Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі
Пән: Сауат ашу Мектеп: №34 ОМ
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Саяхат Мұғалімнің аты-жөні: Сатыбалдина Г.М.
Күні: 16.04.2019 Қатысқандар саны: 23
Сынып: 1 Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы: | Табиғатқа саяхат. Ж дыбысы мен әрпі | ||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.1 сөздегі дыбыс түрлерін (дауысты, дауыссыз, жуан және жіңішке дауыстылар) ажырату және дұрыс дыбыстау 1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе қойылған сұраққа жауап беру
1.3.4.1 мұғалім көмегімен оқыған,тыңдаған мәтіндердегі ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу |
||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушы: -дыбысты таниды, ажыратады және оны дыбыспен сәйкестендіреді.
-иллюстрация немесе мәтін мазмұны бойынша үлгі негізінде сұраулы сөйлем құрастыру және сұраққа жауап беру; -тыңдаған ақпарат мазмұнын үлгі бойынша сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізу,жай сөйлем арқылы беру; Көптеген оқушы: -дауысты дауыссыз дыбыстарды жуан және жіңішке дыбыстарды ажыратады -иллюстрация немесе мәтін мазмұны бойынша берілген сұрақтарды (кім? не? қашан? не істеді? қалай?) қолданып, сұраулы сөйлем құрастыру және сұраққа жауап беру; -тыңдаған ақпарат мазмұнын сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін сақтап, жай сөйлеммен жеткізу; Кейбір оқушы: – Сөздегі дыбыс түрлерін анықтайды, дыбысталу ерекшеліктерін сақтайды. -иллюстрация немесе мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыру және сұраққа жауап беру; -тыңдаған ақпарат мазмұнын жай сөйлеммен жеткізу; |
||||
Бағалау критерийлері | 1.Сөздегі дыбыс түрлерін ажыратады, дыбыстарды дұрыс дыбыстайды.
2.Мәтін иллюстарциясы бойынша сұрақ қояды.Сұрақтарға толық жауап береді. 3.Тыңдаған мәтіннен ақпаратты сурет, сызба, белгілер қолданып жеткізеді |
||||
Құндылықтарды дарыту | Білім алушыларды бір-біріне құрмет көрсетуге тәрбиелеу. | ||||
Пәнаралық байланыстар | Дүниетану | ||||
АКТ қолдану дағдылары | https://youtu.be/5KL27ZNA45E | ||||
Бастапқы білім | Дыбыс пен әріпті таниды және ажыратады. | ||||
Сабақ барысы | |||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
|
Ресурстар | |||
Сабақтың басы
5 минут
|
– Ненің суреттерін көріп отырмыз? – Барлығы қандай дыбыстан дыбыстан басталып тұр? – Сонымен бүгін қандай әріппен танысамыз деп ойлаймыз? Оқушыларды суреттер арқылы топқа бөлу І – топ «жапырақ» ІІ – топ «жаңғақ» ІІІ– топ «жылан» ІV – топ «жіп» |
Суреттер
Топ ережесі |
|||
Сабақтың ортасы
30 минут
|
(БК-1) Әріпті танып, дыбсты ажыртып, сөздерді бундап, дыбстық талдау жасайды.
ТЖ. «Сөзді тап» әдісі. Ж дыбысы мен әрпі бар сөздерді тап және оларды ата, дыбыстық, буындқ талдау жаса, сөйлем құра Жыkн, жүгері, жңғақ Дескриптор: -.Берілген суреттегі Ж ж дыбысына қатысты сөздерді табады. -Ж ж дыбысы мен әрпіне байланысты сөздерді атайды. -Ж ж дыбысы мен әрпіне байланысты дыбыстық талдау жасайды. -Ж ж дыбысы мен әрпіне байланысты буындық талдау жасайды. -Табылған сөздерге сөйлемдер құрастырады ҚБ: «Басбармақ» ҰЖ. «Орындап көр әдісі».Оқулықпен жұмыс. Оқып,сөздерге дыбыстық, талдау жаса, сөздердің мағынасын аш, сөйлем құрастыр. Жарс Жман Жасл Жаун Жйлау Жақн Дескриптор: -Сөздерге дыбыстық талдау жасайды -Әр сөздің мағынасын ашады. -Сөйлем құрастырады. ҚБ: «Үш шапалақ» (БК-2)Сурет бойынша сұрақ қояды. Сұрақтарға толық жауап береді. ЖЖ. «Ойлан, тап» әдісі
Жусн Енді осы «Жусан» мәтіні бойынша жұптқ жұмыс жасап сұрақтар құрастрайық Сұрақтар: Далада не бар ? Мал қайда жақсы жайылады? Жарас малды қайда жайды? Мәтінде бізге жаңадан таныс болған қандай дыбыс бар? Дескриптор: -Сұрақтрға жауп берді -Жж дыбысы бар сөздерді анқтайды Оқушлар бір бірін смайлктер арқылы бағалайды. «Сиқырлы қалм» әдісі. Дәптрмен жұмс: Ж ж дыбысы мен әрпінің жазылуын видеодан көрсетіп, элементтерін ауада, дәптерге жазу.Жазу кезінде дәптерді қиғаштап, кеудені тік ұстап, қаламды дұрыс ұстап жазамыз. Дескриптор: -Ж ж әрпінің жазылу элементтерімен танысады -Ж ж әрпін дәптерге жазады. ҚБ: Жарайсыңдар! Сергіту сәті: Көбелекке кәдімгі, Саралау тапсырмасы: «Қарқын бойынша саралау» – Суреттердің атауын тап және ол қандай дыбыстан басталғанын айт. – Ж ж әрпінің орнын анықта. – Суреттерді пайдаланып сөйлем құрастыр. Дескриптор: – Суреттердің атауын табады. – Суреттердің қандай дыбыстан басталғанын айтады. – Ж ж әрпінің орнын анықтайды. – Суреттерді пайдаланып, сөйлем құрастырып жазады. ҚБ: Жарайсың! (БК-3) «Ойлан тап» әдісі Мәтінді мұқият тыңдаңыз. Жақында біздің сыныпта суретшілер байқауы болды. Оған бәріміз қуана қатыстық. Жанар жаңғқтң суретін салды. Талғат жлбарсты бейнеледі.Жарас жылның, ал Анар жапрқтың суретін салыпты. Мен жылқының суретін салдым. Салған суреттерімізді сыныптың қабырғасына іліп қойдық. Тапсырма: – Суретшілер байқауына кім қандай сурет салды? Мәтіннің мазмұны бойынша берілген сөздер мен суреттерді байланыстырып сызыңыз. – Бос орынға әңгімелеуші баланың салған суретін салыңыз. Жанар
Талғат
Жарас Анар Дескриптор: – мәтінге сүйеніп, берілген сөздер мен суреттерді сәйкестендіреді; – бос орынға әңгімелеушінің салған суретін салады. Бағдаршам көздері арқылы бағалау. |
Суреттер Ж ж дыбысына арналған
Оқулық
Сурет
Жұмыс дәптер
Ж ж дыбысы мен әрпінің баспа, жазбаша түрі
|
|||
Сабақтың соңы
5 минут |
ҚБ тапсырмасы
Жа лын, жа ман, жа рыс, жа ға, жа лау, жа сыл Дескриптор:
Рефлексия «Жапондық бағалау» әдісі арқылы кері байланыс. |
||||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?
«Кім тапқыр?» ойыны негізінде оқушылардың қарқыны бойынша саралау тапсырмасы ұйымдастырылды. Қарқыны төмен оқушылар суреттердің атауын, қарқыны орта Ж ж әрпінің орнын, қарқыны жоғары суреттерді пайдаланып сөйлем құрастырды. |
Бағалау: Смайлик, бас бармақ, бағдаршам, үш шапалақ, жапондық бағалау, жарайсың.
|
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы
Қаламсаппен дұрыс жұмыс жасау, жазу барысында дұрыс отыру ережесін сақтау |
|||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме?
Жеткізбесе, неліктен?
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма?
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
Сабақ мақсаттары дұрыс қойылған.
Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді .
Сабақта саралау дұрыс жүргізілді.
Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды
Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болған жоқ.
|
||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? Суретпен жұмыс «Ойлы болсаң озып көр» әдісі ҚБ тапсырмасы «Жоғалған буын» ойыны
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады(оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз) сабақты жақсартуға не ықпал ете алды. Сабақта қолданылған белсенді оқу әдістері сабақты жақсартуға ықпал ете алады
Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? Сабақ барысында оқушылардың қажеттіліктеріне қарай қолдау көрсету керек.
|
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718