Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау
Сабақтың тақырыбы: Табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін бағалау | Мұғалімнің аты-жөні:Бакашева М.Н.
Күні:13.10.20ж Сынып: 10 «А» |
|||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 10.3.1.2 табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін әсерін анықтап, баға беру (жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде)
10.3.1.3 табиғатты пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға тигізетін кері әсерін азайтудың жолдарын ұсыну(жергілікті / аймақтық компоненттің негізінде) |
|||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Табиғат пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсерін түсіндіреді;
Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Табиғат пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға әсеріне баға береді; Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Табиғат пайдалану түрлерінің қоршаған ортаға теріс әсерін азайту жолдарын ұсынады; |
|||||
Бағалау критерийі | Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. | |||||
Тілдік құзіреттілік | Оқылым: географиялық дерек көздерін оқиды, талдайды
Тыңдалым: бейнематериалдарды, бір-бірінің пікірлерін тыңдайды Айтылым-жазылым – табиғатты пайдалану қажеттіліктерін ауызша және жазбаша сипаттайды Пәнге қатысты лексика мен терминология Кешенді қолдану,қалдықсыз технология,кешенді қолдану Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Қоршаған ортаға теріс әсер ету болып табылады ………………………………….. Теріс әсерді оңтайландыру және азайту үшін ……………………………….қажет |
|||||
Ресурстар | Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. | |||||
Әдіс-тәсілдер | Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. | |||||
Пәнаралық байланыс | Биология, экономика,математика | |||||
Алдыңғы оқу | Табиғатты пайдалану түрлері | |||||
Құндылық | Қиянат жасамау | |||||
Қасиеттер | Сүйіспеншілік, қамқорлық, мейірімділік | |||||
Топтарға бөлу | І топ «Асыл тас», ІІ топ «Болашақ», ІІІ топ «Қазына». | |||||
Сабақтың жоспары | ||||||
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы :
І. Ұйымдастыру кезеңі: 1.Сәлемдесу, түгендеу, сабаққа қажетті құрал-жабдықтарды дайындау. 5Т 5Т-ны еске түсіру:Тәртіп; Тазалық; Тыныштық; Талап; Татулық; 2.Қызығушылықты ояту Білім алушылардың сабаққа толық қатысуын тексеру және зейіндерін сабаққа аудару. |
Бағалау түрлері | ||||
Басталуы
5 минут |
Үй жұмысы. Берілген кубиктегі сұрақтар бойынша ауызша жауап береді
1. Қоршаған ортаны ластаушыларды жіктелуін ата? 2. Қоршаған ортаны қорғау дегеніміз не? 3. Табиғатты пайдалану дегеніміз не? 4. Табиғатты пайдалану жолдарын жіктеген орыс экологы ғалымды ата? |
«Кубизм» әдісі (5 минут)
«Бағадаршам» арқылы бағалау
|
||||
Жаңа білім
10 минут
|
Сыныпта қолайлы орта қалыптастыру. Оқушыларды сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаттарымен таныстырады.
Мұғалім оқушыларды 3 топқа біріктіруді ұсынады: мәтінмен жұмыс. 1 тапсырма 1 топ табиғатты ұтымды пайдалану әсері 2 топ тиімсіз табиғат пайдаланудың әсері 3-топ ұтымсыз табиғат пайдалану мысалдары-Қазақстанның ластанған су қоймалары Дескрипторлар: Табиғатты ұтымды пайдалану ” ұғымына анықтама береді»; Табиғат пайдалану ” ұғымына анықтама береді» ҚР су қоймаларының ластануының негізгі себептерін атайды; Зерттеу тақырыбына сәйкес баға береді, зерттеу тақырыбына сәйкес оң және теріс жақтарын анықтайды;
|
Оқулық,
Мәтіндермен жұмыс. «Джигсо «әдісі |
||||
Ортасы
10 минут
|
2 тапсырма
Топта жұмыс істеу. Мұғалім балаларды 3 топқа біріктіреді ҚР аймақтарының экологиялық жағдайы картасымен жұмыс Ластанудың ең жоғары индексі бар экономикалық ауданның 1 қаласын таңдаңыз Дескрипторлар: * Қаланың ластану себебін анықтайды; * Ластанудың экологиялық және әлеуметтік салаларға салдарын сипаттайды; * Азайту жолдарын ұсынады |
|||||
Бағалау критерийлері:
Қаланың ластану себептерін атайды Ластанудың экологиялық және халықтың денсаулығына салдарын сипаттайды, мысалдар келтіреді Мәселелерді шешу жолдарын ұсынады. Рефлексия. «3 Қ» Қызықты Қиын болғаны Қажетті
|
||||||
2 минут | Ұжымдық жұмыс Дәйексөз бойынша оқушылардың көзқарастарын білу.
«Табиғаттағы барлық жылу-күннен, Өмірдегі барлық жылу-адамнан.» Михайл Пришвин |
|||||
Аяқталуы
Сабақты бекіту 10 минут |
Синтез Миға шабуыл «Балық қаңқасы»
1. Табиғатты тиімді пайдаллану шараларының тиімділігі қандай ? 2. Қоршаған ортаны қорғау үшін адам бойында қандай қасиеттер болу қажет? 3. Өзің тұратын аймақта қоршаған ортаны қорғауға қандай үлес қосар едің?
|
Графикалық органайзер: «Балық қаңқасы» диаграммасы
|
||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау Керемет-Жақсы-Орташа (смайлик)
Үй тапсырмасы: §12, 47-49 бет оқу, 1-2 тапсырма.
Сабақтың қорытынды сәті.
|
Кері байланыс кемесі | ||||
Қосымша ақпарат | ||||||
Саралау – Сіз қосымша
көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау – Оқушылардың
үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс
Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||||
Рефлексия
Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сəйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
Bilimger.kz Республикалық білім порталы
Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.
Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718