Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау
Түркістан облысы
Арыс ауданы
Б.Онтаев атындағы жалпы білім беретін мектебі
Еңбек пәнінің мұғалімі:
Сарабаева РаушанҚарымбекқызы
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:
3 Бөлім: Дизайн және технология |
Мектеп: Б.Онтаев | ||||||
Күні:24.05.19ж. | Мұғалімнің аты-жөні:Р.Сарабаева. | ||||||
Сынып: 5 Ә | Қатысқандар саны: 25
Қатыспағандар саны: |
||||||
Сабақ тақырыбы | Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау. | ||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 5.2.3.2-
Өзінің тәжірибесі мен біліміне сүйеніп, композицияның негізгі заңдылықтарын сақтай отырып, әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмалар орындау
|
||||||
Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар:тоқыма материалдарынаң жасалған қуыршақтардың түрлерін біледі;
Басым бөлігі: әртүрлі нысандардың дизайны бойынша тапсырмаларды орындай алады; Кейбірі: алғашқы ақпарат көздерін қолданып, нобай ойластыра алады. |
||||||
Бағалау критерийлері | · Тоқыма материалдарынаң жасалған қуыршақтардың ерекшеліктерін сипаттайды.
· Авторлық қуыршақтың нобайын дайындайды. |
||||||
Тілдік мақсаттар
|
Негізгі сөздер мен тіркестер:
Қуыршақ … Қонжық … •Менің ойымша, бұл өнім толығымен … өйткені … •Өнер және қолөнер шеберлерінің шығармашылығына негізделген, менің ойымша ……. • Өнімді жасау үшін материалды пайдалану жақсы деп ойлаймын.
|
||||||
Құндылықтарға баулу | Біз Қазақстан халқының мәдени әралуандығын арттыра түсеміз. | ||||||
Пәнаралық байланыстар | Тарих, сурет, математика, көркем еңбек | ||||||
Алдыңғы білім
|
Тоқыма материалдарын біледі. | ||||||
Сабақ барысы | |||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері.
|
Ресурстар | |||||
Сабақтың басы
1-2 мин
Үй тапсырмасын пысықтау «Ғажайып қазына» әдісі
3-5мин
|
Сыныпта психологиялық ахуал орнату мақсатында «Ұнамды теңеу» әдісі арқылы жағымды атмосфера орнату.
Оқушыларды қуыршақ түрлері арқылы топқа бөлу. I-топ:Қонжық II-топ:Қуыршақ «Ғажайып қазына»әдісі арқылы үйтапсырмасын пысықтау. – Экранда не көрсетіледі? – Қуыршақ деген не? – Қандай заттардың қуыршақ болуы керек деп ойлайсыз? Қазынаға бару жолындағы сұрақтарға дұрыс жауап беру арқылы сабақтын тақырыбын ашу. -Дескриптор: -Қуыршақ түрлерін біледі: -Адам бейнесіндегі ойыншық екенін біледі; -Қуыршақтарды саздан,ағашта,тас мүсіндерден жасайтының біледі. Қ.Б.Смайликтер арқылы бағалау. Жаңа тақырыппен танысу. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын таныстыру.
|
Суреттер
Интербелсенді тақта |
|||||
Сабақтың ортасы
«Кинолента»әдісі 2-3 мин
«Ұяшық»әдісі.
2-3 мин
Сарамандық жұмыс «Ойлан,бірік,бөліс» әдісі 15-20 мин
|
Жаңа тақырыппен танысу.
Қуыршақтардың астында әдетте адамдық фигураны білдіреді. Бірақ қуыршақтар әрдайым бөртпе болған жоқ, олар бірден ойыншыққа айналды. Саздан, ағаштан, тас мүсіндерден жаратылған қарапайым адамдар адам кейіпкерлері түрінде құрып, оларды қорғап, сұраған. Әртүрлі елдерде қуыршақтар, зияннан құтқарылып, бақыт әкелген тұмарлар бар еді. Адамдар зұлым күштерді алаңдатып, өз шеберлерін қорғайтындығына сенді. Қазіргі уақытта әрбір ұлт ұлттық ойыншық ғана емес, сондай-ақ сувенирлік символдың өзіндік дәстүрлі қуыршағы бар.
Тақтада әр пән(тарих, сурет,математика,көркем еңбек) жазылған ұяшықтар берілген Оқушылар ұяшықтағы сұрақтарға жауап беру арқылы жаңа сабақты пысықтаймыз Қуыршақтардың суреттерін қарастыр: – Олар не деп аталады? – Қуыршақтар қандай материалдан жасалған? – Тоқыма қуыршағын жасау үшін қандай қосымша материалдарды қолдануға болады деп ойлайсыз? – Авторлық қуыршақтың өзіндік ерекшелігі қандай? –Дескриптор: -Тоқып жасалған қуыршақтарды ажырата алады; -Қуыршақтар тоқыма материалдарынан жасалғанын біледі; -Тоқыма қуыршағын жасау үшін қатты қардонды пайдаланатынды біледі. Қ.Б.Қол шапалақтау арқылы бағалайды.
Тоқыма қуыршақтарының кейбір түрлерін қарастырайық. Ойыншық-қуыршақ Ойыншық-қонжық
I-топ Оқушылар нобай ойластырады.
II-топ Оқушылар қуыршақтың түрін зерттейді.
-Дескриптор: Оқушылар нобайын жасай алады. Қуыршақтың түрлерін анықтай алады. Қ.Б.«Жақсы,жарайсың, керемет»сөздерарқылы бағалау.Смайликтер Зерттеулерінде оқушылар төмендегі аспектілерді қарастыруы керек: · Қуыршақтың ерекшелігі; · Қызықты деректер; · Қуыршақтың міндеті; · Жасау әдістері. Топтар нобайлары мен постерлерін таныстырады. Бас бармақ.Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексереміз. |
Интербелсенді тақта
Қуыршақтар туралы бейнематериал
Интербелсенді тақта
А-3парағы, маркерлер,сызғыш
Смайликтер |
|||||
Сабақтың соңы
«Ойыншықтар дүкені»әдісі
1-2 мин |
Кері байланыс.
Оқушыларқолдарындағы ойыншық бейнеленген суреттерге сабақтан алған әсерлерін жазып дүкен сөрелеріне орналастырады. |
||||||
Саралау – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы | |||||
Сабақты жоспарлауды мен саралауды ескере отырып жасадым.Себебі оның ішінде оқу мақсатына негізделген сабақ мақсаттарында үш деңгейге бөле отырып оқушылардың қажетін ескере отырып белсенділігі жоғары оқушыларға өз қиалындағы ойыншықтың нобайын ойластыруды тапсырамын.Топта жұмысқа қабілеті жоғары оқушылар басшылық жасайды. «Блиц-кездесу» әдісі арқылы бір-бірінің жүмыстарын саралайды.
|
Дескриптор:арқылы
Қ.Б. «Жақсы,жарайсың,керемет»сөздері арқылы бағалау. Қ.Б. «Шапалақ»әдісі бойынша бағалау. Смайликтер. «Бас бармақ» әдісі.Оқушылардың бас бармақтарын көрсету арқылы сіз түсіндіргенді олардың ұғу деңгейін тексереміз. |
Денсаулық сақтау технологиялары.
Сергіту сәттері мен белсенді іс-әрекет түрлері. Осы сабақта қолданылатынҚауіпсіздік техникасы ережелерінің тармақтары Қайшымен жұмыс жасағандағы қауіпсіздік ережесін сақтауды ескерту |
|||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы ОМ қол жеткізді ме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарынан қандай ауытқулар болды, неліктен? |
|||||||
Сабақ мақсатына жетті.Оқушылар бүгінгі сабақта:Тоқыма материалдарынан бұйым дайындау онын ішінде ойыншықтар тоқудың жолдарын үйренді.Ерте кездегі ойыншықтар мен қазіргі заманғы ойыншықтарды салыстырды.Тоқыма материалдарынан жасалған ойыншықтардын ерекшеліктерін түсінеді. Қабілетті оқушылар берілген сұрақтар бойынша өз болжамдарын жасады.
Жоспарланған тапсырмаларды сабақ барысында қамтып орындаттым.Оқушылар тапсырмаларды жоспарланған уақыт бойынша орындап шықты. Сабақта ешқандай ауытқулар болған жоқ. |
|||||||
Жалпы баға
Сабақтың жақсы өткен екі аспектісі (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақты жақсартуға не ықпал ете алады (оқыту туралы да, оқу туралы да ойланыңыз)? 1:
2: Сабақ барысында сынып туралы немесе жекелеген оқушылардың жетістік/қиындықтары туралы нені білдім, келесі сабақтарда неге көңіл бөлу қажет? 1: 2:
|
|||||||
Оқу ісінің меңгерушісі: