«Үй жануарлары»
Жаңаөзен қалалық білім бөлімі
«Рахат бөбекжай-бақшасы»
жедел басқару құқығындағы
МКҚК тәрбиешісі
Алиева Куннур Жанабаевна
Білім беру саласы:Таным.
Ұйымдастырылған оқу қызметі: Жаратылыстану
Тақырыбы: «Үй жануарлары»
Мақсаты: «Балалардын үй жануарлар туралы түсініктерін кеңейту, Олардың сыртқы келбетінің сипаттық ерекшіліктерімен,мінез-құлықтарымен,тіршілік әрекетімен таныстыру.
Қолданылатын көрнекі құралдар:суреттер,үй жануарлардың пайдасы бейнелейтін суреттер,үлестірмелі материалдар.
Сөздік жұмыс: үй жануары
Билингвальды компонент: Үй жануары-домашнее животное,сиыр-корова,
Оқу қызметінің кезеңдері | Педагогтің іс-әрекеті | Балалардың
Іс-әрекеті |
Мотивациялык-козғаушылық
|
Ұйымдастыру кезеңі. Балалар шеңбер бойына түрып,педагогпен бірге Шаттық шеңберін қайталайды
Шаттық шеңбер Арым таза,ақ көніл, Адамдыққа сенемін. Абыройлы,ақ ниет, Адалдыққа сенемін. |
Шеңбер бойына тұрып орындайды |
Үйымдастырушылық-ізденістік
|
Білімді жетілдіру.
-Ферма дегеніміз не? -Фермада қандай жануарлар ұстайды? Үй жануарлары және олардың пайдасы туралы әңгіме. -Ферма-барлық үй жануарларын өсіріп ұстайтын шаруашылық орын.Үй жануарларын адам күтіп-баптайды. Жануарлардың еті,сүті, Үй жануарлары деп үйде ұстайтын жануарларды айтамыз.Олар мыналар:қой, ешкі, сиыр,түйе,жылқы.
Түйенің төлі-ботақан. Қойдың төлі-қозы. Ешкінің төлі-лақ. Жылқының төлі-құлын. Сиырдың төлі-бұзау.
Үй жануарлары туралы өлеңді оқу. Шөре,шөре,лағым, Секендеме,демінді ал. Тентек болма шырағым, Селтендемей құлағың. -Өлең ненің төлі туралы? -Ешкінің қандай пайдасы бар? Әукім-әукім әукешім, Сипайыншы әукесін. Енең,әне,келеді, Ақ мамасын береді.
-Сиырдын қандай пайдасы бар?Тағы қандай үй жануарларын білесіндер? -Дұрыс,үй құстары және ти,мысық та үй жануарларына жатады. Қалай ойласыңдар тауық қандай пайда әкеледі? (Еті мен жұмыртқасы-тамақ. Мамығынан жастық жасайды). «Шип-шип шөжелерім» әнің үнтаспадан тыңдады. Сергіту сәті Тікірейіп құлағы Менен бұрын тұрады. Бойын жазып керіліп Беті қолын жуады Үлестірмелі материалдармен жұмыс. Тапсырманы қалай орындау Керектігін түсідіреді .Жеке жұмыс өткізеді
|
Педагогтің айтқаңдарын мүқият тындайды.
Үй жануарларын
Қайталайды. -Сиыр(корова). -Ешкі(коза).
Төлдердін аттарын қайталап айтады. Өлең ешкінің төлі-лақ туралы. Ешкінің еті,сүті-тағам, түбітінең киім тоқиды.
«Әукім-әукім»деп сиырдың төлі –бұзауды шақырамыз.
Сиырдың сүті,еті-тағам.Сүтінең ірімшік,құрт,айран,май алады.Терісінен тұрмысқа қажетті заттар жасайды.
«Балапандар»биін билейді.
Шеңбер бойына тұрып сергіту сәтін орындайды
Тапсырманы орындайды.
|
Рефлексиялық-түзетушілік
|
Сұрақ-жауап әдісі арқылы оқу іс-әрекетін қорытындылайды.
-Үй жануарларын атаңдар? -Неге адамдар жануарларға күтім жасайды? Олардың қандай пайдасы бар? |
Педагогпен бірге сабақты қорытындылайды |
Күтілетін нәтиже:
Нені игереді:төрт түлікке байланысты берілген (мысалы:ешкінің төлі-лақ.Бұзауды «әукім-әукім»деп шақырамыз) тапсырмаларды.
Нені білді:үй жануарларының адам өміріндегі маңызы.
Білу керек: жалпы үй жануарлары туралы мәліметтерді оқу іс-әреттерінде