“Адамның шығу тегі”
“Каспий” педагогика және салалық технологиялар колледжі | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің аты-жөні:Әмірбекова Г.С. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топ: 1БШ – 19 б/б | Қатысқандар: | Қатыспаған-дар: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы | “Адамның шығу тегі” | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаттары
|
Адам эволюциясының негізгі кезеңдеріне жалпы шолу
арқылы органикалық дүниенің тарихи даму заңдылықтарының ақиқаттығ ына көз жеткізу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылықтарға баулу | «Мәңгілік ел» идеясының(6-бөлім )құндылықтарын негізге ала отырып,Ұлттық демократиялық-патриоттық ұстанымдарын бойына сіңіру. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі | • Адам эволюциясы жалпы органикалық дүние эволюциясының заңды жалғасы екендігін түсіну арқылы білім алушылардың дұрыс дүниетанымы қалыптасады.
• Өте ертеде пайда болған адамтектес маймылдармен қазіргі кездегі саналы адамдар, адам эволюциясының кезеңдері туралы салыстыра отырып, олардың байланысын түсіндіре алады |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс | Экология, математика, әдебиет | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың барысы | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері | Ресурстар | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
2 мин
Сабақтың ортасы
30 мин
Сабақтың соңы 5мин |
Ұйымдастыру кезеңі
«Ой қозғау» әдісі Тірі организмдердің тарихи даму кезеңінде ең соңында пайда болған, әрі ең жоғары сатыда тұрған тіршіліктің иесі – Адам. Жаңа сабақ (слайд арқылы түсіндірілді) Адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін, нәсілдік ерекшеліктерін, материалдық және рухани қазыналарын зерттейтін кешенді ғылым антропология ( грекше “антропос” – адам) ғылымында көптеген ғылыми құнды мәліметтер жинақталды (Аристотель енгізді) (1) сурет.Адам мен жануарларда болатын ұқсас белгілер 2 сурет.Адамдағы атавизм (латынша- арғы ата тек) 3 сурет .Адам және адамтәрізді Маймылдардың ұқсастығы
1 2 3
Видеоролик көрсетілді Пысықтау: “Ұяшықтарды ашу”
5.Қазіргі кездегі жер бетіндегі адамдардың бәрі қандай түрге жатады? ( Саналы адам ) 6.Адамның шығу тегін, тарихи даму кезеңдерін, нәсілдік ерекшеліктерін, материалдық және рухани қазыналарын зерттейтін ғылым?( Антропология ) 7.Адам мен жануарлар ұрықтарының дамуындағы ұқсас белгілерді ата( Адам ұрпағының ең алғашқы кезеңі ұрықтанған жұмыртқа жасушасы -зиготадан, бластулаға айналу, гаструла, желбезек саңылаулары, адам ұрығындағы мидың дамуы ) 8.Тірі организмдерді алғаш рет ғылыми жүйеге бөліп жіктеген швед ғалымы?( Карлл Линней (1735 ж) 9.Адам мен жануарларда болатын ұқсастықты ата.( Рудиментті және атавизмді белгілерді жатқызамыз (тері асты, құлақ маңындағы бұлшық еттерде, терідегі түктерді, омыртқа жотасындағы құйымшақ бөлігін, соқырішекті, құйрықты баланың дүниеге келуі, денесіне қалың түк өсу, көпемшекті адамдардың тууы) 10.Адам мен адамтектес маймылдардың бір бірінен айырмашылығы.( Еңбек құралдарын жасай алмайды,тік жүре алмайды) Видеоролик көрсетілді
Қорытынды:
Бағалау.
Адам болу үшін жай ғана адам болып туылу жеткіліксіз. Адам болып туылу, адамдық қасиетке ұмтылу, мейірімді, уақыт қадірін ұға алатын, сын қабылдап, мін түзей білу, жақсылықты шынайылықпен, адалдықпен жасап, қарапайым әрі кішіпейіл болу. Абайдай данамыздың айтқан бес дұшпанымыздан қашық болып, бес асылға асық болайық! Үйге тапсырма: 1. Адамның шығу тегі туралы қосымша мәлімет жинау 2. Адам мен адам тәрізді маймылдардың ұқсастық және айырмашылық белгілері бойынша кесте жасап, оны толтыру. EDUS платформасынан лекцияны оқып танысамыз. Кері байланыс «СМС хабарлама»
|
Интер. тақта
АКТ Биология Р.Сәтімбеков. Ж. Шілдебаев 11-сынып
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіріуді қалай жоспарлайсыз? | Бағалау – Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Топтық, жұптық жұмыстар барысында ашық сұрақтар тастау арқылы жадаяттық тапсырмалар орындайды.
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1.Топтық жұмыста оқушылар әдісін қолдануда 2. Жұптық жұмыс жүргізуде Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқулар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||