“Абылай хан тұлға және саясаткер” сабақ жоспары

   8 «К» 1-сабақ Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы Абылай хан тұлға және саясаткер
Жалпы мақсаты: Абылай ханның өмірі мен саясаты туралы білу
Күтілетін нәтиже: ·        Оқушылар Абылай хан туралы мағлұматтармен танысады;

·         оның саясатының мәнін біледі;

·         тарихи маңызын түсінеді;

·         хан туралы өз пікірі қалыптасады;

·        Алған білімін жинақтайды.

Міндеттері: ·        Оқушыларды Абылай хан өмірімен таныстыра отырып, сыни ойлауларын дамыту

·        Оқушылардың Абылай хан туралы түсініктерін дамыта отырып, хан туралы өз пікірлерін қалыптастыру

·        Оқушыларды қазақ хандарының бойындағы әділдік, шыншылдық қасиеттерін ұғындыра отырып, өз бойларына дарыту

Дерек көздері Қазақстан тарихы оқулығы, З.Е. Қабылдинов, А.Т. Қайыпбаева, Интернет көзі, сабаққа қатысты презентация, бағалау парағы, стикер қағазы.
Тапсырмалар №1видеоролик бойынша өз ой-пікірін айту

№ 2 Берілген жылдарға байланыстыкітаптағы мәтінмен жұмыс жасау

№ 3 Өткен сабаққа қатысты ұғымдарды еске түсіру

№ 4 Абылай хан кім? сұрағына топ болып жауап беру

Кезеңдері Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі

 

Мұғалімнің әрекеті Оқушының әрекеті
1) Оқушылармен амандасу

2) Түгендеу.

3) Оқушыларды топқа бөлу

1) Мұғаліммен амандасу

2) 4 топқа бөлініп отырады

 

Үй тапсырмасы

 

 

1. Үй тапсырмасы бойынша өткен тақырыптан сұрақтар қою

(Диалог арқылы оқыту)

Берілген сұрақтар бойынша топтар жауап береді

 

Жаңа сабақ

 

Абылай хан туралы оқушылардан пікірлерін сұрау

Видеоролик көрсету, видеоролик бойынша пікірлерін сұрайды

(АКТ-ны қолдану)

 

Абылай хан туралы өз білетіндерін айтады

 

Көрген видеороликтері бойынша өз түсінгендерін, ойларын айтады

«Жылдар сөйлейді» кезеңі Мұғалім Абылай ханға қатысты жылдарды бірінен соң бірін шығарып тұрады

 

Оқушылар кітаптан іздеп, тақтадағы жылдарға қатысты болған оқиғаларды айтып отырады
Сергіту сәті

 

«Қара жорға» биін қояды Оқушылар би билейді
«Ойтолғау» кезеңі

 

Сын тұрғысынан ойлауды дамыту үшін мұғалім өткен сабақтарға қатысты ұғымдарды экранға шығарып қояды (Сыни тұрғыдан ойлау) Оқушылар ұғымдарды түсіндіреді

 

 

«Ой қозғау» кезеңі Мұғалім Абылай хан кім? деген сұрақ қою арқылы білетіндерін топтарға жаздырады (Дарынды және талантты балаларды оқыту), (Оқытуды басқару және көшбасшылық) Әр топ алдарындағы параққа бүгінгі сабақта білгендерін жазады

 

Рефлексия

 

Оқушыларға кері байланыс үшін стикер тарату Оқушылар бүгінгі сабақта алған әсерлерін жазады
Үйге тапсырма беру §9. Тақырыпты оқуға, қосымша деректерді өз бетінше оқып, ізденіп келуге тапсырады Үй жұмысын жазып алады

 

Бағалау Критерийлер бойынша бағалау(Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау) Бағалау парағы бойынша өзін-өзі бағалайды
 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *