Дәмді және пайдалы
Пәні:Дүниетану
Ұзақ мерзімді оқу жоспары: Сабақ тақырыбы: |
Мұғалім:Шәрбекова Ф.
Тағам және сусын.1.4 Дәмді әрі пайдалы |
|||||
Сынып: | Қатысқандар саны | Қатыспағандар саны | ||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты | 1.1.4.2 тамақтану режимін сақтаудың қажеттілігін түсінеді | |||||
Сабақтың мақсаттары | Барлық оқушылар: | |||||
Қазақстандық қонақжайлылық ұғымының мәнін түсінеді | ||||||
Көптеген оқушылар: | ||||||
Тағамның маңыздылығына қарай сұрыптайды | ||||||
Кейбір оқушылар: | ||||||
Өзге ұлт өкілдерінің ұлттық тамақтарынан мысал келтіреді | ||||||
Бағалау критерийлері | Дұрыс тамақтанудың маңыздылығы туралы әңгімелейді
Тамақтану режимі туралы айтады. Пайдалы тағамдарды анықтайды. |
|||||
Тілдік мақсаттар | Оқушылар:Уақытылы тамақтану ережесі денсаулыққа,пайдалы екендігін түсінеді. | |||||
Негізгі сөздер мен тіркестер(пәнге арналған сөздік және терминология) | ||||||
Дұрыс тамақтану,ұлттық тағамдар,сусын,тағам,тамақтану ережесі | ||||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер
Дұрас тамақтану ережесін ата. -Қандай азық –түрлері адам ағзасына пайдалы болуы мүмкін? |
||||||
Жазылым бойынша тапсырмалар:
Ас мәзірін жазу |
||||||
Құндылықтарға баулу | Еңбек және шығармашылық арқылы астың маңыздылығын түсінеді, айналаға құрмет көрсету,өмір бойы білім алу | |||||
Пәнаралық байланысы | Ақт қолдану,көркем еңбек(ұлттық тағамдардан дастархан) жаратылыстану (пирамида әдісі) сауат ашу (тамақтану ережесін жазады) | |||||
АҚТ қолдану | Слайд, ресустар | |||||
Бастапқы білім | ||||||
Жоспарланған уақыт | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекеттер | Ресурстар | ||||
Басы | 1мин
4мин |
«Себеттегі тағам» әдісі бойынша оқушыларды себет ішіндегі таңдалған суреттері бойынша топтастыру..
1-топ: тоқаштар(тоқаш суреті) 2-топ:тәттілер(торт суреті) 3-топ:сусындар(сусын суреті) 4-топ:жемістер(жемістер суреті «Ширату».әдісі Әр топтан бір оқушының көзін байлау арқылы (кекс,айран,нан банан) тағамдардың атын атап дәміне, пайдасына сипаттама беру.
|
||||
Ортасы | 3мин | «Пошташы»әдісі
(Ұ) Оқулықтағы мәтінді дауыстап слайдтан оқып беру: Сұрақтар қою: –Оның іші неліктен ауырды деп ойлайсыңдар? -Біз оған көмек бере аламыз ба? Оқушылардың хатты талқылау нәтижесі бойынша әр топтан бір-бір қайталанбас сөйлем айтқызу. ҚБ. Бағалау Жұлдызша (МТ)тамақ өнімдері құрамына маңыздылығына қарай төрт топқа бөлінеді; 1-ет өнімдері,2-сүт өнімі,3-дәнді дақылдар, 4-жеміс-жидек жатады.Бұлардың барлығы адам денсаулығына пайдалы екен. (Т)»Тез ойлан» әдісі 1-топ: ет өнімдерін 2-топ:сүт өнімдерін 3-топ:жеміс-көгеніс түрлерін 4-топ:нан өнімдерін атап айту. ҚБ.Бағалау.Формативті бағалау. Қошеметтеу Сергіту сәті: «Ия,жоқ» әдісі. Банан пайдалы ма?(ия) Алма пайдасы жоқ жеміс (жоқ) Сүттің пайдасы жоқ(жоқ) Ет дәмді тағам(ия) Торт, кекс тәтті дәмді(ия) Балық жұмыртқа пайдалы(ия) Гамбургердің пайдасы көп(жоқ) (МТ) «Суреттер сөйлейді»әдісі Қазақстанда әртүрлі ұлт өкілдері тұрады.Біз бәріміз тату тұрамыз.Біз-бірімізге қонақ-қа барамыз,қонақтарға дәмді және пайдалы ұлттық тағамдар ұсынамыз. (Т)»Дәлелде» әдісі. Әр топ түрлі ас тағамдардың суреттерінен тек ұлттық тағамдардың суреттерін қолданып қазақтың ұлттық дастарханын дайындауды тапсыру.ақ параққа ұлттық тағам суреттерін жабыстырып ұлттық дастархан дайындайды.