Құстың үйшігі

«Қарлығаш» бөбектер бақшасы

 

Ашық сабақ

Білім беру саласы: «Шығармашылық»

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекет түрі: Аппликация

Тақырыбы: «Құстың үйшігі»

 

«Жігер» тобы

 

 

Тәрбиеші: Худабай Айтансык

 

 

 

 

 

 

2020-2021 оқу жылы

 

Білім беру саласы: Шығармашылық

Бөлімі: Аппликация

Тақырыбы: Үйшік

Мақсаты: Ересектердің көмегімен бөліктерді желімдеуге үйрету. Желімді, сүлгіні қолдану дағдыларын жетілдіру.

Білімділігі: 1.Балаларды қоршаған ортамен таныстыру

Дамытушылығы: 2.Үй құстары мен дала құстарына балаларға мәлімет беру.

Тәрбиелігі: 3. Құстарға қамқоршылық жасауға дағдылау

Қолданылған көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: үйшіктің  суреті түрлі-түсті қағаздар қайшы, желім үлестірмелі матералдар, фота карточкалар.

Технологиясы: ӨТШТ, 4К технологиясы, мнемо кесте.

Билингвальді компанент: үйшік- домик.

Іс-әрекет кезеңдері Тәрбиешінің іс -әрекеті Балалардың іс-әрекеті
 Мотивациялық қызығушылық

 

Психологиялық сәт:

Біздер жақсы баламыз,

Өсті ақыл санамыз.

Қонақтармен ең алғаш,

Амандасып аламыз.

Жарқырасын күніміз,

Жайнап тұрсын гүліміз.

Жақсы ниет тілекпен,

Бастайық сабақ бүгін біз.

-Балалар  қазір жылдың қай мезгілі?

-Дұрыс айтасыңдар. Ал күзде айналамызда қандай өзгерістер болады?
-Жарайсыңдар балалар!

 

Балалар шеңберге  тұрып шаттық шеңберін жасайды.

 

 

-Күз мезгілі.

 

-Жапырақтар түседі, құстар жылы жаққа ұшып кетеді.

Ұйымдастыру іздестіру

 

Сендерге жұмбақ жасырамын.

Тау басында тамаша үй. Ол не?

Балаларға құстың үйшігінің суретін көрсету.

 

 

Құстар дайын ұяға қоныстанады.Ал енді бірі бұтаның арасына өріп өздері ұя жасайды.Осы ұяларға жұмыртқа салып басады.Кейін балапандары өсіп қанаттары қатайған соң, олар ұшып кетеді.

Үйшікті неден жасайды?

-Құстардың  түрлері өте көп. Олар суықторғай, торғай, қарға, сауысқан, тоқылдақ т.б.  сияқты  құстар болады.Ал енді балалар ортаға шығып ойын ойнаймыз. Ойын: «Болады, болмайды».

Құстарды таспен атуға болады.

Құстарды тамақтандыруға болады.

Құстың ұясынан жұмыртқа алып жаруға болады.

Құстың ұясын бұзуға болады.

Құстарға қамқорлық жасауға болады.

 

Балалар енді мнемокесте арқылы тақпақты қайталаймыз.

Сергіту сәті:

Қане, қане тұрайық,

Қарлығашқа ұқсайық.

Бір отырып, бір тұрып,

Бір тынығып алайық.

Ал, енді үйшіктің қиындыларын құрастырып жапсырамыз. Құстың үйшігін суретке қарап жапсырамыз.

Ойын: «Үй құсы мен дала құсын ажырату» .

 

Интерактивті тақтаның қолданылуымен ойын.   «Өз ұясын қондыр»

 

 

Екі қарға кезікті ән айтты қар, қар, қар

Екі сауысқан кезікті ән айтты сақ, сақ, сақ.

Екі торғай кезікті ән айтты шиқ,шиқ,шиқ,

Екі көкөк кезікті ән айтты көкөк,көкөк,көкөк.

-Құстың үйшігі.

 

Балалар тыңдайды.

 

 

 

 

 

 

-Ағаштан жасайды.

 

 

 

 

Дұрыс әрі тура мағынадағы сөйлем айтылса қол шапалақтайды.Бұрыс сөйлем айтылса келіспесе, аяғын топылдатады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Торғай,торғай торғайсың,

Жақын келіп қонғайсың.

Жем шашаайын теріп ал,

Сонда аяздан тоңбайсың.

 

Балалар сергіту жаттығуын жасайды.

 

 

 

Құстың үйшігін суретке қарап жапсырады.

 

 

Тақтаға үй құсын бір бағанға, дала құстарын бір бағанға ажыратып қояды.

 

Балалар ұяға құстарды атын атап, ұяның үстіне орналастырады.

 

Балалар бірге айтып қайталайды.

Рефлексивті түзетушілік

 

Ағашты сындырған дұрыс па?

Құсты таспен атқан дұрыс па?

Құстарға біз қалай қамқорлық жасаймыз.

Бүгін біз не жапсырдық?

 

-Жоқ

-Жоқ.

Құстарға тас лақтырмаймыз.

Құстың ұясын жапсырдық.

Күтілетін нәтиже:

 

Нені білу керек: Үйшік туралы
Нені игереді: Құстардың үйшігін  пішіндер арқылы жапсыруды
Нені біледі: Үйшік  жөнінде.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *