Сабақ тақырыбы Қазақстанның туристік жолдары
Урок физической культуры.
Время года: зима (февраль).
Тема недели: Республика Казахстан.
Тема урока: туристические пути Казахстана.
Программное содержание: уточнение понятий о природе Казахстана (Алатау), развитие общей выносливости, развитие игровых умений и навыков, совершенствование правильного тела и развитие равновесия, упражнение нырять под дугу с правой, левой боковкой, подтягивание на стульях; беревна, воспитание нравственно-волевых качеств (оказание помощи товарищам в преодолении трудностей), совершенствование основных туристских навыков поведения, воспитание любви и бережного отношения к природе, формирование навыков поведения в природе.
Материал: кубиктер (20 см), гимнастикалық бөренелер, арқан, орындықтар, доға, шеңбер, “отын”.
Сабақ барысы:
Балалар қазақ тілінде кіреді және сау болады.
– Балалар, бізде бүгін ерекше күн бар. Біз Сізбен жолға рюкзак жинадық бекер емес. Бізге Алматы қаласынан Іле Алатауының тауында орналасқан туристік базаға шақыру келді.
Үлкен биіктіктегі бүркіттің кең жерінде
Қалай чалые аттар вздыбились жоталары.
Барлық Жетысу Алатау көтерілді
Ұлылық пен сұлулық орындалды.
– Балалар, қалай ойлайсыз, біз оған не жетеміз?
– Бұл қызықты әрі Қиын жорық болады. Жорықта қолды жиі жуу керек. Сіз не үшін ойлайсыз?
– Жорыққа дайындалайық.
Қол мен қолға арналған жаттығулар:
“Менің қолым” – бір-біріне алақанды сүрту.
“Стряхиваем водичку” – потряхивание расслабленными бар жаққышпен.
– Ұшақтан ұшып кетті. Айналаға қарап, барлық жағынан қалың ормандармен жабылған таулар көрінеді. Мұнда керемет ауа! (дем шығару-дем шығару).Турбазаға жол бізде жақын емес, қарды шалғындармен жүріп, қатып қалған Батпақты, қалың орман арқылы жүріп өтетін боламыз.
а) қара орман, Қар шалғыны
Біз шагаем бірімен. – аяқ киімде, өкшеде жүру
Біз осанканы, шалғынды тексердік.
Біз күрек,
Біз аяқ киюге барамыз, – аяққа барамыз
Содан кейін өкше. – өкшеде
Біз барлық балалар сияқты жүреміз – қарапайым жүру
Және мишка сияқты. – сыртқы және ішкі
табанның жағында.
б) екі аяқпен қарғыстан қарғысқа секіру
барлық табанға шабуыл
в) бұталар арқылы аттау-текшелер арқылы аттау
шағын биіктік, өту (20 см) және гимнастикалық
қираған ағаштар арқылы. бөренелер
г) тар көпір – префикс қадаммен жүру
арқан бойынша
д) таспен жүреміз-бөлшек қадам
е) жыландап жүгіру, жүру, қайта сапқа тұру.
– Біз Сіздермен және сол жерде. Мұнда қандай әдемі қысқы ағаштар, қысқы күн жарқырайды! (музыкалық сүйемелдеу).
- “Емен”. Мұнда емен жоғары және-және P. O. жағынан қолмен
әдемі. Және ол бізді жоғары қарап, шұлыққа көтерілу,
ойнақы төгіледі. бастапқы оралу
ереже
- “Ива” міне, ива еңкейіп – бастапқы қалпы.
өзені. Ол қолдың қатып қалған тізесін, қолын көрді
суда өз бейнесі. Алға, аяқты түрту,
бастапқы орынға оралу
- “Елочка” Принагнулась елочка, – бастапқы жағдай сед. с
шырша-ине, аяқ ауыр, төменгі қолдар.
пушистые бұтақтар қолды алға ұстап, аяқты түрту,
исходное возвращение
положение
- “Снежки” балалар снежки”
слепой, положил на землю. внутри, перекаттар спине
Ветер дует, снег и обратно
земельный жыртады
- Но на небесах иней, вибрирует-т. п. исходное состояние.
прыжки как паук
пешком
- “Снежинки” а но летают-очистительное дыхание
снежинки, как легкий Пушкин
– Здесь расположена главная туристическая база Алатау. Нас ждут непростые направления.
- Ходьба с бревном, со стороны рук.
- Натяжение на стульях в живом канатном пути.
- Проходим через quot; пещеруquot;-справа и слева под дугу.
– Мы преодолели все препятствия, вернемся на территорию главной туристической базы, где мы вместе с вами разводим огонь для отопления (но нет костров, собрать осаду и размораживать его) – в костре снимаются только сухие ветки, вырубить деревья нельзя.
“Алау Төсел” ойын-эстафетасы (балалар бір-бірден екі аяқпен секіреді, қуыс алады және айналасына дейін онымен жүгіреді).
– Алау дайын. Алыстан кейін алау жанында отырайық және қызықты көргенін айтайық. Өрт жақсы жанады, шайыңыз, бірақ абай болыңыз, отқа жақын отырмаңыз, ұшқындар сізді ұшуы және күйдіруі мүмкін. Табиғат туралы қандай мақалдар білесіз?
- Орман-байлық пен сұлулық-орманды қорғау.
- Көптеген ормандар-ерні емес, орман аз, орман жоқ.
- Ағашты бұзу-секунд, өсіру-жыл.
- Орман және орман-барлық өлке.
– Сізге сапар ұнады ма?
– Сізге қиын болды ма?
– Сіз өте бақылаушы, епті, күшті және батыл болдыңыз. Ал орманда әртүрлі аңдар кездеседі. Олар би билейді, секіреді, секіріп, бізді олармен көңілді қарсы алады.
- Бізге қояндар шықты, олар әлі ашулы, аяқтары кеудеге қарай тіреді, бірақ оларға да көңілді, олар екі аяқты жоғары көтереді.
- Бірақ лягушка пайда болды. Ол комочкаға түсіп, жүрегінде отырады, алақандары еденге қарай қысылып, жоғары секіреді.
- Қу түлкілер алдымен секірмейді, тұтқаны арқасына салып, ұстап тұра, екі аяқты солға – оңға секіре бастады.
- Бірақ мишка шықты. Ол бір аяғынан екінші аяққа айналады, бірақ соңында бәрі шығады.
– Балалар, бізге аңдар бәріне алғыс айтады. Ал бізге балабақша қайтарылатын уақыт келді. Бірақ кетер алдында не істеу керек? (өтеуге костер).
– Ұшаққа отырамыз және үйге ұшамыз.
Жылы жел беті тегіс,
Орман қалың жапырақпен шулайды,
Емен бізге табынуды қалайды,
Клен с головой,
А кудрявая Береза
Все дети провожают.
Прощай, зеленый лес,
Мы уходим, детский сад.