содан кейін магтитті тақтаға орналастырып,қазақтың ұлттық тағамы дәмді,пайдалы жақтарын айтып ой түйіндеу. ҚБ. Бағалау Смайлик Оқулықтағы»Сен білесің бе?»айдары бойынша түсінік беру. Адамның миына жаңғақтың барлық түрі пайдалы.Жаңғақ есте сақтау қабілетін жақсартады.Өзге ұлт өкілдерінің де жаңғақтың басқа түрлері бар біз оларды үнемі қолданып тұруымыз қажет. Ғалымдардың жаңғақ туралы зерттеу жүргізген бейнероли-гінен үзінді көрсету. (Ө) Тамақтану пирамидасын құру.Тағамның маңыздылығына қарай сұрыптайды.Оқушылардың дұрыс тамақтану ережесі туралы жалпы тұжырым жасату. ҚБ. Бағалау Пирамида (Ж)»Ойлан, жұптас,бөліс»әдісі жұпта орындалатын жұмыс түрі берілген парақшадағы пайдалы, зиянды тағамдарды сәйкестендіріп қасыңдағы жұбыңмен талқыла. ҚБ Жұпта .Бағалау «Басбармақ» әдісі (Ө)«Өзіңді тексер» 1.Берілген ас мәзірін тамақтану мезгілімен сәйкестендір. 2. Өзіңнің түскі ас мәзірін . Дескриптор : –ас мәзірлерін тамақтану мерзімімен сәйкестендіреді. –өзінің түскі ас мәзірін құрастырады ҚБ Бағалау 2-жасыл 1-сары (Ө)«Ойланып көр » 1.Ұлттық тағам түрлерін жаз. 2.Таңғы ас,түскі ас, түстен кейінгі ас,кешкі ас мәзірін сағат циферблатында орналастыр. Дескриптор: —ұлттық тағам түрлерін жазады — ас мәзірін сағат циферблатына орналастырады. ҚБ. Бағалау 2- қияр 1-лимон |
ет,сүт,жеміс-жидек,нан суреттері
Әртүрлі ұлт өкілдерінің суреттері Ұлттық тағамдар
Бейнеролик
тағамдар суреті салынған парақ
тапсырмалар парақшалары
Циферблат Ас мәзірінің суреттері |
|||
Соңы | 5мин | Рефлекция.»Шоллер табақшасы»
Жасыл табақша-тамақтану ережесін түсіндім Сары табақша-тамақтану ережесін білгім келеді Қызыл табақша –әлі де білгім келеді |
Жасыл
сары қызыл табақша |
|||
Қосымша ақпарат | ||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жопарлайсыз? | Бағалау-Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік ережесін сақтау | ||||
Тапсырма орындағанда»Қар-қын» тәсілі жүреді
Жеке жұмыста «Диолог жане қолдау көрсету»тәсілі жүреді Жеке жұмыста «Қорытынды» тәсілі жүреді. Бейнеролик көрсетуде «Дереккөздер» тәсілі жүреді . |
«Пошташы» әдісі Жұлдызша
«Тез ойлан» әдісі.Формативті бағалау. Қошеметтеу . «Дәлелде» әдісі Смайлик .Тамақтану ережесі(қызыл,жасыл сары) Пирамида «Ойлан,жұптас,бөліс Жұпта «Басбармақ» |
Отырып тұрғанда парта ұшынан, желімді пайдалану барысында ауызға салмау,қаламдарды ұқыптылықпен ұстау. | ||||
Рефлекция
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? – Бүгін оқушылар не білді? – Сыныптағы ахуал қандай болды? – Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? – Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? – Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||||
Тамақтану маңыздылығы туралы,тамақтану ережесін білді
Ұлттық тағамдармен танысты Оқушылар белсенділік танытты Саралау тәсілдері тиімді болды Жұмыстарды орындауға берілген уақыттан асып кетті,бірақ 40-мин уақыт аралығында сабағымды аяқтадым |
||||||
Қорытынды бағамдау
Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? Сыныптағы көңілді белсенді ахуал. 2.Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз) 1.Тағамның маңыздылығына қарай сұрыптау. 2.Тапсырмалардың алдын ала жоспарлануы Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? Оқушының қажеттілігіне қарай тиімді әдіс-тәсілдер таңдап алу |