Уақыт алға жетелейді

Сабақ тақырыбы. Уақыт алға жетелейді
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) 5.Т/А2.Әлеуметтік –тұрмыстық,әлеуметтік-мәдени тақырыптарға байланысты диолог ,монологтердегі (ән мәтіні , хабарлама , жарнама , хабарландыру)көтерілген мәселені түсіндіру.
5.ӘТН4.Жұрнақ арқылы жасалған туынды сөздерді және күрделі сөздерді ауызша және жазбаша тілдесім барысынлда қолдану.
Сабақтың мақсаты Барлығы:берілген тақырыпқа байланысты диалог, монологтердегі көтерілген мәселені түсіндіреді, әңгіме құрай біледі.
Көбі:мәтіндердің мазмұны , тақырыбын және тілдік құралдарын салыстырады.
Кейбірі: мәтін бойынша өз пікірлерін айта біледі.
Күтілетін нәтижелер Уақыттың өлшеусіз , тоқтаусыз құбылыс екенін түсінеді , уақытты үнемдеуге үйренеді , өзінің күн тәртібін дұрыс құруға дағдыланады.
Сабақтың түрі Кіріспе сабақ
Пәнаралық байланыс Әдебиет
Қажетті құрал -жабдықтар сұрақ – жауап , «Шаттық шеңбері» тренингі , «Ой шақыру» әдісі , Ойбөліс , диолог , «Бес саусақ» тәсілі
Дерексөздер Әдістемелік құрал , дидактикалық материалдар
Тапсырма Мұғалімнің іс – әрекеті Оқушының іс – әрекеті
Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу Мұғалім шаттық шеңберін» құрғызып , ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін оқушыларға : -Балаларға , сендер қарым – қатынас барысында бір-біріңе қандай жақсы сөздер айтасыңдар?-деп сұрайды. Оқушылар өз бойындағы адами құндылықтарға баға береді.
Өткен сабақты тексеру Үй тапсырмасын тексереді.Кемшіліктерді анықтайды , түзеді , бағалайды. Тапсырманы айтады , тақырып бойынша сұрақтарға жауап береді.
І.Қызығушылықты ояту Оқушылардың жаңа сабаққа деген қызығушы лығын ояту мақсатында «Ой шақыру » әдісін пайдаланып.»уақыт» сөзіне ассоциограмма құрғызады. Оқушылар бейнебаянды көреді, сұрақтарға жауап береді.
ІІ.Мағынаны тану 1.Білу.Түсіну. Тындалым . Оқулықтағы 1- тапсырманы орындатады. Оқылым. Мәтінді оқиды , негізгі ойды табады.
Ә) Айтылым .Оқулықты 2,3-тапсырманы орындатады.

Тілдік бағдар .Туынды сөздерді меңгертеді. Күрделі сөздерді меңгертеді.
3.Талдау және қолдану
А)Жазылым. Оқулықтағы 4- тапсырманы орындатады
Жазылым. Өтініш жазады , туынды сөзді табады.
4.Сергіту сәті. «Уақытты үнемдеу» тақырыбында кластер құрғызады. Кластер құрады.
5.Жинақтау. А)Оқулықтағы 6.7,8- тапсырманы орындатады. ,Айтылым. Сұрақтарға жауап береді.Күрделі сөздердің қандай жолдармен жасалғаның меңгереді.
ІІІ.Қортынды А)Оқулықтағы 11,12-тапсырманы орындатады . Мұғалім «Төрт сөйлем» тәсілін пайдаланып , оқушыларды тақырып бойынша алған білімдерін бекітеді .
Оқушылар тақырып бойынша өзіннің алған білімін төрт сөйлемнен кетіруі керек ;
1.Тақырып борйынша дәлелдейді;
2.Оны өз сөқзімен дәлелдейді;
3.Дәлеліне мысал келтіреді;
4.Қортыңдысын бәр сөйлеммен береді .
Ә)Оқулықтағы 11,12-тапсырманы орындатады. Айтылым. Ой бөліседі.
IV.Бағалау. Қалыптастырушы бағалау. Мұғалім оқушыларға «жеке журналын»таратып береді.Оқушылар өзін бағалап болғаннан кейін қортынды бағаны өзі қояды. Оқушылар тақырып бойынша өз жетістіктерін бағалап , «жеке журналдарына» бағасын қояды.
V.Үйге тапсырма Оқулықтағы 9-тапсырманы орындау.
VI.Ой таразы Мұғалім «Бес саусақ»т әсілі арқылы сұрақтарға жауап жаздырады (13- тапсырма). Сұрақтарға жауап береді.

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *