Ашық сабақ тақырыбы “Дененің салмағы, салмақсыздық”
Сабақ: № | Пәні: ФИЗИКА | Мектеп: « Х.Мустафина атындағы мектеп-лицейі» | |||||||||||||||||||||||||
Күні: 8.12.2015 | Мұғалімнің аты-жөні: Билалова Индира Сламхановна | ||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 7 «А» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||||||||||
Сабақтың
тақырыбы: |
§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.
|
||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | ? Оқушыларға дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқытып үйрету; | ||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың табыс критерийі | Барлық оқушылар:
? Оқушылар дененің салмағы, салмақсыздық туралы оқып үйренеді; |
||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі:
? дененің салмағы туралы түсінік қалыптасады; |
|||||||||||||||||||||||||||
Жекеленген оқушылар:
? дененің салмағының белгіленуін, өлшем бірлігін меңгереді; дененің салмағына байланысты есептер шығара алады; |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақ кезеңдері | Мұғалімнің іс–әрекеті | Оқушының іс–әрекеті | Ресурстар | ||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі (2 мин)
|
Оқушылармен сәлемдесіп, түгендеймін.Оқушылардың көңілдерін сабаққа аудару. Сынып оқушыларын өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлемін. | Оқушылар мұғалімге, бүгінгі сабаққа назар аударады. Оқушылар өлшем бірліктер және де физикалық шамалар арқылы екі топқа бөлініп отырады. |
Үлестірмелі материалдар |
||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу
(үй тапсырамасы, 7 мин)
|
§30. Ауырлық күші. Басқа планеталардың ауырлық күші.
Екі топқа үй тапсырмасын сұрау мақсатында сұрақтар мен суреттер таратылады. «Не білесің?» FАуырлық күшін қалай түсінесің? FАуырлық күшін басқа планеталарда; |
Оқушылар өздеріне берілген тапсырмалар бойынша постерге сызба суреттер арқылы түсіріп, оны қорғап шығады. |
Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7 сынып физика;
Ғаламтор матер/ы |
||||||||||||||||||||||||
Жаңа білімді игерту
(20 мин)
І тапсырма ( 3 мин) |
§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.
Жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып, слайд-шоумен түсіндіремін. «Суреттер жұмыс» F жаңа сабаққа байланысты әр топқа суреттер таратылады; |
Оқушылар өздеріне берілген суреттер арқылы жаңа сабақта өтілген физикалық ұғымдармен суретті сөйлетіп, түсіндіреді. | Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева
7 сынып физика;
Ғаламтор матер/ы http://class-fizika.narod.ru/mm7.htm |
||||||||||||||||||||||||
Түсінуін тексеру
ІІ тапсырма ( 7 мин)
|
«Фишбоун әдісі»
F жаңа сабақ бойынша сұрақтар беріледі
|
Оқушылар «Фишбоун әдісі»
бойынша берілген сұрақтарға топ ішінде жауаптарын талқылап, қорытынды жасап, түсіндіреді. |
Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева
7 сынып физика;
Ғаламтор матер/ы |
||||||||||||||||||||||||
Жаңа білімді бекіту.
Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? ( 3 мин)
|
Оқушыларға бағалау парағын таратып, сабақ барысында орындаған тапсырмалары бойынша соңында бағаларын қоямын.
|
Әр топ өздеріне берілген бағалау парағына сабақ барысында орындаған тапсырмаларын орындай отырып, оқушылар өз қорытынды бағаларын шығарады. |
Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева 7 сынып физика;
|
||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын орындау жөнінде нұсқау
( 2 мин) |
§31. Дененің салмағы. Салмақсыздық.
13 – жаттығу ( 3.4 ) |
Оқушылар үйге берілген тапсырманы күнделіктеріне жазып алады. | Р. Башарұлы, У. Тоқбергенова, Д. Қазақбаева
7 сынып физика; |
||||||||||||||||||||||||
Кері байланыс
( 1 мин) |
«Блоб» ағашы | Әр оқушы өзіңіздің бүгінгі сабақ бойынша түсінгенін қаншалықты бағалайтыны блоб ағашынан өзін таңдап, белгілейді. | http://ped.kz/users/8/photo503.html
Мұғалімге арналған нұсқаулық
|
||||||||||||||||||||||||
Тексерілді: ________________________________________
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар:
Рефлексия
– Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? |
|
– Бүгін оқушылар не білді? |
|
– Сыныптағы ахуал қандай болды?
|
|
– Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма?
|
|
– Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе?
|
|
– Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Пән мұғалімі: _______________________ А. Жакипова