1ден 20-ға даейінгі сандар
Жаңаөзен қалалық білім бөлімі
«Рахат бөбекжай-бақшасы»
жедел басқару құқығындағы
МКҚК тәрбиешісі
Жұбанова Нұрай Амантұрқызы
Білім беру саласы: Таным
Бөлімі: ҚМТҚ
Тақырыбы: 1ден 20-ға даейінгі сандар
Мақсаты: Балалардың логикалық ойлау,есептеу қабілеттерін дамыту. Тиянақты жауап беруді талап ету. Балаларды тапқырлыққа,жылдам ойлауға,ойын қорыта білуге тәрбиелеу. 1-ден 20-ға дейінгі сандар қатарымен таныстыру. 1 – ден 20 – ға дейінгі сандар қатарына берілген тапсырмаларды анықтау. 1 – 20 көлемінде реттік санауға үйрету. Тура және кері санау. 1 – ден 20 – ға дейінгі сандарға берілген тапсырмаларды пысықтау. Балалар логикалық танымдық тапсырмаларды тез шешуге дағдыланады.
Көркенілік құралдары: Санау материалдары, суреттер, дидактикалық материалдар,видео, слайд
Әдіс-тәсілдері: түсіндіру, көрсету, санау, сұрақ-жауап, көрнекілік
Билингвальдық компонент:
Іс-әрекет кезеңі | Тәрбиешінің іс-әркеті | Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық қозғаушылық | Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз…,арқамызды тіктейміз…, қолдарыңды тізеге қоюға болады. Баяу әуеннің ырғағымен дем аламыз. | Балалар іс – әрекетті қайталайды |
Ұйымдастыру іздестіру | – Балалар, мен сендерге құр қол келген жоқпын Мына шарларды ала келдім. – Бір жылда неше мезгіл бар? – Төрт мезгіл. Кәне, атап шығайық… Бұл шарлардың түсі де сол төрт мезгілді белгілейді. – Бұл шардың түсі қай мезгілді білдіреді? Қызыл шарды көрсету. 1 – тапсырма. 1 – ден 20 – ке дейін тура және кері санау 2 – тапсырма. Дидактикалық ойын. Сандардың көршісін табу. «Жоғалған сан». 3 – тапсырма. Логикалық есептер 4 – тапсырма Жұмбақтар. Жүрегі бар, ізі жоқ, (Балық) Бұл қай ертегі? |
(қыс, көктем, күз, жаз)
(ақ)
(күз)
(көктем)
(ит)
(шаршыға) |
Рефлексивті -реттеушілік | Геометриялық пішіндерді кілемшеге орналастырдық. 1 – ден 20 – ке дейін тура және кері санадық. Жұмбақтар шештік. Балалар, келесі оқу іс – әрекетінде осы кілемшеге отырып «Ғажайып математика» еліне саяхатқа барамыз. – Жарайсыңдар, балалар, бәріміз келген қонақтармен қоштасайық. Көріскенше күн жақсы, Сау саламат болайық. Күтілетін нәтиже: Қолынан келу: – Балалар, біз бүгін геометриялық пішіндерді ажыраттық және кілемшеге орналастырдық. |
Балалар сұрақтарға |
Күтілетін нәтиже
Білуі қажет:
Болу керек: зейінді, ұқыпты, мейірімді, есте сақтау, ойлау қабілеттері, дамыған.
Күтілетін нәтиже
Білу керек: 1-ден 20-ға дейін сандарды тура және кері санау.
Игеру керек: логикалық есептер, жұмбақтар шешу.
Меңгеру керек: 1-20 ға дейін сандарды дұрыс санауға және де тапсырмаларды дұрыс тиянақты орындауға.