| САБАҚ: Қазақ тілі | МЕКТЕП: | |||||||||||||||||
| ТАҚЫРЫБЫ: 74-сабақ. | ||||||||||||||||||
| Негізгі және туынды зат | ||||||||||||||||||
| есім | ||||||||||||||||||
| КҮНІ: | МҰҒАЛІМНІҢ АТЫ-ЖӨНІ: РамазановаТ.А. | |||||||||||||||||
| СЫНЫП:
3 «Г» |
қатысқандар саны: | қатыспағандар саны: | ||||||||||||||||
| ОҚУ | 3.2.3.1 мәтін мазмұны бойынша пікір білдіруге бағытталған сұрақтар | |||||||||||||||||
| МАҚСАТЫ: | құрастыру және жауап беру; | |||||||||||||||||
| 3.4.2.4 негізгі, туынды зат есім/сын есім/етістікті анықтау; | ||||||||||||||||||
| 3.3.5.1 жіберілген пунктуациялық, орфографиялық, грамматикалық | ||||||||||||||||||
| және стилистикалық қателерді мұғалімнің көмегімен тауып, түзету. | ||||||||||||||||||
| САБАҚТЫҢ | Барлық оқушылар жасай алады: | |||||||||||||||||
| МАҚСАТЫ: | Негізгі және туынды зат есімді ажыратады. Жаңа білімді меңгереді. | |||||||||||||||||
| Сауатты, көркем жазады. | ||||||||||||||||||
| Оқушылардың көбі жасай алады: | ||||||||||||||||||
| Диалогке қатысады; мұғалімнің көмегімен негізгі ойды анықтай алады. | ||||||||||||||||||
| Оқушылардың кейбірі жасай алады: | ||||||||||||||||||
| Берілген тапсырмалар бойынша ой қорыту жасай алады. | ||||||||||||||||||
| Алдыңғы | Негізгі және туынды зат есім тақырыбынан игерген білімдеріне | |||||||||||||||||
| білімдер | негізделіп меңгертіледі. | |||||||||||||||||
| Жоспар | ||||||||||||||||||
| Жоспарлан- | Жоспарланған іс-әрекет | Дереккөздер | ||||||||||||||||
| ған уақыт | ||||||||||||||||||
| І. Бағдарлау-мотивациялық кезең (5 минут) | ||||||||||||||||||
| 2 минут | Психологиялық ахуал.
Қайырлы күн,достарым! Қайырлы күн, ұстазым! Шеңберге тұрайық, Жылулық сыйлайық. -Балалар,көңіл күйлеріңіз қалай -Тамаша! -Сабаққа дайындықтарың ше?? -Керемет! -Олай болса,бәріміз күндей жарқырап, көтеріңкі көңіл күймен сабағымызды бастайық. (бас бармақтарын көрсету)
|
3 тілде айтылады. | ||||||||||||||||
| 3 минут | Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың зейінін сабаққа | Қар кесектері | ||||||||||||||||
| аудару. | Топқа бөлу | |||||||||||||||||
| .
Үй тапсырмасы |
( түрлі-түсті суреттерді тарату арқылы ) Түстер ассоцациясы
1-топ: көк түсті көргенде (мөлдір су 2-топ:ақ түс (тазалық,адалдық) 3-топ:жасыл түс (табиғат,тынығу) бойынша ережелерді қайталау. |
|
||||||||||||||||
| ІІ. Операциялық-орындаушылық кезең (30 минут) | ||||||||||||||||||
| 6 минут | 3.2.3.1 (МК; Т) Мәтінді түсініп оқу. | Оқулық | ||||||||||||||||
| 31-жаттығу. Мәтінді рөлге бөліп оқиды. Мәтін не | ||||||||||||||||||
| туралы екенін әңгімелейді. | ||||||||||||||||||
80
| 4 минут | (Т; Қ) Мәтін мазмұны бойынша сұрақ құрастыру. | Сұрақ-жауап әдісі | ||||||||||||||||||||||
| Сұрақтарға жауап беру. | ||||||||||||||||||||||||
| Оқушылардың оқу рефлексиясын дамытуға | ||||||||||||||||||||||||
| бағытталған «Аквариум» стратегиясы бойынша | ||||||||||||||||||||||||
| сынып екі топқа біріктіріледі. Сұраққа жауап беретін | ||||||||||||||||||||||||
| топ шеңбердің ішінде отырады. Сұрақ қоятын топ | ||||||||||||||||||||||||
| оларды қоршап тұрады. Ол үшін алдымен бірінші топ | ||||||||||||||||||||||||
| мәтін мазмұны бойынша сұрақтар құрастырады. | ||||||||||||||||||||||||
| Екінші топ мәтін мазмұнымен жұмыс жасайды. Ары | ||||||||||||||||||||||||
| қарай шеңбер ішіндегі екінші топ оқушылары бірінші | ||||||||||||||||||||||||
| топтың қойған сұрақтарына жүйелі, толық жауап | ||||||||||||||||||||||||
| береді. Мұғалім оқушылардың іс-әрекетін бақылап, | ||||||||||||||||||||||||
| бағыт беріп тұрады.
3-топ: «Венн диаграммасын толтырады.
|
||||||||||||||||||||||||
| 2 минут | (Ө; Ұ; Қ) Бір-бірінің жұмысын бағалау. «Бағдаршам» әдісі арқылы рефлесия жасау. | |||||||||||||||||||||||
| Орындаған | ||||||||||||||||||||||||
| жұмыстарының екі жақсы жағы мен бір кемшілігіне | ||||||||||||||||||||||||
| ұсыныс білдіру арқылы өз іс-әрекеттеріне кері | ||||||||||||||||||||||||
| байланыс жасайды. | ||||||||||||||||||||||||
| 3 минут | (Ұ) «Венн диаграммасын» толтыру. Үлгі: | Интерактивті | ||||||||||||||||||||||
| тақтаның | ||||||||||||||||||||||||
| Киіз үй | ортақ қасиеті | Ағаш үй | көмегімен | |||||||||||||||||||||
| «Венн | ||||||||||||||||||||||||
| диаграмма- | ||||||||||||||||||||||||
| сын» толтыру | ||||||||||||||||||||||||
| Венн диаграммасын интерактивті тақтада толтырып, | ||
| ой қорыту. | ||
| 2 минут | 3.4.2.4 (Ө; Ұ; Қ) Қарамен берілген сөздерден | |
| туынды зат есімдер жасау. | ||
| Мәтіндегі қарамен берілген сөздерді тауып, туынды | ||
| зат есімдер жасайды. | ||
| 6 минут | 3.4.2.4 (Ө; Ұ; Қ) Өлеңді көркем жазу. Өлеңдегі | Оқулық |
| негізгі ойды анықтау. | №3 | |
| 32-жаттығу. Өлеңді көркем жазу. Өлеңдегі негізгі | дәптермен | |
| ойды анықтайды. Өздері білетін киіз үйдің | жұмыс | |
| жабдықтарын айтады. Өлеңнен туынды зат есімдерді | ||
| тауып, астын сызады. Сөз құрамына талдайды. |
81
| 3 минут | 3.4.2.4 (Ө; Ұ; Қ) Мәтінді оқу. Қарамен жазылған | Оқулық |
| сөздердің түбірін табу. Зат есім жасау. | ||
| 33-жаттығу. Мәтінді түсініп оқиды. Қарамен | ||
| жазылған сөздердің түбірін табады. Оларға түрлі | ||
| жұрнақтар қосу арқылы туынды зат есім жасайды. | ||
| 4 минут | 3.3.5.1 (Ө; Ұ; Қ) Жұмбақты тауып оқу. Шешуіндегі | Оқулық |
| сөзден сөйлем құрау. | №3 | |
| Шығармашылық үзіліс. | дәптермен | |
| 34-жаттығу. Жасырынған жұмбақты тауып оқиды. | жұмыс | |
| Шешуін табады (киіз үй). Шешуіндегі сөзбен сөйлем | ||
| құрастырып жазады. | ||
| ІІІ. Рефлексиялық-бағалау кезеңі (5 минут) | ||
| 3 минут | (Ұ; Ө; Қ) Жасырынған мақалды тауып оқу. | №3 |
| Мазмұнына талдау жасау. | дәптермен | |
| Жасырынған мақалды тауып оқиды: Өнер-білім – ер | жұмыс | |
| қанаты. Мазмұнына талдау жасайды. | ||
| 2 минут | (Ө; Қ) Бағалаудың шартты белгілеріне сәйкес өзін- | №3 |
| өзі бағалау. Жұмыстарын топта жариялап, | дәптермен | |
| дәлелдеу. | жұмыс | |
| Сабақтан игерген білімдеріне рефлексия жасату | ||
| мақсатында жұмыс дәптеріндегі «Өз жұмысыңды | ||
| бағала» тапсырмасы орындатылады. Бірінші тұрған | ||
| «сауатты жазу», екінші тұрған «көркем жазу», үшінші | ||
| тұрған «шығармашылық жұмыстарды орындау» | ||
| дөңгелектері тиісті қарындаштармен боятылады. | ||
| Нәтижелері топта жарияланады. | ||
Қосымша ақпарат
| Дифференциация: Балаларға | Бағалау: | Пәнаралық байланыс: |
| қалай көмектесесіз? Қабілетті | Оқушылардың | Денсаулық пен |
| балаларға қандай | білімдерін | қауіпсіздік |
| тапсырмалар бересіз? | қадағалауды қалай | АКТ |
| жоспарлайсыз? | Құндылықтар | |
| Бақылау: | ||
| Сабақ мақсатына жеттім бе? | ||
| Оқушылар не үйренді? | ||
| Ынтымақтастық атмосферасы болды ма? | ||
| Оқушылар арасындағы дифференциациялау бойынша іс- | ||
| әрекеттер ұтымды болды ма? | ||
| Жоспарланған уақытты ұстандым ба? | ||
| Жоспардан қандай шегіністер жасадым және неліктен? | ||
82
Қорытынды бағалау:
Сабақтың ең ұтымды кезеңдері.
1.
Сабақты жақсартуға септігін тигізген екі сәт.
1.
2.
Осы сабақтан келесі сабақтың өткізілуіне септігін тигізетіндей сыныптағы және жеке оқушылар жайлы не білдім?