Сабын көпіршіктерімен ойын

ІІ кіші тобына арналған

ұйымдастырылған оқу әрекетінің технологиялық картасы

Тақырыбы: «Сабын көпіршіктерімен ойын»  (ауладағы  жазғы ойын әрекеті)

Мақсаты:

  1. Балаларға сабын көпіршіктерімен ойнау ережерелерін үйрету;
  2. Терең дем алу, дем шығару жаттығуларын ойын арқылы дамыту;
  3. Қауіпсіздік ережелерінің қарапайым қағидаларын есте сақтауға, достарна қамқор бола білуге тәрбиелеу.

Қостілділік  компонент (сөздік жұмыс): сабын көпіршіктері –мыльные пузыри; вредно –зиян; туған күн –день рождения; құттықтау –поздравить.

Керекті материалдар:  Бала басына сабын көпіршіктері, « Туған күн» сюжеттік ойыны.

Қызмет-

кезеңдері

Тәрбиеші әрекеті Балалардың әрекеті
Мотивациялық

қозғаушылық

Тәрбиеші балаларды ертіп, ауладағы күркеге жақындап келгенде, көңілсіз отырған Айгүл атты қуыршақты байқап қалады.

-Балалар Айгүл қуыршақ неге көңілсіз отыр екен?

-Қалай көңілін көтерсек екен?

 

 

Балалар оқиғаны білуге назар аударады.

 

 

Олар ойланады.

-Біз таптық, оған мереке жасайық.

Ұйымдастырушылық-ізденістік  (оқиға әрі қарай күркеде өрбиді)

– Айгүл неге сенің көңіл күйің жоқ?

Айгүл үндемейді.

-Кәне ,балалар Айгүл неге көңілсіз екенін сұрайық………

 

 

 

 

 

 

–Жоқ, балалар, Айгүл  ауырып тұрған жоқ екен, бүгін Айгүлдің туған күні, ал оны ешкім құттықтамаған екен.

-Ой,  Айгүл біздің балалар білмей қалды, сен ренжіме саған балалар керемет мереке  жасайды.

–Бірінші біз қуыршақ Айгүлге арнап ән саламыз:

 

 

– Енді балалар,  құттықтау тілектеріңді білдіріңдер.

 

 

 

 

 

 

 

– Балалар Айгүл  сендерге   алғысын  білдіріп жатыр.

 

Балалар, біз қуыршаққа арнап ән салдық, жақсы тілектер айттық, енді ойын ойнайық:

– Балалар сендер қандай ойын ойнауды ұсынасыңдар?

 

 

– Балалар Айгүлге тосын сый жасайық:

Бір, екі, үш!

(тәрбиеші сабын көпіршігін қолдану ережесін айтып өтеді)

 

 

 

– Балалар қандай тамаша ,біз бүгін Айгүл қуыршақтың мерекелік көңіл- күйін туғыздық. Ол риза болып қуанып қалды. Рахмет сендерге!

 

Ойланады.  Айгүлге сұрақтар қояды.

– Қай жерің ауырып тұр?

– Суық су іштің бе?

– Әлде біреу ренжітті ме?

– Онда саған не болды?

 

 

 

Балалар келіседі.

 

 

Балалар қуыршақ Айгүлді ортаға алып шеңбер бойлай

тұрады. «Каравай» – әуеніне салып ән айтады.

 

Балалар өз тілектерін білдіруге тырысады:

– Айдай әдемі бол!

– Күндей сұлу бол!

-Ақылды бол!

–Достарың көп болсын!

-Айгүл сен ешқашан ауырма!

 

 

 

 

 

 

– «Үрпек төбет», «Күн мен жаңбыр»,«Пойыз»- ойындарын ойнауды  ұсынады.

 

 

 

 

Балалар шеңбер бойлап тұрады,қуыршақты ортаға  алады.

Барлық бала сабын көпіршігін алып үрлеп қуыршақты қуантады.

  Сергіп дем аламыз:

Қуыршақ, қуыршақ тұршы,

Бетіңді жушы,

Айнаға қарашы,

Шашыңды тарашы.

 

Балалар қуыршақты ортаға алып шеңбер бойынша отырады.

Әндете отырып,  қимылдарды қайталайды.

Сөздік жұмыс: Сабын көпіршіктері –мыльные пузыри; вредно –зиян; туған күн –день рождения ; құттықтау –поздравить.
Рефлексиялық– түзетушілік  

-Балалар, Айгүл неге көңілсіз екен?

 

– Біз Айгүлдің көңілін көтеру үшін  біз не істедік?

 

 

 

-Мереке сендерге ұнады ма?

-Иә, балалар сендер бүгін мерекеге өте белсенді араласып өз достарыңа керемет сый жасадыңдар. Рахмет!

 

-Айгүлді туған күнімен ешкім құттықтамады.

 

– Өлең, тақпақ айттық,тілек білдірдік.

-Қызықты ойындар ойнадық.

-Сабын көпіршіктерімен тосын сый жасадық.

-Иә, мереке бізге қатты ұнады.

 

 

Балалар қуанып қалады.

  Мереке әрі қарай жалғасады (аулада көңілді билер биленеді, дербес ойындар ойналады) Балалар риза болады, қуанды.

Балалар  әр түрлі ойындар ойнап, би билейді.

Күтілетін нәтиже :

Біледі: терең дем алып және дем шығару арқылы, сабын көпіршіктерімен ойнау ережерелерін;

Игереді: қауіпсіздік ережелерінің қарапайым қағидаларын;

Меңгереді:  байланыстыра сөйлей отырып, өз ойларын білдіруді;  достарына қамқор болуды.

 

Bilimger.kz Республикалық білім порталы

Қазақстан Республикасы Мәдениет және Ақпарат министрлігіне тіркелген.

Куәлік нөмірі: KZ45VPY00102718

Вам может также понравиться...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *