Қыркүйек айына арналған қ.м.ж
Циклограмма
Қыркүйек айы -07.09.20.-11.09.2020ж
«Балауса» ортаңғы тобы
Өтпелі тақырып: «Балабақша»
2-апта
Күн тәртібі Дүйсенбі Сейсенбі Сәрсенбі Бейсенбі Жұма
Балаларды қабылдау. Ата-аналармен әңгімелесу. 8.00-8.30 Балаларды жылы шыраймен қабылдап алу. Көңіл күйлерін сұрау. Ата-анамен сұхбастасу. Таңғы шеңбер. Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы. Балабақша туралы жан-жақты әңгімелесу, қарым-қатынас және көтеріңкі көңіл-күй орнатуға арналған ойындар ұйымдастыру. Балалардың көңіл -күйлеріне назар аударып, қызуын өлшеп қабылдау.
Ойындар(үстел үсті, саусақ және т.б ) 8.30-8.40 Ойын. «Бұл қай кезде болады?» Ойын: «Тыңда да айт» Мақсаты: айналадағы заттардың дыбыстарын бір-бірінен ажырата білуге үйрету «Достық» саусақ ойыны Мақсаты. Саусақ маторикасын дамыту. «Менің балабақшам» суретін үлгі бойынша құрастырып ,әңгіме айтып беру Ойын: «Күзгі ерекшеліктерді ата?».
Таңертеңгілік жаттығу 8.40-8.50 Қазақстан Республикасының мемлекеттік Әнұранын айту. Музыка әуенімен таңертеңгілік жаттығулар кешені. №1 таңғы жаттығулар кешені
Таңғы ас
8.50-9.05 Астарың дәмді болсын! Ботқаны тауысып жеуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. Нандай жоқ қой асыл дәм .
Жеп үйренгем жаным сүйіп жасымнан Дастарқаннан нан кетсе, Береке кетер асыңнан Нан болса ойнап күлеміз, Нан барда еркін жүреміз. Тіршілік көзі нан ғана. Нан қадірін білеміз
Ұйымдастырыл ған оқу қызметіне (ҰОҚ) дайындық 9.05-9.15 Ойын: «Шапалақта». Мақсаты: Фонематикалық есту қабілетін дамыту. «Суреттерді құрастыру.» Мақс. Балалардың киялын, ойлау қабілетін арттыру Дидактикалық ойындар: «Оң және сол», «Зейінді бол!»
Саусақ ойыны: «Қызық-ай». қиялын, саусақ қиялын жетілдіру. «Сиқырлы сандық» Мақсаты:ойыншықтар атауларын атап беру.
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу кестесі 9.15-10.10 Жаратылыстану. 9.15-9.30 Тақырыбы: «Күзгі гүлдер»
Мақсаты:
Табиғатты аялай білуге үйрету
Гүлдің құрылысы жайлы түсінік қалыптастыру. Байқампаздық қабілеттері мен зейіндерін дамыту. Табиғатты аялай білуге үйрету
Дидактикалық ойын:«Гүл сыйлаймын»
Көрнекіліктер: тақырыпқа сай суреттер, слаид Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технологиялар: әңгімелеу,көрсету, ойын, технологиялары, тәжірибе Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады:Шалғын гүлдері мен гүлзарда өсетін гүлдер туралы білімді; Түсінеді: гүлдердің пайдасы туралы; Қолданады: Гүлдерді бостан-босқа жұлуға болмайтынын,аялау керектігін;
Музыка 9.35-9.50
Тақырыбы: Тақырыбы:
«Менің достарым»
Мақсаты:Түрлі сипаттағы әндердің мазмұны мен көңіл –күйін қабылдауға үйрету. Балаларды достыққа татулыққа шақыру.
Музыка тыңдау
«Песенка друзей» В.Герчик
Ән салу
«Балақандар әні» А.Еспенбетова
Әуенді-ырғақты қимылдар
«Достастық» Р.Рустамов
Әдіс-тәсілдер: көрсету, түсіндіру, ойын.
