«Үй жануарлары»

Жаңаөзен қалалық білім бөлімі

«Рахат бөбекжай-бақшасы»

жедел басқару құқығындағы

МКҚК  тәрбиешісі

Алиева Куннур Жанабаевна

 

Білім беру саласы:Таным.

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану

Тақырыбы: «Үй жануарлары»

Мақсаты: «Балалардын үй жануарлар туралы түсініктерін кеңейту, Олардың сыртқы келбетінің сипаттық ерекшіліктерімен,мінез-құлықтарымен,тіршілік әрекетімен таныстыру.

Қолданылатын көрнекі құралдар:суреттер,үй жануарлардың пайдасы бейнелейтін суреттер,үлестірмелі материалдар.                                                                               

Сөздік жұмыс:  үй жануары                                                                                                                                       

Билингвальды компонент:    Үй жануары-домашнее животное,сиыр-корова,

Оқу қызметінің кезеңдері Педагогтің іс-әрекеті Балалардың

Іс-әрекеті

Мотивациялык-козғаушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ұйымдастыру кезеңі. Балалар шеңбер бойына түрып,педагогпен бірге  Шаттық шеңберін қайталайды

Шаттық шеңбер

Арым таза,ақ көніл,

Адамдыққа сенемін.

Абыройлы,ақ ниет,

Адалдыққа сенемін.

 

 

Шеңбер бойына тұрып орындайды

Үйымдастырушылық-ізденістік

 

Білімді жетілдіру.

-Ферма дегеніміз не?

-Фермада қандай жануарлар ұстайды?

Үй жануарлары және олардың пайдасы туралы әңгіме.

-Ферма-барлық үй жануарларын өсіріп ұстайтын шаруашылық орын.Үй жануарларын адам күтіп-баптайды.

Жануарлардың еті,сүті,

Үй жануарлары деп үйде ұстайтын жануарларды айтамыз.Олар мыналар:қой,

ешкі, сиыр,түйе,жылқы.

 

Түйенің төлі-ботақан.

Қойдың төлі-қозы.

Ешкінің төлі-лақ.

Жылқының төлі-құлын.

Сиырдың төлі-бұзау.

 

Үй жануарлары туралы өлеңді оқу.

Шөре,шөре,лағым,

Секендеме,демінді ал.

Тентек болма шырағым,

Селтендемей құлағың.

-Өлең ненің төлі туралы?

-Ешкінің қандай пайдасы бар?

Әукім-әукім әукешім,

Сипайыншы әукесін.

Енең,әне,келеді,

Ақ мамасын береді.

 

-Сиырдын қандай пайдасы бар?Тағы қандай үй жануарларын білесіндер?

-Дұрыс,үй құстары және ти,мысық та үй жануарларына жатады.

Қалай ойласыңдар тауық қандай пайда әкеледі? (Еті мен жұмыртқасы-тамақ. Мамығынан жастық жасайды).

«Шип-шип шөжелерім» әнің үнтаспадан тыңдады.

Сергіту сәті  

Тікірейіп  құлағы                   Менен  бұрын  тұрады. Бойын жазып керіліп  Беті қолын жуады

Үлестірмелі материалдармен жұмыс.

Тапсырманы қалай орындау

Керектігін түсідіреді

.Жеке жұмыс өткізеді

 

Педагогтің айтқаңдарын мүқият тындайды.

 

Үй жануарларын

 

 

 

 

Қайталайды.

-Сиыр(корова).

-Ешкі(коза).

 

 

 

Төлдердін аттарын қайталап айтады.

Өлең ешкінің төлі-лақ туралы.

Ешкінің еті,сүті-тағам, түбітінең киім тоқиды.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

«Әукім-әукім»деп сиырдың төлі –бұзауды шақырамыз.

 

 

 

 

Сиырдың сүті,еті-тағам.Сүтінең ірімшік,құрт,айран,май алады.Терісінен тұрмысқа қажетті заттар жасайды.

 

 

 

«Балапандар»биін билейді.

 

 

Шеңбер бойына тұрып сергіту сәтін  орындайды

 

 

Тапсырманы орындайды.

 

 

 

 

Рефлексиялық-түзетушілік

 

Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды.

-Үй жануарларын атаңдар?

-Неге адамдар жануарларға күтім жасайды?

Олардың қандай пайдасы бар?

 

Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды

Күтілетін нәтиже:

Нені игереді:төрт түлікке байланысты берілген (мысалы:ешкінің төлі-лақ.Бұзауды «әукім-әукім»деп шақырамыз) тапсырмаларды.

Нені білді:үй жануарларының адам өміріндегі маңызы.

Білу керек: жалпы үй жануарлары туралы мәліметтерді оқу іс-әреттерінде

                                                                                    

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *