Ашық сабақ тақырыбы “Дененің салмағы, салмақсыздық”

Сабақ:   №     Пәні:  ФИЗИКА Мектеп: « Х.Мустафина атындағы мектеп-лицейі»
Күні:  8.12.2015 Мұғалімнің аты-жөні:  Билалова Индира Сламхановна
Сынып:  7 «А» Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:
Сабақтың

тақырыбы:

§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.

 

Сабақ негізделген оқу мақсаты ? Оқушыларға дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқытып үйрету;
Сабақтың табыс критерийі Барлық оқушылар: 

? Оқушылар дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқып үйренеді;

Оқушылардың көпшілігі:

? дененің салмағы туралы түсінік қалыптасады;

Жекеленген оқушылар:

? дененің салмағының белгіленуін, өлшем бірлігін меңгереді; дененің салмағына байланысты есептер шығара алады;

Сабақ кезеңдері Мұғалімнің ісәрекеті Оқушының ісәрекеті Ресурстар
 

Ұйымдастыру кезеңі

(2 мин)

 

 

 

Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеймін.Оқушылардың көңілдерін сабаққа аудару. Сынып оқушыларын өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлемін. Оқушылар мұғалімге, бүгінгі сабаққа назар аударады. Оқушылар өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлініп отырады.  

Үлестірмелі материалдар

Алдыңғы оқу

(үй тапсырамасы,     7 мин)

 

 

 

 

 

§30. Ауырлық күші. Басқа планеталардың ауырлық күші.

Екі топқа үй тапсырмасын сұрау мақсатында сұрақтар мен суреттер таратылады.

«Не білесің?»

FАуырлық күшін қалай түсінесің?

FАуырлық күшін басқа планеталарда;

Оқушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постерге сызба суреттер арқылы түсіріп, оны қорғап шығады.  

Р. Башарұлы,    У. Тоқбергенова,  Д.  Қазақбаева

7 сынып физика;

 

 

Ғаламтор матер/ы

Жаңа білімді игерту

(20 мин)

 

 

 

 

І тапсырма

( 3 мин)

§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.

Жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып, слайд-шоумен түсіндіремін.

«Суреттер жұмыс»

F жаңа сабаққа байланысты  әр топқа суреттер таратылады;

Оқушылар өздеріне берілген суреттер арқылы жаңа сабақта өтілген физикалық ұғымдармен суретті сөйлетіп, түсіндіреді. Р. Башарұлы,    У. Тоқбергенова,  Д.  Қазақбаева

7 сынып физика;

 

Ғаламтор матер/ы

http://class-fizika.narod.ru/mm7.htm

Түсінуін тексеру

ІІ тапсырма

( 7 мин)

 

«Фишбоун әдісі»

F жаңа сабақ бойынша сұрақтар беріледі

 

Оқушылар «Фишбоун әдісі»

бойынша берілген сұрақтарға топ ішінде жауаптарын талқылап, қорытынды жасап, түсіндіреді.

Р. Башарұлы,    У. Тоқбергенова,  Д.  Қазақбаева

7 сынып физика;

 

Ғаламтор матер/ы

Жаңа білімді бекіту.

Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

( 3 мин)

 

 

Оқушының аты-жөні Алдыңғы оқу

Үй тапсырмасы

«Не білесің?»

«1-2»

Жаңа білімді игерту
І тапсырма

«Суреттер жұмыс»

«3-4»

ІІ тапсырма

«Фишбоун әдісі»

«4-5»

Қорытынды баға

«10-11» -5

«8-9» –  4

«5-7» – 3

         
         
         

Оқушыларға бағалау парағын таратып, сабақ барысында орындаған тапсырмалары бойынша соңында бағаларын қоямын.

 

Әр топ өздеріне берілген бағалау парағына  сабақ барысында орындаған тапсырмаларын орындай отырып, оқушылар өз қорытынды бағаларын шығарады.  

Р. Башарұлы,    У. Тоқбергенова,  Д.  Қазақбаева

7 сынып физика;

 

Үй тапсырмасын орындау жөнінде нұсқау

( 2 мин)

§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.

13 – жаттығу ( 3.4 )

Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. Р. Башарұлы,    У. Тоқбергенова,  Д.  Қазақбаева

7 сынып физика;

Кері байланыс

( 1 мин)

«Блоб» ағашы Әр оқушы өзіңіздің бүгінгі сабақ бойынша түсінгенін қаншалықты бағалайтыны блоб ағашынан өзін  таңдап, белгілейді. http://ped.kz/users/8/photo503.html

Мұғалімге арналған нұсқаулық

 

 

Тексерілді: ________________________________________

 

Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:

Рефлексия

 

– Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма?  

 

 

– Бүгін оқушылар не білді?

 
 

– Сыныптағы ахуал қандай болды?

 

 
– Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?

 

 
– Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?

 

 
– Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?  

 

Пән мұғалімі:    _______________________  А. Жакипова

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *