“Үй құстары” ашық оқу қызметі

Білім беру саласы:   Таным.

Оқу қызметі:    Жаратылыстану.

Тақырыбы:     Үй құстары.

Мақсаты:        Үй құстарын  атап, дала құстарымен  үй құстарының         ерекшеліктерін  аңғарту. Олардың  адамға тигізер пайдасы  туралы айту. Құстарды күтуге ,  баптауға тәрбиелеу, ойлау,тыңдау қабілеттерін  жетілдіру.

Билингвалды компонент:    әтеш-петух, тауық-курица, балапан-цыпленок.

Көрнекілігі:  Тауық қора, үй құстары, жұмыртқасы,лэпбук, слайдтар.

Оқу қызметі Тәрбиешінің іс-әрекеті Балалардың іс-әрекеті
Мотивациялық қозғаушылық

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ізденуші-ұйымдастырушы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Рефлекциялық

түзетушілік

Сәлемдесу үш тілде.

 

Балалардан жыл мезгілін сұрайды.Табиғат құбылыстарын сұрайды.

Балалардың назарын экранға аудару.Экраннан үй құстарының суреттерін көрсетеді.

– Бұл құстар қандай құстар?    –Құстар екіге бөлінеді:  үй құстары және дала құстары.

-Бұл құстарды неліктен үй құстары  деп атайды?

-. Құстар сөйлей білмесе де өздеріне тән дыбыстар шығарады, мысалы:әтеш шақырады, тауық қытқыттайды,балапан шиқылдайды.

Үнтаспадан дыбыстарды тыңдатады.

Үй құстарының пайдасын,қалай күтіп баптау керектігін түсіндіреді.

– Үй құстары мен дала құстарының  қандай айырмашылықтары бар?  Тауық қорадағы балапанның даусын естіртіп  балапанға көмектесулерін  өтінеді. Балапанның анасын табуға қалай көмектесеміз ол үшін барлығымыз балапанның

даусын салайық.  Осы кезде тауық келеді.Тауық балапанының  даусын естіп келгенін айтады.    Балапанына көмектескендеріне рахмет айтып балаларға «сиқырлы кітап»  береді. Тауық   балалармен қоштасып   шығып кетеді.

-Бұл сиқырлы кітаптың ішінде не бар екен ашып көрейік.Бұл кітаптың ішінде сендерге тапсырмалар бар екен.Осы тапсырмаларды орталықтарға бөлініп  орындайық.

Үш орталыққа бөлінеміз.

Өнер орталығы: балапанның суретін бояймыз.

Әдебиет орталығы: тақпақ жаттаймыз.

Үстел үсті орталығы: құстарды   өз үйіне орналастыр .

Сергіту сәті.

Дидактикалық ойын:  «Қайсысы артық?»

Шарты: Балалар  сурет ішінен  артық  затты табады.

– Балалар біз бүгін  қай орталықтарда жұмыс жасадық?

-Қай орталықтың жұмысы ұнады?

-Біз не жайлы білдік?

 

Балаларды мадақтап оқу қызметін аяқтау.

 

Балалар сәлемдеседі

Қыс.   Күн суытады, қар жауады.

 

 

 

Үй құстары

 

Адамдар асырағандықтан үй құстары де

 

 

 

 

Үнтаспадан дыбыстарды тыңдап, ненің екенін табады.

 

 

 

 

Айырмашылығын атайды.

 

 

 

 

 

Көмектесуге келіседі.

Балапанның даусын салады

 

 

 

 

 

 

 

Балалар кітапқа қызыға қарайды

 

 

 

 

 

 

Орталықтарда жұмыс жасайды

 

 

 

 

 

Қимылдар жасайды.

 

 

 

Артық затты табады.

 

Сұрақтарға жауап береді.

 

 

 

 

 

Балалар  үш тілде қоштасады.

 

Күтілетін нәтиже:

Түсінеді:  үй құстарының пайдасын.

Біледі:   үй құстарына қамқорлық жасауды.

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *