“Абылай хан тұлға және саясаткер” сабақ жоспары
8 «К» | 1-сабақ | Қазақстан тарихы | ||
Сабақтың тақырыбы | Абылай хан тұлға және саясаткер | |||
Жалпы мақсаты: | Абылай ханның өмірі мен саясаты туралы білу | |||
Күтілетін нәтиже: | · Оқушылар Абылай хан туралы мағлұматтармен танысады;
· оның саясатының мәнін біледі; · тарихи маңызын түсінеді; · хан туралы өз пікірі қалыптасады; · Алған білімін жинақтайды. |
|||
Міндеттері: | · Оқушыларды Абылай хан өмірімен таныстыра отырып, сыни ойлауларын дамыту
· Оқушылардың Абылай хан туралы түсініктерін дамыта отырып, хан туралы өз пікірлерін қалыптастыру · Оқушыларды қазақ хандарының бойындағы әділдік, шыншылдық қасиеттерін ұғындыра отырып, өз бойларына дарыту |
|||
Дерек көздері | Қазақстан тарихы оқулығы, З.Е. Қабылдинов, А.Т. Қайыпбаева, Интернет көзі, сабаққа қатысты презентация, бағалау парағы, стикер қағазы. | |||
Тапсырмалар | №1видеоролик бойынша өз ой-пікірін айту
№ 2 Берілген жылдарға байланыстыкітаптағы мәтінмен жұмыс жасау № 3 Өткен сабаққа қатысты ұғымдарды еске түсіру № 4 Абылай хан кім? сұрағына топ болып жауап беру |
|||
Кезеңдері | Сабақ барысы | |||
І. Ұйымдастыру кезеңі
|
Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті | ||
1) Оқушылармен амандасу
2) Түгендеу. 3) Оқушыларды топқа бөлу |
1) Мұғаліммен амандасу
2) 4 топқа бөлініп отырады
|
|||
Үй тапсырмасы
|
1. Үй тапсырмасы бойынша өткен тақырыптан сұрақтар қою
(Диалог арқылы оқыту) |
Берілген сұрақтар бойынша топтар жауап береді
|
||
Жаңа сабақ
|
Абылай хан туралы оқушылардан пікірлерін сұрау
Видеоролик көрсету, видеоролик бойынша пікірлерін сұрайды (АКТ-ны қолдану)
|
Абылай хан туралы өз білетіндерін айтады
Көрген видеороликтері бойынша өз түсінгендерін, ойларын айтады |
||
«Жылдар сөйлейді» кезеңі | Мұғалім Абылай ханға қатысты жылдарды бірінен соң бірін шығарып тұрады
|
Оқушылар кітаптан іздеп, тақтадағы жылдарға қатысты болған оқиғаларды айтып отырады | ||
Сергіту сәті
|
«Қара жорға» биін қояды | Оқушылар би билейді | ||
«Ойтолғау» кезеңі
|
Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін мұғалім өткен сабақтарға қатысты ұғымдарды экранға шығарып қояды (Сыни тұрғыдан ойлау) | Оқушылар ұғымдарды түсіндіреді
|
||
«Ой қозғау» кезеңі | Мұғалім Абылай хан кім? деген сұрақ қою арқылы білетіндерін топтарға жаздырады (Дарынды және талантты балаларды оқыту), (Оқытуды басқару және көшбасшылық) | Әр топ алдарындағы параққа бүгінгі сабақта білгендерін жазады
|
||
Рефлексия
|
Оқушыларға кері байланыс үшін стикер тарату | Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерлерін жазады | ||
Үйге тапсырма беру | §9. Тақырыпты оқуға, қосымша деректерді өз бетінше оқып, ізденіп келуге тапсырады | Үй жұмысын жазып алады
|
||
Бағалау | Критерийлер бойынша бағалау(Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау) | Бағалау парағы бойынша өзін-өзі бағалайды |