Жерім жомарт- адам затты асыраған
Пәні:Әдебиеттік оқу | Мектеп: №44 ЖБОМ | ||||
Күні: 03.04.2020 ж | Мұғалімнің аты-жөні: Игенбаева С.А. | ||||
Сынып:2«Ә» | Қатысқандар саны:21 | Қатыспағандар саны:1 | |||
Бөлім: | Қоршаған орта | ||||
Сабақтың тақырыбы: | Жерім жомарт- адам затты асыраған
Мәтін: М. Әлімбаев Кім жомарт? Не жомарт ? |
||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары | 2.1.5.1 – өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізу
2.2.9.1 – сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табу және ақпаратты берілген үлгі кестеге салу |
||||
Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді; | |||||
Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; | |||||
Мәтіннің негізгі ойын анықтайды; | |||||
Бағалау критерийлері | 1. Өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып жеткізеді; 2. Сұраққа жауапты анықтамалық кітаптардан, жинақтардан, сөздіктерден табады және ақпаратты берілген үлгі кестеге салады; |
||||
Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Тірек сөздердің айтылуын ,есте сақтау дағдысын қалыптастыру; тірек сөздерді сабақ барысында қайталату. |
|||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Не себепті……деп ойлайсыз 1. Қазақ халқының билерін кім атап айтады? 2. Шешендік сөздер дегеніміз не? 3. Жомарттық сөзін қалай түсінесіздер? |
|||||
Алдыңғы оқу | Билерше билик айтуға үйренемін | ||||
Ишара | Жасыл-түсіндім; сары-сыныптасымның көмегімен түсіндім; қызыл-көмек қажет түсінбедім; |
||||
Жоспар | |||||
Жоспарланған уақыт есебі
Басы
|
Жоспарланған жаттығу түрлері (төмендегі жазбаларды сіз жоспарлаған жаттығу түрлерімен ауыстырыңыз «Шаттық шеңбер» Шеңбер аясында екі топқа бөлініп, сұрақтарға жауап береді; Балаларды бейджиктеріндегі суреттің ретімен үш топқа бөлемін. 1- тапсырма: ТЖ «Түсініп оқы» Дескриптор:
|
Ресурстар
Сары ,қызыл, Білім ленд |
|||
Ортасы
|
2- тапсырма: ӨЖ «Сызбаны толықтыр»
Дескриптор: 1.Берілген сөздің мағынасын өз түсінгені бойынша толықтырады;
Сергіту сәті 3-тапсырма: «Түсініп оқы» ЖЖ 1. Өлеңнің авторын атайды; 2. Сызбаны пайдаланы, автор туралы әңгімелейді; 3. Өлеңді түсініп оқиды; 4-тапсырма: «Кестеге түсір» ТЖ 1. Сұрақтарға дұрыс жауап береді; 2. Ақынның ойын кестеге түсіреді; 3. Бір-бірін тыңдап толықтырады, бағалайды; 5-тапсырма: «Түсіндіріп айт» ТЖ 1. Берілген сөздерді оқиды; 2. Өз бетінше түсіндіріп айтады; |
іс-қимылмен көрсетеді. |
|||
Сабақтың соңы | Үй тапсырмасы: К ім жомарт? Не жомарт? Өлеңнің оқу
Кері байланыс: «Білім ағашы» |
Білім ағашы парақ
шасы стикер |
|||
Қосымша мәліметтер | |||||
Саралау-оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?
Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? Қабілетті оқушыға қосымша карточкалар беремін. Барлық оқушылар орындай алады: Тақырыпты болжайды, қажетті ақпаратты тауып оқиды, сұрақтарға жауап береді; Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтінді оқиды, түсінеді, бағалауға қатысады, топтық, жұптық,жұмыстарға қатысады; : Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіндегі негізгі ойды анықтайды; |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? Жұптық, топтық, өздік жұмыста жұлдызша,житондар арқылы бағалаймын. Мадақтау, марапаттау арқылы бағалауды жүзеге асырамын.
|
Пәнаралық байланыс-өмір қауіпсіздік негізі. Музыка . АКТ мен байланыс Құндылықтармен байланыс: Рухани-жаңғыру бағдарламасы: «Бәсекеге қабілеттілік» , «Сананың ашықтығы » (тәрбие элементі)
|
|||
Рефлексия
Сабақтың мақсаты мен оқу мақсаттары орындалды ма? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма ? (тапсырмалар сәйкес болды ма?) Уақытты қалай пайдаландым? Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге? |
Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.
|