ПЕД 300 сурак
1 | “Ақпаратты тарату жəне мəселелерді шешу мақсатында ой бөлісу” сипаттамасына тəн
білімді игеру үлгісі (Александр) |
талқылау |
2 | “Бастаған істі аяғына дейін жеткіз, өз əрекетіңді жоспарла” ережесі қай принципке
жатады |
жүйелілік |
3 | “Жаңа педагогика” тəсілдемесінің аясында ақпараттық – коммуникациялық
технологияларды қолдану барысында оқушылар |
сайтта ақпаратты жариялайды |
4 | “Жаңа педагогика” тəсілдемесінің аясында ақпараттық – коммуникациялық
технологияларды қолдану барысында оқушылар |
электронды поштаны қолданады |
5 | “Жеңілден ауырға, белгіліден белгісізге, қарапайымнан күрделіге” деген ереже қандай
принципке жатады |
бірізділік пен жүйелілік |
6 |
“Көпіршелер” деп саналу үшін оқыту мен оқуда қарастырылатын жағдайдың бірі |
оқушыларға өз бетінше орындай
алмайтын тапсырманы орындауға мүмкіндік беру |
7 | “Оңайдан қиынға” ережесі қай принципке жатады | түсініктілік |
8 | «Жаңа педагогика» тəсілдемесінің аясында ақпараттық-коммуникациялық
технологияларды қолдану барысында оқушылар |
электронды тасығышқа ақпаратты
сақтайды. |
9 | «Мұғалім сабақта білім əліменіе терезе ашып қана қоймай, өзіне де көрсетеді,
оқушылар алдында өзінің рухани əлемін, рухани байлығын ашады» |
В.А.Сухомлинский |
10 | «Мұғалімдерге ең тамаша міндет жүктелген, Күн астында одақ тұрған ешнарсе жоқ»
деп жазған |
Я.А.Коменский |
11 |
Lesson study кезеңдерінің бірі – “Қатысушылардың өткізілген сабақ бойынша
оқушылардың оқу үдерісіне қатысты барлық нəтижелерін жүйелеп, талдауы”. Осыдан кейінгі кезең |
Зерделенген мəселелерді негізге ала
отырып, келесі Lesson Study-ді жоспарлау |
12 | Авторитарлы тəрбие, либералды тəрбие, демократиялық тəрбие, еркін тəрбие. Қандай
белгілер бойынша жіктелген |
өзара қарым – қатынас стилі бойынша |
13 | Адам тəжірибесінің толық тізімі алғаш сақталатын жады түрі | эпизодты |
14 |
Адамгершілік тəрбиесі |
жалпыадамзаттық құндылықтарды
игеру |
15 | Адамгершілік тəрбиесінің міндеттері | Адамдарға құрмет сезімін дамыту |
16 | Адамгершілік, еңбек, ақыл – ой, физикалық тəрбие – бұл | тəрбиенің бағыты |
17 | Адамзаттың жинақтаған тəжірибесі, заттар мен құбылыстарды, табиғат пен қоғам
заңдарын тану нəтижесі |
білім |
18 | Адамның ғылыми фактілерді, ұғымдарды, ережелерді, заңдарды, қағидаларды түсінуі,
есінде сақтауы жəне қайта жаң,ыртуы ол |
білім |
19 |
АКТ қолдануда “көрсету” оқыту аспектісін қолданудың мысалы |
оқу жəне талқылау мақсатында
оқушылардың жұмыстарды алмастыруы |
20 |
Александердің зерттеуіне сəйкес диалогтың бес үлгісіндегі механикалық есте сақтау |
үнемі қайталап отыру арқылы
фактілерді, ойларды жаттау |
21 | Ата – анасынан ұрпақтарына қандай да бір белгілердің, ерекшеліктердің берілуі | тұқым қуалаушылық |
22 | Аударма жасау, интерпретация, экстраполяцияны қамтитын Блум таксономиясының
кезеңі |
Түсіну |
23 | Б.Скиннер көзқарасы бойынша, адамдардың лайықты істері үшін ынталандару,
лайықсыз қылықтарын елемеу немесе жаза қолдану |
оперантты шарттылы |
24 |
Бағалау арқылы оқуды жақсарту үшін енгізілуі тиіс бес түйінді фактордың бірі |
оқушылардың өзін – өзі бағалауға
қатыстырылуы |
25 | Бағалау мақсатында жүргізілген қадағалау нəтижелерінің интерпретациясы | алынған мəліметтердің мəнін анықтау |
26 | Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. “Интерпретация” сипаттамасына
сəйкес мұғалім əрекеті |
Оқушының жауабын критерийге
сəйкестендіру |
27 | Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. “Қадағалау” сипаттамасына сəйкес
мұғалімнің əрекеті |
оқушының сұраққа жауабын тыңдау |
28 | Бағалаудың барлық түрлеріне тəн үш сипаттама бар. «Қорытынды»ссипаттамасына тəн
мұғалім əрекетін көрсетіңіз |
оқушының жауабына сəйкес шешім
қабылдау |
29 |
Бағалаудың қай түрінде бір оқушының жетістіктерінің белгіленген нормаларымен
немесе бірдей жастағы оқушылар тобының қол жеткізген деңгейімен ара – қатынасы салыстырылған соң қорытынды жасалады |
оқуды бағалау |
30 | Балалар өздерінің сенім, біліміне сүйеніп, пайымдау жасай алады деген түсінікке
негізделген оқыту ортасы |
Оқушыға бағдарланған |
31 | Балаларды сүйетін, жүрек қалауымен əрбір педагогтың қол жетерлік тəрбие мен
оқытуда тұрақты жетілдіріп отыратын өнер |
педагогикалық шеберлік |
32 |
Баланы өз ықтиярымен оқыту – бұл |
педагогикалық жаңашылдықтың
идеясы |
33 | Бейнелеу көрнекілігіне жатады | макет |
34 | Белгілі бір жаңа енгізілімнің тиімділігіне баға беретіндей нақты критерий | жаңашылдық |
35 | Белгілі бір тапсырманы орындаудың алдын ала игерілетін алгоримтдерін нақты
пайдалануға негізделген ойлаудың түрі |
репродуктивті |
36 | Берілген мысал сұрақ қоюдың қайсысына тəн? Асқар, ережені жақсы айттыңыз. Енді
мысал келтіре аласыз ба? |
сынақтан өткізу |
37 |
Білім алушы мұғалімнің басқаруынан тəуелсіз болатын типті жүйенің сипатын көрсетіңіз |
жұмыстың құндылығын айқындап,
мақсатын, орындалу ұзақтығын, нəтижесін белгілейді |
38 | Білім беру мазмұны | ғылыми білімдер, іскерліктер мен |
дағдылар жүйесі | ||
39 | Білім беру мазмұнын анықтайтын нормативтік құжаттар | білім беру стандарты |
40 |
Білім берудегі инновациялық процестердің педагогикалық маңызды проблемасы |
озық педагогикалық тəжірибені
зерттеу, жинақтау жəне тарату |
41 | Білімді іс-əрекет негізінде қабылдап, оның өмірмен жəне практикамен байланысын
тереңдетуді талап ететін оқытудың принципі |
белсенділік |
42 |
Білімнің педагогикалық аспектісі |
Оқушыларға ғылымды оңтайлы
түсіндіру тəсілі |
43 | Бірегей, жоғары сапалы жəне дана нəтижелер шығатын тұлғаралық жəне тұлғаішілік
үдеріс |
шығармашылы |
44 | Бітіруші түлектерге ұлттық біріңгай тестілеу өткізудегі бағалаудың мақсаты | стандартты бақылау жəне орындау |
45 | Блум таксономиясына сəйкес жаңа үлгідегі əртүрлі тəсілдермен элементтерді қиыстыру
арқылы ақпаратты жүйелеу деңгейі |
жинақтау |
46 | Бұл өлшемге тəн оқушыларда “қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен
тапсырмаларға ұмтылу” байқалады |
күрделілікке деген сүйспеншілік |
47 | Бұл үдеріс арқылы оқушылар түсіну, бақылау, оқу тəжірибесіне қадағалау қабілетін
дамытады |
метатану |
48 | В.В.Давыдов бойынша оқу іс-əрекетінің басты нəтижесі | теориялық сана мен ойлау |
49 | Ғылыми – жаратылыс пəндері | физика, математика, химия, биология |
50 | Ғылыми білімді игеру, арнайы жəне жалпы білімділік іскерлік пен дағдыларды
қалыптастыру оқытудың қай функциясына жатады |
білімділік |
51 | Ғылыми педагогикалық тəжірибеге баға беруде басшылыққа алынатын жаңашылдық | инновацияның негізгі критерийлері |
52 | Дарынды жəне талантты балаларды анықтауда жоспарлауға көп уақыт жұмсап, бірақ
жоспарды тез жүзеге асыра алуымен ерекшеленетін оқушының өлшемі |
ойлау қабілетінің жылдамдығы |
53 | Дарынды жəне талантты балаларды анықтауды “өз білімін жетілдіру” өлшеміне сəйкес
келетін балаларда көрініс табатын ерекшелік |
олар өздерінің оқуларын реттей алады |
54 | Дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру бойынша қызметтің бірінші
кезеңі (Ренцулли мен Райс) |
жалпы зерттеу жаттығулары |
55 | Дарынды жəне талантты оқушылардың ынталандыруға қатысты сипаттамасын
көрсетіңіз |
өзін-өзі сынайды, бағалай алады |
56 | Дарынды, талантты балаларды тексеру парағы бойынша “Оқуда жəне проблемаларды
шешуде балама шешімдерді көріп, қабылдай алады” деп анықталған өлшем |
икемділік |
57 | Дəйектілікті дамытуда АКТ қолдану жəне оқыту аспектісінің мысалы | Талдау жəне бағалау |
58 | Дж.Флейвелл бойынша, оқушыға білмеген тапсырманы орындауға кеңес
берілмегендіктен, оқушының қабілеті жетіп тұрса да, тапсырманы орындай алмауы |
өнімділік тапшылығы |
59 | Дидактиканың нақты түсініктері | сабақ беру, оқыту, білім беру, оқу |
60 | Ең үздік оқушыларды анықтайтын өлшемдерінің ішінен икемділік сипаттамасына
сəйкес келетінін көрсетіңіз |
тапсырманы орындауда балама
шешімдерді көріп, қабылдай алады |
61 |
Ең үздік оқушыларды анықтауға көмектесетін сипаттамалар ішінен “ақпаратты
толықтырып, олардың қайшылықтарын анықтай алатын жəне оның мəніне тез жететін” өлшем |
мəселені шешу |
62 | Ең үздік оқушыларды анықтаудағы “өз білімін жетілдіру” сенімді өлшемнің
сипаттамасы |
Олар өздерінің оқуларын реттей
алады |
63 |
Ең үздік оқушыларды анықтаудағы икемділік сенімді өлшемнің сипаттамасы |
басқаларға қарағанда ойлау
қабілеттері жақсы ұйымдастырылған |
64 | Есте сақтайтын ақпаратты танымал жерлермен байланыстырып елестетуге негізделген
əдіс |
орын əдісі |
65 | Əр сабаққа дайындалу үшін ең алдымен оның мақсатын анықтауды талап ететін
принцип |
мақсаттылық |
66 | Əрқайсысында анықталған тапсырмаларды шешетін əртүрлі жəне қайталанатын
істердің көмегімен оқушылардың оқу іс – əрекетін басқару əдісі |
жаттығу |
67 | Əрқашанда пайымдау, қорыту жəне дəлелдеуді талап ететін оқыту əдісі | түсіндіру |
68 | Жағымсыз істердің алдын алатын, өзінің жəне басқалардың алдында кінəлі сезінуге
шақыратын əдіс |
жазалау |
69 |
Жазалау əдісі |
келеңсіз қылықтарды шектеп, тежеу
үшін қолданылатын педагогикалық ықпал |
70 | Жазалау əдістерін таңдауда ескеретін жағдайлар | оқушының жасы |
71 | Жаңа білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум
таксономисының қай қадамына сəйкес |
қолдану |
72 | жаңа оқулықтың пəнді оқытудағы тиімділігін тəжірибе жүзінде сынақтан өткізудегі
бағалау мақсаты |
бағдарлама мазмұнын бақылау |
73 |
Жарыс əдісі |
өз нəтижесін басқалармен салыстыра
отырып, тұлға қасиеттерін қалыптастыру жəне бекіту |
74 | Жаттап алынған білімді тексеруге арналған сұрақ | төмен дəрежелі |
75 | Жеке адамның қалыптасуындағы жетекші фактор | отбасы |
76 | Жеке балаға, сондай-ақ тұтас ұжымға тəрбиелік əсер етуге таңдаған əдістемелерді
жүзеге асрыатын білім, шеберлік, дағдылардың жиынтығы |
педагогикалық технология |
77 | Жеке тəжірибенің дамуы, басқалар жасаған тəжірибені жəне ғылыми басылымдарды
меңгеру, қателер мен сынақтар əдісі, эксперимент |
мектепті жаңарту жолдары |
78 | Жеке тəжірибенің қағидалары, жалпы ережелер, ой мен ойлау, оқиға мен кейбір
жағдайлар туралы еске алудың бір бөлігін айқындайтын жады түрі |
семантикалы |
79 | Жеке тұлғаны дамыту, базалық мəдениетін қалыптастыруда негізгі құрал болып
табылады |
білім беру |
80 |
Жекелеп оқыту |
оқушылардың дербес ерекшеліктерін
ескере отырып оқыту процесін ұйымдастыру |
81 | Жетекші іс-əрекеті ойын болып табылатын жастық даму кезеңі | мектепке дейінгі жас |
82 | Жинақталған мəліметтерді талдау, саралау, жинақтау жəне бағалау сияқты
динамикалық үдерістер жүретін жады түрі |
жұмыс |
83 | Жорамалдарды растау, тексеру үшін деректерді жинау АКТ қолдану мен оқыту
аспектісінің мысалы болып табылады |
тестілеу жəне растау |
84 |
Зерттеу тəжірибелеріне сүйене отырып, педагогикалық жаңалықтардың мынадай критерийлері жиынтығын анықтауға болады |
жаңашылдық, оптималдық, жоғары
нəтижелілік, тəжірибеде шығармашылықпен қолдану мүмкнідігі |
85 | Зерттеушілік əңгіме жүргізу кезінде оқушылардың əрекеті | айтқандарын дəлелдейді |
86 | Идея қайталанады жəне жасалады, бірақ үнемі мұқият бағалана бермейтін əңгіме түрі | кумулятивтік əңгіме |
87 |
Инновациялық білім беру үдерісінің негізінде педагогиканың басты мəселесі |
педагогикалық тəжірибені зерттеу жəне психология мен педагогика
ғылымының жетістіктерін тəжірибеге жеткізу |
88 |
Инновациялық педагогикалық технологиялар |
мұғалімдердің даралығын жетілдіру,
оларға кəсіби іс – əрекет аумағында жаңашылдық тұрғысынан шығармашылықпен жұмыс істеуге мүмкіндік беретін арнайы білім, білік жəне дағдның көмегімен меңгеру арқылы мұғалім шеберлігін қалыптастыру |
89 |
Инновациялық процестердің маңызды проблемасы ол |
Педагогикалық-психологиялық
ғылымдардың жетістігін практикаға енгізу |
90 | Іс – əрекеттер арқылы дамитын білімді сақтау жадысы | рəсімдік |
91 | Іс – əрекетті зерттеу тəсіліндегі басты үрдіс | сабақты зерттеу |
92 | Іс – əрекетті зерттеуді жүзеге асыру айналымының бірінші қадамының мазмұны | міндеттеме алу |
93 |
Іс-əрекеттегі зерттеу үдерісіне ықпалдастыру нəтижесі |
оқушының оқу тəжірибесін
жақсартады |
94 | Компьютерлік бағдарламалауда құжаттарды ашу жəне мұрағаттау үдерістерін білуді
қамтитын білім саласы |
технологиялық білім |
95 | Көру (визуальды), есту (аудиалды) құралдары арқылы оқушылардың сезім мүшелеріне
əсер ететін оқыту принципі |
көрнекілік |
96 | Курс тарауы аяқталғаннан кейін оқушылардың өз бетімен орындайтын лабораториялық
жұмысының кешендісі |
практикумдар |
97 | Қазақ балаларын оқыту, оларға білім беру мəселелерін көтерген кім | Ы.Алтынсарин |
98 | Қайта тəрбиелеу адамның қандай қасиеттерін жоюдан басталады | жағымсыз |
99 | Қалай жүгіру, шанышқыны қолдану, қаламмен жазу туралы білімімізді сақтауға жауап
беретін жады түрі |
рəсімдік |
100 | Қоғамдық түрдегі тəрбие принципінің талаптары | азаматты тəрбиелеу |
101 |
Қолдану ерекшелігі мен орнына байланысты жаңалық енгізудің түрлері |
технологиялық, əдістемелік,
ұйымдастырушылық |
102 | Құқықтық тəрбие негізі | отбасы |
103 |
Құқықтық тəрбие нəтижелілігінің басты көрсеткіші болып табылады |
құқықтық сананы қалыптастыру
деңгейі |
104 | Қызығушылықты арттыру үшін қиынырақ ойын мен тапсырмаларға ұмтылатын
оқушыға тəн өлшем |
күрделілікке деген сүйспеншілік |
105 | Л.С.Выготский зерттеулерінің теориялық атауы | мəдени-тарихи даму теориясы |
106 |
Л.Шульман құзырлы мұғалімге тəн үш белгіні көрсеткен. Соның бірі болып табылатын оқытудың тəжірибелік дағдыларының сипаттамасы |
оқушылардың білімін бағалау,
ынталандыру, сабақты жоспарлау əдістемелерін меңгеруі |
107 | Латын тілінен аударғанда “бағалау” термині | “білім алу” |
108 | М.Чиксентмихайдың “Өзіндік мақсат” сызбасы бойынша дағдысы жоғары оқушыға
төмен міндет қоюдың нəтижесі |
зерігу |
109 | Мақсатты аудитория сипаты мен бағалау стратегияларын білуді қамтитын білім саласы | Педагогикалық білім |
110 | Мектеп бітіруші түлектерге мемлекеттік емтихан өткізудегі бағалаудың мақсаты | стандартты бақылау жəне орындау |
111 |
Мектеп жағдайында пайдаланып, арнайы құралдармен жабдықталған кабинеттерде
мұғалімнің басшылығымен оқушылардың табиғи құбылыстарды, заттарды зерттеуін қамтитын оқыту əдісі |
лабораториялық жұмыс |
112 | Мектеп шеберханасында, оқу-тəжірибе участігінде, оқушылардың өндірістік
бригадаларында оқытуды іске асыруға бағытталған оқыту əдісі |
практикалық жұмыстар |
113 | Мектептен жəне сыныптан тыс тəрбие жұмыстарын ұйымдастырушының міндетіне | сабақ кестесін жасау |
жатпайды | ||
114 | Мемлекет саясатының өзекті мəселелерінің бірі | халыққа білім беру ісін жетілдіру |
115 | Меңгерген білім мен өмірлік тəжірибе негізінде тез, нақты, саналы орындалатын
практикалық жəне теориялық іс-əрекетке даярлық |
білік |
116 | Метатануды өлшеудің екінші өлшемі | тапсырмаға бағытталған |
117 |
Мұғалім басты тұлға болу үшін оған қойылатын талаптар |
педагогикалық əдеп жəне ұстаздық
шеберлік |
118 | Мұғалім іс-əрекетінің нəтижелілігі | Тиімділігімен анықталады |
119 | Мұғалім қызметіндегі оң нəтижелердің барынша тұрақтылығын білдіретін
педагогикалық инновацияның критерийі |
нəтижелілілк |
120 | Мұғалім қызметіндегі сындырлы оқыту теориясына сəйкес маңызды басымдықтардың
бірі |
Оқушылардың сабақты қабылдау
ерекшеліктерін түсіну |
121 |
Мұғалім қызметінің инновациялық бағыттылығы |
психологиялық-педагогикалық
зерттеулердің нəтижесін педагогикалық қызметтің тəжірибесіне ендіру |
122 |
Мұғалім өз пəнінен оқушының тұлғасын қалыптастыру құралына, өзін – өзі тəрбиелеу,
өзін-өзі дамыту жəне өздігінен білім алу құралдарына айналдыра алатын білімдік деңгей |
іс-əрекет пен мінез құлықты жүйелік- модельдеуші деңгей |
123 | Мұғалім педагогикалық іс-əрекет құралдары мен тəсілдерін пайдалануда ескішілдік
танытатын стиль |
пайымдаушы-əдісқойлық стильі |
124 |
Мұғалім сабақты жоспарлауды |
əрбір жеке сабақтың тақырыптық
жоспарға сəйкестігін нақтылаудан бастауды |
125 | Мұғалім тəжірибесі аймағында білімді жетілдіруге бағытталған ынтымақтастықтағы
педагогикалық тəсіл |
сабақты зерттеу |
126 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық
іскерлік |
Оқушының оқу материалын меңгеру
тереңдігін байқау |
127 |
Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық іскерлік |
өзінің сабақты түсіндіруі мен қойған сұрақтарына оқушылардың жауабын
реакцияларын қабылдау |
128 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық
іскерлік |
балалардың психофизикалық
күйлерін байқау |
129 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық
іскерлік |
оқушының жеке дара бейімділіктері
мен қабілеттерін байқау |
130 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық
іскерлік |
оқушының материалды түсінуін,
жұмыс қарқынын байқау |
131 | Мұғалімге ағымдағы сабақты талдауға жəне қадағалауға негіз болатын педагогикалық
іскерлік |
сабақ барысында өзінің мінез – құлқы
мен сөйлеуін қадағалау |
132 | Мұғалімдердің белгілі бір тəсілді қалай дамытуға болатындығын анықтау мақсатында
оқушылардың оқу үдерісін зерделеуі |
сабақты зерттеу |
133 |
Мұғалімнің инновациялық іс – əрекеті |
озық педагогикалық тəжірибелерді
оқу – тəрбие үрдісіне енгізу |
134 | Мұғалімнің қандай жоспарында оқушылардың əртүрлі сыныптан тыс іс-əрекеттері
жəне басқа іс-шаралар көрсетіледі |
сынып жетекшісінің тəрбие жұмыс
жоспарында |
135 |
Мұғалімнің озық педагогикалық тəжірибесінің жай тəжірибеден артықшылығы |
логикасы, əдісі, тəсілі жағынан ерекше
тиімді нəтиже береді |
136 |
Мұғалімнің сабаққа дайындығының бірінші кезеңі |
сабақтарды тақырып бойынша
жоспарлау |
137 | Мұғалімнің субъект, пəн жүргізуші, əдіскер, зерттеуші, оқушылардың іс-əрекетін
ұйымдастырушы ретінде қарастырылуы |
кəсіби педагогикалық позициялар |
138 | Н.Мерсер балалардың сыныпта талқылау кезінде өз сөздерін дəйектеуінің үш түрін
анықтаған. Соның ішінде зерттеушілік əңгіме сипаттамасын көрсетіңіз |
ұсыныстар сын тұрғысынан ойлау
арқылы жалғасады |
139 | Н.Мерсер зерттеуіне сəйкес, қатысушылар өзгелер ұсынған қандай да болсын
идеяларды төзімділікпен тындайтын əңгіме түрі |
Кумулятивтік |
140 | Н.Мерсердің зерттеуіне сəйкес, ұжымдық əңгіме түсіну мен білім беруге қол жеткізу
аясындағы табысты талқылауларда басымдыққа ие болатын əңгіменің түрі |
зерттеушілік əңгіме |
141 | Нақты іс-қимылдар арқылы дамитын жəне əрекеттерді қалай орындау керектігі туралы
білімді сақтайтын жадының түрі |
рəсімдік |
142 |
Нəтижеге қол жеткізуге мұғалім мен оқушының жұмсаған күшінің шығыны мен
қолданылған тəсілдерінің тиімділігін анықтайтын педагогикалық инновациялық критерий |
оптималдық |
143 | Озық тəжірибенің ең жоғарғы деңгейі | жаңашылдық |
144 | Ойын – тəрбиенің қай бөлімінің негізгі құралы | ақыл – ой |
145 | Оқу бағдарламасы, пəндік мазмұн қамтылатын жоспар | ұзақ мерзімді жоспар |
146 | Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты 30% есте сақтауына
көмектесетін тəсілді көрсетіңіз |
көрсетілім |
147 | Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты 75% есте сақтауына
көмектесетін тəсілді көрсетіңіз |
тəжірибе жасау |
148 | Оқу пирамидасына сəйкес оқушылардың алған ақпаратты есте сақтауы үшін ең тиімдісі | өзгелерді оқыту |
149 |
Оқу сабақтарының стандартсыз формалары |
сабақ-конференция, панарама-сабақ,
интеграцияланған сабақ |
150 | Оқу үдерісінің қалай жүретінін басқалардан гөрі жақсы біліп, өздерінің оқуын реттей
алатын ең үздік оқушыны анықтайтын сенімді өлшем |
өз білімін жетілдіру |
151 | Оқу үдерісінің қатысушыларына жетістіктері мен дамуы туралы хабарлау | кері байланыс |
152 |
Оқу үдерісінің тиімділігін айқындайтын негізгі факторлардың бірі |
балалардың қалай оқитынын
мұғалімнің түсінуі |
153 | Оқу үдерісінің тиімділігін айқындаушы негізгі факторлардың бірі | нені оқу керектігін түсіну |
154 | Оқу үшін бағалаудың мақсаты | табысқа жетуге бағыт беру |
155 | Оқуға қызығуды ынталандыру əдісі – бұл | танымдық ойындар |
156 |
Оқуда қолданылатын зерттеушліік əңгімеге тəн белгі |
əркімнің идеясы пайдалы деп
саналғанмен, мұқият бағаланады |
157 | Оқуды бағалаудың мақсаты | баға қойып, нəтижені тіркеу |
158 |
Оқуды даралаудың шешуші критерий |
Білім алуда тəуелсіздікті қамтамасыз
ету |
159 |
Оқулыққа қойылатын талаптар |
оқу материалдарының жоғары
идеялық жəне ғылыми деңгейінде түсінікті болып баяндалуы |
160 | Оқушы жетістіктерін белгіленген нормалармен немесе бірдей жастағы оқушылар
тобының қол жеткізген деңгейімен салыстырған соң қорытынды жасалады |
оқуды бағалау |
161 | Оқушы қалай ойлайтынын, оқитынын қадағалау, бағалау, бақылау, осы ойлау
нəтижелерін кейін оқу үдерісінде саналы пайдалану үдерісі |
метатану |
162 | Оқушыға тапсырманы орындауға кеңес берілмгендіктен, оқушының қабілеті жетіп
тұрса да, тапсырманы орындай алауы (Дж.Флейвелл) |
өнімділік тапшылығы |
163 | Оқушылар бір – біріне сұрақ қойып, айтқандарын дəлелдейтін жəне өзара келісімге
жетуге тырысатын əңгіме түрі |
зертеушілік |
164 | Оқушылар бір – бірінің үлесін сынамайтын жəне сындарлылыққа негізделетін əңгіме
түрі |
кумулятивтік |
165 | Оқушылар жаңа білімді игеріп, өздерінің пікірін бекітіп, көзқарасын дəлелдеп шығуға
көмектесетін оқыту əдісі |
дискуссиялық |
166 |
Оқушылар жауап бергеннен кейін мұғалімнің кідіріс жасау уақытын ұлғайтуы |
жауаптарын түзетуге, нақтылауға,
дұрыстауға мүмкіндік береді |
167 | Оқушылар іс – əрекетінің мазмұны мен түрінің олардың жасына, өмір тəжірибесіне,
күш-қуаты мен мүмкіндіктеріне сəйкес болуы |
Тəрбиенің оқушылардың жас жəне
дербес ерекшеліктеріне сəйкестігі |
168 |
Оқушыларға анағұрлым толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, идеяларын
дамытуға көмектесетін, тапсырманы орындау барысында оқушыға бағдар беріп отыратын сұрақ қою тəсілі |
түрткі болу |
169 | Оқушыларда «өзіндік мақсатты» қалыптастыру жағдайында дағдылар мен міндеттердің
сəйкес келуінің нəтижесі |
ағын |
170 | Оқушыларды тұжырымдар жасай отырып, негізгі дереккөздерді салыстыру жəне
талқылауға жетелегенде дамитын сыни ойлау дағдысы |
қорытындылау |
171 | Оқушылардың анағұрлым толық жауап беруіне, өз идеяларын дамытуына көмектесетін
сұрақ тəсілі |
сынақтан өткізу |
172 | Оқушылардың барлығына оқу ептілігі жəне білім, дағдыларын дамытуға мұғалімнің
қолайлы жағдай қалыптастыруы |
оқыту ортасын құру |
173 | Оқушылардың барлық қорытындылары бағалап, болжамды көзқарастар мен
мүмкіндіктерді қарастыруын білдіретін сыни ойлау ерекшелігі |
сыңаржақтылықтың болмауы |
174 | Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын басқаға бағыттау, сұрақ қою
мысалын көрсетіңіз |
Көмектесе алатындар бар ма |
175 | Оқушылардың білім алуын қолдау үшін пайдаланылатын сынақтан өткізуде сұрақ қою
мысалы |
осы ойыңызды дəлелдейтін мысал бар
ма |
176 |
Оқушылардың кəсіби бағдарлығын анықтайтын əдістеме |
“Менің қалауым” дифференциалды-
диагностикалық сауалнамасы |
177 | Оқушылардың метатанымдық немесе өздігінен реттелетін оқуының алғышарты | мұғалімнің қолданған əдіс-тəсілі |
178 |
Оқушылардың нені білетіндігін жəне не істей алатындығын, сонымен қатар олар
қандай қиындықтармен кездесуі мүмкін екендігін анықтау үшін мұғалім өткізетін бағалау кезеңі |
қадағалау |
179 | Оқушылардың өзін – өзі ынталандыра отырып, оқуға деген ұмтылыс пен
қызығушылықтарының пайда болуы |
ішкі уəж |
180 | Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктері «сыңаржақтылықтың
болмауына » сəйкес келетін сипаттама |
көзқарастардың барлығын қарастыру |
181 |
Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі |
өзге идеяларды қабылдауға ашық
болуы |
182 | Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі “пайымға” тəн
сипаттама |
дəлелдердің деңгейін, маңызын
мойындау |
183 | Оқушылардың сын тұрғысынан ойлауының негізгі ерекшеліктерінің бірі “тəртіпке” тəн
сипаттама |
тиянақты, нақты жəне жан-жақты
болуы |
184 | Оқушылармен тұрақты араласатын, оларды дербестікке ынталандыратын мұғалімнің
стилі |
демократиялық |
185 |
Оқушыны бағалау үшін қорытынды жасау үдерісі |
Оқушының жауабына сəйкес шешім
қабылдау |
186 |
Оқушының білім алуын қолдау үшін қойылатын сынақтан өткізу сұрағы |
осы айтқандарыңызға мысал келтіре
аласыз ба |
187 | Оқушының жазалауға ұшырамау, нашар баға алмау үшін оқуы | сыртқы уəж |
188 |
Оқушының жауабын алғаннан кейін де кідіріс жасау қажеттілігі |
оқушы өз жауабын түзетуге,
нақтылауға мүмкіндік алады |
189 | Оқушының сабаққа ықыласты болуы жəне өзін – өзі ынталандыруы | ішкі уəж |
190 | Оқушының сын тұрғысынан ойлауындағы “дəлелдерді талап етіп, кез келген дəлелді
есепке алып отыруын” көрсететін ерекшелігі |
ұтымдылық |
191 | Оқып үйренуге деген уəжін қиынырақ, ойын мен тапсырмаларға ұмтылу арқылы
арттыратын оқушыны анықтайтын өлшем. |
күрделілікке деген сүйіспеншілік |
192 |
Оқыту барысында оқушылардың меңгеруі тиіс міндетті білім мазмұнының құрылымы |
ғылыми білімдер, дағды,
дүниетанымдық, адамгершілік, эстетикалық идеялар |
193 | Оқыту əдістемесінің əдістемелік негіздері | таным теориясы |
194 | Оқыту əдістері анықталмайды | оқушылардың қызығушылығымен |
195 | Оқыту заңдылықтары мен құбылыстарына қатысты ілімдер мен оқыту ілімі | дидактика |
196 |
Оқыту мазмұны оқушыларды объективті ғылыми дəйектермен, теориялармен,
заңдармен таныстырса жəне ғылымның қазіргі жағдайын көрсете алса, ол қай принципке жатады |
ғылымилық |
197 |
Оқыту принципінің мəні |
дидактикалық процесті
ұйымдастырдағы жəне өткізудегі нормативті талаптар, жетекші идеялар |
198 | Оқыту процесінде оқушылар меңгеруге тиіс іс – əрекеттер тəсілдері мен ғылыми білім,
білік жəне дағды жүйесі – бұл |
білім беру мазмұны |
199 | Оқыту үдерісі кезінде ең үздік оқушыларды анықтауға арналған өлшемдерінің бірі
болып табылатын икемділік сипаттамасы |
тапсырманы орындауда балама
шешімдерді көріп, қабылдай алады |
200 | Оқытуда басшылыққа алатын идея, негізгі талап | принцип |
201 |
Оқытудағы саналық пен белсенділік принципі немен сипатталады |
оқыту процесінде оқушылардың
белсенді қатысуымен оқу материалын меңгерумен |
202 | Оқытудағы тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық – коммуникациялық технологиялар
көмегімен “бағалау жəне талдау” акспектілері арасындағы сəйкестік |
əртүрлі жұмыстарды салыстыру |
203 | Оқытудағы тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық – коммуникациялық технологиялар
көмегімен “көрсету” аспектілері арасындағы сəйкестік |
өлшеулерді қалай жүргізу керектігін
көрсету |
204 |
Оқытудың ғылымилылық принципі |
оқушылардың дүниетанымдық
көзқарасын қалыптастыратын ғылыми білімдер жүйесімен қарулану |
205 | Оқытудың жаңа тəсілдерін əзірлеуде мұғалімдердің жаңа бастамасын жинақтауды
көздейтін сабақты зерттеу тəсілінің түйінді сипаты |
креативтілік |
206 | Оқытудың мазмұнын, ұйымдастыру түрлерін, əдістерін, оқытудың мақсаты мен
заңдылықтарына сай анықтайтын қағидалар жүйесі |
дидактикалық принциптер |
207 |
Оқытудың мақсаты, оқушылардың білімдеріне, біліктері мен дағдыларына қойылатын
талаптар, олардың білімін бағалау жолдары, оқытудың түрлері мен əдістері туралы нұсқаулар, қажетті əдебиеттер қайда көрсетіледі |
оқу бағдарламасының құрамында |
208 | Оқытудың негізгі компоненттері | білім, іскерлік, дағды |
209 | Оқытудың тəжірибе үлгісі жəне ақпараттық-коммуникациялық технологиялардың
көмегімен “модельдеу” аспектілері арасындағы сəйкестік |
ықтимал əсерлерді имитациялау |
210 | Оқытудың тиімділігін, сапасын жақсарту үшін оқушылардың білімдерінің толық,
терең, нақты қамтитын оқыту принципі |
беріктік |
211 | Орта бірлесуден гөрі, бəсекеге бағытталатын əңгіменің түрі | əңгіме – дебат |
212 | Орта бірлесуден гөрі, бəсекеге бағытталған əңшіменің түрі | Əңгіме – дебат |
213 | Орта мерзімді жоспардың қызметі | тізбектелген сабақтар жоспарын құру |
214 | Орта мерзімді жоспарлауда оқу мақсаттарын қалыптастыру шараларын білуге
бағыттайтын негізгі сұрақтың бірі |
оқушылар нені білуге тиіс |
215 | Орта мерзімді жоспарлауды қамтитын мазмұн | тізбектелген сабақтар топтамасы |
216 | Өзгелерден қарағанда жоспарлауға көп уақыт жұмсайды, бірақ жоспарды тез жүзеге
асыратын оқушыға сəйкес өлшем |
ойлау қабілетінің жылдамдығы |
217 |
Өзін – өзі тəрбиелеудің негізгі əдісі |
өзіндік талдау өзіндік бағалау, өзіндік
бақылау, өзіндік жүзеге асу |
218 | Өткен материалға оралу, ой салу, дұрысын қабылдау, толық жауап беруге итермелеу
мақсатын көздейтін қарапайым сұрақ |
түрткі болу |
219 |
Өткен сабақты талдаудың негізгі мəселесі |
сабақтың дидактикалық жəне
тəрбиелік міндеттері қалай шешіледі |
220 | Падкаст жасаудың оқушылар үшін пайдасы | сауаттылық дағдыларын жетілдіреді |
221 | Педагогика ғылымының саласы | Педагогика тарихы |
222 | Педагогикалық жаңалықтарды жасау, оларды педагогикалық қауымдастықтың игеруі,
бағалануы, пайдалануы мен оқыту жəне тəрбиелеу практикасына ендіру үрдісі |
инновациялық |
223 | Педагогикалық жаңалықтардың пайда болуы, олардың практикада игерілуі мен
пайдаланудың ортасы |
инновациялық орта |
224 |
Педагогикалық жаңалықты жасау, игеру жəне пайдалануға негізделген мұғалім қызметі |
инновациялық бағыттылығын
көрсетеді |
225 |
Педагогикалық зерттеудің негізгі əдістерін білу мұғалімге не үшін қажет |
тəрбие мен оқытудың міндеттерін
шешу үшін |
226 |
Педагогикалық процестің бағыттылық принципі |
оқыту мен тəрбие үйлесімділігіне
ықпалы |
227 | Педагогтың өз ішкі дүниесін түсіну, ұғыну, вербализациялау арқылы психологиялық
талдау жасау күйі |
педагогикалық рефлексия |
228 | Педагогтың тұлғалық центрациясын психология саласында зерттеген ғалым | А.Б.Оралов |
229 | Пəн бойынша білімдерді, əдістерді жəне ережелерді түрлі нұсқада пайдалану Блум
таксономиясының қай қадамына сəйкес |
қолдану |
230 |
Пəн бойынша педагогикалық білімнің сипаттамасын көрсетіңіз |
ғылыми идеяларды оңтайлы түсіндіру
тəсілі |
231 |
Проблемалық ситуация |
бар білімге сүйене отырып тапсырманы шеше алмау немесе фактіні түсіндіре алмау қиыншылығының психологиялық
жағдайы |
232 | Проблеманы шешуде дəстүрлі тəсілді қолдануды меңзейтін жəне нəтижесінде сол
тəріздес идеялар туындайтын ойлаудың түрі |
конвергентті |
233 | Ренцулли мен Райстың дарынды жəне талантты оқушылардың білімін жетілдіру
моделінің үш кезеңі |
жетілдіру, үдеріс, нəтиже |
234 | Рефлекциялаушы практиктің өзгеріп жатқан жағдайға сай əрекет ететін көмектесетін
үдеріс |
іс-əрекеттегі толғаныс |
235 | Саабақты зерттеу (Lesson Study) үдерісінде топ мүшелерінің зерттеу сабағын
жоспарлауға дейінгі кезеңі |
Топ мүшелерінің бақылауға алынатын
оқушыларды анықтауы |
236 | Сабақ беруде пайдаланылатын тəсілдерін, жұмыс амалдарын ұғынуға бағытталған
мұғалімнің рефлекциялық іс – əрекеті |
сабақты психологиялық талдау |
237 | Сабақ жоспарының соңғы кезеңі | сабақты қорытындылау |
238 |
Сабаққа психологиялық талдау жасау ол |
мұғалімнің проективті – рефлексивті
іс-əрекеті |
239 |
Сабақты жоспарлау жəне оны өткізу технологияларын дайындаудың бірінші бөлігі |
сабақ мақсатын, оның əрбір қадамын
терең ойластыру |
240 | Сабақты жоспарлауда жəне оны өткізу технологияларын дайындауда өзара байланысты
қанша бөлік бар |
2 |
241 | Сабақты жоспарлауда мұғалім алдында қойылатын алғашқы сұрақ | сабақтың мақсаты қандай |
242 | Сабақты зертеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымының
соңғы кезеңінде қарастырылады |
Келесі сабақты зерттеуді жоспарлау |
243 | Сабақты зерттеу (Lesson Study) тəсіліндегі ең басты үдеріс | сабақты зерттеу |
244 |
Сабақты зерттеу тəсілінің аясын зерттеу сабағын жоспарлауда ерекше мəн беріледі |
«Бақылаудағы» оқушылардың
сабақта өтілетін материалды игеру |
245 |
Сабақты зерттеу тəсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі |
мұғалім зерттеу барысында
жинақтаған білімімен педагог қауыммен кеңінен бөлісе алады |
246 |
Сабақты зерттеу тəсілінің демократиялық ерекшеліктерінің бірі |
оқыту мен сабаққа берілген кез келген
баға тұтас топ жұмысына қатысты |
247 | Сабақты зерттеу тəсілінің қажеттілігі | оқу сапасын арттыру |
248 | Сабақты зерттеу тəсілінің тиімділігін көрсететін оқушылардың оқуы туралы деректерді
жинауды көздейтін түйінді сипаты |
ғылыми дəлділік |
249 | Сабақты зерттеу тобы зерттеу сабағынан кейін жүргізілетін талқылау құрылымына сай
бірінші қарастырылады |
“бақыланатын” оқушылардың оқуы |
250 | Сабақты зерттеу үдерісінде білім сапасын арттыратын белгілі бір тəсілді дамыту жолын
анықтау үшін зерделенеді |
оқушылардың оқу үдерісі |
251 | Сабақты зерттеуде зерттеу үшін жауапкершілік алады | бүкіл зерттеу тобы |
252 | Сабақты зерттеуді жүзеге асыратын педагогтар | оқытудың жаңа тəсілін модельдейді |
253 | Сабақты зерттеудің (Lesson Study) түйінді сипатының бірі | креативтілік |
254 |
Сабақты психологиялық талдау – бұл |
мұғалімнің проективті – рефлексивті іс
– əрекеті |
255 | Сабақтың мазмұнын ойластырып алу…оқыту принципіне негізделеді | бірізділік |
256 | Сандық технологияны пайдалана отырып, деректердің орналасқан жерін анықтап, оны
түсіну, бағалау қабілеті |
ақпараттық сауаттылық |
257 | Сандық технологияны пайдалана отырып, мəліметтердің орналасқан жерін анықтап,
оны түсіну, бағалау қабілеті |
педагогикалық сауаттылық |
258 | Сендірудің маңызды əдісі | өнеге – үлгі |
259 | Сұрақ қойылғаннан кейінгі кідіріспен қатар, оқушының жауабын алғаннан кейін де
кідіріс жасау оқушыға мүмкіндік береді |
өз жауабын түзетуге, нақтылауға |
260 | Сұрақты қарапайым етіп қою, өткен материалға оралу, ойға салу, дұрысын қабылдау
жəне толығырақ жауап беруге итермелейтін сұрақ тəсілі |
түрткі болу |
261 | Сын тұрғысынан ойлау, қарым – қатынас жасау дағдыларын дамытудың негізгі тəсілі | дəлелдеу |
262 |
Сынақтан өткізу сұрағы |
осы айтқандарыңызға дəлел келтіре
аласыз ба |
263 | Сынып сағатына жатады | форма |
264 |
Сыныпта талқылау кезінде өз сөзін дəйектеудің əңгіме – дебат түрі |
басқа адамдардың көзқарасын
қабылдауды қаламайды |
265 | Табитғат, қоғам, мəдениет, ойлау дамуының заңдылықтарын білуді талап ететін оқыту
принципі |
ғылымилылық |
266 | Талдау, жинақтау деңгейіндегі тапсырмаларға бағытталған сұрақ | жоғары дəрежелі |
267 | Танымдық үдерістерді білу, түсіну, реттеу | метатану |
268 | Танымдық, эмоционалдық жəне психомоторлық бағыттар бойынша оқушыларды оқыту
мақсаттарының тізімін жасауға негізделген модель |
Блум таксономиясы |
269 |
Тəрбие əдісі ретінде жаттығудың мəне неде |
мінез – құлық нормалары мен
ережелеріне сай тəрбиешінің əр түрлі іс əрекетті ұйымдастыру |
270 | Тəрбие əдістеріне жатады | əңгімелесу |
271 | Тəрбие əдістерінің логикалық қатарынан қайсысына шектеу қоюға болады | көрнекілік |
272 | Тəрбие процесі көпфакторлы процесс | объективті, субъективті |
273 |
Тəрбие процесі нəтижелігінің басты белгісі |
Тəрбиеленушілердің өз жас
ерекшеліктеріне қарай мінез – құлыө нормаларын жəне ережелерін білу |
274 |
Тəрбие процесі нəтижелігінің маңызды сипаты |
тəрбиеленушілердің жас ерекшеліктері мен мінез-құлық ерекшеліктеріне
сəйкес білімі |
275 |
Тəрбие процесіндегі субъективті факторлар |
тұлғаның ішкі қажеттіліктерін
білдіріп, тұлға қалыптасып, өмір сүретін объективті жағдай |
276 |
Тəрбие процесінің диалектикалық қайшылығы |
өзіндік алғашқы түсінігін өзіне
қойылатын талаптар мен оларды орындау мүмкіндігі арасныда |
277 |
Тəрбие процесінің ерекшеліктері |
тəрбиелік іс-əрекеттер нəтижесінің
мақсаттылығы, көпфакторлылығы, үздіксіздігі |
278 | Тəрбие процесінің қиындықтары | өзгерісті, динамикалық, қозғалмалы |
279 |
Тəрбие процессі |
сыртқы мақсат бағдарлы ықпал мен
тұлғаның өзін – өзі тəрбиелеуін кірістіре жүргізілетін тұлға қалыптастыру, дамыту процесі |
280 |
Тəрбие тəсілі |
жалпы əдістің бөлігі, жеке дара əрекет,
нақты іс |
281 |
Тəрбиелік ықпалдардың тізбектілігі, жүйелілігі, беріктігі жəне үздіксіздік принципі |
Əрбір бөліктері мен элементтері түгел
бір тұтастықты құрайтын педагогикалық жүйе |
282 |
Тəрбиенің идеялылығы мен мақсаттылығы |
Тəрбиенің алдына қоғам болашағына
берік сенімі бар азаматтарды қалыптастыру міндеті қойылады |
283 | Тəрбиенің құрамды бөлігі | дене тəрбиесі |
284 | Тəрбиенің мақсаты | жеке тұлғаны жан – жақты дамыту |
285 |
Тəрбиенің негізгі құрамдас бөліктері |
ақыл-ой, дене, адамгершілік,
экономикалық, еңбек |
286 |
Тəрбиенің негізгі мақсаты |
жеке адамды қалыптастыру жəне
оның жан-жақты толыққанды дамуын қамтамасыз ету |
287 |
Тəрбиенің объективті факторлары |
тұрмыстың шарттары, қоғамдық
қатынастар |
288 |
Тəрбиенің өмірмен, еңбекпен, қоғам құрылысының тəжірибесімен байланыс принципі |
қоғамның экономикалық, əлеуметтік
жəне рухани қатынастарын, өмір шыңдығының моралі жəне əсемділікке көзқарасын тəрбие ісінде қолдану |
289 | Толық жауап беруге, өз ойларын анық білдіруге, өз идеяларын дамытуға көмектесетін
жəне тапсырманы орындау барысында бағдар беретін сұрақ |
сынақтан өткізу |
290 | Топ бəсекелестікте болып, ортақ шешімге келе алмайтын əңгіме түрі | əңгіме – дебат |
291 | Тұлғаның білім алуында ақыл – ой үдерістеріне мəн беретін оқу тəсілі | танымдық тəсіл |
292 | Тұлғаның өмір жолында өзін – өзі дамытуына, мүмкіншілктеріне жете білуіне
бағытталған тұтас процесс |
білім беру |
293 | Ұжымдық танымдық іс – əрекет формасына кірмейді | оқушының сабақтағы жауабы |
294 | Ұзақ мерзімді жадыда тəжірибелердің толық тізімі алғашқы болып сақталатын
компонент |
эпизодты |
295 | Факультатив | оқытудың қосымша формасы |
296 | Эстетикалық білімнің негізін қалыптастырады | оқу пəндері |
297 |
Эстетикалық тəрбиенің міндеттері |
оқушылардың əсемдікті тануға
орайласқан санасын, қасиетін, бағалау-эстетикалық қатынастарын ашу |
298 | Эстетикалық ұғым, пайымдау тəрбиенің қай саласы | эстетикалық |
299 |
Этикалық əңгіме |
оқушылардың бойындағы белгілі
қасиеттерді тəрбиелеу жоспарлы түрде өткізіледі |