Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері
Жүрсінәлі Ақмарал
Алғабас орта мектебі
Пән мұғалімі: Жүрсінәлі Ақмарал
Сыныбы: 8
Пәні: физика
Сабақтың тақырыбы | Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері |
Сілтеме | Жоспар |
Жалпы мақсаты | Ø Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері жайлы мағлұмат беру
Ø Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптерінің формуласын қолдана отырып есептер шығара білуге үйрету Ø Бірін-бірі бағалай білуге баулу |
Күтілетін нәтиже | Ø Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері жайлы мағлұмат алады
Ø Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптерінің формуласын қолдана отырып есептер шығара білуге үйренеді Ø Бірін-бірі бағалай алатын болады |
Негізгі идеялар |
л
Видеофильм арқылы іштен жану двигателі, бу турбинасының жұмыс істеу принципі түсіндіріледі.
Қарапайым іштен жану қозғалтқышы:
Төрт тактілі автокөлік қозғалтқышының жұмыс істеуінің сызбанұсқасы:
1. Кіргізу немесе сорып алу 2. Сығу 3.Жұмыстық жүріс 4. Сыртқа шығару.
|
|||
Тапсырмалар | Топтық жұмыс | ||
Тапсырмалар | Топтық жұмыс | ||
Тапсырмалар | Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» |
Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім және оқушы немен айналысады)
І.Ұйымдастыру (2 минут)
- Сәлемдесу
- Сынып оқушыларына жағымды ахуал туғызу
- Түгелдеу
1.2. Топқа бөлу (1,2,3 сандары арқылы 3 топқа бөлінеді)
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау (5 минут)
- Қайтымды, қайтымсыз процестер жайында не білеміз?
- Термодинамиканың ІІ заңы не жайында айтылған?
ІІІ. Талқылау үшін сұрақтар беріледі (2 минут)
- Жылу қозғалтқыштары деген не?
- Кез келген жылу қозғалтқышының негізгі бөліктерін ата?
- Барлық жылу қозғалтқыштарының жұмыс істеу принципі қандай?
ІҮ. Топтық жұмыс «Джигсо» (15 минут)
Сіздің тобыңызда 5 рөлді: лидер, баяндамашы, хатшы, уақыт сақшысы және бақылаушыларды анықтаңыз. Жұмыс төмендегідей жоспармен жүреді:
Берілген мәтінді оқып, топпен бірлесе отырып, талқылайды және әр топтың бақылаушысы жасаған жұмыстарға сәйкес бақылау парағын жүргізеді.
Бақылаушының бағалау парағы
№ | Бағалау өлшемдері | Көш
басшы |
Хатшы | Баяндамашы | Уақыт сақшысы |
1 | Тақырыптың ашылуына үлес қосу | ||||
2 | Міндетін атқару | ||||
3 | Топтық жұмысқа атсалысуы | ||||
Әр оқушы өзіне жүктелген рөлдің міндеттерін атқарады.
Топ пікірлерін тыңдау.
Ү. Топтық жұмыс (5 минут) (Суретті түсіндіру)
Жасаған жұмыстарын бағалаудың мақсатына сәйкестендіру
VІ. Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» (13 минут)
1 | Білу | Жылу қозғалтқыштары дегеніміз не? |
|
2 | Түсіну | ІЖҚ-ның 4 тактісін ата? |
|
3 | Қолдану | Трактордың жылу қозғалтқышы түсіндір? |
|
4 | Талдау | Трактор мен жигули көлігінің жылу қозғалтқыштарын салыстыр? |
|
5 | Жинақтау | ІЖҚ түсіндір? | |
6 | Бағалау | ІЖҚ білудің біз үшін маңызы қаншалықты? |
|
Жасаған жұмыстарын 2 жұлдыз, 1 ұсыныспен бағалау.
ҮІ. Кері байланыс (не үйрендім, не қиын болды, сұрақ.) (3 минут)
Кейінгі тапсырмалар | Шағын эссе жазу |
Кейінгі оқу | Жылу двигательдері. Жылу двигательдерінің жұмыс істеу принциптері |