Сәкен Жүнісов. Кімнің мекені жақсы?
Күні:12.12.2020ж | Мұғалімнің аты-жөні: Узықанова Камила Қыдырбайқызы | |||||||
Сынып: 3 «Ә» | Қатысқандар:28 | Қатыспағандар:0 | ||||||
Тақырыбы: Сәкен Жүнісов.
Кімнің мекені жақсы? |
|
|||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаты: | 2.1.2.1-шығарманың мазмұнын дайын жоспар бойынша немесе өз сөзімен мазмұндау ,үзіндісін мазмұндау , сахналау.
2.2.6.1-кейіпкерлердің сыртқы келбетін сипаттау,мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау. 2.3.3.1-шығармашылық жұмысын мұғалімнің көмегімен сурет,каллиграмма,аппликация,фотосуреттер арқылы ұсыну.
|
|||||||
Бағалау критерийлер: | Барлық оқушылар орындай алады:
*Жаңа білімді анықтайды. *Топпен және жұппен жұмыс жасайды *Топтың тапсырмаларын орындайды.
|
|||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады:
*Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. *Сурет бойынша мәтін құрастырады *Өзгелердің еңбегін бағалай алады. |
||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады:
*Алған білімді өмірде қолдана алады. *Туған жер жайлы мақал ұсынады *Сызба бойынша сурет құрастырады *Кері байланыс жасауға тырысады. |
||||||||
Тілдік мақсат: | Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
*Құмырсқа –муравьи-ant, *бақа-лягушка-frog, *тышқан-мышь-mouse. Мекен,көден,жарықшақ |
|||||||
Сыныптағы диалог\ жазылым үшін сай келетін тіл стилі:
*Топтық жұмыс, жұпттық жұмыс . *Оқушы мен мұгалім арасындағы диалог арқылы сурет бойынша мәтін құрастырады. *Отанын,туған жерін қорғау жайлы әңгімелейді.
|
||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар:
*Бөлімге қандай ат қояр едің? *Олар қандай жерге келді? *Табиғатта қандай өзгерістер болады? *Олар өз мекендеріне келгенде қандай сезімде болды? |
||||||||
Не себепті ….деп ойлайсыз?
*Не себепті құрбақаға,тышқанға, құмырсқаға басқа мекен ұнамады? * Не себепті әркім өз мекенін қорғайды?
|
||||||||
Ишара: *қолмен көрсету,
*смайликтер, *от шашу, *жүрекше, *түрлі-түсті қарындаш. |
||||||||
Алдыңғы оқу: | Дихан Әбілев.Туған тілім.
|
|||||||
Жоспар | ||||||||
Жоспарланған уақыт есебі | Жоспарланған жаттығу түрлері
|
|||||||
тапсырмалар | дискрипторлар | Бағалау | ресурстар | |||||
Басы 5 минут
5 минут
Жаңа білім 5минут |
1.Псих. дайындық Екі қолдарын жоғары көтере отырып, алақандарын бір-біріне жанастыра отырып жылу таратады.
2. Топқа бөлу Түрлі-түсі фигуралармен 4 топқа бөлу. (Жасыл,сары,қызыл, көк) Топ ережесін еске түсіреміз.Топ басшысын сайлаймыз.
3.Алдыңғы оқу. –Біз қандай тарауды өтіп жатырмыз? -Осы тарауда қандай шығармаларды таныспыз? 4.Жұптық жұмыс. «Мен айтамын,сен тыңда» әдісі
5.Қар кесегі әдісі Мемлекеттік тіл қандай тіл?
Сабақ тақырыбы және мақсатымен таныстыру. Бұл дүниеде біздің бір ғана Отанымыз бар.Ол Қазақстан. Қазақстан-көп ұлтты мемлекет.Жері кең байтақ.Табиғаты алуан түрлі.Жануарлар әлемі өте бай.Олардың да Отаны,мекені осы кең байтақ қазақ даласы. -олай болса мен сіздерге жұмбақ жасырамын: Қылдай белі бүгілген, Өзінен де жүгі үлкен. ( Құмырсқа)
Қос мекенді жануар? (Құрбақа)
Жыл басы қай жануар? (Тышқан)
Түсі қоңырлау сары,тұмсығы тік,құйрығы қысқа ол қандай құс?»(Көкқұтан) |
Туған жерім мекенім, Сенде өсіп жетермін. Топырағыңнан нәр аламын. Керегіңе жаралам.
Кезепен айту арқылы бірін-бірі тыңдайды
Әрбір топ оқушылары басқа топтарға бағыттап парақ лақтырады.
Құмырсқа-ант
Бақа-фрог
Тышқан-маус
Көкқұтан-Цапля |
Та-ма-ша!
Түрлі-түсті қарындаш
|
Шаттық шеңбері
Түрлі –түсті қағаздан жасалған фигуралар.
Жасыл- өте жақсы Сары-жеткілікті Қызыл-талпын
Жүрекшелермен бағалайды.
Интер.тақта
1-топ
2-топ
3-топ
4-топ
|
||||
Ортасы
5минут
7минут
3минут
7минут
1минут |
-Балалар осы құмырсқа,құрбақа,
тышқан үшеуі жолға шығады.Олар жолға неге шықты деп ойлайсыңдар?
-Олардың саяхаты туралы белгілі жазушы Сәкен Жүнісов әңгімелейді 6.Оқулықпен жұмыс
Сурет бойынша ИТ да ақын суреті көрсетіледі.
Оқулықпен жұмыс ЖИКСО әдісі
Түртіп алу әдісі Сергіту сәті Бірге қайталай отырып, теңселе қозғалыс жасайды
Топтық жұмыс 1-топ.Мәтін неше бөлімнен тұрады? Әр бөлімге ат қой. 2-топ.2-ші бөлімді рөлге бөліп көрсет. 3-топ.Сурет салу.(Қай жерде мекендейд?) 4-топ.Туған жер туралы мақал-мәтел.
Рефлексия Кері байланыс Бүгінгі сабақтан не түсіндіңдер? Осы сөздерді біз өмірде қолданамыз ба? Сабақтың қай тұстарында қиналдың? Оны шешу үшін қандай тәсілдер қолдандың?
|
Оны білу үшін алдарыңдағы қима қағаздардан араласып кеткен сөздерді орнына қойасыңдар,сол кезде олардың жолға неге шыққанын білесіңдер.
Автор туралы мәлімет беру. 1943жылы Көкшетау облысы, Қызылту ауданында дүниеге келген. Жазушының «Шәркей», «Ақан сері», «Аманай мен Заманай» шығармалары бар. Қазақтың халық жазушысы.Ақын, әнші,сазгер.
-Мекен дегенді қалай түсінеміз? -Өз мекендері туралы әңгімелеу. -Оның бәрін бір сөзбен не дейміз? (мекен-жай)
Көлемінде мәтін 4-3 бөлікке бөлінеді.Оқушылар үш адамдық шағын топтарға бөлініп («бастапқы топ»)1-4-ке дейін бөлінеді. Мәтінге ат қояады.
«Атамекен» әні
Әр топ өзінің тапсырмасы бойынша жауап береді.
|
Жауап берген оқушы үшін
Жауап берген оқушы үшін
Жауап берген топ үшін
Жарайсың!
Өте жақсы!
|
Кімнің мекені жақсы?
Сурет бойынша ИТ да ақын суреті көрсетіледі.
Интер.тақта
Интер.тақта
Интер. тақта
Суреттер
|
||||
Соңы
2 минут
Үй тапсырмасы. |
«Орамал тастамақ» ойыны | Әр топтан оқушылар орамалды келесі топқа тастайды. Орамал алған бала «туған жер»,Отан туралы мақал айтады. | Ауада жүрек сұлбасын салу арқылы бағалайды.
|
|||||
Қосымша мәліметтер«н» мен «ң» ды шатастырмау, дұрыс дыбыстау, жазуда сауатты жазу, оқуын жылдамдатуға назар саламын. | ||||||||
Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? | Пәнаралық байланыс – денсаулық және қауіпсіздік, АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі) | ||||||
Қабілетті оқушыларға сызба бойынша тапсырмалары үлестірмелі материалдар арқылы беріледі.Үлгермей отырған оқушыларға қолдау көрсетемін.
|
|
Математика, музыка,өзін-өзі тану пәндерімен байланысты, табиғатты
қорғауға тәрбиелеу
|
||||||
10.Рефлексия 5 минут
Оқушылар алдарындағы стикерлерін «Ақылды үкіге» жабыстырады
|
қызыл – білемін,
ашық қызыл- түсінемін, жасыл – қолымнан келеді.
|
Ақылды үкі |
||||||