Айлық тақырып: «Менің айналамда кімдер бар?»
Тексерілді___________
әдіскер: Нұртаева М. А.
ЦИКЛОГРАММА
Бір аптаға «09-13 қараша 2020ж.»
«Рабиға» балабақшасы «Жасұлан» мектепалды даярлық тобы.
Айлық тақырып: «Менің айналамда кімдер бар?»
Мақсаты:
Күн тәртібі | Дүйсенбі | Сейсенбі | Сәрсенбі | Бейсенбі | Жұма |
Балаларды қабылдау
Ата-аналармен әңгімелесу Ойындар (үстел үсті,саусақ және т.б.
|
Тәрбиешінің балалармен қарым-қатынасы: мәдени гигиеналық машықтар туралы әңгімелесу | ||||
Құрылыс ойындары
«Менің достарым» Қуыршақтарға үй құрастыру. М/ы: балалардың байқампаздық қасиеті,есте сақтау қабілетін дамыту |
Фотосуреттер қарастыру . «Менің достарым»
Фотосуретте бейнеленген Балабақша туралы айтып беру .
|
Саусақ ойыны « Менің достарым» Достармен бірге түскен фотосуреттерді қарастыру.
Достар туралы әңгемелеп беру. |
Үстел үсті ойыны
-пазл « Үйшік құрастыру» Балалармен балабақша туралы әңгемелеу . |
«Шағылысқан күн сәулесі»
Мақсаты: (Алақанмен күнді салу), дәстүрден тыс әдіспен сурет салуға баулу
|
|
Таңертеңгі гимнастика (5мин) | Жаттығулар жасаймыз
(құралмен) |
||||
Таңғы ас
|
Ойын- жаттығу :
Ас ішер кезде, Сөйлемейміз, күлмейміз Астан басқа өзгені Ойламаймыз білмейміз Астарың дәмді болсын! Ас уақытында балаларға тамақты таусып жеуге, нанның қиқымын жерге тастамауға үйрету. |
||||
Ойындар,
Ұйымдастырылған оқу қызметіне (ҰОҚ)дайындық |
Балалармен ұйымдастырылған оқу қызметін ұйымдастыруда ойындар және баяу қимылды ойын-жаттығулар | ||||
Тақырыпқа байланысты суреттері | Тақырыпқа байланысты құралдар | Салыстырмалы суреттер
|
Тақырыпқа байланысты суреттері | Тақырыпқа байланысты суреттері | |
Мектепке дейінгі ұйым кестесі бойынша ұйымдастырылған оқу қызметі | 1. Дене шынықтыру Тақырыбы: Біз достармен ойнаймыз
Мақсаты; Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау 2. Сөйлеуді дамыту Тақырыбы: Анама бәрін арнаймын Мақсаты: Ауыспалы мағынадағы сөздерді, бейнелі теңеулерді түсіну, оларды сөйлегенде қолдану 3. Мүсіндеу Тақырбы: Дастарханым жайылды үстіне табақ қойылды. Мақсаты: Пластикалық, конструктивтік және мүсіндеу техникаларын қолданып, түрлі пішіндегі кескіштерді пайдалана отырып, Қазақстанның және әлемнің халық кәсіпшілігі негізінде ойыншықтар, ыдыс-аяқ жасау. 4. Математика негіздері Тақырыбы: Қатарға тұрамыз.Алдыңғы.Кейінгі Мақсаты: Кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан 9 шығатынын түсіну. |
1. Көркем әдебиет
Тақырыбы: Айтшы әжетай Мақсаты: Шағын өлеңдерді, фольклор жанрларын мәнерлеп жатқа айту. Жанрларды ерекшеліктері бойынша тану (жұмбақ, ертегі, тақпақ т.б.) 2. Құрастыру Тақырыбы: Менің сүйікті жануарларым. Мақсаты: Материалдармен және құралдармен жұмыс жасау кезінде техникалық қауіпсіздік ережелерін сақтау. 3. Сурет салу Тақырыбы: Ата –анама арналған тосын сый Мақсаты: Өткір құралдармен жұмыс кезінде қауіпсіздік техникасы ережелерін сақтау, жеке бас гигиенасының ережелерін орындау.Түрлі сызықтар көмегімен қарапайым сәндік өрнектерін және қазақ өрнектерінің түрлерін салу 4. Қоршаған ортамен т. Тақырыбы: Барлық мамандықтар қажет. Мақсаты: Еңбектің маңызын және адам өміріндегі барлық мамандықтардың қажеттігін түсіндіру |
1. Дене шынықтыру
Тақырыбы: Біз ортақ бір отбасы. Мақсаты: Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау 2. Сауат ашу Тақырыбы: Саматтың ойыны.С дыбысы мен әрпі Мақсаты: Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. Тыңдалған мəлімет/хабарламаны тірек сызба, иллюстрация көмегімен мазмұндау 3. Жаратылыс тану Тақырыбы: Жануарлар қайда мекендит Мақсаты: Үй жануарлары мен жабайы жануарларды атап, сипаттау 4.Өзін – өзі тану Тақырыбы: Жүрегімде жақсылық Мақсаты:Балалрды «қамқорлық», «өзін және өзгеге» деген қамқорлық ұғымдарын таныстыру,балалардың санасына,өзіне,жақын туыстарын,достарына деген қамқорлы сезімін қалыптастыру. 5. Математика негі. (в) Тақырыбы: Қатарға тұрамыз.Алдыңғы.Кейінгі Мақсаты: Кез келген санды бір санға арттырса, одан кейінгі сан 9 шығатынын түсіну. |
1. Сөйлеуді дамыту (в)
Тақырыбы: Анама бәрін арнаймын Мақсаты: Ауыспалы мағынадағы сөздерді, бейнелі теңеулерді түсіну, оларды сөйлегенде қолдану 2. Орыс тілі МЖБ 3. Жапсыру Тақырыбы: Сиқырлы фигуралар Мақсаты: Жапсыруда дербес немесе ұжымдық сюжеттік композиция жасау, заттардың кеңістіктік қатынастарын, түсін, пропорциясын, заттар мен олардың бөлшектерінің текстурасын есепке ала отырып оларды аспанға, суға, жерге қатыстылығы бойынша орналастыру 4. Музыка Тақырыбы: Біз өнерпаз баламыз Мақсаты: Музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттерін ұзақтығына (ұзақ, қысқа), қаттылығына (қаты, ақырын), тембріне қарап ажырату. 5. Сауат ашу (в) Тақырыбы: Саматтың ойыны.С дыбысы мен әрпі. Мақсаты: Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау. Тыңдалған мəлімет/хабарламаны тірек сызба, иллюстрация көмегімен мазмұндау
|
1. Дене шынықтыру
Тақырыбы: Досыңды сенімді қимылдауға үйрет. Мақсаты: Организмнің төзімділігі мен жаттыққандығын жетілдіру үшін түрлі жүктемелерді біртіндеп үдетумен дене жаттығуларын орындау 2. Қауіпсіздік мін. Тақырыбы: Ас қорыту мүшесі,Тіл Мақсаты: Адамның дене құрылысын білу. Дұрыс дене бітімін сақтаудың негізгі ережелерін білу және қолдану. 3.Сауат ашу Тақырыбы: Достық көмек.Д бысы мен әрпі Мақсаты: Сөзді буынға бөлу, сөздегі буын санын жəне орналасу ретін анықтау.Берілген суреттерден мəліметті тауып, аттарын атау. 4. Музыка Тақырыбы: Біз өнерпаз баламыз Мақсаты: Музыкалық дыбыстың негізгі қасиеттерін ұзақтығына (ұзақ, қысқа), қаттылығына (қаты, ақырын), тембріне қарап ажырату. |
Серуен: | 1Күнді бақылау. Мақсаты:Балаларға күн туралы мәлімет беру , Күзгі күн қалай жарқырайтынын айту .
2 Еңбек: Құм салғышты қоқыстан тазалау .Қоқысты арнайы қоқыс салатын жәшікке салу. 3 Қимылды ойындар:«Бүркіт» Мақсаты: Ойынның шарты бойынша балаларды кейіпке енгізіп , олардың жүрісін сала біліуге үйрету .Теппе-теңдікті сақтау қимылын дамыту . 4.Дербес ойын әрекеті. Мұстафа балалармен жақсы қарым қатынаста ойнауға үйрету. Мақсаты:балаларды өз бетімен іс-әрекет жасауға үйрету. 5.Жеке-жұмыс:Мирасты таза,ұқыпты жүруге үйрету. Мақсаты:тазалықты сақтауға,әдептілікке үйрету. |
||||
Серуеннен оралу | Балалардың реттілікпен киімдерін шешуге, дербес ойын әрекеті. | ||||
Түскі ас | Балалардың назарын тағамға аудару;мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс,әдеп ережесі. | ||||
Ұйқы | Балалардың тыныш ұйықтауына жағымды жағдай орнату. | ||||
Біртіндеп ұйқыдан ояту,ауа,су шаралары | Жалпақ табандылықтың алдын алу мақсатында ортопедиялық жол бойымен жүру.
Білімді кеңейту және мәдени-гигиеналық дағдыларды орындау.
Ойын-жаттығуы: Сылдырлайды мөлдір су, Мөлдір суға қолыңды жу. Жуынсаң сен әрдайым, Таза бетің,маңдайың
|
||||
Бесін ас | Балалардың назарын тағамға аудару;мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||
Ойындар,дербес әрекет
Баланың жеке даму картасына сәйкес жеке жұмыс (деңгейі төмен баламен жұмыс) |
Дид/ойын: «Жыл мезгілдері»
Мақсаты:Балалардың жыл мезгідері туралы білімдерін бекіту,мезгілдерді атауларын үйрету |
Ойын: «Балық аулаймыз»
Мақсаты: Ептіліктерін арттыру. |
Дидактикалық ойын:
«Төртінші артық» Мақсаты:Жиһаздарды ажырата білуге үйрету. |
«Пішіндерді орналастыр» ойыны
Мақсаты: пішіндерді ұяшықтарға түстеріне және көлеміне сәйкес орналастырады. |
Өзіндік іс -әрекет«Біз көңілді баламыз» Әуенмен би қимылдарын жасау |
Жыл мезгілі туралы әңгімелесу «Күз» (Сурет құрастыру)
Мақсаты: қарапайым сұрақтарға жауап беруге үйрету. |
Жеке баламен жұмыс: сурет оқу қызметі бойынша қарандашты дұрыс ұстауға үйрету. | Жеке-жұмыс:
Дидактикалық ойын: «Болады,болмайды» М/ы: балалардың есте сақтау қабілетін,сөздік қорын дамыту. |
Топтық жұмыс: Түрлі түсті қарындаштармен ақ бетке сурет салдыру
М/ы: Қол бұлшық еттерін жаттықтыру. |
Жеке-жұмыс:
Дидактикалық ойын: «Қай сан жоқ» М/ы:ойлау қабілетін,есте сақтау қабілетін дамыту. |
|
Серуенге дайындық | Киіну,серуенге шығу. | ||||
Серуен | Серуенге қызығушылық туғызу. Балалармен жеке әңгімелесу. «Балабақшаның атын атау», «Тәрбиешінің аты-жөнімен атау» және т.б. | ||||
Кешкі ас | Балалардың назарын тағамға аудару;мәдениетті тамақтануға баулу бойынша жеке жұмыс | ||||
Балалардың үйге қайтуы | Ата –аналармен балалардың тазалықтары жайлы әнгімелесу.
Балалардың тәрбиешіден сұранып үйге қайтуы. |
Балалардан өздері білетін ертегі,тақпақтар сұрау | Еркін ойын.
Балалар өздері қалаған ойындар ойнау. |
Ата-аналарға әр баланың бүгінгі уақытын қалай өткізгендігі жөнінде айту. | Тақпақтар жаттату.
|