Ауылым -алтын бесігім
САБАҚ ЖОСПАРЫ
Сабақтың тақырыбы: Ауылым-алтын бесігім Мектеп: Тимирязева НОББМ
Күні: Мұғалімнің есімі:Оспанов.Е.С
СЫНЫП: 6 Қатысқандар саны:6 Қатыспағандар саны:0
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары) 6.2.1.1 – тура және ауыспалы мағнадағы сөздерді қолдану, ойын әсерлі, мазмұнды жеткізу.
6.5.1.2-лексикалық мағынас жағынан заттың сипатын, көлемін, салмағын, аумағын білдіретін сын есімдерді ажырата білу, жазбаша, ауызша жұмыстарда қолдану.
Сабақ мақсаттары Тура және ауыспалы мағынадағы сөздерді қолданады. Сын есімдерді ажырата біледі. Ойын әсерлі мазмұнды жеткізеді.
Бағалау критерилері Ауыл туралы айтады, сипаттайды, сұрақтарға жауап береді. Ауылдың ерекшелігі жайлы өз ойын айтады.
Тілдік мақсат Оқушылар:
• Жерұйық, кіндік қаны тамған жер, ұшқан ұя, қора, жидек, балқаймақ, жент, бақташы.
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:
• Discuss the chart that is created. Which is the most popular fruit choice? How do we know?
• Has every learner’s choice been recorded? How can we check?
• Ask learners if they can think of other questions that we might have investigated. If ideas are not forthcoming, ‘lead’ the discussion by suggesting – what else could we have put in the basket? What other things could we try, to see if people have favourites? What other questions could we have asked about our fruit basket?
• Take ideas and ask – What do you think the result might be? What would the pictogram look like?
Талқылауға арналған тармақтар:
Туған жер. Ауылда тұрасың ба?
Сіз неліктен … екенін айта аласыз ба?
Жазылым бойынша ұсыныстар:
Сұрақтар құрастыру. Мысалдар келтіру
Алдыңғы оқу Отбасы туралы айтады, сипаттайды.
Жоспар
Жоспарланған уақыт Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) Ресурстар
Басталуы
10 мин
Психологиялық ахуал қалыптастыру. Ынтымақтасу атмосфераны орнату үшін оқушылар парталас достарымен қазақша амандасады.
-Сәлем, достым! (амандасады)
-Қалің қалай? (иықтарынан қағады)
-Қалай демалдың? (құлақтарынан тартады)
-Мен сені сағындым (қолдарын жүректеріне қояды)
-Қош келдің! (Қолдарын жаяды)
-Күніміз сәтті болсын!
Қызығушылығын ояту. Интерактивті тақтада ауыл туралы ролик көрсетіледі. Ой шақыру сұрақтары қойылады. Балалар ауыл туралы не айтасыңдар? Т.б,
Мәтіналды жұмыс. Интерактивті тақтада жаңа сөздермен танысады аудармасын сөздік дәптерге жазады. Оқулық Презентация
Суреттер
Видио ролик
Ортасы
20 мин А сұрақтарға жауап береді. (1 тапсырма) Ж«Қызық суреттер»тәсілі арқылы сурет бойынша сөйлем құрайды(2 тапсырма). Жұппен жұмыс
Тілдік бағдар: оқушылар сын есімді мысалдар арқылы меңгереді
Т.А:Диологты тыңда. Түсінгеніңді айт. Мәтінде жаңа сөздерді айт. Ауыл туралы баянда.
Оқылым: мәтінді оқыптақырып қой. (3тапсырма)
Ж. Мәтіндегі сын есімдерді тауып сөйлем құра. «Сұрақ –жауап» тәсілімен сұрақтарға жауап береді.
«Сергіту сәті» Оқулық аудио-таспа , Презентация
Ғаламтор
Аяқталуы
10 мин «әркім парталас досына туған жері туралы ой-бөліседі»8 тапсырма
Қалыптастырушы бағалау . оқушыларды көңіл күй смайликтері арқылы бағалаймын.
Кері байланыс: «Сұрақ-ілмегі» әдісі арқылы сұрақтар қойып білімдерін толықтырады.
Үй тапсырмасы: 10 тапсырма Оқулық А4 парағы түрлі түсті маркерлер
Қосымша ақпарат
Саралау –Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс
Құндылықтардағы байланыс
• • •
Рефлексия
Сабақ /оқу мақсаттары шынайы ма?
Бүгін оқушылар не білді?
Сыныптағы ахуал қандай болды?
Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылартуралыменің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?