Ғажайып фабрика
Қабытаева Хадиша Барбасқызы
Педагогтің аты-жөні | Қабытаева Хадиша Барбасқызы | |||||||
Күні: | ||||||||
Сынып: 3 | Қатысушылар саны: | Қатыспағандар саны: | ||||||
Сабақтың тақырыбы | Ғажайып фабрика | |||||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары | 3.2.1.1 өсімдіктердің фотосинтез үдерісінде оттегіні бөлуін түсіндіру;
3.1.2.1 ақпарат көзінің түрлерін анықтау; |
|||||||
Сабақтың барысы. | ||||||||
Сабақтың кезең
уақыт |
Педагогтің әрекеті | Оқушының әрекеті | Бағалау | Ресурстар | ||||
Басы | Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Жұмыс ережесін келісу. Зерттейік Өсімдіктерге өсу үшін не қажет?
|
Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, жаңа сабаққа назар аудару.
Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды. |
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Психологиялық ахуал.
Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары. |
||||
Ортасы | Ширату тапсырмасы
Өсімдіктер туралы видеоны тамашалау.
«Өсімдіктер туралы не білесің?» Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) Дескриптор: Өсімдік мүшелерін атайды. Тамыр мен жапырақтың қызыметін айтады. Өсімдіктің өсуі мен дамуына қажетті жағдайды анықтайды. Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау Зерттеу жұмысына берілген тапсырма: Өсімдіктің оттек бөлетініне қалай қол жеткізуге болады? |
Берілген сұраққа жауап беріп, тапсырмаларды талапқа сай орындайды.
Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда) «Көршіңе әңгімелеп бер» әдісі арқылы суретпен және мәтінмен жұмыс жасайды.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау |
Форматив ті бағалау
ҚБ: Бас бармақ арқылы бір-бірін бағалау.
ҚБ: От шашу арқылы бір-бірін бағалау. |
Оқылым, жазылым тапсырмалары.
|
||||
Соңы | Зертте. Тапсырманы орындау үшін сыныпты кіші топтарға бөлу керек. Оқушылар тәжірибе жасап көреді.
Нұсқаулық 1. Бір өсімдіктен екі жапырақ үзіп ал. 2. Бірдей ыдысқа салқын су құй. 3. Газдалған минералды суды қос (бұл өсімдіктің көмірқышқыл газды алуы үшін қажет.) 4. Жапырақты толығымен батып тұратындай етіп суға сал. Қажет болған жағдайда жапырақтың шетін ұсақ тастармен бастырып қою керек. 5. Бір ыдысты қараңғы жерге, екіншісін күн көзі тікелей түсетін жерге қой. 6. 3-4 сағат өткен соң жапырақтарды салыстыр. Қандай өзгерістерді байқадыңдар? Неліктен? |
Оқулықтағы қосымша тапсырмалар. |
ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау
|
Топтық тапсырмалар. | ||||
Кері байланыс | Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Оқушыларға «Ашық микрофон» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.
|
Сабақтан алған әсерлерін стикерге жазып, суретін жібереді. | «Ашық микро
фон»
|
«Ашық микрофон»
кері байланыс парағы |
||||
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718