Тақырыбы: Domestic animals. Үй жануарлары.

Маңғыстау облысы: Мұнайлы ауданы
Бесшоқы елдімекен № 9 “Бәйтерек балабақшасы”
Тәрбиеші: Пирниязова Жұлдыз Базарбаевна

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Ағылшын тілі.
Мақсаты: Балаларды үй жануарлары туралы әңгімелеуге жаттықтыру. Қойылған сұрақтарды түсініп, толық жауап беруге дағдыландыру. Тіл мәдениетін жетілдіру. Ағылшын тілін үйренуге қызығушылықтарын дамыту.
Қажетті құрал-жабдықтар,көрнекіліктер. Суреттер.Слайд.
Сөздік жұмысы: cow-сиыр, horse-жылқы, dog-ит, cat-мысық, camel-түйе, goat-ешкі, sheep-қой,

Іс-әрекет кезеңдері Мұғалімнің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық -қозғаушылық
Good morning children!
How are you? Балалар шеңбермен амандасады.
Good morning teachers.
Good.
Ұйымдастыру- іздестіру
Педагог: Балалар сендер үй жануарларынан қандай жануарларды білесіздер?
Жарайсыңдар балалар!
Слайд № 1.
Бүгінгі біздің оқу қызметіміз Domestic animals Үй жануарлары туралы айтатын боламыз!

– Children , the theme of our lesson is Domestic animals
Әуенмен ортаға «Ит» және «Мысық» бір нәрсеге таласып кіріп келеді!
Педагог: ой сендерге не болды?
– What happened to you?
Неге таласып жүрсіздер?
Ит :мына мысық менің сүйегімді тартып алды.
This cat took my bone
Мысық:
миау жоқ ол менің сүйегім мен оны даладан тауып алғанмын!
– Myau, no, it is my bone I found it from outside
Педагог балалар қанекей бізге қонаққа кімдер келген?
– Children who came
Қонақтарымызбен амандасып алайықшы?
Lets welcome to our guests.

Жарайсыңдар!
– fine
«Ит» және «Мысық» сендер бүгін біздің оқу қызметімізге қатысып балалардың шапшандығымен, білімін бірге тамашалаңыздар!
Well dog and cat you can join us and you will see our children’s knowledge
«Ит» аф-аф-аф жарайды.
– Ok good
«Мысық» миау-миау-миау жарайды қандай тамаша!
– It will be fine
Балалар олай болса мен сендерді екі топқа бөліп сайыс түрінде білімдеріңді сынайын!
І-ші топ «Ит» тобына «Күшіктер» тобы деп, ал ІІ-ші топ «Мысық» тобына «Марғауындар» тобы деп бүгінгі оқу қызметімізді қызықты өтуі үшін сендерді екі топқа бөліп білімдеріңді тексерейік!
Ендеше бүгінгі оқу қызметіміздің жаңа сөздерімен бірге қайталайық!
Repeat after me!
Слайд № 2
Cow – сиыр
Dog – ит
Cat-мысық
Camel-түйе
Goat-ешкі
Rabbit-қоян
Жарайсыңдар!
Слайд № 3
2-тапсырма!
Дидактикалық ойын. «Кім жылдам».
Ойын шарты: Балаларды екі топқа бөліп мына жердегі «күшік» «мысық» табан іздерімен жүріп жатқан сүйектердің біреуін алып, келерде жүгіріп келіп себетке салу керек!
Педагог: Жарайсыңдар балалар.
Ендеше қай топ сүйекті көп жинадыекен санайық.
Балалар жинаған сүйектерді санайды.
Жеңіске жеткен топ бір ұпайға ие болады.
Слайд № 4
Педагог: Балалар мен сендерге үй жануарларын аудио мәтінмен қоямын, сол үй жануарларының даусын қай топ дұрыс тапса сол топ бір ұпай алып отырады.
Дайынбызба балалар!
Педагог аудио мәтінді қояды!
Балалар бұл қай жануардың дауысы.

Ит, түйе, сиыр, қой.
Балалар педагогтің сұрақтарына жауап береді.

Балалар бәрі бірігіп жаңа сөздерді айтады.

Балалар сұраққа жауап береді.

Балалар мәтінді тыңдап мұғаліммен бірге қайталайды

Балалар педагогпен бірге жаңа сөздерді қайталап айтады.

Балалар сүйектерді себетке салып жинайды.Ойын солай жалғасып отырады.

Балалар қай жануардың дауысы екенін табып үй жануарларын ағылшын тілінде айтады.
Ұйымдастыру- іздестіру

Слайд: № 5
Дидактикалық ойын: Кім жылдам!
Ойын шарты: Балаларды екі топқа бөліп, үстел үстінде тұрған жануарлардың ішінен үй жануарларының біреуін алып, тақтада турған суретке дұрыс орналастыру керек, қай топ дұрыс орналастырады сол топ жеңіске жетеді.
Жеңіске жеткен топты бір ұпаймен мараппаттайды.
Жарайсыңдар балалар!
Слайд № 6
Балалар осы үй жануарларының ішіндегі сиыр, түйе, жылқының бізге берер сүті біздің ағзамызға өте пайдалы, сиыр сүтінен күнделікті ішетін шайымызға сүт қолданылады, ал түйе сүтінен ірімшік, құрт, балқаймақ, шұбат аламыз бұлар біздің ағзамызға берер пайдасы өте көп. Ал жылқы еті бізге өте пайдалы.
Ешкі сүтінің құрамынан табылатын көп мөлшердегі калий: жүрек-тамыр ауруларына таптырмас шипа.
Қазақтың ұлттық тағамдарының қатарына кіретін қой сүті Орталық Азия кең танымал тағамның бір бірі.
Қой сүті сұрғылттау ақ болады.
Тарихта қой сүті сиыр сүтінен де бұрын пайдаланылған, яғни ол ежелгі тағам саналады. Ол сиыр сүтімен салыстырғанда, ақуыз бен майға 1,5 есе бай және дәрумендерінің мөлшері де анағұрлым көп.
Қой сүті тағамға сауылған қалпында еш өңдеусіз пайдаланыла береді.
Слайд: № 7
Фонетикалық жаттығу:
Z-Z-Z-Z
T-T-T-T
W-W-W-W
«Ит» пен «Мысық» ой балалар біздің үйге кететін уақытымыз болып қалды сендердің тапқыр, шапшаң, білгір, білімді балалар екенсіңдер сау болыңыздар балалар!
Педагог «Ит» «Мысық» сендерге алғысымыз шексіз біздің балалардың білімдерін тамашалағандарыңызға рахмет мына себеттегі балалардың жинаған себеттегі сүйектерді сендерге сыйға табыстаймыз!
Сауболыңыздар!
«Ит» және «Мысық» әуенмен бірге балалармен қоштасып шығып кетеді.
Балалар мұғаліммен бірге сөздірді қайталап айтады.

Рефлексивті-түзетушілік Жарайсыңдар балалар!Мұғалім балаларға сұрақ қойып оқу қызметін аяқтайды.
Мұғалім оқу қызметін аяқтап! Оқу қызметіне қатысқан балаларды мараппаттайды.
The lesson is over.
Good bye!

Good bye teacher

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *