Жыл басы
Мектеп: Алматы облысы №ле ауданы Караой ауылы Ы.Ноғайбаев атындағы №18 орта мектеп | |||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: Жыл басы | |||||||||||||||||||
Күні: | Мұғалімнің есімі: Султанбаева Жазира Толеубаевна | ||||||||||||||||||
Сынып: 3 «В» | Қатысқандар саны: | Қатыспағандар саны: | |||||||||||||||||
Сабаққа негізделген оқу мақсаты: | 3.1.1.1 шығарманың маңызды тұстарын анықтау үшін ашық сұрақтар қою және жауап беру. | ||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары: | Барлық оқушылар: Мәтіннің мазмұнын түсінеді
Оқушылардың басым көпшілігі: Мәтіннің маңызды тұстарын анықтай алады, ашық сұрақтар құрастырады Кейбір оқушылар: Шығарманы басқа нұсқасы иллюстрациямен салыстырады, өз ойын дәлелдеп айтады |
||||||||||||||||||
Ойлау дағдыларының деңгейі | Білу, түсіну, қолдану, талдау | ||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері: | 1.Мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады,жауап береді
2. Әр жылға сипаттама беріп,ертегіні суретпен салыстырады; |
||||||||||||||||||
Тілдік мақсаттар | Жыл басы,мүшел,он екі жыл | ||||||||||||||||||
Құндылықтарды дарыту: | Жануарлардыңадам өміріндегі маңызы мен оларға қамқорлық жасау құндылықтары дариды. | ||||||||||||||||||
АКТ | Интербелсенді тақта,бейнежазба | ||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыстар: | Математика | ||||||||||||||||||
Бастапқы білім | Қазақ деген халықтың баласымын | ||||||||||||||||||
ЖОСПАР | |||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт | Жоспарланған жаттығулар | Ресурстар | |||||||||||||||||
Білу және түсіну кезеңі:
Әдістер Акт,СТО
Саралау Диалог және қолдау көрсету
Дағды: Айтылым, тыңдалым
Бағалау |
Сабақта психологиялық ахуалды жақсарту.
Шаттық шеңбері Гүл құрастыру арқылы бөліну
1 критерий.Мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады,жауап береді Тапсырма Бейне жазбадан жылбасы ертегісін көріп,оқулықтағы нұсқасымен салыстыра отырып ашық сұрақтар құрастыр. Үлгі сұрақтар 1. Мүшел дегенді қалай түсінесің? 2. Бір мүшелдің аттары немен аталады,неліктен?
Тапсырма орындау барысында жаңа технологияларды пайдалану және сыни тұрғыда ойлау әдістерін алдым.Себебі бейнежазбадағы ертегі мен оқулықтағы ертегіні салыстыра отырып зерттеу жүргізіп,ынтымақтастық орнап тапсырманы тиімді іске асырады.неге?неліктен дей отырып сын тұрғысынан ойлау жетіледі.Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілін алдым.Оқушыларды ойланту және бірқатар жауаптар алу үшін жабық сұрақтарды ашық сұрақтарға айналдыра отырып жауап берулеріне қолдау көрсеттім.Осы тұста бейне жазбаны тыңдай отырып тыңдалым,оқи отырып оқылым жүзеге асты
Дескриптор * ертегінің мазмұнын түсінеді; *ертегі бойынша сұрақтар құрастырады; *құрастырған сұрақтарға жауап береді
|
Оқулық
Интербелсенді тақта
Бейне жазба
Бағалау парақшасы
|
|||||||||||||||||
Қолдану кезеңі:
Әдістер: бірлескен оқу, пәнаралық байланыс
Саралау: қорытынды
Дағды: Айтылым, тыңдалым
Бағалау:
|
2 критерий
Әр жылға сипаттама беріп,ертегіні суретпен салыстырады;
Тапсырма. Жыл басынан санап әр төртінші жылды тауып ситаттап бер.(топтық жұмыс)
Бұл жұмысты орындау барысында бірлескен оқу және пәнаралық байланыс әдісін пайдаландым.Себебі, он екі жылды төрке бөлу арқылы математикалық есептеулер жүргізіледі,топтық жұмысты орындау кезінде тұлға аралық қатынас жетіліп, «біз бірлесіп табысқа жетеміз» қағидасымен жұмыс жасалынады Саралаудың қорытынды тәсілін пайдаландым.Өйткені барлық топқа ортақ тапсырма беріледі,бірақ әр топ өз жауабын басқа топ жауабымен салыстырып өздернің әлсіз және мықты тұстарын ажыратады.бұл жерде тыңдалым және айтылым дағдылары жетіледі Саралау тапсырмалары Көмекті қажет ететін оқушылар: Мәтін мазмұнына сәйкес мақалдар айтады Көмекті орташа қажет ететін оқушылар: Таңдалған жыл санын анықтап,шумақ құрастырады Көмекті қажет етпейтін оқушылар. Математикалық есептеулер жүргзіп,жыл қайыру есебін біледі
Дескриптор – ертегіні сурет нұсқасымен салыстыру -мәтінге сүйеніп жылдарды сипаттайды
|
Бағалау парақшалары
|
|||||||||||||||||
Талдау кезеңі:
Әдістер: Оқу әңгімелері Танымдық қажеттіліктерін қанағаттандыру
Саралау: Диалог және қолдау көрсету
Бағалау:
|
1. Мәтін мазмұны бойынша ашық сұрақтар құрастырады,жауап береді
Тапсырма Мәтіннің негізгі ойын анықта. (жұптық жұмыс)
Тапсырма орындау барысында тапсырманы өзара талқылау арқылы оқу әңгімелері жүзеге асады.Оқушылардың бір біріне білім мен дағдыларды үйретеді.өз жұмыстарының жақсаруына мүмкіндік болып оқыту үдерісне бағыт алады,танымдық қажеттіліктері қанағаттанады. Саралаудың диалог және қолдау көрсету тәсілі пайдаландым,өйткені сабаққа ынтасыз отырған кейбір оқушыларға қолдау көрсету мақсатында қосымша сұрақтар беремін
Дескриитор * |
Бағалау парақшалары
Топтамалар
|
|||||||||||||||||
Бағалау кезеңі:
Бағалау: БББ
|
|
Интербелсенді тақта
|
|||||||||||||||||
Саралау
Оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз? |
Денсаулықты және қауіпсіздік техникасынының сақталуы | ||||||||||||||||||
Білу және түсіну кезеңінде саралаудан тапсырма тәсілін қолдандым. Тапсырма тәсілінде алға ілгерілеп отыратын саралау тапсырмалары беріледі.
Қолдану кезеңінде саралаудан қарқын тәсілін қосымша тапсырмаларды көп күш жұмсауды талап ететін оқушылар үшін қолдандым. Талдау кезеңінде барлық оқушыларға бірдей тапсырма бере отырып, олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін, түсінгендеріне көз жеткізу мақсатында саралаудың қорытынды тәсілін қолдандым. Оқушылардың мықты және әлсіз тұстарына қарай саралау тапсырмалары берілді. |
Жеке бас гигиенасын ескерту. Партада дұрыс отыру, жазуды, оқуды қадағалау. | ||||||||||||||||||
Сабақ бойынша рефлексия
Сабақ мақсаттары/ оқу мақсаттары дұрыс қойылған ба? Оқушылардың барлығы оқу мақсатына қол жеткізді ме? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды ма? Сабақ жоспарында қандай ауытқулар болды? Неліктен? |
Бұл бөлімді сабақ туралы өз пікіріңізді білдіру үшін пайдаланыңыз
Сабақтың оқу мақсаттары және сабақ мақсаттары дұрыс қойылған. Оқушылар сабаққа белсене қатысып, өз білімдерін қабілеттеріне қарай көрсете алды. Оқушылардың барлығы оқу мақсаттарына қол жеткізді. Сабақта саралау дұрыс жүргізілді. Сабақтың уақыттық кезеңдері сақталды. Сабақ жоспарында уақыттық кезеңдері сақталып, жоспарға сай өткізілді.
|
||||||||||||||||||
Қорытынды бағамдау | |||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды?
Оқытуда: 1.Тапсырмалардың жеңілден күрделіге қарай берілуі 2.Сабақта пайдаланылған әдістер мен тәсілдер тиімді болды Оқуда: 1.Берілген тапсырмаларды белсенділікпен орындады 2.Жұмыс істеу барысында сын тұрғысынан ойлау жүзеге асты |
|||||||||||||||||||
Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады?
Оқытуда: 1.Оқушылардың математикалық тілде сөйлеу дағдыларын қалыптастыру әдістерін түрлендіру 2.Таңдалған әдіске сәйкес стратегияларды қолдану Оқуда: 1.Оқушылардың топ ережесі бойынша жұмыс істеуі (тыңдау, уақытында орындау, т.б) 2.Өз бетінше жұмысты жетілдіру |
|||||||||||||||||||
Менің келесі сабағымды жетілдіруге не көмектеседі, неге көңіл бөлу керек?
Оқытуда: 1.Қалыптастырушы бағалаудың түрлі формаларын пайдалану 2.Түрлі дереккөздерден тапсырмалар дайындау Оқуда: 1.Топтық тапсырмалардағы жұмыстың нәтижесіне қарай әрекет ету 2.Өздігінен және бір-бірін оқытуға дағдыландыру |
|||||||||||||||||||