ХІХ ғасырда Қазақстан аумағында жәрмеңке саудасының дамуы.
Алматы қаласы Алатау ауданы
№182 ЖББМ тарих пәні мұғалім
Шүлембаева Д. М.
Мектебі: №182 ЖББ орта мектеп | ||
Сынып:8 | Мұғалімнің аты-жөні: Шүлембаева Д М | |
Күні: 11 .02.2019ж. 12.02.2020 ж | Қатысқандар- | Қатыспағандар- |
Сабақтың тақырыбы: | Жәрмеңке саудасының дамуы. | |
Зерттеу сұрағы:Қазақстанда неліктен жәрмеңке саудасы дамыды? | 7.3.2.2 Жәрмеңке саудасының дамуын сипаттау |
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу.түсіну,қолдану |
Оқыту әдістері | Топқа бөлу,СТО, диалог әдісі, топтық жұмыс, Зерттеу тапсырмалары |
Бағалау критерилері | Көпшілігі қолдана алады
Кейбіреуі түсінеді. Жалпылама бағалайды.
|
Тілдік мақсаттар | Тірек сөздер ,Жәрмеңке,жүк арбасы,бөз ,елтірі. Қоянды |
Пәнаралық байланыс Дүниежүзі тарихы география
Құндылықтарға баулу | Шығармашылыққа баулу,проблеманы шешу |
Алдыңғы білім | Қоқан Хиуа хандықтары мен Қазақ хандығының арасындағы қарым қатынастар қандай болды?
Ресейдің қазақ жеріне салған бекіністеріне не айтасың? Отарлау саясатынан қай мемлекет көбінесе зардап шекті деп ойлайсың? |
Сабақтың барысы: Басталуы;
Кіріспе:
Білу
Түсіну
Талдау
Түсіну
Қолдану
Жинақтау
Бағалау
Үй тапсырмасы: |
Сұрақтар: 1. Қазақстанның көп ұлтты ел атануына патшалық Ресейдің қоныстандыру саясатына қаншалықты әсер етті? Жер көріп қайтушылар, автохтонды халық, мағыналарын түсіндір?
Психологиялық ахуал қалыптастыру.
1 .Сауда және жәрмеңке дегеніміз не? 2 .Сауда түрлерін атап бере аласың ба? 3.Сауданың қандай түрлері болды? Оқушылар жер атауларына қарай топтарға бөлінеді? Топтық жұмыс жасау және баға критерийін құру. 1.19-ғасырда сауданың түрі қандай болды? 2.Жәрмеңкелер қалай ашылды? 3.Қазақ елінде қандай сауда орындары болды? 4.Ресей және Қытай саудагерлері Қазақстаннан қандай тауар түрлерін тасыды? 5.Жәрмеңкелер қалай пайда болды?
Постермен жұмыс жасау Оқушылардың өтілген тақырыптан нені түсінген ,нені түсінбегенін анықтау мақсатында термин сөздермен жұмыс; жәрмеңке,сауда,саудагер. 1.Сауда ісі Қазақстанда бұрыңғы жағдаймен салыстыруға келе ма? 2.Сауда ісі қалай дамыды?
Оқушылар бір –бірін бағалайды.
25-тақырыпты оқу.12-13 беттердегі таблицамен жұмыс. |