карлсон
Күні: 24.09.16
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 2 «Б»
Сабақ тақырыбы: Балақай мен Карлсон – дос
Сабақтың мақсаты: Оқушылар қарапайым сөйлеу үлгілері негізінде жақын досына мінездеме бере алады.
Жетістік критерий- лері: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): белсенді лексикаға енген сөздерді пайдалана алады.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қарапайым сөйлеу үлгілері негізінде өз достарына сапалық мінездеме бере алады.
Оқушының жоғары жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында достарымен диалог құра алады.
Негізгі түсініктер: Балақай, шатыр, тосап, бал
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, желім қағаздар, фишкалар
Оқыту әдістері: Түсіндіру, сипаттау, талдау, әңгімелеу, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ең үздік аудармашы» ойыны, «Кім тез?» ойыны, «Пирамида!» ойыны, «Бағдаршам» тәсілі, сергіту жаттығуы.
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психо- логиялық ахуал ту- ғызу.
(2 мин) Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен бірге шаттық шеңберін құрайды.
Мен тәртіпті баламын,
Жақсы оқушы боламын, Кілең бестік аламын.
Қазақ тілін үйреніп,
Еркін сөйлер боламын! Оқушылар ортаға шеңбер құрып, мұғаліммен бірге айтады.
Топқа бөлу ( 1 мин) Карлсонның, балақайдың және достық суретін таратып үш топқа бөледі. Суреттерді таңдайды. Үш топқа бөлінеді.
1-топ – Карлсондар
2 –топ – Балақайлар
3-топ – Достық
Үй жұмысын тексеру
( 2 мин) «Ең үздік аудармашы» ойыны арқылы өткен тақырыптар бойынша сөздердің аудармасын сұрау.
Отбасы, ата, әже, әке, ана, аға, әпке,іні, қарындас, сіңлі, тату, жақсы, әдемі, мейірімді, әзілқой,адал
Сөздердің аудармасын айтып, фишка алады. Ең көп фишка жинаған бала «Ең үздік аудармашы» атанады.
І. Қызығушылықты ояту
(2 мин) Оқушыларға орыс тілінде балақай мен Карлсон туралы жұмбақ жасырады. Сабақтың тақырыбын анықтатқызады.
1. О щеночке он мечтает,
Друг к нему в окно влетает,
Гость он всех Стокгольмских крыш,
А зовут его …
(Малыш – балақай)
2. Сейчас мне ответь не спеша:
Летающий друг Малыша,
Который на крыше живёт
И любит варенье и торт.
(Карлсон) Оқушылар жұмбақтардың
жауабын айтады.
Малыш –балақай (аударады ). Сабақтың тақырыбын анықтайды.
ІІ. Мағынаны тану. (ауызша)
(3 мин) 1. Сөздікпен жұмыс.
А) Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Балақай – малыш
шатыр – крыша
тосап – варенье
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды.. Айтылым. Жаңа сөздердің айтылуына байланысты ауызша жаттығу жүргізеді. «Фишка» беріледі
Мәтінмен жұмыс
(3 мин) Ә) Мәтінді оқытады, талдайды.
Балақай мен Карлсон — дос. Карлсон шатырда тұрады. Балақайдың күшігі бар. Карлсон тосапты жақсы көреді. Балақай мейірімді, адал, жақсы бала. Ал Карлсон әзілқой, өзін өте жақсы көретін кейіпкер. Айтылым. Мәтінді талдайды.
1- топ – мәтінді оқиды;
2- топ – мәтінді аударады;
3-топ – мазмұнын айтады. «Фишка» беріледі
Жеке жұмыс
(оқуға деген мүддесі төмен оқушы тақтаға шығып жазады)
(3 мин) 2. Тапсырмалармен жұмыс.
А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазу үшін 1-тапсырманы орындатады.
Әріптерді орнына қойып жаз (қ, ү,і)
Бала … ай, мысы…, ертег…, к…ш…к, сен…мд… .
Жазылым. Әріптерді орнына қояды. Бір – бірін тексереді, бағалайды.
«Пирамида» ойыны.
(3 мин) Б) Сөйлем құастыртады.
1- топ – Досым
2- топ – Әдемі
3- топ – Жақсы. Оқушылар «Досым» сөзімен сөз тіркеі мен сөйлем құрастырады.
1.Досым.
2.Менің досым.
3.Менің досым ақылды.
«Фишка» беріледі
3. «Балақай мен Карлсон» атты мультфильм көрсетеді (1—бөлім). Кейіпкерлерді сипаттайды.
Балалар, сендердің достарың қандай? Сыныптағы достарыңа сипаттама беріңдерші. Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Достарын сипаттайды.
(10 мин)
Сергіту сәті. Мұғалім қимылмен көрсету арқылы сергіту жаттығуын жасатады.
Ал, балалар, тұрайық, Алақанды ұрайық!
Оңға қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Бой сергітіп алайық!
Орнымызды табайық!
Мұғаліммен бірге қайталайды, сергіту жаттығуын жасайды.
(1 мин)
ІІІ. Бекіту. Жұптық жұмыс. (4 мин) Диалог құрастыртады. Оқушылар достары туралы диалог құрайды. Әр топ бір- бірін бағалап, «фишка» беріледі.
V. Бағалау. (2 мин) Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың алған фишкалары бойынша өз ойын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды. «Фишка» бойынша бағаланады.
VI. Үйге тапсырма (2мин) «Дос, достық» туралы 3 мақал – мәтел жазып келу.
VII. Рефлексия.
(2 мин) Мұғалім есіктегі бұлт пен күннің суретіне оқушылардың назар аудартқызып,таратқын стикерлерге аттарын жазғызады. Сабақтың өту барысы ұнаған оқушыларға күнге, ұнамағандарға бұлттқа жапсыруды ұсынады. Оқушылар стикерлерін бұлт пен күнге жапсырады.
Күні: 24.09.16
Пән: Қазақ тілі
Сынып: 2 «Б»
Сабақ тақырыбы: Балақай мен Карлсон – дос
Сабақтың мақсаты: Оқушылар қарапайым сөйлеу үлгілері негізінде жақын досына мінездеме бере алады.
Жетістік критерий- лері: Оқушының төменгі жетістігі (ОТЖ): белсенді лексикаға енген сөздерді пайдалана алады.
Оқушының орташа жетістігі (ООЖ): қарапайым сөйлеу үлгілері негізінде өз достарына сапалық мінездеме бере алады.
Оқушының жоғары жетістігі (ОЖЖ): тақырып аясында достарымен диалог құра алады.
Негізгі түсініктер: Балақай, шатыр, тосап, бал
Сабақта қолданылатын материалдар: Интерактивті тақта, слайдтар, желім қағаздар, фишкалар
Оқыту әдістері: Түсіндіру, сипаттау, талдау, әңгімелеу, «Шаттық шеңбері» тренингі, «Ең үздік аудармашы» ойыны, «Кім тез?» ойыны, «Пирамида!» ойыны, «Бағдаршам» тәсілі, сергіту жаттығуы.
Тапсырмалар:
Сабақ барысындағы мұғалім мен оқушының іс-әрекеті:
Тапсырма Мұғалімнің іс-әрекеті Оқушының іс-әрекеті
Оқушыларға психо- логиялық ахуал ту- ғызу.
(2 мин) Мұғалім сыныпты сабаққа ұйымдастыру үшін оқушылармен бірге шаттық шеңберін құрайды.
Мен тәртіпті баламын,
Жақсы оқушы боламын, Кілең бестік аламын.
Қазақ тілін үйреніп,
Еркін сөйлер боламын! Оқушылар ортаға шеңбер құрып, мұғаліммен бірге айтады.
Топқа бөлу ( 1 мин) Карлсонның, балақайдың және достық суретін таратып үш топқа бөледі. Суреттерді таңдайды. Үш топқа бөлінеді.
1-топ – Карлсондар
2 –топ – Балақайлар
3-топ – Достық
Үй жұмысын тексеру
( 2 мин) «Ең үздік аудармашы» ойыны арқылы өткен тақырыптар бойынша сөздердің аудармасын сұрау.
Отбасы, ата, әже, әке, ана, аға, әпке,іні, қарындас, сіңлі, тату, жақсы, әдемі, мейірімді, әзілқой,адал
Сөздердің аудармасын айтып, фишка алады. Ең көп фишка жинаған бала «Ең үздік аудармашы» атанады.
І. Қызығушылықты ояту
(2 мин) Оқушыларға орыс тілінде балақай мен Карлсон туралы жұмбақ жасырады. Сабақтың тақырыбын анықтатқызады.
1. О щеночке он мечтает,
Друг к нему в окно влетает,
Гость он всех Стокгольмских крыш,
А зовут его …
(Малыш – балақай)
2. Сейчас мне ответь не спеша:
Летающий друг Малыша,
Который на крыше живёт
И любит варенье и торт.
(Карлсон) Оқушылар жұмбақтардың
жауабын айтады.
Малыш –балақай (аударады ). Сабақтың тақырыбын анықтайды.
ІІ. Мағынаны тану. (ауызша)
(3 мин) 1. Сөздікпен жұмыс.
А) Интерактивті тақтадан тақырыпқа қатысты жаңа сөздермен таныстырады. Оларды оқиды, оқушыларға қайталатады.
Балақай – малыш
шатыр – крыша
тосап – варенье
Тыңдалым. Оқылым. Жаңа сөздерді тыңдайды, мұғаліммен бірге оқиды.. Айтылым. Жаңа сөздердің айтылуына байланысты ауызша жаттығу жүргізеді. «Фишка» беріледі
Мәтінмен жұмыс
(3 мин) Ә) Мәтінді оқытады, талдайды.
Балақай мен Карлсон — дос. Карлсон шатырда тұрады. Балақайдың күшігі бар. Карлсон тосапты жақсы көреді. Балақай мейірімді, адал, жақсы бала. Ал Карлсон әзілқой, өзін өте жақсы көретін кейіпкер. Айтылым. Мәтінді талдайды.
1- топ – мәтінді оқиды;
2- топ – мәтінді аударады;
3-топ – мазмұнын айтады. «Фишка» беріледі
Жеке жұмыс
(оқуға деген мүддесі төмен оқушы тақтаға шығып жазады)
(3 мин) 2. Тапсырмалармен жұмыс.
А) Жазылым. Дұрыс, сауатты жазу үшін 1-тапсырманы орындатады.
Әріптерді орнына қойып жаз (қ, ү,і)
Бала … ай, мысы…, ертег…, к…ш…к, сен…мд… .
Жазылым. Әріптерді орнына қояды. Бір – бірін тексереді, бағалайды.
«Пирамида» ойыны.
(3 мин) Б) Сөйлем құастыртады.
1- топ – Досым
2- топ – Әдемі
3- топ – Жақсы. Оқушылар «Досым» сөзімен сөз тіркеі мен сөйлем құрастырады.
1.Досым.
2.Менің досым.
3.Менің досым ақылды.
«Фишка» беріледі
3. «Балақай мен Карлсон» атты мультфильм көрсетеді (1—бөлім). Кейіпкерлерді сипаттайды.
Балалар, сендердің достарың қандай? Сыныптағы достарыңа сипаттама беріңдерші. Тыңдалым. Айтылым. Тыңдайды. Сұрақтарға жауап береді. Достарын сипаттайды.
(10 мин)
Сергіту сәті. Мұғалім қимылмен көрсету арқылы сергіту жаттығуын жасатады.
Ал, балалар, тұрайық, Алақанды ұрайық!
Оңға қарай бұрылып,
Солға қарай бұрылып,
Бір отырып, бір тұрып,
Бой сергітіп алайық!
Орнымызды табайық!
Мұғаліммен бірге қайталайды, сергіту жаттығуын жасайды.
(1 мин)
ІІІ. Бекіту. Жұптық жұмыс. (4 мин) Диалог құрастыртады. Оқушылар достары туралы диалог құрайды. Әр топ бір- бірін бағалап, «фишка» беріледі.
V. Бағалау. (2 мин) Формативті бағалау. Мұғалім оқушылардың алған фишкалары бойынша өз ойын айтып, қорытынды бағаны өзі қояды. «Фишка» бойынша бағаланады.
VI. Үйге тапсырма (2мин) «Дос, достық» туралы 3 мақал – мәтел жазып келу.
VII. Рефлексия.
(2 мин) Мұғалім есіктегі бұлт пен күннің суретіне оқушылардың назар аудартқызып,таратқын стикерлерге аттарын жазғызады. Сабақтың өту барысы ұнаған оқушыларға күнге, ұнамағандарға бұлттқа жапсыруды ұсынады. Оқушылар стикерлерін бұлт пен күнге жапсырады.