Табиғат және менің қауіпсіздігім
Мектеп: №61 ЖББОМ
Пәні: Дүниетану |
|||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Табиғат және менің қауіпсіздігім
|
|||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімі: Бертлеуова Нуршат Актемисовна | ||||||||||||||||||||||
Сынып: 3 | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты
|
3.2.2.2 Қолайсыз климаттық ауа-райы жағдайындағы қауіпсіздік ережесін құру.
3.2.3.2. Геологиялық және табиғи климаттық апаттар кезіндегі өзін-өзі ұстау ережесін құру. |
||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар:
Табиғатта болатын қауіпті жағдайларда тәртіп сақтау; Төтенше жағдайда болатын сақтық ережесін құру; Көптеген оқушылар: Төтенше жағдайлардың пайда болуын түсіну; Кейбіроқушылар: Төтенше жағдай кезінде көмек хабарласу орындарын білу; |
||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері:
|
Табиғатта болатын қауіпті жағдайларда тәртіп сақтайды;
Төтенше жағдайда болатын сақтық ережесін құрады; |
||||||||||||||||||||||
Ойлау дағдысы | – зерттеу Білу,түсіну,қолдану. | ||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Тілдік дағдылар:
•адам өмірінде климаттың әсері қандай екенін біледі; •түрлі дереккөздер негізінде климат өзгерістерін анықтайды; •Қазақстан аймақтарындағы төтенше жағдайлардың адам өміріндегі әсерін түсінеді; |
||||||||||||||||||||||
Терминология:
Табиғат-қоршаған орта Қауіп-қолайсыз жағдайлар мен салдарын жұмысында пайда болуы Тәртіп ережесі- қоғамда қалыптасқан құқық |
|||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар;
-Төтенше жағдайлар тұралы не білесің? -төтенше жағдайлардың себебі неде? -қауіпсіздік ережесі деген не ? |
|||||||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту | Оқушыларды табиғатты аялауға тәрбиелеу. | ||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар | Жаратылыстану- төрт құбылыс
қазақ тілі-сөйлем құраған кезінде |
||||||||||||||||||||||
АКТ қолдану дағдылары | Интернет-ресурстар, дерекқорданжәнеинтернеттенсабаққақатыстыақпараттыіздеу; | ||||||||||||||||||||||
АлдыңғыоқуБастапқыбілім | «Қоршағанорта» табиғаттыңқолайсызжәнеқауіптіқұбылыстары | ||||||||||||||||||||||
Жоспар | |||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жатътығулар | Ресурстар | |||||||||||||||||||||
Басталуы | Ширату: «Төрт құбылыс» Балалар «су» десе қолдарын алдарына қарай созады, «ауа» дегенде жоғары көтереді, «от» десе екі қолын айналдырады, «жер» дегенде қолдарын түсіреді. ҰЖ.«Жедел жауап» әдісі Туристік нысандарды ата. Туристік нысандар туралы не білесің? Қожа Ахмет Ясауи кесені туралы не білесің?
Ынталандыру(ауызша) |
. Алдыңғы білімді еске түсіру тапсырмалары |
|||||||||||||||||||||
Ортасы | ҰЖ.«Тап және дәлелде» тәсіл
Зертте,бақыла. “Төтенше жағдайлар” ұғымын бекіту үшін слайдта суреттер топтамасы көрсетіледі. Олардың қайсысы ТЖ-ға жататынын анықтау қажет. Ол үшін оқушыларға таңдалған суреттердің нөмірлері жазылған парақшаларды таратып және кейін жауаптарды ұжымда талқылайды.
Дескриптор: –суреттерді бақылайды; -төтенше жағдайларды зерттейді; -төтенше жағдай туралы дерек жинайды; -төтенше жағдайларды ұжымда талқылайды;
Ынталандыру(смайлик арқылы бағалау)
(Т) «Бейнелік » тәсілі Тапсырма:Табиғи катаклизмдер туралы білімдерін толықтыру мақсатында бейнефильмкөрсетіледі. Көрсетілім алдында 4 топқа 4 түсті қалпақ таратылып беріледі (6 қалпақтың ішінен таңдатуға болады). Оқушылар қалпақ түсіне қарай видеоақпаратты талдайды.Қауіпсіздік ережелерін құрастырады;
Дескриптор: – катаклизмдер туралы білімдерін толықтырады – қауіпсіздік ережелерін құрастырады; «Екі жұлдыз бір тілек»
(ЖЖ)«Сөйлемерді толықтыр» тәсіл Кестемен жұмыс.
Дескриптор: -табиғи катаклизмдердің пайда болуы мен салдарын біледі; –сөйлемдерді біледі; «Екі жұлдыз»
(ӨЖ) ҚБ тапсырмалары
Дескриптор: – табиғи катаклизмдер анықтамасын жазады; – табиғи апат кезінде өзін-өзі қауіпсіздендіру шараларын жазады.
«Бағдаршам әдісі» |
Тапсырманы орындаған оқушыны мадақтау, толықтыру жасау, тиімді кері байланыс орнату.
Оқулық
Бейнеролик
Жұмыс дәптері |
|||||||||||||||||||||
Аяқталуы
|
Рефлексия:«Ұстазға хат» кері байланыс.
Үйге тапсырма 74-75 беттер оқып әңгімелеу |
||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||||||||||
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||||||||||||||||||
“Тап және дәлелде !” тапсырмасын оқушыларға ұсынуға болады. ( өз бақылауларына және әр түрлі дерек көздерге негіздеуге болады)
Сондай-ақ, қосымша тапсырма ретінде оқушыларға синквейн құрастыруды ұсыныңыз: тақырып ретінде табиғи катаклизм атауын алуға болады.
|
Бағалау және кері байланыс беру сабақтың өн бойында жүріп отырады.
“бейнелік”тапсырмасында оқушылар төтенше жағдай кезінде қауіпсіздік ережесін құрайды. Бұл тапсырма оқушылардың алған білімдері мен дағдыларын бағалауға мүмкіндік береді. Үш ережені дұрыс және толыққанды жазған оқушылар оқу мақсатына жеттідеп бағаланады.Бұл сабақта рефлексия мазмұнды сипатта болады және сабақтың мақсатына жету деңгейін көрсетеді. |
Оқушылар сынып бөлмесінде қозғалу барысында, топтық жұмыс барысында қауіпсіздік техникасы сақталады.
|
|||||||||||||||||||||
Қорытындыбағамдау | |||||||||||||||||||||||
Қандайекінәрсетабыстыболды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1. 2. Қандайекі нәрсесабақтыжақсартаалады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1. 2. Сабақбарысындасыныпнемесежекелегеноқушылардыңжетістіктері/қиындықтарытуралы не білдім? Меніңкелесісабағымдыжетілдіруге не көмектеседі, неге көңілбөлукерек? 1. 2. |