Көрнекілігі: тақырыптық суреттер көрсетілімі, үнтаспа.
Күтілетін нәтиже:
Жаңғыртады: Көрсетілген би қимылдарын орындауды
Түсінеді: Татулық, достық сезімдерін, әуен ерекшеліктерін анықтауды
Қолданады: Таныс әнді тәрбиешінің көмегімен сүйемелдеуге ілесе әндетуді
Сөйлеуді дамыту 9.15-9.30
Тақырыбы: «Досым екеуміз» өлеңі
Қадір Мырза Әлі
Мақсаты: Достық туралы түсінік беру, ересектердің сөзін зейін қойып тыңдауға және түсінуге үйрету.
Өлеңді жаттау дағдыларын қалыптастыру. достарына әркез көмек қолын созуға тәрбиелеу Дидактикалық ойын: «Достық» саусақ ойыны
Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология: көрсету,түсіндіру,ойын , триз технологиялары; Көрнекі –құралдары: слаид,тақырыпқа сай суреттер; Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Досым екеуміз өлеңінің мазмұнын Түсінеді: Достық туралы түсінікті; Қолданады: Балабақшадағы достарымен достық қарым-қатынасты;
Дене шынықтыру 9.30-9.50 (негізгі қимылдар)
1.Арақашықтығы 4 м тура бағытта еңбектеу
2. 1,5м арақашықтықта бір-біріне қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстаған қалпында допты бір-біріне домалату
Қимылды ойын: «Досыңа қарай домалат»
Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология: көрсету,түсіндіру,ойын , ойын, технологиялары; Көрнекі –құралдары: султанщиктер, кеглилар Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Еңбектеу дағдыларын; Түсінеді: негізгі қимылдарды, ойын барысын; Қолданады: Қарама-қарсы отырып допты домалатуды.
Сурет салу 9.55-10.10
Тақырыбы: «Жәмиләнің әдемі көйлегі»
Мақсаты: Саусақпен дақтар салу арқылы бояуларды ретімен қолдана білуге үйрету. Балалардың бейнелеу әрекетіне деген қызығушылықтарын ояту, дәстүрден тыс сурет салу дағдыларын жетілдіру. Сурет салу барысында достарына кедергі келтірмеуге, құралдарды таза ұстауға тәрбиелеу.
Дидактикалық ойын: «Қуыршақтың көйлегін әшекейлейік»
Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология: көрсету, түсіндіру, ойын технологиялары; Көрнекі –құралдары: слаид,тақырыпқа сай суреттер; түрлі-түсті қалам, ақ қағаз, қылқалам, акварель бояуы, сурет салу үлгілері Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Достық қарым-қатынас туралы білімдерін; Түсінеді: Қарындашты оң қолмен ұстау керектігін; Қолданады: дәстүрден тыс сурет салуда саусақты қолданады; Құрастыру 9.15-9.30
Тақырыбы: «Достық үйі»
Мақсаты: Құрастырмалы материалдармен түрлі ойыншықтарды пайдалана отырып достық үйін құрастыру. Балалардың құрастыру дағдыларын қалыптастыру. Қарапайым құрылыстар құрастыруға қызығушылықтарын арттыру. Табиғатты аялауға, жан-жағын ластамауға тәрбиелеу.
Дидактикалық ойын:«Досыма сыйлық»
Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология:көрсету, түсіндіру,ойын , ойын, триз технологиялары.
Көрнекі –құралдары: тақырыпқа сай суреттер; Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: құрылыс материалдарының түсін,оларды қалай сәйкес орналастыру керек екенін; Түсінеді: құрылыс материалдарымен достық үйін құрастыруды; Қолданады: Құрылыс материалдарын ұқыпты қолданады
Мүсіндеу 9.35-9.50
Тақырыбы: «Досыма доп» (заттық мүсіндеу)
Мақсаты: Ермексаздың
қасиеттерімен таныстыру , дағдыларын жетілдіру.
Домалату, есу, әдістері арқылы мүсіндеу дағдыларын қалыптастыру. жұмыс жасау барысында ұқыптылыққа тәрбиелеу
Қимылды ойын: «Көңілді доптар» Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология: көрсету,түсіндіру,ойын , ойын, технологиялары;
Қажетті құрал-жабдықтар мен көрнекіліктер: балалардың санына сай тақтайша, сулық майлық,ермексаз,доп
Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: ермексаздан домалақтау тәсілімен жасалған доптыбасқа түсті ермексазбен безендіруді. Түсінеді: Доптың ерекшеліктерін, пішінін, түсін, салмағын; Қолданады;ермексаздан алақан арасына салып домалақтауды;
Математика негіздері 9.15-9.30 Тақырыбы: «Жеке заттар»
Мақсаты: Жекелеген заттардан топ құрауға, топтан жеке затты бөліп алуғаүйрету.
«Бір» және «көп» ұғымдарын бекіту. Тазалыққа, ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Дидактикалық ойын:«Досыңмен бөліс»
Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология: көрсету,түсіндіру,ойын , АКТ технологиялары; Көрнекі –құралдары: слаид,таратпа материалдар, тақырыпқа сай суреттер; Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Жекелеген заттардан топ құрауды; Түсінеді: Қай жерде бір зат,қай жерде көп зат екендігін; Қолданады: заттардың санын қалай дұрыс теңестіруді. Дене шынықтыру. 9.35-9.50
Тақырыбы: (Негізгі қимылдар)
1. 1,5м арақашықтықта бір-біріне қарама-қарсы отырып, аяқты алшақ ұстаған қалпында допты домалату
2.Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір-бірінен 10 см қашықтықта орналасқан тақтай бойымен жүру
Қимылды ойын: «Допты кім бірінші ұстайды?»
Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология: көрсету,түсіндіру,ойын , ойын, технологиялары; Көрнекі –құралдары: султанщиктер, кеглилар Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Сапқа тұруды, жүру дағдыларын; Түсінеді: тепе-теңдікті сақтап тайтай бойымен жүруді. Қолданады: Қарама-қарсы отырып допты домалатуды.
Русский язык 9.15-9.30
Тема: Мои друзья
Цель: научить детей слушать, запоминать и правильно произносить русскую речь, понимать и отвечать на простые вопросы
Дидактическая игра:«Кто это?»
Ожидаемый результат: Воспроизводят: разбираются во взаимоотношених в мире друзей Понимают:элементарные правила культурного поведение Применяют: разказываюто своем друге
Дене шынықтыру 9.35-9.55 Тақырыбы: (негізгі қимылдар) 1.Тепе-теңдікті сақтай отырып, бір-бірінен 10 см қашықтықта орналасқан тақтай бойымен жүру
2. Сапқа бір-бірден қайта тұру
Қимылды ойын:
«Орныңды тап»
Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология:көрсету, түсіндіру,ойын технологиялары; Көрнекі-құралдары: атрибуттар, султанщиктер; Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Сапқа тұруды, жүру дағдыларын; Түсінеді: тепе-теңдікті сақтап тайтай бойымен жүруді. Қолданады: Қарама-қарсы отырып допты домалатуды.
ІІ-таңғы ас 10.20-10.35 ІІ-таңғы аспен таныстыру
Жемістер және шырын
Астарың дәмді болсын!
Серуенге дайындық 10.35-10.50 Киіну: Серуенге шығу, балаларды біртіндеп киіндіру, киімдерінің дұрыс киілуін қадағалау, қатармен жүруге дағдыландыру Балдай тәтті балдырған,
Серуеннен қалмаған,
Ойнаймыз,күлеміз
Ақылды болып келеміз.
Серуен 10.50-12.00 Серуенге арналған кешен№ 5 Серуенге арналған кешен№ 6 Серуенге арналған
Кешен№ 7 Серуенге арналған кешен№ 8 Серуенге арналған
Кешен№ 9
Серуеннен оралу 12.00-12.20 Серуеннен оралу.Мәдени- гигиеналық шаралар. «Таза қолдар» гигиеналық шараларын жүргізу.
Су-тіршілік негізі
Онсыз өмір сүрмейсің
Гигиена –егізі
Су деп және білгейсің
Түскі ас 12.20-13.00
Тамақты ішкін күнде сен
Белгілі бір мезгілде
Таңертең, түсте, түстен соң
Жатар алдын кезінде. Ас мәзірімен таныстыру. Ас ішкенде сөйлеуге болмайтынын айту. Астың құрамында көптеген дәрумендер бар, олар адам ағзасының мықты болуына көмектеседі.Асты тауысып ішу керек. Астарың дәмді болсын!
Түскі ұйқы Балаларды түскі ұйқыға жатқызу. Ертегі оқып беру
13.00-15.10 Электронды киіз үйден ертегі тыңдату. «Шалқан» ертегісін оқып беру. Электронды киіз үйден ертегі тыңдату. «Үш аю» ертегісін оқып беру. «Не дәмді» ертегісін оқып беру
Біртіндеп ұйқыдан ояту, ауа, су шаралары 15.10-15.40 Бүгін бізде мереке. «Денемізді ұйқыдан оятайық»
-қолдарын сипалау;
-алақандарын ысқылау;
-қолға білезік тағу, шешу.(қолдарымыз оянды)
-көзін,қасын, мұрынын,құлағын уқалап ысқылау.
-тілін, еріндерін, қолғау, күлу (бет-жүзіміз оянып, көңілденді);
-аяқты қолмен сипалау, шапалақтау;
-қолмен ішімізді айналдыра сипап оятайық;
-арқамен тік жатып терең тыныс алу-шығару
-мысықты сияқты керілу.
-арқамен тік жатып, қолдарын жоғары-көтеру, орнына қою
-велосипедпен «Денсаулық жолымен мерекеге барайық!»
-Массажды дорожкамен Денсаулық жолын жүріп өтейік.
Бесін ас 15.40-16.10 Балалардың назарын тағамға аудару, алдарына берілген тамақтарын тауысып жеп болған соң тұруға дағдыландыру. Нан болса ойнап күлеміз Нан барда еркін жүреміз Тіршілік көзі нан ғана Нан қадірін білеміз. Ас мәзірімен таныстыру, ұқыпты жеуге үйрету. Астарың дәмді болсын!
Ойындар, дербес әрекет 16.10-16.30
«Ақылды ойындар» үйірме
Тақырыбы: «Қандай жеміс!» сипап сезу ойыны Мақсаты: Балаларға жемістер туралы білім беру.Ажырата білуге үйрету. Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология: ойын, технологиясы; Көрнекі-құралдары: жемістердің мульяждары Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Жемістердің аттарын Түсінеді:Ойын барысын; Қолданады: ойын барысында жемістердің мульяждарын Хореография (ү)
Тақырыбы: Менің балабақшам Балабақша үйіміз, Сені жақсы көреміз Мақсаты: Балаларды би өнерімен таныстыру. Би, биші түсініктері жайлы түсінік беру, балалардың би билеуге, балабақшаға келуге деген қызығушылықтарын ояту. Би билеу: Авторы: Юрий Кудинов Клоун Плюх- Малыш Алина Киямова «Дом наш детский садик» Музыкалық-ырғақты қимылдар, ойын Қимылды – музык ойын «Биле қолым, аяғым» Филиппенко «Озарная полька» Әдіс-тәсілдер Көрсету, түсіндіру, қайталау. Ойын Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: бақша туралы түсінік Түсінеді: бақшадағы белсенділікті Қолданады: көрсеткен қимылдарды қайталауды
«Көлемі бойынша үйшігіне орналастыр!» дидактикалық ойыны “Ән шырқайық, кел бірге” (үйірме)
16.10-16.25 «Ән шырқайық, кел бірге» үйірмесі
Тақырыбы:
«Балақандар әні»
А. Еспенбетова
Әнді үйренуді жалғастыру Барлық балалардың қатысуына ықпал ету.
Хореография (ү) 16.25-16.40 Тақырыбы: Менің балабақшам Балабақша үйіміз, Сені жақсы көреміз Мақсаты: Балаларды би өнерімен таныстыру. Би, биші түсініктері жайлы түсінік беру, балалардың би билеуге, балабақшаға келуге деген қызығушылықтарын ояту. Би билеу: Авторы: Юрий Кудинов Клоун Плюх- Малыш Алина Киямова «Дом наш детский садик» Музыкалық-ырғақты қимылдар, ойын Қимылды – музык ойын «Биле қолым, аяғым» Филиппенко «Озарная полька» Әдіс-тәсілдер Көрсету, түсіндіру, қайталау. Ойын Денсаулық технологиясы Күтілетін нәтиже: Жаңғыртады: бақша туралы түсінік Түсінеді: бақшадағы белсенділікті Қолданады: көрсеткен қимылдарды қайталауды В/к “Ұлттық-дидактикалық
ойындар” Тақырыбы: «Көкөністердің жұбын тап» Мақсаты: Есте сақтау,ойлау қабілеттерін дамыту. Көкөністің бір түрін қойып,қоржыннан біртіндеп көкөністерді алып беру. Әдіс-тәсілдері және қолданылатын технология:көрсету, түсіндіру,ойын , ойын, технологиялары; Көрнекі-құралдары: көкөністер мульяждары Күтілетін нәтиже : Жаңғыртады: Көкөністер туралы білімдерін; Түсінеді:Ойын барысын; Қолданады: ойын шарттарын мұқият қолданады
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс 16.10-16.30 Ажарға достық туралы өлең шумақтарын жаттату. . Әлиге заттарды санату, есептеу дағдыларын қалыптастыру. Әлиханға артикуляциялық жаттығулар жасату. Бекнұрға, Құдайбергенге сурет салдыру. Данияр мен Маликаға түстер туралы сұрау
Серуенге дайындық 16.30-16.50 Киіну. Балалардың киінулеріне көмек көрсету. : Серуенге шығу. Біз балдырған баламыз,
Серуенге барамыз
Ойын ойнап достармен
Біз шынығып аламыз
Серуен 16.50-17.50 Табиғатты қорғау үшін бәріміз
Күресейік бір-бір ағаш егейік
Текке отырмай жасымыз бен кәріміз
Таза ауа үшін терімізді төгейік. .
Қимылды ойындар мен спорттық ойындар ойнату.
Балалардың үйге қайтуы 17.50-18.00 Ата-анамен байланыс, баланың жетістігі туралы айту. Балалармен әр түрлі қимылды ойындар ойнау.
Еркін ойындар.
Сау болыңдар балалар Ата-анамен сұхбаттасу. Табиғат бұрышында еңбек: гүлдерді күтіп-ұстау «Кім жылдам?» қимылды ойыны . Сау бол балақай! Ата-анамен байланыс, баланың жетістігі туралы айту. Балалармен әр түрлі қимылды ойындар ойнау.
Еркін ойындар.
Сау болыңдар балалар Ата-анамен сұхбаттасу. «Күн мен жаңбыр» қимылды ойыны .
Ата-анамен сұхбаттасу.
Ата-анамен байланыс, баланың жетістігі туралы айту. Ата-анамен сұхбаттасу. Сау болыңдар балалар
Тәрбиеші:
«Тексерілді»
Балабақша әдіскері : Ұсыныстар
1.
2.
3.