“Ағаштың суреті”

Мектеп: №32 орта мектебі

Сыныбы: МАД «В»

Педагог: Габдрахманова Нұржанат

Білім беру салалары: «Шығармашылық»

Бөлімдері: Вариативтік компоненті «Шебер қолдар»

Тақырыбы: Ағаштың суреті

Мақсаты: 1. Білімділік: Үй жануарлары жайлы білімдерін кеңейту.

  1. Дамытушылық: Саусақ маторикаларын дамыту.
  2. Тәрбиелік: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.

Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық – қозғаушы

Достарды біз қолдаймыз

Қиын шақта қолдаймыз,

Біздің топта ұл-қыздар,

Тату-тәтті ойнаймыз!

Ғажайып сәті: Есік тарсылы естіледі.Топқа, қуыршақ Айгерім кіреді.                               –  Сәлеметсіңдерме балалар?

– Сендерді аналарың қалай еркелетеді? Балалар қызығушылық танытады.                 -Сәлеметсізбе! · Мені, анам құлыным- деп еркелетеді.

Мені,ботам –деп еркелетеді.

Іздену – барлау

  • Көрдіңдер ме, балалар! Сендерді аналарың төрт түлік малдың атымен еркелетеді екен.

– Тағы қандай үй жануарларының атарымен еркелетеді?

«Төлін тап» д.о

– Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын. Көктемде жасыл, қыста қоңыр. Ол не?

– Олай болса біз сендермен ағаштың мүсінін жасайық

. Сергіту сәті.

Біз кішкентай баламыз,

Өсіп-өніп толамыз.

Күнге қарай талпынып

Көкке қолды созамыз.

Қанат қағып ұшамыз,

Қарлығаштай самғаймыз.

-Ботам, қозым, лағым, құлыншағым. Балалар, «ағаш» екенін айтады. Балалар мүсінді жасауға кіріседі

Рефлексивті – қорытындылау

Айгерім, балалардан не жасағандарын сұрайды.

Жұмыс соңында көрме ұйымдастыру. Балалар өздерінің мүсіндерін Айгерімге беріп, мен, қозы жасадым – деп өз жасаған мүсіндерінің аттарын айтады.

Күтілетін нәтиже:

Білуі немесе хабардар болуы: Өз қиялдары арқылы мүсіндеуге үйренеді. Ойлау қабілеттерін дамытады.

Қалыптасқан әдет: Өз ойларын іске асыра алады.

Істей біледі: Мүсіндей алады.

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *