Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі
Бекітемін:
Сынып: 1 «Б» Күні: 12.12.2019ж |
Мұғалім: Теміралы М.Н. | |||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі. | |||||||||||||||||||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 1.1.9.1 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту
|
|||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары | Барлығы: Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі туралы білімді меңгереді.
Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийлері | Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады.
Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. | |||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Көркем еңбек, музыка сабағы | |||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Аудиожазба, таныстырылым. | |||||||||||||||||||||||
Тілдік құзыреттілік | Мен және табиғат. К дыбысы мен әрпі. | |||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы | ||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Ынтымақтас- тық атмосферасын қалыптастыру
|
Сабақтың барысы.
1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Психологиялық дайындық. – Қуан шаттан алақай, Ендеше, осы әдемі көңіл-күймен сабағымызды бастаймыз! 3.Оқушыларды түгелдеу. 4.Оқушыларды 4 топқа бөлу. 1 –топ. 3-топ. 2 –топ. 4-топ. |
Шаттық шебері (3 минут)
|
||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу
|
«Сұрақ-жауап»
1.Әріпті не істейміз? 2.Дыбысты не істейміз? 3.Дыбыстың қандай түрлері бар? 4.Дауысты және дауыссыз дыбыс дегеніміз не? 5.Өтілген «Ее» дыбысына байланысты сөздер айту. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс (3 минут) |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы
|
Суреттен әріпті табу.
(Оқушыларға суреттер көрсетіп,суреттің атын тауып, қай әріптен басталып тұрғанын сұрап, жаңа сабақтың тақырыбын табу.) Қызығушылықты ояту -Мынау не? -Күшік. -Күшік сөзінде (2 буын, 5 дыбыс бар) К дыбысы сөздің басында, соңында кездесіп тұр. К дыбысы дауыссыз дыбыс, көк түспен таңбаланады. -Щенок -Puppy. «Есте сақта» әдіс К дыбысына байланысты суреттер көрсетіп, К дыбысы сөздің басында, ортасында, соңында келетіндігін түсіндіріп айту. Күшік сөзін 3 рет қайталату. Қандай дыбыстан басталып тұр. К дыбысын әріппен белгіленуі. №2.Оқылым.(оқулықпен жұмыс) Кісі кеме терек кеше ерлік Кіші кесе шелек кесте Ме ре ке Сөздерге түсінік беру. Кісі-адам Кіші-өлшемді білдіреді Кеме-көлік түрі(транспорт) Кесе-ыдыс Терек-ағаш Шелек-ыдыс Кеше-мезгіл Кесте-қол өнер Ерлік-батырлық жасау. Мереке-адамның аты.(бас әріппен жазылу) Ескі-көне Ешкі-төрт түліктің бірі Елік-жабайы аң Етік-киім Кім-сұрақ Ешкім-ештеңе жоқ деген мағынаны білдіреді. Кілт-құлыпты ашатын құрал. Кесіртке-бауырмен жорғалаушылар. Текемет-киіз(жаюдің бір түрі) Керемет-тамаша,өте жақсы деген мағынаны білдіреді. 2 сөзден оқушыларға жеке-жеке оқыту. Дәптермен жұмыс. Жазу үлгісін көрсету. Бас әріп,кіші әріп,баспа,жазба түрлерін көрсету. (ауаға,тақтаға,дәптерге) К әрпін үлгі бойынша жаздыру. |
Слайд көрсету. Таныстырылым, оқулықпен жұмыс (15 минут) |
||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті
|
«Жұмыр қылыш» | Видеоролик
(3 минут) |
||||||||||||||||||||||
Қызықты тапсырма
Аяқталуы
|
№3. (Айтылым) Жаңылтпашты жатқа айт.
Жаңылтпашты жылдам, тез, анық айтамыз. Оқушыларға хормен оқытып жаттату, 3- оқушыдан жатқа сұрау (қайталату) 1.Шеше, шеше 2. Жақсы қайшы, Неше кесе Қайсы қайшы? Сынды кеше? Топтық жұмыс 1. Р, А, Қ, А, Ш, А. 2. М,О,Ұ,С,Т,Ы,Л,К. 3. А,О,Ы,І,Ұ. 4. Көбелек,керік,терек. І топ (Берілген әріптер бойынша сөздер құрау) ІІ топ (Берілген әріптердің ішінен дауысты,дауыссыз әріптерді табу) ІІІ топ (Берілген әріптерден жуан,жіңішке дыбыстарды анықтау) ІV топ (Берілген сөздерде неше буын бар)
Дескриптор 1.Дыбыстардың түрлерін ажыратады. 2.Әріптер бойынша сөздер құрастырады. 3.Берілген сөздерден сөйлем құрауды біледі. №3 тапсырма (ойлан) Кім? сұрағына жауап беретін сөздерді табу. Кісі,етікші,Еркін-адам аты. Кісі-адам Етікші-етік тігетін адам Еркін-адам аты |
Оқулық, дәптерлер. (8 минут) |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
|
Рефлексия |
(4 минут)
|
||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасы | К дыбысы мен әрпін оқу
Шығармашылық тапсырма. Осыған ұқсас жаңылтпаш құрастыру. |
(4 минут)
|
||||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?
|
Пәнаралық байланыс
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
||||||||||||||||||||||
Қолдау көрсету.
Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Көркем еңбек,музыка сабағы
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |