Разрядттық қосылғыштардың қосындысы

Педагогтің аты-жөні Қондыбаева Эльмира Байузаковна
Күні:
Сынып: Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың тақырыбы Разрядттық қосылғыштардың қосындысы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары 3.1.1.3 үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын және разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтау, разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктеу.
Сабақтың барысы.
Сабақтың кезең
уақыт Педагогтің әрекеті Оқушының әрекеті Бағалау Ресурстар
Басы Психологиялық ахуал қалыптастыру.
Ерте тұрып, күнде мен
Тереземді ашамын.
«Сәлем!» деймін күнге мен,
Шаттық әнге басамын.
Айналама қарасам,
Ғажаптар қаншама,
Сан жетпейді санасам,
«Сәлем!» деймін күнге мен.
Жұмыс ережесін келісу
Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!
Уақытты үнемдейміз!
Нақты,дәл жауап береміз!
Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!
Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!
Алдыңғы білімді еске түсіру (ұжымда)
Тапсырмалар:
А) 6 жүзд, және 8 бірл. бар
ә) 9 жүзд. 6 онд бар
в) 6 жүзд. Мың 9 бірлік мың бар
Осы сандарды жаз, және оны разрядтық қосылғыштарға жікте. Психологиялық ахуалға берілген тақпақтарды дауыстап айтып, тілді жаттықтыру және жаңа сабаққа назар аудару.

Оқушылар сұраққа жауап береді, жұмысты берілген түріне қарай орындайды.
ҚБ: Смайликтер арқылы бір-бірін бағалау.

Психологиялық ахуал.

Алдыңғы білімді еске түсірутапсырмалары.
Орта
сы Ширату тапсырмасы.

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Түйінді сөздер

Дескриптор:
үш таңбалы сандардың разрядтық және кластық құрамын анықтайды.
разрядтық бірліктердің жалпы санын анықтайды.
разрядтық қосылғыштар қосындысына жіктейді.
Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Жұмыс дәптеріндегі жазылым тапсырмаларын орындау

Белсенді оқу тапсырмалары(топта, ұжымда)
Түйінді сөздер

ҚБ: Отшашу арқылы бір-бірін бағалау.

ҚБ: Бағдаршам көздері арқылы бір-бірін бағалау.

Оқылым, жазылым тапсырмалары.

Соңы

Сабақты пысықтау тапсырмаларын орындау..

ҚБ: Жұлдыздар арқылы бір-бірін бағалау.

Топтық тапсырмалар.

Кері байланыс Рефлексия (жеке,жұпта,топта, ұжымда)
Оқушыларға«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. Оқушылар өздері белгілейді.

«Жетістік баспалдағы» кері байланыс парағы таратылады. «Жетістік баспалда
ғы» Кері байланыс парағы.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *