“Ағаштың суреті”
Мектеп: №32 орта мектебі
Сыныбы: МАД «В»
Педагог: Габдрахманова Нұржанат
Білім беру салалары: «Шығармашылық»
Бөлімдері: Вариативтік компоненті «Шебер қолдар»
Тақырыбы: Ағаштың суреті
Мақсаты: 1. Білімділік: Үй жануарлары жайлы білімдерін кеңейту.
- Дамытушылық: Саусақ маторикаларын дамыту.
- Тәрбиелік: Ұқыптылыққа тәрбиелеу.
Әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс-әрекеті
Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық – қозғаушы
Достарды біз қолдаймыз
Қиын шақта қолдаймыз,
Біздің топта ұл-қыздар,
Тату-тәтті ойнаймыз!
Ғажайып сәті: Есік тарсылы естіледі.Топқа, қуыршақ Айгерім кіреді. – Сәлеметсіңдерме балалар?
– Сендерді аналарың қалай еркелетеді? Балалар қызығушылық танытады. -Сәлеметсізбе! · Мені, анам құлыным- деп еркелетеді.
Мені,ботам –деп еркелетеді.
Іздену – барлау
- Көрдіңдер ме, балалар! Сендерді аналарың төрт түлік малдың атымен еркелетеді екен.
– Тағы қандай үй жануарларының атарымен еркелетеді?
«Төлін тап» д.о
– Балалар мен сендерге жұмбақ жасырайын. Көктемде жасыл, қыста қоңыр. Ол не?
– Олай болса біз сендермен ағаштың мүсінін жасайық
. Сергіту сәті.
Біз кішкентай баламыз,
Өсіп-өніп толамыз.
Күнге қарай талпынып
Көкке қолды созамыз.
Қанат қағып ұшамыз,
Қарлығаштай самғаймыз.
-Ботам, қозым, лағым, құлыншағым. Балалар, «ағаш» екенін айтады. Балалар мүсінді жасауға кіріседі
Рефлексивті – қорытындылау
Айгерім, балалардан не жасағандарын сұрайды.
Жұмыс соңында көрме ұйымдастыру. Балалар өздерінің мүсіндерін Айгерімге беріп, мен, қозы жасадым – деп өз жасаған мүсіндерінің аттарын айтады.
Күтілетін нәтиже:
Білуі немесе хабардар болуы: Өз қиялдары арқылы мүсіндеуге үйренеді. Ойлау қабілеттерін дамытады.
Қалыптасқан әдет: Өз ойларын іске асыра алады.
Істей біледі: Мүсіндей алады.
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718