Дос болайық бәріміз
«» тобының ұйымдастырылған ашық оқу қызметінің технологиялық картасы
Күні:
Тәрбиеші:
Білім беру саласы: «Қатынас»
Бөлімдері: Көркем әдебиет
Тақырыбы: «Дос болайық бәріміз»
Мақсаты: «Дос», «достық» құндылығы туралы түсінік беру, жаңа материалды көрнекіліктер арқылы түсіндіру, сұрақтарға жауап алу, сөйлемдерді аударту, сөздікдерді қайталау, суретпен жұмыс орындату, орысшадан-қазақшаға аударту;
Дамытушылығы: Достарға деген мейірімді қарым-қатынасқа үйрету. Балалардың ауыз екі сөйлеу тілін, көру, есту, есте сақтау, ойлану қабілеттерін жан-жақты дамыту;
Тәрбиелігі: Адал дос, достаса білуге, адамгершілікке, сыйластыққа,үлкенді сыйлай білуге, үйретіп тәрбиелеу.
Әдіс-тәсілі: көрсету, әңгімелеу, сұрақ-жауап, баяндау, суретпен жұмыс, қайталату, аударма өзара сөйлестіру әдістері қорытындылау.
Қажетті құрал-жабдықтар, көрнекіліктер: тақырыпқа сай суреттер, ертегі кейіпкерлері, қорапшалар, слайд.
Блингвалды компонент: Дос – друг. Достық – Дружба.
Іс-әрекет кезендері | Тәрбиешінің іс-әрекеті | Балалардың іс -әрекеті |
Мотивациялық-қозғаушы | Сәлеметсіңдер ме, балалар! Бүгін біздің оқу қызметіне қонақтар келді. Бүгін қандай керемет күн. Бұл күнді жақсы, қуанышты көңіл күймен өткізу үшін сендерді «Дос болайық бәріміз» атты шаттық шеңберіне шақырамын.
– Балалар біз барлығымыз шеңберге тұрдық, біздің шеңберіміз қандай тамаша! Бізді достық пен сүйіспеншілікке шақыратындай. Армысың досым, Кел, маған қосыл Алақанға салып алақан, Шеңберге бірге тұрайық Жер шарындай айналып, Әлемге жарық ұқсайық Қолымызды көтеріп, Күннің нұрын алайық Ортамызда күн нұры, Құшаққа оны алайық
Балалар бүгінгі оқу қызметінің тақырыбы « Дос болайық бәріміз» – деп аталады. Таңғажайып сәт: (Осы кезеңде топқа есікті қағып Дымбілмес кіріп келеді) (Дымбілмес жылайды). |
Балалар шаттық шеңберіне тұрады.
қолымен шақырады
қолдарынан ұстайды
айналады
қолдарын көкке созады
құшақтасады
Тәрбиеші айтқандарын мұқият тыңдайды
Дымбілмес
Ол балаларды ұрады, мазақ етеді, жаман сөздер айтады.
иә |
Ұйымдастыру-іздестіру | Ойын: «Сәлемдесу» Достар бір – бірімен қалай танысады, амандасады. Дымбілмес: О, қандай керемет!. Мен сендерден танысуды, дос болуды үйрендім. Тәрбиеші: Дымбілмес сенің үйренерің көп, сол себепті оқу қызметіне балалармен бірге қатыс. «Дос іздеген бота» ертегісінің сахналық көрінісі. Ж. Қалжанова. Қатысушы кейіпкерлер: Жүргізуші: Ерте, ерте, ертеде боталы түйе болыпты. Ол өзінің жібек жүнді сүйкімді баласына мейірімділікті, адалдықты үйретіпті. Мөлдір көзді бота өте ақылды болып өседі.
Сергіту сәті: (Қимыл – қозғалыспен көрсету.) Орнымыздан тұрамыз Қолды белге қоямыз. Бұрыламыз солға бір. Бұрыламыз оңға бір Біз мейірімді баламыз. Біздер тату боламыз Гүл – гүл жайнап жанамыз. Жаттығулар жасасақ Жақсы сергіп қаламыз.
Тәрбиеші: Балалар біз бүгін достық туралы әңгіме айтып отырмыз. Балалар үстелдің үстінде сиқырлы қорапшалар тұр ішінде сиқырлы сөз жазылған сол сөзді табуымыз керек. Оны табуымыз үшін мен сендерге жұмбақ жасырамын. Сендер жұмбақты шешсеңдер барлық әріптер ашылады. Тәрбиеші: Доп сөзінде бірінші қандай дыбыс естіліп тұр? Әжем көрпе тігеді, Сырт – сырт етеді, Тәрбиеші: Балалар қараңдаршы қандай сиқырлы сөз шықты.
Енді балалар біз достық туралы қандай мақал – мәтел біледі екенбіз, достық туралы мақал – мәтелдер айтып көрейікші.
Дымбілмес: Жарайды балалар, енді мен қайтайын, сендерге көп рахмет, мен көп нәрсе үйрендім.
Тәрбиеші: Балалар сендерге мынандай көңіл күй шарын әкелдім, сендердің көңіл күйлерің қандай болса, соған сәйкес шарларды таңдап алыңыздар, бұл шарлардың жартысында күліп тұрған бейне, жартысында мұңайып тұрған бейне бейнеленген. шарларымызды жоғары ұстап – Денің сау болсын!. |
Менің атым Арина, Сәлем!
Балалар ертегіні мұқият тыңдап, көрнісін тамашалайды.
Балалар түсінгендерін айтады.
Балалар сергіту сәтін орындайды.
Доп
Д – дыбысы. Д – ды дыбысы ашылады
Ою О – ды дыбысы ашылады
Сағат С – дыбысы ашылады
ДОС
Назира: Досы көпті жау алмайды, Дымбілмеспен қоштасады.
Шарларға қуанады. Шарларды таңдап алады. |
Рефлексивті түзетішілік | Тәрбиеші: Балалар енді оқу қызметінен алған жақсы көңіл күйлерімізбен қолымыздағы шарымызды қонақтарға сыйлаймыз. Қорытындылау. «Өзің жақсы болсаң досың да көп болады». «Жолдасы көптің олжасы көп» деген осыдан шыққан, бәріміз дос болып, қуанышымызды бірге бөлісейік. |
Балалар ән әуенімен шарларын ата – аналарына, тәрбиешілерге сыйлайды.
Балалар келген қонақтармен қоштасады
|
Күтілетін нәтиже:
Нені білді: достықты,татулықты,бауырмашыл болып өсуді; Қандай түсініктерді игереді: сұрақ-жауап арқылы әңгімелеуді, ертегі желісін.
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: достықты қадірлей білуді; Досына қиянат жасамауға үйренеді.