Математика ашық сабақ 1 сынып Сабақтың тақырыбы: Жазық фигуралар

Сабақтың тақырыбы:

Жазық фигуралар

Ортақ тақырып: Менің мектебім тақырыптар аясында

Бөлім: Геометриялық фигуралар

Бөлімше: Геометриялық фигуралар және олардың жіктелуі

Күні: Мұғалім: Бекбосынова Салтанат
Сынып:  1 Қатысқан: Қатыспағандар:
Оқу мақсаттары 1.3.1.2 жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тіктөртбұрыш)/ кеңістіктегіфигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажырату және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстыру
 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тіктөртбұрыш)/ кеңістіктегіфигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажырату және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстырады

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:           

Фигураларды ортақ белгілері бойынша топтастыра алады

Кейбір оқушылар білуге тиіс:              

Геометриялық фигураларды ортақ белгілері бойынша жиындарға жіктейді

Бағалау критерийлері

 

Жазық фигуралар мен кеңістіктегі фигураларды ажырата біледі

Фигураларды ортақ белгілері бойынша топтастыра алады Геометриялық фигураларды ортақ белгілері бойынша жиындарға жіктейді

Тілдік мақсаттар

 

Кеңістіктік фигуралар:цилиндр,  пирамида,  текше,параллелепипед

жазық геометриялық фигуралар: үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тік төртбұрыш

Құндылықтарды дарыту

 

Жауапкершілік

Өмір бойы білім алуға дайын болу

Пәнаралық байланыстар Бейнелеу өнері ,еңбекке баулу
Бұрыннан бар білімдері Дөңгелек, текше,үшбұрыш,төртбұрыш
Жоспар
Жоспарланған

уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар) Ресурстар
Басталуы Ұйымдастыру кезеңі

 «Болжау» стратегиясы

Ойын: Мен қандай фигурамын?

Жаңа сабақтың тақырыбымен таныстыру

Жазық фигуралар

Сабақтың мақсаттары:

Жазық фигураларды (үшбұрыш, шеңбер, шаршы, тіктөртбұрыш)/ кеңістіктегіфигураларды (куб, шар, цилиндр, конус, пирамида) ажырату және оларды қоршаған ортаның заттарымен байланыстырады

Жазық фигураларды белгілері бойынша анықтайды

Фигуралардың ортақ белгілері бойынша топтастыра алады

 

Сұрақтар

ға жауап береді

 

 

 

 

Ортасы

 

Зерттеу  жұмысы

 Әр топқа геометриялық фигураларды беру

Геометриялық фигураларды салыстыру

Критерийлері:

Геометриялық фигураларды салыстырады,

Дескриптор

– жазық фигураларды анықтайды; – кеңістіктік денелерді анықтайды. Геометриялық фигураларды салыстырып, қорытынды шығарады

Жеке  жұмыс

1.     Осы фигуралардың ұқсастығы қандай ?

2.     Қоршаған ортада қандай  заттармен теңей аласыздар

 

Жұптық жұмыс

   Фигураларды ортақ белгілері бойынша топтастыр.

Бағалау критерийлері:

Көлемді фигураларды қызыл түспен, ал жазық фигураларды жасыл түспен қоршап сызады

Дескриптор

– Көлемді фигураларды қызыл түспен қоршап сызады

-Жазық фигураларды жасыл түспен қоршап сызады

Сергіту сәті

Менің үш бұрышым бар?

Менің қарама- қарсы қабырғаларым тең

Менің үйімнің барлық қабырғалары тең?

Менің үйімнің бұрышы жоқ?

Топтық жұмыс

Берілген геометриялық фигураларды пайдаланып, көлік  немесе зымыран құрастыр.

Дескриптор

– көлік немесе зымыран қандай фигуралардан құралғанын айтады; – геометриялық фигуралардан ұсынылған композицияны құрастырады.

Қалыптастырушы бағалау

Геометриялық фигураларды ортақ белгілері бойынша жиындарға жіктейді.

Дескриптор

– фигураларды ортақ белгілері (түсі, пішіні, көлемі) бойынша топтастырады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Топ тапсырма

сын орындай

ды.

 

 

 

Аяқталуы Кері байланыс.  «Көңілді шарлар»

–         Бүгінгі сабақта не білдіңдер ?

Бағалау

 

Кері байланыс
Үйге тапсырма:
Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

 

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім ?

 

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *