«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?»
Пән | Дүниетану | 2 сынып |
Сабақтың тақырыбы: |
«Жануарлар табиғатқа қалай биімделеді?» |
|
Жалпы мақсаты: | Жануарлардың табиғатқа қалай бейімделетіндігі туралы үйрету.Жануарлардың табиғаттағы маңызы жайлы ұғынадыру. | |
Сілтеме: | 1.Әдістемелік құрал 58-60 бет
2-сыныпқа арналған дүниетану оқулығы Авторлары: Қ.Аймағамбетова, Н.А.Ким, Г.Д.Мырзақанова |
|
Оқушылар үшін оқу нәтижелері: | Оқушылардың топта бір- біріне көмек көрсету, екеуара сұрақ қоюы, есептерді бірігіп шығаруы, ортақ пікірге келуі арқылы. | |
Негізгі идеялар | Жануар тіршілігі туралы білім, білік, дағдысын қалыптастыру, түрлі тапсырманы орындауда оқушы белсенділігін арттыру | |
Сабақта қолданылатын материалдар: | ||
Оқыту әдістері: | СТО
АКТ БББ |
1.Топтық жұмыс
2.Жұптық жұмыс 3.Жеке жұмыс |
Дерек көздері | Энциклопедия,Интернет ғаламтор арқылы. | |
Тапсырмалар | Сұрақтарға жауап беру.
1.Тапсырма:Психологиялық дайындық. Сұрақтар. 2 тапсырма: БББ кестесін толтыру. 3 тапсырма: «Аукцион» ойыны 4 тапсырма:Мәтінмен жұмыс. жұппен жұмыс,топпен жұмыс) 5 тапсырма: 5 жолды өлең
|
Сабақ бойынша мұғалім мен оқушының іс-әрекеті
I.Оқушылар
ға психология-лық ахуал туғызу |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
(3 мин) | Ұйымдастыру
Тренинг «Кім қалай дыбыстайды?»
|
Әр оқушы тренингке белсенді қатысу. | |
Топқа бөлу:смайлингтер арқылы топқа бөлу.
|
Оқушылар суреттер арқылы бір топ қасқырлар,екінші топ қояндар болып екі топқа бөлінеді.
Топ басшысын сайлау.
|
||
II.Үй тапсырмасын сұрау | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
(7 мин)
|
2.Үй тапсырмасын тексеру.
Оқушылардың өткен білімдерін тексеру үшін, тест жұмысы алынады. Жауап парағы арқылы көршіңді тексер. |
Оқушылар жұппен бір-бірін жауап парағы арқылы тексеріп, бағалайды.
|
|
III.Жаңа тақырып (20 мин) | Мұғалімнің іс-әрекеті
|
Оқушының іс-әрекеті | |
1. Психологиялық дайындық. Сұрақтар.
– Табиғатта қандай өзгерістер болып тұрады? (Күн мен түннің, жыл мезгілдерінің ауысуы,суықтын түсуі, т.б.). – Бұл сабақта біз жануарлардың табиғаттағы өзгерістерге қарай қалай бейімделетіні туралы білеміз. |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді.
|
||
2 тапсырма:
БББ кестесін толтыру. |
Оқушылар кестені толтырады.
|
||
3 тапсырма: «Аукцион» ойыны
Мақсаты: Алған теориялық білімді практикада қолдана білу. Топтық жұмыс. «Аукцион» ойыны Мұғалім өтілген тақырып бойынша сынып оқушыларына арнап сұрақтар дайындайды.Жүргізуші аукцион өткізеді: сұрақтар қояды, жауаптарға түсініктеме беріп, бағалайды, жеңімпазды анықтайды. Дұрыс жауап үшін көп смайлик жинаған оқушы жеңімпаз атанады. |
|||
4 тапсырма:
Мақсаты:Оқушылардың өз бетімен жұмыс істеуін қадағалау. 1.Оқулықпен жұмыс Мәтінді мәнерлеп оқу, мазмұнын түсіну, өз ойларын жеткізу. Мұғалім мәнерлеп оқиды. Идеясын, мазмұнын оқушылармен пікірлесе отырып талдау жүргізіледі. |
Оқушылар топ болып тапсырманы орындайды, ойын еркін жеткізеді, тақырыпты түсінеді. Топтағы бір оқушы өз тобына мәтіннің мазмұнын түсіндіреді. | ||
Сергіту сәті. | Жаттығу | ||
IV.Қорытындылау
(5 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
5 тапсырма:5 жолды өлең | Оқушылар дәптерлеріне
тақырыпқа қатысы бар сөздерді жазады. |
||
V.Үйге тапсырма беру | Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
(2мин) | Бейімделу туралы ата-аналарынан сұрап немесе энциклопедияны оқып,қызықты ақпараттар жинап келу. | Үй тапсырмасын білу,түртіп алу. | |
VI.Бағалау
(5 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Бағдаршам
Түсінгендікті көрсету үшін бағдаршамның түстерін көрнекі құрал ретінде пайдаланыңыз. Мысалы: •Оқушыларда қызыл, жасыл және сары түсті карточкалар бар, оны олар өз парталарына қояды немесе жоғары көтереді (қызыл = түсінбеймін, жасыл = барлығы түсінікті). Оқушылар бағдаршамның түстерін пайдалана отырып, өздерін бағалайды. Мұғалімге көрсетілген бағалауды оқушылардың күнделіктеріне жазуына болады. Сыныптастары бағдаршам түстерінің көмегімен таныстырылымдарды және т.б. бағалайды. |
Өзін-өзі бағалау, топ басшы-
сының бағалауы, бағалау парағына бағаларды түсіріп отырады |
||
VII,Рефлексия
(3 мин) |
Мұғалімнің іс-әрекеті | Оқушының іс-әрекеті | |
Сабақтан алған әсерлері мен ұсыныстарын жазу үшін жапырақ тәрізді стикерлер тарату | Оқушылар сабақтан алған әсерлерінің ұнағанын жасыл, ұсыныстарын көк түсті стикерлерге жазады |