Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
ЦИКЛОГРАММА
II апта, 13-17 қаңтар 2020 ж
Мектепалды даярлық №3 «Қызғалдақ» тобы
Өтпелі тақырып: «Табиғат әлемі»
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма |
Балаларды қабылдау
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатыасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Жағымды жағдай орнату. | ||||
Балаларды көңілді Айямен қарсы алу. | Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау. Медбикемен бірлескен жұмыс. | Балаларды көңілді Алимен қарсы алу. | |||
Ойындар (үстел-үсті, саусақ және т.б. ) |
Үстел-үсті ойыны: «Мысық құрастыру»
Санағышпен. |
Үстел-үсті ойыны:
“Қай сан жоқ” Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту. |
«Бүлінген телефон» ойыны. Мақсаты: Балалардың зейіндерін дамыту. |
Үстел- үсті ойыны: «Пазылды құрастыру»
Мақсаты: Қолдың ұсақ қол моторикасын дамыту . |
Дидактикалық ойын: «Тез ойла»
Мақсаты: Ойын шапшандыққа тез ойлауға баулу.
|
Таңертеңгі жаттығулар кешені | Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. Ұйқы ашатын музыкалық-ырғақты қимылдарды орындау. Таңғы жаттығулар кешені №2
|
||||
Таңғы ас.
Мәдени –гигиеналық |
Ас ішерде күнде біз
Сөйлемейміз күлмейміз Астан басқа өзгені Елемейміз, білмейміз Астарын төкпей ішу. Ас үшіп отырып сөйлемеу. Ас ішіп болып, қолдарын жуу. |
||||
Ұйымдасты- |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметіне қажетті дамытушы орталықтардың (белсенділік орталық ) материалдарын, көрнекіліктерін , дидактикалық ойын материалдарын дайындау. | ||||
Үстел-үсті ойыны: «Мысық құрастыру»
Санағышпен. |
Дидактикалық ойын: «Тез ойла»
Мақсаты: Ойын шапшандыққа тез ойлауға баулу |
Үстел-үсті ойыны:
“Қай сан жоқ” Мақсаты: Балалардың есте сақтау қабілетін дамыту |
«Бүлінген телефон» ойыны. Мақсаты: Балалардың зейіндерін дамыту |
Үстел- үсті ойыны: «Пазылды құрастыру»
Мақсаты: Қолдың ұсақ қол моторикасын дамыту. |
|
Ұйымдасты-рылған оқу- |
1.Қатынас
Сөйлеуді дамыту 2.Әлеумет Өзін-өзі тану 3. Денсаулық Денешынықтыру 4. Шығармашылық Мүсіндеу |
1. Қатынас Сауат ашу 2.Шығармашылық Музыка 3.Денсаулық |
1.Шығармашылық
Музыка Орыс тілі |
1.Қатынас
Көркем әдебиет 1/3 Драма 2/4 2. Денсаулық Дене/шынықтыру 3.Шығармашылық Сурет салу |
1.Қатынас Ағылшын 2.Шығармашылық 3.Таным Жаратылыстану Қоршағн орта0,25/2апта Экология негіздері 0,25/4аптаа
|
Ұйымдасты-рылған оқу қызметтері |
1.Сөйлеуді дамыту
Тақырыбы: «Жануарлар әлемі» Мақсаты: Сөз және сөз ұйқастарынан құрылған жануарлар туралы ойындарға қызығушылықтарын арттыру. Жануарлар түрлері, олардың тіршілік мекендері жайлы түсініктерін кеңейту. Бір-бірін тыңдай білуге тәрбиелеу Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: аңдарға қамқорлық жасауды. Дидактикалық ойын: «Кім зерек?» Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру. Көрнекілік: аңдардың суреттері мен муляждар 2.Өзін-өзі тану Тақырыбы: «Мен табиғаттың бөлшегімін» Мақсаты: Табиғатты қорғауға тәрбиелей отырып, салауатты өмір сүру салтын сақтауды үйрету. Сөздік қорын жетілдіру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады:Табиғат-ты қорғауды үйретеді. Түсінеді: табиғат пен денсаулық үйлесімділігін біледі Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, қорытындылау Көрнекіліктер: табиғат суреттері, әліппе дәптер 3.Дене шынықтыру Негізгі қимылдар Көлбеу басқышпен өрмелеп гимнастикалық қабырғаға өтіп,сатыдан ұстай отырып қайта түсу. Сақинаны лақтырып,таяққа кигізу. 20 см дейін биіктікке секіру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Сақинаны лақтырып,таяққа кигізуді үйрету. Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасы туралы түсінеді Қолданады:. сатыдан ұстай отырып қайта түседі. 4.Мүсіндеу Тақырыбы: «Мысық жіппен ойнайды» (сюжеттік) Мақсаты: Мүсіндеу біліктерін бекіту. Ермексаздан мысық бейнесін мүсіндеуге үйрету. Саусақ бұлшық еттерінің қимыл -қозғалысын дамыту. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Мүсіндеуді үйретеді. Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру Көрнекіліктер: Мысықтың суреті, атрибут |
1.Сауат ашу
Тақырыбы: «Д » дыбысымен таныстыру. Мақсаты: Д дыбысы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: д әрпі бар сөздерді атайды. Сабырлылыққа тәрбиеленеді. Жануарлардың мінез-құлық, іс-қимылының музыка арқылы берілуін түсіне тыңдайды. Әнді мәнерлеп, үндестікте орындау ынтасы дамиды. Әуенді ырғақты қимыл: «Күлдіргіштер биі» «Щелкунчик» П.Чайковский Музыка тыңдау: «Аңдардың айтысы» Ш.Құлманова Ән айту: «Қыс суреті» С.Қарапаев Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Жануарларды біледі. Қолданады: Әнді мәнерлеп үндестіктк орындайды. 3. Дене шынықтыру Негізгі қимылдар Көлбеу басқышпен өрмелеп гимнастикалық қабырғаға өтіп,сатыдан ұстай отырып қайта түсу. Сақинаны лақтырып,таяққа кигізу. 20 см дейін биіктікке секіру. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Сақинаны лақтырып,таяққа кигізуді үйрету. Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасы туралы түсінеді Қолданады:. сатыдан ұстай отырып қайта түседі.
|
1.Музыка
Тақырыбы: «Жануарлар әлемі» Мақсаты: Сабырлылыққа тәрбиеленеді. Жануарлардың мінез-құлық, іс-қимылының музыка арқылы берілуін түсіне тыңдайды. Әнді мәнерлеп, үндестікте орындау ынтасы дамиды. Әуенді ырғақты қимыл: «Күлдіргіштер биі» «Щелкунчик» П.Чайковский Музыка тыңдау: «Аңдардың айтысы» Ш.Құлманова Ән айту: «Қыс суреті» С.Қарапаев Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Жануарларды біледі. Қолданады: Әнді мәнерлеп үндестіктк орындайды. 2.Математика негіздері. Тақырыбы: «Ауыр. Жеңіл» Мақсаты: Тәрбиелік:ұқыптылыққа тәрбиелеу. Заттың салмағы (ауыр, жеңіл) туралы түсінік беру.Белгілі бір өлшем бойынша заттарды салыстыру дағдыларын қалыптастыру Күтілетін нәтиже: Түсінеді: ауыр, жеңіл заттарды салмақтай отырып ажырата алады. Дидактикалық ойын: «Не ауыр?» Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру Дидактическая игра:«Найди маму»
|
1.Драма.
Тақырыбы: «Жауқазын мен арам шөп» (театрландырылған ойын) Мақсаты: Қойылым арқылы балалардың сөздік қорын, дыбыстарды анық айту дағдыларын бекіту. Ертегі барысын, мазмұнын ұғыну, рөлдерді түсініп ойнау дағдыларын анықтау. Күтілетін нәтиже: Әдіс-тәсілі: сұрақ-жауап, түсіндіру. Көрнекіліктер: гүл мен шөптің суреті. атрибуттар 2.Дене шынықтыру Негізгі қимылдар 1) Сақинаны лақтырып, таяққа кигізу. 2) Жүгіріп келіп,биіктікке секіру. 3) Шеңбер жасап тұру, оңға, солға бұрылу, айналу. Әдіс тәсіл: Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Сақинаны лақтырып,таяққа кигізуді үйрету. Түсінеді: дене шынықтырудың пайдасы туралы түсінеді Қолданады:. Шеңбер жасап тұру – оңға, солға бұрылу, айналуды біледі.. 3.Сурет Тақырыбы: « Екі қонжық» (мазмұнды сурет) Мақсаты: Қонжықтың дене бөліктерін қарындашпен салуды үйрету Қылқаламмен бояудың әдістерін меңгерту. Достық туралы білімдерін қалыптастыру. Күтілетін нәтиже:
|
1.Ағылышын тілі
Тақырыбы: «Animals» Мақсаты:Жабайыжәнеүйжануарларынажыратаотырып, олардың ағылшынша атауларын (It’s a lion. It’s a camel) және салыстырмалы түрде көлемдерін айта білуге үйрету (It’s big, It’s small).Ойға сақтау мен қисынды ойлау қабілеттерін бекіту. Суреттергеқарайолардыңсандарын есептеп, айта білуге үйрету. Д/ ойын:“Whose baby isit?”
2.Жаратылыстану Тақырыбы: «Аңдардың қысқы тіршілігі» Мақсаты: Аңдартіршілігі жөнінде білім беру.Аңдардың қысқы мекені туралы түсініктері кеңейту. Оларға қамқор болуға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Жануарлардың тіршілігімен танысады. Түсінеді: Жабайы аңдардың қоршаған ортада ерекше орны бар екенін. Дидактикалық ойын: «Жабайы және үй жануар-ларының айырмашы-лығын тап» Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру Көрнекіліктер: жануарлардың суреті. Әліппе дәптері. 3.Жапсыру Тақырыбы: «Қошақан» Мақсаты: Үй жануары қошақан бейнесін жырту тәсілі арқылы жапсыруды үйрету.Жапсыру барысында ұқыпты жұмыс жасау қабілетін дамыту. Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: Төрт түлік малдың бірі – қой туралы білді. Дидактикалық ойын: «Суретке қарап әңгімеле» Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру: Көрнекіліктер: Түрлі- түсті қағаз, желім, қайшы, үй жануарларының суреті Қоршаған орта Тақырыбы: «Үй жануарларының пайдасы» Мақсаты: Үй жануарларынан алынатын сүт, жүн, ет т.б. өнімдердің адам өміріндегі маңызын түсіну.Ойлау қабілеттерін дамыту.Оларға қамқор болуға тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: Дидактикалық ойын: «Өнімдерді таныстыр» Әдіс-тәсіл: көрсету, түсіндіру, мадақтау Көрнекіліктер: үй жануарларының суреттері, әліппе дәптер. |
Серуенге дайындық | Балалардың киіну реттілігін бақылау, киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды жөндеуді қадағалау. Киім шкафтарын таза ұстауға және жинауға дағдыландыру. | ||||
Серуендеу | №6. Ауа райын бақылау. Мақсаты: Жыл мезгілінің қасиеттеріне қарай ажырата білуге үйрету. Еңбек әрекеті: Ауладағы құмды суару. Мақсаты: · Ауладағы тазалық пен тәртіпті сақтауға дағдыландыру. Қимыл-қозғалыс ойындары: «Автомабиль мен торғайлар» Мақсаты: Белгі бойынша бірін бірі итермей,шапшаң жүгіре алуға үйрету. Өз орнын таба алу. Кеңістікте белгі бойынша әрекет етуге үйрету,ептіліктерін дамыту. Еркін ойын.
|
№7. Сары шымшықты бақылау
Мақсаты: · Аталған құс туралы түсініктерін бекіту · Ұүстарға қамқорлық жасауға үйретіп тәрбиелеу Еңбек әрекеті: Қуыршаққа қардан үй салу Мақсаты: · Шелекті қармен белгіленген мөлшерге дейін толтыра білу · Бастаған істі аяғына дейін жеткізу Қимыл қозғалыс ойыны: «Қарға мен ит» Мақсаты: · белгі бойынша шапшаң әрекет етуге үйрету · бірін бірі итермей жүру Еркін ойын.
|
№8. Ауладағы ағаштарды бақылау
Мақсаты :Ағаштар туралы білімдерін молайту;ағаштардың қысқы бейнесін бақылауды жалғастыру Еңбек Жолды қардан тазалау. Мақсаты: аула қараушыға көмектесу. Қимылды ойын: «Кім аққалаға бұрын жетеді?» Мақсаты: доға астынан еңбектеп өту дағдыларын жетілдіру. Жаттығу ойындары Секіру Мақсаты:орнында тұрып секіру техникасын меңгерулерін жетілдіру Халық болжамы. Ағашты қырау басса аяз болады, тұман түссе күн жылынады Еркін ойын.
|
№9.Желді бақылау
Мақсаты: · Өлі табиғат туралы білімдерін байыту; · табиғат құбылыстарына деген қызығушылықтарын қалыптастыру. Еңбек Сырғанақ төбешік соғу Мақсаты: бір-біріне деген жағымды көзқараста болуға тәрбиелеу. Қимылды ойын «Ең мерген кім?». Мақсаты: · Заттарды лақтыруға жаттықтыру; · Көзбен мөлшерлей білулерін дамыту. · «Жеке жұмыс: «Затты тап». Мақсаты: · Балабақша ауласын бағдарлай білулерін бекіту; Затты сипаттау бойынша табу. Еркін ойын. |
№10.«Қардағы құс іздерін» бақылау
Мақсаты:Қардағы құс іздерін тани білуге үйрету . Еңбек Қардан қала тұрғызуға қар жинау. Мақсаты: · Ұжыммен жұмыс істей білулерен қалыптастыру; · Жұмысты жоспарлау. Қимылды ойын «Ізбе із». Мақсаты: тепе-теңдікті сақтау. Алдыңғы түскен із үстіне дәл түсуге тырысу. Ептілікке баулу. Халық болжамы: · Қар көп болса, нан мол болады. · Қатты аязда әтеш ерте шақырса, күн жылынады. · Ит қарға аунаса, қарлы боран болады. · Қыс аязды болса, жаз ыстық болады. Еркін ойын. |
Серуеннен оралу. | Балалардың дұрыс шешінуін, шкафқа киімдерін орналастыру тәртібін бақылау. Жинақылыққа тәрбиелеу.
Тамақтану алдында мұқият жуынуды қадағалау |
||||
Түскі ас. | Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдану дағдыларын жетілдіру.Тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтауды қалыптастыру. | ||||
Түскі ұйқы | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||
«Келші, келші» әні Қ. Әбілдина. |
Баяу музыка тыңдайды | «Бақа мен балық»
ертегісін оқып беру |
«Тәй-тәй балапаным» әні Ж. Байырбекова. |
« Қасқыр мен кірпі »
ертегісін оқып беру. |
|
Біртіндеп ұйқыдан ояту кешені | Кешен №6 | Кешен №7 | Кешен №8 | Кешен №9 | Кешен №10 |
Бесін ас | Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтауға дағдыландыру. | ||||
Вариатив.
бөлімдер |
Желілі – рөлді ойын «Шаштараз» Мақсаты: Балалардың ойынға қызығушылығын арттыру, өз бетінше ойнай білу қабілетін дамыту.
|
«Шебер қолдар»
Тақырыбы: «Шырша» Мақсаты: Пайдалануға жарамсыз заттардан шырша жасауға үйрету. Балаланың ой-қиялын дамыту, бастаған істерін аяғына дейін жеткізе білуге дағдыландыру. |
«Сиқырлы сандар»
Тақырыбы: «Сырсандық білімдарларға» |
«Қауіпсіздік»
Тақырыбы: «Ауа райы. Табиғат қауіпсіздігі» |
Желілі- рөлді ойын: «Дүкенде» Мақсаты: Балаларды еңбекті құрметтеуге тәрбиелеу.
|
Ойындар, жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс
|
Жеке жұмыс:
Таным саласы Жаратылыстанудан Ерасыл мен Кеңесханға жануарлардың тұрмыс тіршілігі туралы суреттен әңгімелеп беруге үйрету |
Жеке жұмыс:
Қатынас саласы Сөйлеуді дамытудан Балнұр мен Естайға жануарлардың тұрмыс тіршілігі туралы суреттен әңгімелеп беруге үйрету |
Психологпен жұмыс. | Жеке жұмыс:
Әділет пен Жансаяға шығармашылық саласы бойынша ермексаздан жабайы жануарларды мүсіндегенде кейбір элементтерін үйрету |
Жеке жұмыс:
Әнуар мен Аяулымға шығармашылық саласы бойынша қошақан жапсырмалағанда кейбір элементтерін дұрыс қиюды үйрету. |
Серуенге дайындық | Балаларды киінгенде түймелерін қадап, аяқ киімінің бауын байлауды, киіміндегі олқылықтарды байқап, оны дұрыстай білулерін қадағалап дағдыландыру. | ||||
Серуен | Балалар кешкі серуен кезінде еркін ойындар ойнайды. | ||||
Серуеннен оралу. | Балалардың ретімен шешініп,, шкафқа киімдерін орналастырға, жинақылыққа дағдыландыру | ||||
Кешкі ас | Ұқыпты тамақтану дағдыларын, ас құралдарын қолдануды жетілдіру. тамақтану алдында мұқият жуынуды, тамақтану әдебін сақтауды қалыптастыру. | ||||
Ойындар. Өзіндік іс-әрекеттер.
|
Ойын: «Менің туған жерім»
Мақсаты: балаларды шеңберге тұрғызып,өзінің туған жері туралы әңгімелесу
|
Саусақ ойындары:
«Бәтеңкенің бауын байлайық» Мақсаты: балалардың саусақ моторикасын дамыту.
|
Дидактикалық ойын: «Сыңарын тап!» Мақсаты:Балаларды қолғаптың сыңарын шапшаңдыққа баулу.
|
Дидактикалық ойын:
«Ненің төлі» Мақсаты: Балаларға жануарлардың төлдерін танып,атауды үйрету
|
Ойын: «Суреттер сөйлейді.»
Мақсаты: Суретке қарап әңгімелесуге үйрету.Сөздік қорын,тіл байлығын жетілдіру |
Балалардың үйге қайтуы.
|
Балалардың қолғаптарын ұмытып кетпеуін қадағалау. | Балаланың оқу қызметіндегі жетістігі туралы мадақтау. | Балалардың жазу дәптерлерін ата-анасына көрсету. | Әліппе оқулығынан «Д» әрпін буындап оқуға көмек беру. | «Жануарлар әлемі» жылжымалы папка жасау. |
Тәрбиешілер: Абильмажанова Г