Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы

Түркістан облысы

Арыс ауданы

Б.Онтаев атындағы жалпы білім беретін мектебі                                                                  Биология пәнінің мұғалімі:

Космагамбетова Эльмира Сарсенбаевна

 

Пән: биология 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

Күні:

Сынып: 10

Мектеп: Б.Онтаев

Мұғалімнің аты-жөні: Космагамбетова Э

Қатысқандар саны: 22

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы.
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) Фотосинтез, оның сатылары, Хемосинтез оның биосферадағы маңызы туралы  жалпы білім беру.
Сабақмақсаттары Барлық оқушылар:

Фотосинтез сатыларын біледі.

Оқушылардың басым бөлігі:

Фотосинтездің ғарыштағы рөлі, хемосинтез ұғымын біледі, талдайды.

Кейбір оқушылар:

Фотосинтез сатыларының  ерекшеліктерін, байланыстарын, практикада  зерттеп, дәлелдей алады.

Бағалаукритерийлері Оқушылар  жаңа тақырыпты меңгере отырып, топта жұмыс жасай біледі;

 Тапсырмалар орындау  нәтижесінде білім, білік дағдылары қалыптасады

Тілдікмақсаттар

 

Пәнге қатысты сөздікқор мен терминдер

 Биология, цитология, генетика, селекция, т.б.

 Оқытудың тілдік мақсаты: Дұрыс ғылыми терминдерді пайдаланып,биология ғылымдарын  ұғына алады.

Құндылықтардыдарыту

 

 

Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік,өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.
Пәнаралықбайланыстар Экология химия
АКТ қолданудағдылары
Бастапқы білім

 

Биология ғылымдарын еске түсіріп, қайталайды
Сабақбарысы
Сабақтыңжоспарланғанкезеңдері Сабақтағыжоспарланғаніс-әрекет

 

Ресурстар
Сабақтыңбасы

 

Сәлемдесу, психологиялықахуалорнату. «Тілектер» жылылебіздерінбілдіреді. СыныпБессаусақәдісіарқылыекітопқабөлінеді.

1 – фотосинтез

2 – хемосинтез

« Миға шабуыл»

Жалпы өткен тақырып туралы өз ойларын жазу

Және топ арасында сұрақтар қойып жарысады.

Өз ойларын ортаға салады.

Бағалау: бірін – бірі бағалайды.

Білу.  «Жадылық серуен» әдісі бойынша жаңа тақырыпты өткен сабақпен байланыстырып сұрақ қою. Сұрақ жазу

Бағалау: топ басшы бағалайды(оқушының белсенділігіне қарай)


«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам..

 

Стикерлер

Сабақтың ортасы

«Ой қозғау»

 

 

 

Постер қорғау

 

Тапсырма 2.

«Ойлан – жұптас – бөліс» топта жұмыс жасайды.

Постер құруға критерий

1. Мақсаты

2. Мазмұны

3. Ақпаратты жеткізу стилі

5. Безендірілуі

 Бағалау: Галереяны шарлау

(Ұнаған плакатқа стикерге ойын жазып жапсырады)

 
Сабақтыңсоңы ІVБекіту сұрақтары

1.  Өсімдіктер клеткаларындағы энергия алмасу қандай процестермен байланысты?    а) хемосинтез;    э) фотосинтез;    б) ашу процесі; в) фотолиз.

2.  Фотосинтездің жарықтағы жүретін фазасына қандай энергия жұмсалады?

а) АТФ;     ә) фотон;   б) НАДФ – Н;     в) АДФ.

3.  Қандай процестер кезінде АТФ молекуласы түзіледі?

а) гликолиз процестері;   ә) хемосинтез;   б) фотосинтез; в) биосинтез.

4.  Фотосинтездің қараңғы фазасының жүруіне қандай энергия жұмсалады?

а) фотон;   ә) АТФ;   б) НАДФ – Н;      в) АДФ.

5.  Фотосинтез процесі қандай органоидтарда жүреді?

а)  эндоплазмалықтор;  б)   митохондрия; ә)   хлоропласт; в)лейкопласт.

6.  Қандай оргоноидтардатынысалупроцесі жүреді?

а) рибосома; э) митохондрия; б) лизосома; в) Гольджи аппараты.

7.  Фотосинтездің жарықта жүретін фазасында қандай реакция жүреді?

а) ФАД – Н2түзілуі;       б) НАДФ – Н-тың түзілуі.

ә) глюкозаның түзілуі               в) су фотолизі.

8.  Фотосинтездің қараңғы фазасындақандай заттар синтезделеді?

а) глюкоза;ә) белок; б) дисахарид; в) май.

Бағалау: Қолпаштау әдісі. Жұппен ауысып тексереді. Топ басшысы бағалайды.

1-3 дұрыс болса – бір шапалақ.

4-6 дұрыс болса – екі шапалақ.

7-9 дұрыс болса – үш шапалақ.

Кері байланыс

 Экология ағашы

 Сіздің сабақтағы әрекетіңізді бағалауды ұсынамын.

Қызыл- белсенділігім төмен болды, түсінгенімнен түсінбегенім көп болды.

Сары- белсенділігім орташа болды, әлі де сұрақтар бар.

Жасыл- белсенділігім жоғары болды, бәрі түсінікті.

 
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

«Миға шабуыл» әдісі  – топ басшысы бағалайды

«Ойлан – жұптас – бөліс» – Бағалау: Галереяны шарлау

«Аквариум»  – Бағалау: Қолпаштауәдісі.

·         өзара тексеру.

·         өзін-өзі тексеру.

·          ауызша сұрақ

Іс-әрекеттердің ауысуы барысында шаршауды төмендету үшін мұғалімге қозғалыстар және көру бұрышын өзгерту
Сабақ бойынша рефлексия

 

Сабақ мақсаты/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба?

Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме? Жеткізбесе неліктен?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақтың уақыттық кезеңдері дұрыс сақталды ма?

Оқушылар ұсыныс тілектерін жазады
Әр топтың белсенділігін бағалау
Жалпы баға

 

Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы даойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет?

 

 

 

 

Cізге ұнауы мүмкін...

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *