Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»


                                                                                           ЦИКЛОГРАММА

                                                                                II  апта,  13-17 қаңтар 2020 ж

                                                                                Мектепалды  даярлық  №3   «Қызғалдақ» тобы

                                                                                Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»

                                                                                         

Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі    Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
Балаларды қабылдау

 

 

Тәрбиешінің балалармен қарым-қатыасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату.
Балаларды көңілді Айямен қарсы алу. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын  өлшеп қабылдау. Медбикемен бірлескен жұмыс. Балаларды  көңілді Алимен қарсы алу.
 

                                                                                                                                                             Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. )

Үстел-үсті ойыны: «Мысық құрастыру»

Санағышпен.
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту

Үстел-үсті ойыны:

“Қай сан жоқ”

Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту.

«Бүлінген телефон» ойыны.
Мақсаты: Балалардың зейіндерін дамыту.
Үстел- үсті ойыны:  «Пазылды құрастыру»

Мақсаты: Қолдың ұсақ қол моторикасын  дамыту .

Дидактикалық  ойын:  «Тез ойла»

Мақсаты:  Ойын шапшандыққа тез ойлауға баулу.

 

Таңертеңгі    жаттығулар кешені Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар  кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау.                                                  Таңғы  жаттығулар   кешені №2

 

Таңғы ас.

Мәдени –гигиеналық
дағдылар

Ас ішерде күнде біз

Сөйлемейміз күлмейміз

Астан басқа өзгені

Елемейміз, білмейміз

Астарын төкпей ішу. Ас үшіп отырып сөйлемеу.

Ас ішіп болып, қолдарын жуу.
Тамақ ішу мәдениетін,үстелде отыру,тамақтану,асхана құралдарын дұрыс ұстау дағдысын қалыптастыру.

 

Ұйымдасты-
рылған   оқу қызметіне  дайындық.

Балалармен   ұйымдастырылған  оқу  қызметіне  қажетті   дамытушы   орталықтардың   (белсенділік  орталық )  материалдарын,  көрнекіліктерін , дидактикалық  ойын   материалдарын  дайындау.
Үстел-үсті ойыны: «Мысық құрастыру»

Санағышпен.
Мақсаты: Балалардың ойлау қабілетін дамыту

Дидактикалық  ойын:  «Тез ойла»

Мақсаты:  Ойын шапшандыққа тез ойлауға баулу

Үстел-үсті ойыны:

“Қай сан жоқ”

Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту

«Бүлінген телефон» ойыны.
Мақсаты: Балалардың зейіндерін дамыту
Үстел- үсті ойыны:  «Пазылды құрастыру»

Мақсаты: Қолдың ұсақ қол моторикасын  дамыту.

 

Ұйымдасты-рылған оқу-
қызметінің кестесі

1.Қатынас

Сөйлеуді дамыту

 2.Әлеумет

Өзін-өзі тану

3. Денсаулық

Денешынықтыру

4. Шығармашылық

Мүсіндеу

1. Қатынас
  Сауат ашу 2.Шығармашылық

Музыка

3.Денсаулық
   Денешынықтыру  2/4
   Қауіпсіздік мінез-құлық     негіздері.1/3

1.Шығармашылық

Музыка
2. Таным
Математика негіздері
3. Қатынас

Орыс тілі

1.Қатынас

Көркем әдебиет 1/3

Драма     2/4

2. Денсаулық

Дене/шынықтыру

3.Шығармашылық

Сурет салу

1.Қатынас
  Ағылшын

2.Шығармашылық
Жапсыру.

3.Таным

Жаратылыстану
Құрастыру  0.5  1/3
4. Әлеумет

Қоршағн орта0,25/2апта

Экология негіздері

0,25/4аптаа

 

Ұйымдасты-рылған оқу

қызметтері

1.Сөйлеуді  дамыту

Тақырыбы: «Жануарлар әлемі»

Мақсаты:

Сөз  және   сөз  ұйқастарынан   құрылған   жануарлар  туралы  ойындарға   қызығушылықтарын арттыру.

Жануарлар  түрлері,  олардың  тіршілік  мекендері жайлы түсініктерін кеңейту.

Бір-бірін тыңдай білуге тәрбиелеу

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: аңдарға қамқорлық жасауды.
Түсінеді:
аңдардың тіршілік иесі екенін, немен қоректенетінін;
Қолданады
: тақырыпқа сәйкес шағын тақпақ жаттайды.

Дидактикалық ойын: «Кім зерек?»

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру.

Көрнекілік: аңдардың суреттері мен муляждар

2.Өзін-өзі  тану

Тақырыбы:

«Мен  табиғаттың  бөлшегімін»

Мақсаты:

Табиғатты қорғауға тәрбиелей  отырып, салауатты    өмір   сүру   салтын    сақтауды үйрету. Сөздік қорын

жетілдіру.

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Табиғат-ты қорғауды үйретеді.

Түсінеді: табиғат пен денсаулық үйлесімділігін біледі
Қолданады:
Салауатты өмір салтын қолданады.

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, қорытындылау

Көрнекіліктер: табиғат суреттері, әліппе дәптер

3.Дене  шынықтыру

Негізгі қимылдар

Көлбеу басқышпен өрмелеп гимнастикалық қабырғаға өтіп,сатыдан ұстай отырып қайта түсу.

Сақинаны лақтырып,таяққа кигізу. 20 см дейін биіктікке секіру.
Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Сақинаны лақтырып,таяққа кигізуді үйрету.

Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасы  туралы түсінеді

Қолданады:. сатыдан ұстай отырып қайта түседі.

4.Мүсіндеу

Тақырыбы:

«Мысық  жіппен  ойнайды»

(сюжеттік)

Мақсаты:

Мүсіндеу біліктерін бекіту. Ермексаздан  мысық бейнесін мүсіндеуге үйрету.

Саусақ бұлшық еттерінің қимыл -қозғалысын дамыту.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Мүсіндеуді үйретеді.
Түсінеді: Ермексазды шымшу, езу тәсілдерін біледі.
Қолданады:. мысықты  мүсіндеуді, ұқыпты жұмыс жасауды қолданады.

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру

Көрнекіліктер:

Мысықтың суреті, атрибут

1.Сауат  ашу

Тақырыбы: «Д »   дыбысымен  таныстыру.

Мақсаты: Д дыбысы
мен таныстыру,  Д дыбысы бар сөздерді талдау.Сөз жасау дағдыларын қалыптастыра отырып, тілін, ойлау қабілетін дамыту.Зеректікке  тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: д әрпі бар сөздерді атайды.
Түсінеді: берілген буындардан сөз құрастырады;
Қолданады: олардың сыни ойлауы дамып, өздігінен жұмыс
жасай алады
Дидактикалық ойын: «Буынға бөлейік» Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру
Көрнекіліктер: кеспе әріптер, әліппе дәптер, суреттер, ойындар.
2.Музыка
Тақырыбы: «Жануарлар әлемі»
Мақсаты: 

Сабырлылыққа тәрбиеленеді.

Жануарлардың мінез-құлық, іс-қимылының музыка арқылы берілуін түсіне тыңдайды.

Әнді мәнерлеп, үндестікте орындау ынтасы дамиды.

Әуенді ырғақты қимыл: «Күлдіргіштер биі» «Щелкунчик» П.Чайковский

Музыка тыңдау: «Аңдардың айтысы» Ш.Құлманова

Ән айту: «Қыс суреті» С.Қарапаев

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Жануарларды біледі.
Түсінеді:Жануарлардың мінез-құлық іс-әрекеттерін түсінеді.

Қолданады: Әнді мәнерлеп үндестіктк орындайды.

3. Дене  шынықтыру

Негізгі қимылдар

Көлбеу басқышпен өрмелеп гимнастикалық қабырғаға өтіп,сатыдан ұстай отырып қайта түсу.

Сақинаны лақтырып,таяққа кигізу. 20 см дейін биіктікке секіру.
Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Сақинаны лақтырып,таяққа кигізуді үйрету.

Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасы  туралы түсінеді

Қолданады:. сатыдан ұстай отырып қайта түседі.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Музыка

Тақырыбы: «Жануарлар әлемі»

Мақсаты:  Сабырлылыққа тәрбиеленеді.

Жануарлардың мінез-құлық, іс-қимылының музыка арқылы берілуін түсіне тыңдайды.

Әнді мәнерлеп, үндестікте орындау ынтасы дамиды.

Әуенді ырғақты қимыл: «Күлдіргіштер биі» «Щелкунчик» П.Чайковский

Музыка тыңдау: «Аңдардың айтысы» Ш.Құлманова

Ән айту: «Қыс суреті» С.Қарапаев

Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Жануарларды біледі.
Түсінеді:Жануарлардың мінез-құлық іс-әрекеттерін түсінеді.

Қолданады: Әнді мәнерлеп үндестіктк орындайды.

2.Математика негіздері.

Тақырыбы:

«Ауыр. Жеңіл»

Мақсаты:

Тәрбиелік:ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Заттың  салмағы  (ауыр,  жеңіл)  туралы  түсінік  беру.Белгілі бір  өлшем  бойынша  заттарды  салыстыру  дағдыларын  қалыптастыру

Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Ауыр- жеңіл сөздерін біледі.

Түсінеді: ауыр, жеңіл заттарды салмақтай отырып ажырата алады.
Қолданады: Өз бетінше есеп құрастыруды, салыстыруды.

Дидактикалық ойын:

  «Не ауыр?»

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру
Көрнекіліктер: әр-түрлі салмақтағы  заттар.
3.Орыстілі
«Животные (дикие и домашние)»
Цель:Воспитывать: отличать животных по звукам..
Составлять                    словосочетания, использовать названия животных в речи. Умение узнавать и называть  домашних животных.
Ожидаемый результат:
Воспроизводят: уменьшительно ласкательны формы слов.
Понимают: Дети хорошо знают про домашних животных;
Применяют: знания для развития деятельности наблюдения, используя модель и обследовательские действия.

Дидактическая игра:«Найди маму»

 

 

 

1.Драма.

Тақырыбы: «Жауқазын мен арам шөп»

(театрландырылған

ойын)

Мақсаты:

Қойылым арқылы

балалардың  сөздік қорын,

дыбыстарды

анық айту дағдыларын бекіту.  Ертегі барысын, мазмұнын ұғыну,  рөлдерді  түсініп ойнау дағдыларын анықтау.

Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: ертегі атауларын біледі.
Түсінеді:кейіпкерлердің өз ерекшеліктері барын түсінеді.
Қолданады: жауқазын мен арамшөптің  рөлін ойнауды .

Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап,

түсіндіру.

Көрнекіліктер:

гүл мен шөптің суреті. атрибуттар

2.Дене шынықтыру

Негізгі қимылдар 

1) Сақинаны лақтырып, таяққа кигізу.

2) Жүгіріп келіп,биіктікке секіру.

3) Шеңбер жасап тұру, оңға, солға бұрылу, айналу.

Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Сақинаны лақтырып,таяққа кигізуді үйрету.

Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасы  туралы түсінеді

Қолданады:. Шеңбер жасап тұру – оңға, солға бұрылу, айналуды біледі..

3.Сурет 

Тақырыбы:

« Екі   қонжық» (мазмұнды сурет)

Мақсаты:

Қонжықтың дене бөліктерін  қарындашпен салуды үйрету

Қылқаламмен бояудың әдістерін меңгерту. Достық туралы  білімдерін қалыптастыру.

Күтілетін нәтиже:
 Жаңғыртады мейірімділік, жомарттылық, жанашырлық сияқты түсініктерді.
Түсінеді : қонжықтың суретін сала білуді.
Қолданады:қызғаншақ-тықтың жағымсыз қасиет екендігін.біледі.
Дидактикалық ойын: «Хайуанаттар бағында »Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру.
Көрнекіліктер: қонжық суреті. қарындаш және қылқаламмен акварель бояуы, сурет салудан жұмыс дәптері.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1.Ағылышын тілі

Тақырыбы: «Animals»

Мақсаты:Жабайыжәнеүйжануарларынажыратаотырып, олардың ағылшынша атауларын  (It’s a lion. It’s a camel) және салыстырмалы түрде көлемдерін айта білуге  үйрету (It’s big, It’s small).Ойға сақтау мен қисынды ойлау қабілеттерін бекіту. Суреттергеқарайолардыңсандарын есептеп, айта білуге үйрету.

Д/ ойын:“Whose baby isit?”

 

2.Жаратылыстану

Тақырыбы:  «Аңдардың қысқы тіршілігі»

Мақсаты:

Аңдартіршілігі жөнінде білім беру.Аңдардың қысқы мекені туралы түсініктері кеңейту. Оларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Жануарлардың тіршілігімен танысады.

Түсінеді: Жабайы аңдардың қоршаған ортада ерекше орны бар екенін.
Қолданады:
 Жабайы аңдарға қамқоршы болуды,табиғатқа қорғаушы болуды.

Дидактикалық ойын: «Жабайы және үй жануар-ларының  айырмашы-лығын тап»

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру

Көрнекіліктер: жануарлардың суреті. Әліппе дәптері.

3.Жапсыру

Тақырыбы:

«Қошақан»

Мақсаты:

Үй  жануары қошақан бейнесін жырту тәсілі арқылы жапсыруды үйрету.Жапсыру  барысында  ұқыпты   жұмыс  жасау қабілетін дамыту.

Күтілетін нәтиже:

Жаңғыртады: Төрт түлік малдың бірі – қой туралы білді.
Түсінеді: Қойдың адам өміріндегі пайдасы туралы, қойға байланысты айтылған мақал – мәтелдің мағынасын түсінді. Қолданады: Қағаздан жұлмалап қию арқылы қошақанның бейнесін жапсыра біледі.

Дидактикалық ойын: «Суретке қарап әңгімеле»

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру:

Көрнекіліктер:

Түрлі- түсті қағаз, желім, қайшы, үй жануарларының суреті

Қоршаған  орта

Тақырыбы:

«Үй жануарларының пайдасы»

Мақсаты:

Үй жануарларынан алынатын сүт, жүн, ет т.б. өнімдердің  адам  өміріндегі   маңызын  түсіну.Ойлау қабілеттерін дамыту.Оларға қамқор болуға тәрбиелеу.

Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: үй жануарларының төлдерін атайды.
Түсінеді: Әр жануардың өзіне тән ерекшелігі мен берер пайдасын.
Қолданады:.  Тақырыпқа сай жұмбақтар мен  әндерді

Дидактикалық ойын:

«Өнімдерді таныстыр»

Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, мадақтау

Көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері, әліппе дәптер.

Серуенге дайындық      Балалардың киіну реттілігін бақылау,  киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау.   Киім шкафтарын таза ұстауға және жинауға дағдыландыру.
Серуендеу №6. Ауа райын бақылау.
Мақсаты:

Жыл мезгілінің қасиеттеріне қарай ажырата білуге үйрету.

Еңбек әрекеті:

Ауладағы құмды суару.

Мақсаты:

·         Ауладағы тазалық пен тәртіпті сақтауға дағдыландыру.

Қимыл-қозғалыс ойындары:

«Автомабиль мен торғайлар»

Мақсаты:

Белгі бойынша бірін бірі итермей,шапшаң жүгіре алуға үйрету. Өз орнын таба алу.

Кеңістікте белгі бойынша әрекет етуге үйрету,ептіліктерін дамыту.

Еркін ойын.

 

№7. Сары шымшықты бақылау

Мақсаты:

·         Аталған құс туралы түсініктерін бекіту

·         Ұүстарға қамқорлық жасауға үйретіп тәрбиелеу

Еңбек әрекеті:

Қуыршаққа қардан үй салу

Мақсаты:

·         Шелекті қармен белгіленген мөлшерге дейін толтыра білу

·         Бастаған істі аяғына дейін жеткізу

Қимыл қозғалыс ойыны:

«Қарға мен ит»

Мақсаты:

·         белгі бойынша шапшаң әрекет етуге үйрету

·         бірін бірі итермей жүру

Еркін ойын.

 

 

 

№8. Ауладағы ағаштарды бақылау

Мақсаты :Ағаштар туралы білімдерін молайту;ағаштардың қысқы бейнесін бақылауды жалғастыру

Еңбек

Жолды қардан тазалау.

Мақсаты: аула қараушыға көмектесу.

Қимылды ойын: «Кім аққалаға бұрын жетеді?»

Мақсаты: доға астынан еңбектеп өту дағдыларын жетілдіру.

Жаттығу ойындары Секіру

Мақсаты:орнында тұрып секіру техникасын меңгерулерін жетілдіру

Халық болжамы. Ағашты қырау басса аяз болады, тұман түссе күн жылынады

Еркін ойын.

 

№9.Желді бақылау

Мақсаты:

·         Өлі табиғат туралы білімдерін байыту;

·         табиғат құбылыстарына деген қызығушылықтарын қалыптастыру.

Еңбек

Сырғанақ төбешік соғу

Мақсаты: бір-біріне деген жағымды көзқараста болуға тәрбиелеу.

Қимылды ойын «Ең мерген кім?».

Мақсаты:

·         Заттарды лақтыруға жаттықтыру;

·         Көзбен мөлшерлей білулерін дамыту.

·         «Жеке жұмыс: «Затты тап».

Мақсаты:

·         Балабақша ауласын бағдарлай білулерін бекіту;

Затты сипаттау бойынша табу.

Еркін ойын.

№10.«Қардағы құс іздерін» бақылау

Мақсаты:Қардағы құс іздерін тани білуге үйрету .

Еңбек

Қардан қала тұрғызуға қар жинау.

Мақсаты:

·         Ұжыммен жұмыс істей білулерен қалыптастыру;

·         Жұмысты жоспарлау.

Қимылды ойын

«Ізбе із».

Мақсатытепе-теңдікті сақтау. Алдыңғы түскен із үстіне дәл түсуге тырысу. Ептілікке баулу.

Халық болжамы:

·         Қар көп болса, нан мол болады.

·         Қатты аязда әтеш ерте шақырса, күн жылынады.

·         Ит қарға аунаса, қарлы боран болады.

·         Қыс аязды болса, жаз ыстық болады.

Еркін ойын.

Серуеннен оралу. Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу.

Тамақтану алдында мұқият жуынуды қадағалау

Түскі ас. Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдану дағдыларын  жетілдіру.Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтауды қалыптастыру.
Түскі ұйқы Балалардың тыныш ұйықтауына  жағымды жағдай орнату.
 «Келші, келші» әні
Қ. Әбілдина.
Баяу  музыка  тыңдайды «Бақа мен балық»

ертегісін  оқып  беру

«Тәй-тәй балапаным» әні
Ж. Байырбекова.
« Қасқыр мен кірпі »

ертегісін  оқып  беру.

Біртіндеп ұйқыдан ояту кешені Кешен №6 Кешен №7 Кешен №8 Кешен №9 Кешен №10
Бесін ас Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдануды  жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтауға дағдыландыру.
 Вариатив.

бөлімдер

Желілі – рөлді ойын «Шаштараз»
Мақсаты: Балалардың ойынға қызығушылығын арттыру, өз бетінше ойнай білу қабілетін дамыту.

 

«Шебер қолдар»

Тақырыбы: «Шырша»

Мақсаты: Пайдалануға жарамсыз заттардан шырша жасауға үйрету. Балаланың ой-қиялын дамыту, бастаған істерін аяғына дейін жеткізе білуге дағдыландыру.

«Сиқырлы сандар»

Тақырыбы: «Сырсандық білімдарларға»
Мақсаты : Белгісіз санды және өрнектің мәнін табуға машықтандыру

«Қауіпсіздік»

Тақырыбы: «Ауа райы. Табиғат қауіпсіздігі»
Мақсаты : Балалардың жыл мезгілдері , табиғат құбылыстары туралы түсініктерін қалыптастыру.

Желілі- рөлді ойын: «Дүкенде»
Мақсаты: Балаларды еңбекті құрметтеуге  тәрбиелеу.

 

 Ойындар, жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс

 

Жеке жұмыс:

Таным саласы

Жаратылыстанудан

Ерасыл мен Кеңесханға жануарлардың тұрмыс тіршілігі туралы суреттен әңгімелеп беруге үйрету

Жеке жұмыс:

Қатынас  саласы

Сөйлеуді дамытудан

Балнұр мен Естайға жануарлардың тұрмыс тіршілігі туралы суреттен әңгімелеп беруге үйрету

Психологпен жұмыс. Жеке жұмыс:

Әділет пен Жансаяға шығармашылық саласы бойынша  ермексаздан жабайы жануарларды мүсіндегенде кейбір элементтерін үйрету

Жеке жұмыс:

Әнуар мен Аяулымға шығармашылық саласы бойынша

қошақан жапсырмалағанда кейбір элементтерін дұрыс қиюды үйрету.

Серуенге дайындық Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалап дағдыландыру.
Серуен Балалар кешкі серуен кезінде еркін ойындар ойнайды.
Серуеннен оралу. Балалардың ретімен шешініп,, шкафқа киімдерін орналастырға, жинақылыққа дағдыландыру
Кешкі ас Ұқыпты тамақтану дағдыларын,  ас құралдарын қолдануды  жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтауды қалыптастыру.
Ойындар. Өзіндік іс-әрекеттер.

 

Ойын: «Менің  туған жерім»

Мақсаты: балаларды  шеңберге  тұрғызып,өзінің   туған жері туралы әңгімелесу

 

 

Саусақ  ойындары:

«Бәтеңкенің бауын байлайық»

Мақсаты: балалардың  саусақ  моторикасын  дамыту.

 

Дидактикалық ойын: «Сыңарын тап!»
Мақсаты:
Балаларды қолғаптың  сыңарын  шапшаңдыққа баулу.

 

Дидактикалық  ойын:

«Ненің төлі»

Мақсаты:  Балаларға жануарлардың төлдерін танып,атауды үйрету

 

 

 Ойын: «Суреттер сөйлейді.»

Мақсаты: Суретке қарап әңгімелесуге үйрету.Сөздік қорын,тіл байлығын жетілдіру

Балалардың үйге қайтуы.

 

Балалардың  қолғаптарын ұмытып кетпеуін қадағалау. Балаланың оқу қызметіндегі жетістігі туралы мадақтау. Балалардың жазу дәптерлерін ата-анасына көрсету. Әліппе оқулығынан «Д» әрпін  буындап оқуға көмек беру. «Жануарлар әлемі» жылжымалы папка жасау.

 

Тәрбиешілер:                         Абильмажанова Г

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *