймыз,
Міне,біздер қандаймыз!
2.Әңгімелесу
-Біз бүгін өзіміздің ең жақын адамымыз достар туралы әңгімемізді жалғастырамыз.
-«Досына көмектесу» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
3.Әңгімелеу: «Балдырған нағыз жолдас».
-Телжанды қандай дос деп айтуға болады?
-Мұғалім неліктен Телжанға сүйсінді?
-Сендер өз достарыңа қалай көмектесесіңдер?
4.Дәйексөз: «Дос бәрінен де қымбат».
5.Ойын «Көпір»
Шарты:еденге бормен екі сызық сызылады. «Ол-көпір».Бір-біріне қарама-қарсы екі бала бірін-бірі құлатпай өткізіп,орындарын ауыстырып,көмектесіп, «жағаға» клулері керек.
.Сергіту сәті:
Мынау- менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау- басым ақылды,
Бәрін осы атқарған.
Мынау-менің оң қолым,
Мынау-менің сол қолым,
Барлық істі атқарған.
6.Дәптермеғн жұмыс.
-Сурет бойынша жұмыс.
8.Ғажайып сөздер:
-Әрқашан тілектес,
Досыңа көмектес.
9.Қортындылау
-Балалар,біздің бүгінгі сабағымызда жүрегімізге, жаны-мызға жақын, жақсы көретін адамымыз,достарымыз ту-ралы әңгімелестік. Досымыз туралы ең жақсы,тамаша сөздерді айттық.Достар бір-біріне әрқашан көмектесу ке-ректігін түсіндік.
10.Жүректен жүрекке: «Біз доспыз» деп,оның себебін айтады. Мысалы:
-Біз доспыз,себебі бір-бірімізге көмектесеміз.
-өлең жолдарына қимыл жасау.

-сұрақтарға жауап беру

сұрақтарға жауап беру

-қимылмен көрсетеді.

-білгендерін ортаға салады.

-«Мен бастаймын,сен аяқта» ойыны арқылы жалғастырып отыра-ды. 1.Шаттық шеңбері. «достар мен бірге» өлеңін бірге қай-талап айту.
Достар бірге жүреміз,
Бірге ойнаймыз,күлеміз.
Бірге балық аулаймыз,
Міне,біздер қандаймыз!
2.Әңгімелесу
-Біз бүгін өзіміздің ең жақын адамымыз достар туралы әңгімемізді жалғастырамыз.
-«Досына көмектесу» деген сөзді қалай түсінесіңдер?
3.Әңгімелеу: «Балдырған нағыз жолдас».
-Телжанды қандай дос деп айтуға болады?
-Мұғалім неліктен Телжанға сүйсінді?
-Сендер өз достарыңа қалай көмектесесіңдер?
4.Дәйексөз: «Дос бәрінен де қымбат».
Ойын:Ажырат
Мақсаты:ойлау қабілетін арттыру
Шарты.Таратпалы әр түрлі суреттер беріледі сол суреттердің ішінен досына не істеуе болады деген сұрақ қойып табады.
7.Сергіту сәті:
Мынау- менің жүрегім,
Бәрі осыдан басталған.
Мынау- басым ақылды,
Бәрін осы атқарған.
Мынау-менің оң қолым,
Мынау-менің сол қолым,
Барлық істі атқарған.
Сурет бойынша әңгіме
Мақсаты :Тілін дамыту
Шарты:Қз досы туралы әңгімелеп береді
Қорытынды:Қалпақ арқылы қорытынды
Сабақ не туралы болды?
Дос деген қандай болуы керек
? өлең жолдарына қимыл жасау.

-сұрақтарға жауап беру

сұрақтарға жауап беру

Қимылмен жасайды

Ойнайды

Сұраққа жауап береді
Даярлық тобына күтілетін нәтиже Ересек тобына күтілетін нәтиже
Білуі «достық» туралы түсінік алу. Білуі Дос туралы біледі
игеруі «достық» ұғымының құндылығын түсіну. игеруі Ойынды игереді
меңгеруі жаңа сөздерді меңгеріп алу. меңгеруі Жаңа сөздерді меңгереді
Даярлық тобына есеп Ересек тобына есеп

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *