Сиқырлы пішіндер
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: Құрастыру
Тақырыбы: Сиқырлы пішіндер.
Мақсаты:
Білімділік: Балалардың геометриялық пішіндер туралы білімдерін кеңейту. Пішіндерді ажыратып айта білуге, оларды қоршаған ортамен салыстырып, түр-түсін, заттардың көлемін анықтай білуге дағдыландыру.
Дамытушылық: Балалардың ой-өрісін, қол моторикасын дамыту, зейіндерін, белсенділіктерін арттыру.
Тәрбиелік: Балаларды ұйымшылдыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Көрнекіліктер: Пішіндер суреті.
Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушы
Ұйымдастырушылық-ізденушілік
Сергіту сәті
Қорытынды
Шаттық шеңбері:
Бала, бала баламыз
Бақшамызға барамыз.
Күні бойы қызыққа
Батамыз да қаламыз.
– Өте керемет балалар!
– Олай болса бәріміз орнымызға жайғасайық.
– Балалар қазір жылдың қай мезгілі?
– Көктем мезгілінде неше ай бар?
– Қане, сол үш айды атап беріңдерші?
– Өте жарайсыздар, балалар!
– Балалар көктем мезгілі де өз ерекшеліктерімен өте сұлу көрінеді.
– Ой балалар бізге қонақ келген сияқты.
– «Сиқырлы ханшайым»:
– Сәлеметсіздер ме балалар?
– Балалар мен сиқырлы пішіндер ханшайымын мен сендерге қонаққа келдім, сендердің пішіндерді қаншалықты білетіндеріңді көруге келдім. Мен жалғыз келген жоқпын өзіммен бірге пішіндер достарымды ала келдім. Достарды қарсы аламыз ба балалар?
– Амансыңдар ма балалар?
– Мен төртбұрышпын.
– Ал мен дөңгелекпін.
– Мен үшбұрышпын.
– Біз сендерге сонау алыстан келдік. Біз құр келмедік сендердің білімдеріңді тексеруге келдік. Сендер дайынсыңдарма балалар?
– Мен дөңгелек пішін сендерге тапсырма ала келдім. Менің қолымда көптеген пішіндер бар құрастырып шығайын десем еш құрай алмадым, маған көмектесесіңдер ме балалар?
– Балалар олай болса біз екі топқа бөлініп алайық. Бір тобымыздың аты «Дөңгелек» болсын екінші тобымыздың аты «Үшбұрыш» болсын. Ендеше балалар дөңгелектің тапсырмасын орындар шығайықшы.
– Ой жарайсыңдар балалар! Маған қатты ұнады рахмет сендерге.
– Балалар менің де сендерге әкелген тапсырмам бар.
– Мен үшбұрышпын мына пішіндерді сәйкестендіріп үй құрайын десем ойын жетпей жатыр.
– Балалар ендеше үшбұрыш пішінімізге келесі тобымыз көмектессін.
– Балалар флонеграф тақтайға пішіндерден үй жапсырып шығады.
– Өте керемет балалар, сендер барлық тапсырмаларды жақсы орындап жатырсыңдар.
– Ендеше балалар кезек төртбұрыш пішініміздің тапсырмасы қалды. Төртбұрыш пішіннің тапсырмасын барлығымз бірлесіп орындап шығайық. Мына қолымыздағы ақ параққа пішіндерді сәйкестендіріп жапсырып шығамыз.
– Өте керемет балалар, сендердің білімдерің маған ұнады рахмет балапандарым біз сендерме қоштасамыз. Сау болыңдар балалар!
– Балалар барлығымыз орнымыздан тұрып бір сергіп алайық.
Оң қолымда бес саусақ
Сол қолымда бес саусақ
Бесті-беске қосқан
Болып шықты он саусақ.
– Балалар, сонымен бізге бүгін кім қонаққа келді?
– Қандай пішіндер ханшайымымен келді?
– Жарайсыңдар, балалар!
– Олай болса келген қонақтармен қоштасамыз.
–
Балалар бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.
Көктем мезгілі
Үш ай бар
Наурыз, сәуір, мамыр
-Ия
-Сәлеметсізбе
-Ия
-Ия
-Ия, дайынбыз
-Ия
-Ия
-Балалар пішіндерді құрап шығады
-Балалар пішіндерді жапсырып шығады
-Балалар пішіндерді жапсырып шығады
-Балалар қимылмен көрсетеді
-Сиқырлы пішіндер ханшайым
-Үшбұрыш, төртбұрыш, дөңгелек
Күтілетін нәтиже
Біледі: Пішіндерді танып біледі.
Түсінеді: Тапсырмаларды түсініп орындап шығады.
Меңгереді: Пішіндер әкелген әр жұмыстың мағынасын ұғынып меңгереді.