«Тапқырлар еліне саяхат»
Қарағанды облысы
Теміртау қаласы
№19 «Ақтілек» бөбекжайы
Тәрбиеші: Пиримбетова.У.Б
(Музыкалық залға балалар әуен арқылы кіреді)
Тәрбиеші: Балалар бізге көптеген қонақтар келіпті.Қанекей бәріміз амандасайықшы.(балалар үш тілде амандасады)
Тәрбиеші: Тамаша балалар ! Енді сіздерді шаттық шеңберге шақырамын.
Хау зэ вэзэ?
Хау зэ вэзэ?
Хау зэ вэзэ тудэй?
Ит ис сани
Ит ис клауди
Ит ис эйни
Ит ис сноуи
Өте тамаша балалар
(Экраннан бозау,қозы,ботақан)
Тәрбиеші: Ой Балалар! Қараңдаршы! далада қандай жануарлар жүр.
Мынау не? ( бұзау)
Ал мынау ше? (ботақан)
Ал мынау қандай төл? (қозы)
Дұрыс айтасыңдар! Бұлардың барлығы қай жануарлардың төлі?
-Үй жануарлары
Тәрбиеші: Дұрыс айтасыздар балалар барлығы үй жануарларына жатады. Бірақ балалар мына үй жануарлары өте көңілсіз. Бұл жануарлар өздерінің аналарынан адасып қалыпты.Сол себепті олар көңілсіз. Сол себепті Мына тақтада тұрған ПАНО ойыны арқылы осы төлдердің аналарын қойып шығайық.
Балалар ал бұзаудың анасын қалай атаймыз?
Балалар: Сиыр
Сиыр қалай дыбыстайды ?
( Мө қатты айтылады)
Тәрбиеші: Тамаша балалар! Ал енді( Мысалы: Замира
Ал бұзау қалай дыбыстайды? (мө баяу айтады) )
Ал Лақтың анасын қалай атаймыз?
(Ешкі)
-Ешкі қалай дыбыстайды (мә қатты айтады) Ал лақ қалай дыбыстайды (бояу айтылады)
Ботаның анасын қалай атаймыз?
(Түйе) Түйе қалай дыбыстайды (бө қатты айтады)
(Ал ботақан бө баяу айтады)
(барлық жануарлардың дыбысталуын жеке – жеке айтамыз)
Тәрбиеші: БАЛАЛАР ӨТЕ ТАМАША ПАНО ойыны өте қызықты болды.Ал енді «КУБИЗМ» стратегиясын қолданайық.Балалар ол өте қызықты ойын .Экранға назар аударайық !
( ҮШ КУБИКПЕН ЭКРАНҒА ШЫҒАДЫ)
Тәрбиеші: Ой балалар мына сары түсті текшеде аңдардың суреті шықты. Қанекей балалар маған айтындаршы бұл қай ертегі кейіпкерлері?
Балалар : Балалар өз ойларын айтады.(бауырсақ, үйшік, т.б)
Тәрбиеші: Ой асылжан тамаша ! Дұрыс айттың ол қолғап ертегісі.
«Сахналау»қолғап
«КУБИЗМ» Ал енді балалар мына кубизімнің екінші текшесін сіздер таңданыздар.
Балалар: Айша апай мен таңдайыншы ?
Тәрбиеші: Ал сен тандай ғой:
Айша ; Мен көк текшені таңдағым келіп отыр
(балалар текшені таңдайды.Үйшіктің суреті шығады)
(Арсен. Ит келіп әупілдет қолғапты сүйретіп алып кетеді.қоян болса қолғапқа сыймай түсіп қалады.
Тәрбиеші : Қоян сен неге жылап отырсың?
Қоян жауабы: мен қолғапқа сыймай түсіп қалдым. Енді менің үйім жоқ, мен тоңып қалдым.( ДЕП ЖЫЛАЙДЫ)
Тәрбиеші: Қоян сен жыламы қазір біздің балалар саған көмектеседі.
«Танграмм» ойыны арқылы балалар үй құрастырады.
Қоян енді сен тоңбайсың біздің балалар саған жылы әдемі үй жасап берді енді сен осында тұра бер.
Қоян ; БАЛАЛАР! Сендер маған қиындықта көмектестіңдер Рахмет сендерге достарым. Енді тоңбайтын болдым алақай! (мәз болсып өз үйіне кетіп қалады.)
«КУБИЗМ» Ал енді балалар мына кубизімнің ең соңғы үшінші қызыл текше қалды соны ашып көрейік бұнда не жасырылған екен?
Тәрбиеші: Керемет балалар! компютердің суреті олай болса балалар біз электрондық ойын ойнаймыз.
СЕРГІТУ СӘТ: ЭКРАННАН ПОЕЗД
РЕФЛЕКЦИЯ:
Балалар олай болса мен сендерге бір жұмбақ жасырғым келіп тұр , жұмбақтың жауабын дұрыс табу керек.
МҰҚИЯТ тыңдардар.
Бар екен бір нақты зат түсі қараша
Сүйрейді неше мың пұт іліп ала
Болғанмен жүзі ауыр жүрісі тың
Таңданады көрген жандар тамашаға (Поезд)
-Кәнекей балалар кім айтады жауабын?
Өте тамаша сендер жауабын дұрыс таптыңдар.
Енді біздер қалай мінеміз поездға,ол үшін біздер «кассадан» билет алуымыз керек ғой балалар!
-кәнекей біз КАССАҒА барып кезекке тұрып билет алайық барлығымызға.
Сәлеметсізбе!
Сәлеметсіздерме балалар
-ИӘ балалар сендерге не керек?
Біз Тапқырлар еліне саяхатқа шығуымыз керек,сол үшін бізге билет керек.(КАССИР балаларға билет береді)
-Кәнекей енді барлығымыз бірге «Тапқырлар еліне саяхатқа ататанамыз»
Олай болса ақырындап поездға абайлап отырып, жайғасайық.
Поезд жүреді. Келесі аялдама «Тапқырлар еліне саяхат» балалар бізде келіп жеттік енді ақырындап поездан түсеміз.
ЭКРАННАН «ТОТЫ ҚҰС» сөйлейді.
Сәлеметсіздерме балалар.
Балалар сәлеметсізбе!
Балалар сентер ТАПҚЫРЛАР ЕЛІНЕ ҚОШ КЕЛДІҢДЕР.
Балалар мен өз еркіммен қанатымды жазып аспанға ұшқым келеді.
Ол үшін сендердің маған көмектерің керек,мен бұл тордан шыққым келеді.
-балалар біз ТОТЫҚҰСҚА көмектесемізбе?
-Иә,
Балалар бірақ сендер бір тапсырманы орындауларың керек.
-Кәнекей экранда нені көріп тұрсыңдар?
Балалар жауабы:аңдарды
Олай болса сендер осы аңдардан бір ертегі құрастыруларың керек.
Балалалар «Үйшік ертегісі» (ТЕАТР)
Балалар сахнаға шығып театр құрады.
Өте тамаша балалар сендер ТОТЫҚҰСТЫҢ бірінші тапсырмасын орындап шықтыңдар.
ЭКРАННАН тағыда ТОТЫҚҰС сөйлейді.
Балалар сендер өте ақылды балалар екенсіңдер,енді екінші тапсырманы орындасаңдар мен мүмкін мына тордан шығармын.
Екінші тапсырма «ЛОГИКА»
Оны балалар біз ЭКРАННАН орындауымыз керек екен.
Өте тамаша балалар сендер барлық тапсырмаларды орындап шықтыңдар.Сендерге үлкен рахмет балалар. Мен енді сендердің көмектеріңнің арқасында емін еркін қанатымды жазып ұшатын болдым.
Мен қазір сендерге ұшып келемін,сендер мені күтіңдер.
Олай болса балалар біз ТОТЫҚҰС келемін дегенше бір бойымызды жазып СЕРГІТУ СӘТІН жасап алайық.
Кәнекей барлығымыз бірге жартылай шеңбер болып тұрамыз.
ЭКРАННАН: СЕРГІТУ СӘТІ
Ғажайып сәт ТОТЫҚҰСТЫҢ КЕЛУІ (Сиқырлы әуен ойналады)
СЫЙЛЫҚ БЕРЕДІ Тотықұс