Мен жақсы көретін үй жануарлары мен  олардың төлдері

Маңғыстау облысы, Ақтау қаласы

«№36 Топотушки балабақшасы

Қазақ тілі мұғалімі:  Бектлеуова Жемис Ильясовна

Ұйымдастырылған оқу қызметінің тақырыбы

« Мен жақсы көретін үй жануарлары мен  олардың төлдері»

 

Білімділігі:   Балалардың тақырып бойынша алған білімдерін ортаға салып,үйренген сөздерін дұрыс қолдана біліуін бекіту. Әрі ойын арқылы сөздік қорын арттырып, ойлау қабілетін дамыту.

Дамытушылығы:   қазақ тіліне қызығушылығын оятып, ерекше дыбыстарды дұрыс айтуға жаттықтыру.

Тәрбиелігі: балаларды ұйымшылдыққа,мейірімділікке тәрбиелеу.

Әдіс-тәсілдері:  Сұрақ-жауап, әңгімелесу,көркем сөз, дидактиқалық ойындар.

Көрнекіліктері:Суреттер,карточкалар, сандық, магнитофон

1.Себеп-қозғауыш кезеңі:

Шеңбер құрып тұру,амандасу.

Шаттық шеңбері:

Арайланып таң атты

Алтын сәуле таратты.

Жарқырайды күніміз,

Жайнап түсті даламыз.

Қайырлы таң балалар,

Қайырлы таң апайлар.

Біз ерекше баламыз,

Айтқан тілді аламыз.

Қазақ тілі мұғалімі: Балалар, бүгін біздің оқу қызметіміз ерекше болмақ.

Қазақ тілі мұғалімі: Балалар, қазір жылдың қай мезгілі?

Балалар: Қазір көктем.

Қазақ тілі мұғалімі: Көктемнің қандай ерекшеліктері бар?

Балалар: Көктемде күн жылы болады.Ағаштарда жапырақтар өседі. Құстар ұшып келеді. Жерде шөптер өседі.

Сөздік жұмыс:   небо-аспан, земля-жер, солнце- күн, деревья-ағаштар, травы-шөптер.

Қазақ тілі мұғалімі: Көктем айларын кім айтып береді?

Балалар: Наурыз, сәуір, мамыр.

Дидактикалық ойын : «Жыл мезгілдерінің жұбын тап!»

Есімдіктерді қайталау- Повторение местоимение

Я-мен, ты-сен, вы-сіз, он, она-ол, мы-біз.

Қазақ тілі мұғалімі: Балалар, біздің еліміз қалай аталады?

Балалар: Біздің еліміз-Қазақстан

Қазақ тілі мұғалімі: Қазақстан Республикасының рәміздерін атап беріңдерші?

Балалар: Ту, елтаңба, әнұран.

Д/ойын «ҚР рәміздерін орналастыр» «Разложи символы РК»

Балалар карточкалардан ҚР рәміздерін орналастырады.

Қазақ тілі мұғалімі: Дети, сегодня мы с вами будем разговаривать о домашних животных.

Давайте сейчас, поиграем с вами? Я буду загадывать загадки, а отгадки появятся на доске

  1. Ходит Зорька по лугам,
    Молоко приносит нам.
    Жить бы Зорьке в терему,
    А она всё : МУ да МУ!

– Кто это? (Корова) выставляю картинку с изображением животного.

– А какая она? (большая, красивая, добрая).

– Что дает нам корова? (молоко).

  1. На скаку играя гривой,
    Скачет быстро он, красиво.
    Не догонишь, не дого…
    Ишь, как скачет: И-ГО-ГО!

– Кто это? (Лошадь) выставляю картинку с изображением животного.

– А какая она? (большая, красивая, сильная).

– Как помогает она человеку? (перевозит грузы, на ней можно кататься)

  1. В стаде все они живут,

Целый день траву жуют.

Шерсть закручена в колечки.

Это — дружные… ( дети: овечки)

  1. Есть рога, а не баран,

Хвост свечой, а не белка,

Не корова, а молоко дает  (коза)

  1. На спине его горбы-

Там запас еды, воды..

Узнали ? Как его зовут?

Двугорбый великан  (верблюд)

Қазақ тілі мұғалімі: Жарайсыңдар, балалар! Молодцы отгадали загадки.

Балалар, барлық осы жануарларды не деп атаймыз? Всех этих животных одним словом как называем?

Балалар: Үй жануарлары

Қазақ тілі мұғалімі: Үй жануарлары қайда тұрады?

Балалар: Потому что они живут в деревне  возле человека. Они живут на скотном дворе.                                                                                                         Қазақ тілі мұғалімі : -Правильно. Эти животные живут рядом с домом человека и поэтому их называют домашними. Человек заботиться о них. Домашние животные приносят пользу человеку. Но эти животные живут не одни, а со своими детенышами.

Балалар,  үй жануарлары бізге қандай өнім береді?

Дети , а какие продукты питания дают нам домашние животные?

Балалар: Сүт, ет, жұмыртқа. (мясо, молоко, яйцо)

А что еще получают  от домашних животных?

Балалар: жүн, тері береді.

Сергіту сәті

Мынау менің жүрегім,

Бәрі осыдан басталған.

Мынау басым-ақылды

Бәрі осыдан басталған.

Мынау –  менің оң қолым,

Мынау-менің сол қолым.

Барлық істі басқарған.

Д/ойын «Шопанға көмектесейік! » «Помагаем пастуху»

Қазақ тілі мұғалімі: У пастуха потерялись домашние животные и их детеныши.

Давайте поможем пастуху найти домашних животных.

(Балалар үй жануарлары мен төлдердің қазақ тілінде атауларын атайды). Жарайсыңдар балалар.

Қазақ тілі мұғалімі: Это-жайлау. На жайлау растет высокая, сочная трава, растет много цветов, там пасутся отары, табуны лошадей, коровы, верблюды.

Пастухи живут в юрте.

Рефлексивті –коррекциялаушы\Рефлексивно-корригирующий

Сұрақ-жауап

Балаларды мадақтау.

 

 

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *